Donequote:
Gezien jullie samen wonen heb ik de naam bij JJH toegevoegd zodat ook jullie naam goed zichtbaar isquote:Op zondag 14 januari 2024 21:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
8023
bijna op JJH gezien we samenwonen
Heheh, kijk nou waar je woontquote:
Donequote:Op maandag 15 januari 2024 11:55 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik mag ook (weer) op de (nieuwe) kaart: 80336, Duitsland
We zetten de users altijd op een random plek, parken/meren/sloten/openbare plekken etc, dus nooit op de precieze locatiequote:Op maandag 15 januari 2024 10:45 schreef dick_laurent het volgende:
Lol ik zie nu net trouwens pas dat als je in google Earth helemaal inzoomt op mijn locatie dat ik precies in een groot met algen bedekt water reservoir woon.
Blub.
Aangepastquote:Op maandag 15 januari 2024 09:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Heheh, kijk nou waar je woontMisschien even iets laten verplaatsen?
Dat begreep ik al wel hoorquote:Op maandag 15 januari 2024 16:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We zetten de users altijd op een random plek, parken/meren/sloten/openbare plekken etc, dus nooit op de precieze locatie
Nu wel, je staat op de kaart (of in het veld, hoe je het zelf wilt zienquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht dat ik er altijd al in stond, maar blijkbaar niet. Het is 6035RE.
@dick_laurent GAP!quote:Op maandag 15 januari 2024 17:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat begreep ik al wel hoor![]()
Vond t gewoon grappig.
Je staat eropquote:Op maandag 29 januari 2024 19:01 schreef marc0871 het volgende:
Kan er voor mij een pinnetje gezet worden in postcode 6666?
Nou, inderdaad zeg. Die zag ik niet aankomen.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je staat eropHopelijk heb je geen nat pak aan overgehouden
Hoe is het, manquote:
Ah. Bij dat kloten vliegveldquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:05 schreef Intrepidity het volgende:
8302 Kloten (ja, echt) in Zwitserland
Je staat in het middel van een balquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:05 schreef Intrepidity het volgende:
8302 Kloten (ja, echt) in Zwitserland
Het is Hilversumquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:52 schreef Managarm het volgende:
[..]
Die bestaat in Almere, Enschede, Nijmegen en Veenendaal.
Sambal bij? (je staat in de Chinees)quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
We waren bijna buren(4731MR)
Nu 4703EB
Ik heb je op allebei de plekken toegevoegdquote:Op maandag 1 april 2024 21:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
7004 A? in Doetinchem en ongeveer 1/3 van het jaar 03250 La Chabanne, Frankrijk.
Bedanktquote:Op maandag 1 april 2024 21:49 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik heb je op allebei de plekken toegevoegd.
Pak een stoel en ga er lekker bij zitten, honderden boeken wachten op jou om gelezen te wordenquote:
Je staat op de kaart!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:42 schreef myShizzle het volgende:
9223 LH Houtigehage
is waar mijn bed slaapt
Dit gaat niet om de website zelf, het is meer voor de gebruikers. Het is toch leuk om te zien waar de gebruikers wonen, tevens is het optioneel, je hoeft je niet aan te melden hiervoor.quote:Op woensdag 10 juli 2024 01:10 schreef Gunnter het volgende:
Als je forum.fok.nl vers laadt dan krijg je de privacy pop-up. En dan staat er dat Fok je hardware scant voor precieze geo-locatie. Met andere woorden Fok.nl weet al precies waar elke user woont. Of begrijp ik dit verkeerd.
Je staat erop, ooit nog een keer naar Puntpop in Wuustwezel geweest, het was zo koud dat we frikandellen aten om onze handen te warmenquote:
Je staat weer op de kaart!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 01:34 schreef Maureentje het volgende:
Ik heb er heeeeel lang geleden op gestaan maar nu niet meer![]()
6045EG
Je staat naast kree, met een gezellig uitzicht aldaar. Ik kon je postcode niet vinden helaas.quote:
Je laakt wat droogte, je staat op de kaart!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog niemand uit Amersfoort?![]()
3826, plemp me maar in het water bij het station ergens
Ah, in de nieuwbouwwijk daar. Woonde er lang tegenover.quote:
Ja nieuwbouw, waarschijnlijk vindt ie hem daarom ook niet. een ware crime met alle bezorgers bij het verhuizen. Heeft de buurt goed opgeknapt, vind het zo wel een prettig plekje met het park en de Vliet om de hoek.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, in de nieuwbouwwijk daar. Woonde er lang tegenover.
Als je een minder doods uitzicht wilt dan roep je maar.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja nieuwbouw, waarschijnlijk vindt ie hem daarom ook niet. een ware crime met alle bezorgers bij het verhuizen. Heeft de buurt goed opgeknapt, vind het zo wel een prettig plekje met het park en de Vliet om de hoek.
Was niet erg wonen, maar die 20 flats ofzo hebben er wel voor gezorgd dat het niet meer dorps voelt. Uitzicht weg, veel drukker etc.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja nieuwbouw, waarschijnlijk vindt ie hem daarom ook niet. een ware crime met alle bezorgers bij het verhuizen. Heeft de buurt goed opgeknapt, vind het zo wel een prettig plekje met het park en de Vliet om de hoek.
Ja snap ik wel. Woon nu direct naast Brill vlak aan de Kanaalweg met uitzicht over het kanaal en park, dus da's wel oké. Wel drukte inderdaad. Wel heel veel jonge stellen nog net voor de babyfase, dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet erg wonen, maar die 20 flats ofzo hebben er wel voor gezorgd dat het niet meer dorps voelt. Uitzicht weg, veel drukker etc.
2321JC kan je doen, is Brill zelf, al word je van die foto's ook niet heel enthousiast, maar dat is het meest in de buurt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:52 schreef Managarm het volgende:
[..]
Als je een minder doods uitzicht wilt dan roep je maar.
Je bent in het water gaan liggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:10 schreef nostra het volgende:
[..]
2321JC kan je doen, is Brill zelf, al word je van die foto's ook niet heel enthousiast, maar dat is het meest in de buurt.
Je mag voor mij 2391 opschrijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja snap ik wel. Woon nu direct naast Brill vlak aan de Kanaalweg met uitzicht over het kanaal en park, dus da's wel oké. Wel drukte inderdaad. Wel heel veel jonge stellen nog net voor de babyfase, dat scheelt wel.
Je staat op de kaart!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag voor mij 2391 opschrijven.
Dankjewel!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |