Donequote:
Gezien jullie samen wonen heb ik de naam bij JJH toegevoegd zodat ook jullie naam goed zichtbaar isquote:Op zondag 14 januari 2024 21:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
8023
bijna op JJH gezien we samenwonen
Heheh, kijk nou waar je woontquote:
Donequote:Op maandag 15 januari 2024 11:55 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik mag ook (weer) op de (nieuwe) kaart: 80336, Duitsland
We zetten de users altijd op een random plek, parken/meren/sloten/openbare plekken etc, dus nooit op de precieze locatiequote:Op maandag 15 januari 2024 10:45 schreef dick_laurent het volgende:
Lol ik zie nu net trouwens pas dat als je in google Earth helemaal inzoomt op mijn locatie dat ik precies in een groot met algen bedekt water reservoir woon.
Blub.
Aangepastquote:Op maandag 15 januari 2024 09:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Heheh, kijk nou waar je woontMisschien even iets laten verplaatsen?
Dat begreep ik al wel hoorquote:Op maandag 15 januari 2024 16:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We zetten de users altijd op een random plek, parken/meren/sloten/openbare plekken etc, dus nooit op de precieze locatie
Nu wel, je staat op de kaart (of in het veld, hoe je het zelf wilt zienquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht dat ik er altijd al in stond, maar blijkbaar niet. Het is 6035RE.
@dick_laurent GAP!quote:Op maandag 15 januari 2024 17:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat begreep ik al wel hoor![]()
Vond t gewoon grappig.
Je staat eropquote:Op maandag 29 januari 2024 19:01 schreef marc0871 het volgende:
Kan er voor mij een pinnetje gezet worden in postcode 6666?
Nou, inderdaad zeg. Die zag ik niet aankomen.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je staat eropHopelijk heb je geen nat pak aan overgehouden
Hoe is het, manquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |