euh is dat nu zo, ik ben nl uitgelogged even om het te testen, maar dan kan ik eigenlijk niks wijzigen?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan mezelf toevoegen en ik denk ook anderen verwijderen. Weet niet of dat de bedoeling is?
Je moet wel ingelogd zijn met een Google-account, maar als je dat bent kun je wijzigen. Jij blijft wel eigenaar.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
euh is dat nu zo, ik ben nl uitgelogged even om het te testen, maar dan kan ik eigenlijk niks wijzigen?
Ik denk dat je de edit link hebt gedeeld ipv. de view link. Ofzo.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
wss niet nee? google is ook zo onhandig met dit soort dingen? eens kijken?
ok euhm dan weet ik niet hoe ik dat in kan dekken verder eigenlijk? Ik kan bewerken rechten geven met link of via e-mail. verder zie ik niet echt een optie. Maar jij zegt nu je kunt alles wijzigen via die link of alleen jezelf?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet wel ingelogd zijn met een Google-account, maar als je dat bent kun je wijzigen. Jij blijft wel eigenaar.
Ik kan gewoon alles wijzigen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
ok euhm dan weet ik niet hoe ik dat in kan dekken verder eigenlijk? Ik kan bewerken rechten geven met link of via e-mail. verder zie ik niet echt een optie. Maar jij zegt nu je kunt alles wijzigen via die link of alleen jezelf?
ok das niet goed thanks voor het melden, even kijken ik moet wat links dan weghalen, welke post stond die in waarmee dat kon?quote:
#85 Maar goed, bij mij staat ie nu al in mijn maps bij "geen eigendom". Daar blijft ie ook wel instaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
ok das niet goed thanks voor het melden, even kijken ik moet wat links dan weghalen, welke post stond die in waarmee dat kon?
nee dat lukt niet voor mij van jou link? Ik had het even terug gekeken maar zie ook niet echt waar dat nou kon voor die van mij, mits ik persoonlijk linkje had gestuurd naar mensen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
#85 Maar goed, bij mij staat ie nu al in mijn maps bij "geen eigendom". Daar blijft ie ook wel instaan.
Kun jij eens kijken of je deze kunt wijzigen?
https://www.google.com/ma(...)Y1XdotRs&usp=sharing
Hmm, bijzonder.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat lukt niet voor mij van jou link? Ik had het even terug gekeken maar zie ook niet echt waar dat nou kon voor die van mij, mits ik persoonlijk linkje had gestuurd naar mensen.
Maar ok we moeten dat even zeker weten? Want niet de bedoeling zo dat iedereen erin gaat kloten
Lukt dit nu nog om iets te wijzigen? bekijken mag trouwens maar bewerken niet?
alleen kijker link zou deze moeten zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:18 schreef kree het volgende:
ja denk het, ik was nog wat dingen aan het wijzigen erin dus wellicht is dat toeval dat het lukte?
Ik kijk even via DM die hiermee willen helpen en die doe ik het linkje voor bewerken wel via mail.
Dan zou het denk ik moeten werken even voor nu.
Laat me weten als het niet zo is trouwens
Toegevoegd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 00:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik wil eventueel ook wel mee helpen voor in de avond uren(overdag werk en kids).
Woon zelf in Dokkum (0519).
Toegevoegd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:46 schreef Flitskikker het volgende:
Leuk dat dit weer leeft! Kun je mij op 2317 zetten?
TS heeft ook maar een nieuw deel geopend, de originele TS is @kreequote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:18 schreef schommelstoel het volgende:
Opzich wel grappig dat TS zelf op anoniem is, in een topic dat over je lokatie gaat.
nee dat was een losse, maar zat er over te denken om te vragen of de mods wellicht deze kaart/link erin kunnen zetten. Denk ook dat 1 kaartje handiger is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:24 schreef lily het volgende:
Zit deze kaart dan ook in het “de atmosfeer staat op ontploffen” topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |