nou das prima toch, denk het hele idee is ook niet om precies adressen van elkaar te achterhalen, althans niet mijn bedoeling ervan, paar honderd meter (paar km) is nauwkeurig genoeg voor het ideequote:Op maandag 16 oktober 2023 20:35 schreef lily het volgende:
[..]
Bij mij is het ook globaal.
Als je op het google Earth kaartje kijkt lijkt het alsof ik middenin het bos woon.
Dat is helaas niet zo![]()
Ik woon er een aantal (paar honderd) meter vandaan.
Niks aan toe te voegenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
Idd precies daarom ook met de 4 cijfers ff plaatsnaam en zeker in het buitenland even het land erbij vernoemen, want google geeft nog wel eens verschillende resultaten nl met alleen zoeken op nrs.
Alleen plaats mag ook, probleem daarmee is, is als iedereen dat zegt dan komen de pijltjes precies op dezelfde locatie te staan, oplossing was ze dan beetje van elkaar te verschuiven op het kaartje binnen stad.
Kan ook dus hoor, het gaat om globaal beetje het hoeft niet op precies adres. Maar is aan degene die hem toevoegt zodat het beetje leesbaar blijft op het kaartje.
Soms geeft een postcode meerdere woonplekken in Nederland of andere landen, dan is het soms wel fijn als zowel postcode als woonplaats wordt gemeld
En anders ff vragen mag altijd natuurlijk. Lekker bezig @:speedygj ik had er even geen tijd voor vandaag
Bedankt en graag gedaanquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:45 schreef Chandler het volgende:
[..]
Lekker bezig en dank voor het plaatsen!
Mocht het inderdaad zijn dat hij/zij exact de woonplaats op de kaart wilt hebben, dan is een DM natuurlijk wel een goed ideequote:Op maandag 16 oktober 2023 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou das prima toch, denk het hele idee is ook niet om precies adressen van elkaar te achterhalen, althans niet mijn bedoeling ervan, paar honderd meter (paar km) is nauwkeurig genoeg voor het idee
Als iemand dichterbij wil weten dan DM'en ze maar persoonlijk lijkt me
En dan is het aan ieder zelf om daar meer duidelijkheid over te geven, maar dat is niet voor in dit topic. Naar eigen idee en eigen risico dat doen
Weet je wat ook leuk is? Dat je vanaf nu deelneemt aan die mooie blauwe pinquote:
Middenstip van het stadion.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet je wat ook leuk is? Dat je vanaf nu deelneemt aan die mooie blauwe pin![]()
Zoals gezegd wordt dit globaal neergezet, kan dus iets afwijken betreft postcode maar aarzel niet en geef het aan als je het iets nauwkeuriger wilt hebbenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Middenstip van het stadion.Waarvan de postcode 8025 is.
Neuh is prima. Viel me alleen op.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zoals gezegd wordt dit globaal neergezet, kan dus iets afwijken betreft postcode maar aarzel niet en geef het aan als je het iets nauwkeuriger wilt hebben
Toegevoegd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:03 schreef Staaf het volgende:
Ik woon in Hoef en Haag. Wil je me toevoegen?
Leuke naam.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:03 schreef Staaf het volgende:
Ik woon in Hoef en Haag. Wil je me toevoegen?
Hoef en Haag is een dorp in aanbouw aan de Lek, behorend tot de gemeente Vijfheerenlanden, in de Nederlandse provincie Utrecht. Op 1 januari 2021 telde het dorp 1.940 inwoners. De bouw van het dorp werd gestart in 2016. De nabijgelegen stad Vianen wilde groeien naar 21.000 inwoners.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke naam.
Nog nooit van gehoord. @:dkup
Je staat eropquote:Op maandag 20 november 2023 18:56 schreef Troel het volgende:
Leuk, 7481 hierGraag wel in het kleine dorpje richting de grens
Perfect!quote:Op maandag 20 november 2023 20:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je staat erop, meld even of het goed is of dat ik het nog iets moet aanpassen
Dan woon je vlakbij de DJ van KrissKrossquote:Op zondag 15 oktober 2023 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben in de tussentijd verhuisd naar 1902CD
En je staat op de kaartquote:
Brunssum juist? Zo ja dan sta je er nu opquote:
Donequote:
Donequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |