Ok. Zijn het mijn ogen en de mini ipad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
En waarschijnlijk kunnen wij dit niet veranderen qua leesbaarheid.
@:Kree , weet jij dit toevallig?
Edit:
@:AnneX ik heb net even gekeken op mijn ipad, maar bij mij is het duidelijk leesbaar net als op de windows/mobiel.
Ik krijg Kortrijk en Joure als plaatsen, waar kan ik deze neerzetten?quote:
Je staat erbij!quote:Op zondag 15 oktober 2023 08:54 schreef Deisyy het volgende:
Leuk dat dit er weer is, mijn naam mag op 3231.
Ook jij staat eropquote:Op zondag 15 oktober 2023 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben in de tussentijd verhuisd naar 1902CD
En natuurlijk jij ookquote:
Ah een mini ipad, die heb ik hier zelf niet in huis maar gezien het op mobiel ook goed gaat lijkt het een mini ipad dingetje. Gebruik je lettervergroting? Dan zal dit misschien het probleem kunnen zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 08:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok. Zijn het mijn ogen en de mini ipad.
Oh lol. Ja België kan soms natuurlijk ook.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik krijg Kortrijk en Joure als plaatsen, waar kan ik deze neerzetten?
[..]
Je staat erbij!
[..]
Ook jij staat erop
[..]
En natuurlijk jij ook
Top je staat erbijquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh lol. Ja België kan soms natuurlijk ook.
Nee het is Joure
Volgens mij is daar niet iets simpel aan te doen helaas, tis een beetje een google ding.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:07 schreef AnneX het volgende:
Op naar een nieuwe kaart.
3992
Opmerking: Op de ipad zijn de users namen slecht te lezen! Inzoomen maakt niks uit.
Helder en leesbaar👍🏼quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:22 schreef kree het volgende:
Via google Earth bekijken kan ook nog trouwens:
https://earth.google.com/(...)qUks1TzlhcyACOgMKATA
En thx @:murph voor de html toevoegen in de OP![]()
Ziet er goed @Murphquote:Op zondag 15 oktober 2023 22:22 schreef kree het volgende:
Via google Earth bekijken kan ook nog trouwens:
https://earth.google.com/(...)qUks1TzlhcyACOgMKATA
En thx @:murph voor de html toevoegen in de OP![]()
Dank u.quote:
Goed bezig!quote:
En je staat op de kaart!quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:14 schreef Chandler het volgende:
Dus ik begrijp goed alleen postcode of mag plaatsnaam ook, postcode geef ik niet, plaatsnaam is Groningen stad (of je maakt er 9712 van)
Dank we doen ons bestquote:
Idd precies daarom ook met de 4 cijfers ff plaatsnaam en zeker in het buitenland even het land erbij vernoemen, want google geeft nog wel eens verschillende resultaten nl met alleen zoeken op nrs.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En je staat op de kaart!![]()
Postcode of plaatsnaam, alle 2 is goed.
Met postcode kies ik een plek in de buurt b.v een plek met water, dan kan iedereen zien in welk deel je ongeveer woont, we doen nooit een exacte locatie.
Met een plaatsnaam hebben we geen indicatie en zullen we je ergens moeten neerzetten.
[..]
Dank we doen ons best
Het is er wellicht nog als ik het kan herleiden nog van mijn oude harde schijven.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat het allemaal opnieuw moet.
Was een mooi overzicht. Nu is het nog helemaal kaal.
Bij mij is het ook globaal.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
Idd precies daarom ook met de 4 cijfers ff plaatsnaam en zeker in het buitenland even het land erbij vernoemen, want google geeft nog wel eens verschillende resultaten nl met alleen zoeken op nrs.
Alleen plaats mag ook, probleem daarmee is, is als iedereen dat zegt dan komen de pijltjes precies op dezelfde locatie te staan, oplossing was ze dan beetje van elkaar te verschuiven op het kaartje binnen stad.
Kan ook dus hoor, het gaat om globaal beetje het hoeft niet op precies adres. Maar is aan degene die hem toevoegt zodat het beetje leesbaar blijft op het kaartje.
Soms geeft een postcode meerdere woonplekken in Nederland of andere landen, dan is het soms wel fijn als zowel postcode als woonplaats wordt gemeld
En anders ff vragen mag altijd natuurlijk. Lekker bezig @:speedygj ik had er even geen tijd voor vandaag
Lekker bezig en dank voor het plaatsen!quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En je staat op de kaart!![]()
Postcode of plaatsnaam, alle 2 is goed.
Met postcode kies ik een plek in de buurt b.v een plek met water, dan kan iedereen zien in welk deel je ongeveer woont, we doen nooit een exacte locatie.
Met een plaatsnaam hebben we geen indicatie en zullen we je ergens moeten neerzetten.
Soms geeft een postcode meerdere woonplekken in Nederland of andere landen, dan is het soms wel fijn als zowel postcode als woonplaats wordt gemeld
[..]
Dank we doen ons best
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |