Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat smaken, het klinkt als een best wel gekke combinatie, maar misschien is het wel heel lekker. Over het algemeen zijn dingen met pindasaus wel goed. Alleen fruit uit blik met pindasaus was echtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr. Sta voor de sportschool in de auto met de verwarming aan. Brr.
Wij eten couscous met een prutje uit de slowcooker: zoete aardappel met rode kool in pindasaus. Dit wordt een hit of een misser. Misschien gooi ik er nog een blikje linzen door straks.
Alleen wanneer er per ongeluk pindasaus op dat fruit komt volgens mij en dan, mocht je het fruit heel graag willen eten, spoel je de pindasaus er vanaf.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Is dat geen standaard barbecuevoer dan?
ehquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Alleen wanneer er per ongeluk pindasaus op dat fruit komt volgens mij en dan, mocht je het fruit heel graag willen eten, spoel je de pindasaus er vanaf.
Nou, ik kan wel een aantal dingen bedenken die echt lekker zijn op de bbqquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:10 schreef Myraela het volgende:
Fruit komt sowieso niet op mijn barbecue. Of het moet als toetje zijn.
Ik ga zondag naar For Sama, met een man uit Syrië. Hij komt “gelukkig” niet uit Aleppo, maar heeft/had er familie wonen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:14 schreef Sarabi het volgende:
Dat was film 1 van IFFR @:Aure Corpus Christie is een aanrader
En wat zitten de stoelen van het Oude Luxor klote.....
Dat zal heftig zijn....wij gaan die ook ergens komende week kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar For Sama, met een man uit Syrië. Hij komt “gelukkig” niet uit Aleppo, maar heeft/had er familie wonen.
Nog niet wanneer, maar wel snel ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zal heftig zijn....wij gaan die ook ergens komende week kijken.
Heb je al plannen om The Cave te gaan kijken? Denk er echt nog dagelijks aan.
Ja kan ik me voorstellen....quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nog niet wanneer, maar wel snel ja.
Safwan had “For Sama” al gezien (in Amsterdam ) en hij vond het heel heftig, ik moest zakdoekjes meenemen. Hij zei “normaal zou ik je een fijne middag wensen maar met deze film kan ik dat niet”
Het is veel te krap daar! Ik geloof dat ik er deze keer geen films heb.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:14 schreef Sarabi het volgende:
Dat was film 1 van IFFR @:Aure Corpus Christie is een aanrader
En wat zitten de stoelen van het Oude Luxor klote.....
Ik ben best kort maar kon mijn benen niet kwijt. Echt heel vervelend.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Het is veel te krap daar! Ik geloof dat ik er deze keer geen films heb.
Hoeklijntje op de kop heeft weinig kracht. En is ook erg lelijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:13 schreef Myraela het volgende:
Soms voel ik mezelf zo dom.Ik ben aan het opzoeken hoe je een boekenkast moet maken, omdat ik dus geen idee heb hoe je de planken vast moet maken. Als ik dat gewoon moet schroeven vanaf de zijkant ga ik er vast een miljoen keer naast.
Ik zou het met zo'n metalen hoekje kunnen doen, zoals ik ook een plank heb opgehangen. Maar dat is misschien wel lelijk. Zou je die ook op z'n kop kunnen gebruiken? Dat heeft het vast geen grip.![]()
En dan zoek ik een uitleg en komen ze met een miljoen dure apparaten en veel te strakke afwerking die ik helemaal niet wil.
De allersimpelste manier is om aan de binnenkant van de last latjes te schroeven en daar je planken op te leggen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:13 schreef Myraela het volgende:
Soms voel ik mezelf zo dom.Ik ben aan het opzoeken hoe je een boekenkast moet maken, omdat ik dus geen idee heb hoe je de planken vast moet maken. Als ik dat gewoon moet schroeven vanaf de zijkant ga ik er vast een miljoen keer naast.
Ik zou het met zo'n metalen hoekje kunnen doen, zoals ik ook een plank heb opgehangen. Maar dat is misschien wel lelijk. Zou je die ook op z'n kop kunnen gebruiken? Dat heeft het vast geen grip.![]()
En dan zoek ik een uitleg en komen ze met een miljoen dure apparaten en veel te strakke afwerking die ik helemaal niet wil.
Dan voorboren. Kan je nooit misschroeven.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:24 schreef Myraela het volgende:
Nouja, het hoeft dus niet mooi te worden. Het is voor de verticale moestuin. Dus gewoon een simpel kastje. Model boekenkast, maar dan houten bakken ipv planken.
Dan gewoon doen wat ik zei. Dat kan je best. Planken en latjes kopen. Zorgen dat je schroeven niet te lang of te kort zijn. Komt goed.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:24 schreef Myraela het volgende:
Nouja, het hoeft dus niet mooi te worden. Het is voor de verticale moestuin. Dus gewoon een simpel kastje. Model boekenkast, maar dan houten bakken ipv planken.
Dat klinkt wel het makkelijkste ja. En dat kan ik dan eventueel nog verbergen ook, want ik wil de voorkant van de bakken maken van verticale latjes. Dus dan zou ik er nog een extra latje eronder kunnen doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dan gewoon doen wat ik zei. Dat kan je best. Planken en latjes kopen. Zorgen dat je schroeven niet te lang of te kort zijn. Komt goed.
Precies. Leuk projectquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt wel het makkelijkste ja. En dat kan ik dan eventueel nog verbergen ook, want ik wil de voorkant van de bakken maken van verticale latjes. Dus dan zou ik er nog een extra latje eronder kunnen doen.
https://i.imgur.com/OvNXskt.jpgquote:
Uitbesteden?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen zin om op te staan voor de laatste 5 minuten werk aan het eten...
Van te voren. Beide kanten ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:30 schreef Myraela het volgende:
En zouden jullie zeggen, alle planken van tevoren in de beits, of beitsen als de kast in elkaar zit?
Hmm, voor het aftekenen wel handig. Maar ik heb er dan nog altijd weinig vertrouwen in dat ik die schroef vanuit de buitenkant echt netjes en echt in de zijkant van de plank krijgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:43 schreef derLudolf het volgende:
Van te voren. Beide kanten ook.
Wat ik bedoelde met mallen zie je vanaf 6:15 in dat filmpje trouwens.
Na het op maat zagen/laten zagen en voor het schilderen beide staanders op elkaar klemmen met de kanten waar de planken tussen gaan komen. Op 1 van de staanders de planken met potlood aftekenen waar deze moeten komen. Met een klein boortje in het afgetekende plankje boren. Door en door. Markering uitgummen, planken loshalen en alles in de verf zetten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, voor het aftekenen wel handig. Maar ik heb er dan nog altijd weinig vertrouwen in dat ik die schroef vanuit de buitenkant echt netjes en echt in de zijkant van de plank krijgen.
Het was erg lekkerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat smaken, het klinkt als een best wel gekke combinatie, maar misschien is het wel heel lekker. Over het algemeen zijn dingen met pindasaus wel goed. Alleen fruit uit blik met pindasaus was echttot nu toe, geloof ik.
Dankje! Ik heb het recept opgeslagen. Lijkt me dat het wel moet lukken in iets anders dan een slowcooker, zo heel lang duurt het ook weer niet om kool en zoete aardappel te garen, zeker als je de rode kool beetgaar wilt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het was erg lekkerIk tag je straks even in het slowcookertopic. Volgens mij kan je dit ook zonder slowcooker goed maken.
Precies. Ik heb de saus gewoon naar smaak gemaakt. Meer pinda en minder tomaat, dat vond ik lekkerder.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dankje! Ik heb het recept opgeslagen. Lijkt me dat het wel moet lukken in iets anders dan een slowcooker, zo heel lang duurt het ook weer niet om kool en zoete aardappel te garen, zeker als je de rode kool beetgaar wilt.
Bak kokend water erin zetten (of föhnen)quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:26 schreef Myraela het volgende:
Vriezer ontdooid. Altijd zo'n rotklusje. Ik neem me altijd voor geduldig te zijn en vervolgens zit ik toch weer met een mes te prutsen.
Heb ik inderdaad gedaan, maar hielp niet veel. De warme natte handdoeken zijn dan nog wel fijn. Die had ik op het plankje gelegd en toen viel het ijs daaronder er zo vanaf. Maar de bovenkant was toch echt nog krabbelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Bak kokend water erin zetten (of föhnen)
Ik heb tegenwoordig een "no-frost" vriezer, die vriest niet dichtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad gedaan, maar hielp niet veel. De warme natte handdoeken zijn dan nog wel fijn. Die had ik op het plankje gelegd en toen viel het ijs daaronder er zo vanaf. Maar de bovenkant was toch echt nog krabbelen.
Leuk! Do tellquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Superleuke dag gehad![]()
Nu kapotski..
Niks heel speciaals. Gewoon goede vriend op bezoek. Wat klusjes. Daarna Omniversum, drankje thuis en uit eten. Was heel gezelligquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Leuk! Do tell
Maar nu lekker uitrusten het is weekend
Dat zijn de dagen met een gouden randjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks heel speciaals. Gewoon goede vriend op bezoek. Wat klusjes. Daarna Omniversum, drankje thuis en uit eten. Was heel gezellig
Eh, lieve uniekhoorn, begrijp ik het goed dat je relatie is beëindigd? Want anders lees ik het helemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief en ik zijn klaar..
Helemaal mijn schuld (nee geen ander)
Kijken op funda maar het is nogal nog niks
Hm ik lees hetzelfde toch..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, lieve uniekhoorn, begrijp ik het goed dat je relatie is beëindigd? Want anders lees ik het helemaal verkeerd.
lees je goed.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, lieve uniekhoorn, begrijp ik het goed dat je relatie is beëindigd? Want anders lees ik het helemaal verkeerd.
Wat is er gebeurd uniekje? Zijn jullie nog in Oostenrijk? Dikke tuutquote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
lees je goed.
hij is weer eens zo goed dat ik nog bij hem blijven tot eigen woning
dankje wel..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 07:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd uniekje? Zijn jullie nog in Oostenrijk? Dikke tuut
Ach liefje toch..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Och Uniek toch, wat erg, weet even niet wat te zeggen, knuffel 😘quote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:08 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 07:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
dankje wel..
was niet bij zijn 200 km....
Och, wat jammer toch. Je hebt toch ooit vol mooie toekomstplannen voor elkaar gekozen, met reden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:54 schreef uniekhoorn het volgende:
lees je goed.
Uniekquote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
lees je goed.
Nee.. ik word heel geen 40 vandaag ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nee.. ik word heel geen 40 vandaag ...
Gefeliciteerd, BarrelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
[..]
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je die snippers zelf gaan gebruiken of is het puur zodat er meer in de container past?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr brr brr, koud buiten! Maar ja, geen regen dus doen we klusjes buiten. De nieuwe hakselaar komt in actie straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het best eng en een beetje huis kom ik in Sappemeer
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Scheiden is ook mega-eng en je hele leven staat op zijn kopquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het best eng en een beetje huis kom ik in Sappemeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah dat is shit als het zo druk isquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:37 schreef Uhmmpie het volgende:
DRUK in de efteling
Rij voor de wc en de koffie is zo lang...dat ze beter koffie kunnen gaan schenken aan begin van de rij voor het toilet... kun je tenminste in 1x door..
we gaan naar lemongrass hier in de havenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aah dat is shit als het zo druk is![]()
Wel slecht dat zelfs rijen voor de toiletten lang zijn.
Hoop dat t toch een leuke dag wordt
Waar ga je uit eten Barrel? Ik ga nu ff tiffin googelen
Goed gezelschap dus we gaan het sowieso leuk hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aah dat is shit als het zo druk is![]()
Wel slecht dat zelfs rijen voor de toiletten lang zijn.
Hoop dat t toch een leuke dag wordt
Waar ga je uit eten Barrel? Ik ga nu ff tiffin googelen
I know!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Mooie foodbox!
En Sarabi blij met een stofzuiger![]()
Honingquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat zou nou echt een beetje helpen tegen zo'n kriebel van het hoesten?
Allemaal huis tuin en keuken adviezen (ik gebruik meestal voor de nacht noscapect)quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Honing doet helaas helemaal niks.quote:
Dankjewel. Zal eens kijken wat dat Noscapect is. Heb nog wel codeine liggen maar fat is meteen weer zo heftig. Ik reageer niet heel goed op Codeine.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Allemaal huis tuin en keuken adviezen (ik gebruik meestal voor de nacht noscapect)
https://omaweetraad.nl/gezondheid/hoesten
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het wordt vanaf dit punt alleen maar leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
niet 1 2 3quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Honing doet helaas helemaal niks.
[..]
Dankjewel. Zal eens kijken wat dat Noscapect is. Heb nog wel codeine liggen maar fat is meteen weer zo heftig. Ik reageer niet heel goed op Codeine.
Genoeg om mee in slaap te komen iigquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Noscapect werkt maar een uur of 4 maar dan heb je in ieder geval wat slaap gehad.
Ik ben al een paar dagen flink aan de griep. Ondertussen doet hoesten echt vreselijk veel pijn maar het is een droge hoest. Ik hoest dus niks op en het heeft dus ook geen functie. Ik wil nu toch wel graag van die prikkel af want het doet echt pijn nu.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:22 schreef drakin het volgende:
[..]
niet 1 2 3
Meestal werkt geduld het beste, maar intussen is drinken van warme dranken, af en toe een dropje of een beetje honing al dan niet door de thee lekker verzachtend.
Daarom mogen abo houders ook niet dit weekend. Omdat het door Etos word afgehuurd. Ik ga woensdag welquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:37 schreef Uhmmpie het volgende:
DRUK in de efteling
Rij voor de wc en de koffie is zo lang...dat ze beter koffie kunnen gaan schenken aan begin van de rij voor het toilet... kun je tenminste in 1x door..
dat is ook voor die vervelende hoestprikkel om te verzachten om even iets in de mond te hebben. drinken is sowieso altijd heel goed, honing in thee of citroen en elke keer een klein slokje.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Genoeg om mee in slaap te komen iig
[..]
Ik ben al een paar dagen flink aan de griep. Ondertussen doet hoesten echt vreselijk veel pijn maar het is een droge hoest. Ik hoest dus niks op en het heeft dus ook geen functie. Ik wil nu toch wel graag van die prikkel af want het doet echt pijn nu.
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
we gaan naar lemongrass hier in de haven
Hier fan van strepfen..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Pff ja, dan maar verder uit je rugtas eten/drinken als je die mee hebtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Goed gezelschap dus we gaan het sowieso leuk hebben.
Maar de koffie duurde letterlijk meer dan een half uur. Jammer is dat dan toch. Het is niet alsof ze niet weten hoe druk het wordt...
(Want actie via de etos met kaartjes die je vantevoren moet kopen voor een specifieke dag)
Mja wij gaan altijd een weekend eind januari.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom mogen abo houders ook niet dit weekend. Omdat het door Etos word afgehuurd. Ik ga woensdag wel
In het huisje laten liggen...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pff ja, dan maar verder uit je rugtas eten/drinken als je die mee hebt
De acties van de Appie is fijner. Korting krijgen op een dag dat je zelf uit kiest. De ledendag van AVRO was wel altijd fijn want tijdens de muziekfeesten stond iedereen voor of in een muziektent. De attracties waren dan heeeel rustigquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja wij gaan altijd een weekend eind januari.
Maar laatste paar jaar zijn er steeds van die “ledenacties” en die maken het er niet leuker op eigenlijk.
Mja in begin was het de rabobank en ook een keer de lidl..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
De acties van de Appie is fijner. Korting krijgen op een dag dat je zelf uit kiest. De ledendag van AVRO was wel altijd fijn want tijdens de muziekfeesten stond iedereen voor of in een muziektent. De attracties waren dan heeeel rustigMaar tegenwoordig doen die hun dagen in Toverland.
Hummus, guacamole komen meteen bij me op.baba ganoush weet ik niet zeker, volgens mij wel, olijven, halfgedroogde tomaat met kruidenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:00 schreef Barreltje het volgende:
Zeg..morgen heb ik dus mn feestje.. en er komen ook mensen die vegan zijn.. wat haal ik daar nou voor leuke snack voor in huis?
Ohh Vietnamese Loempia. Lekkerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tegenstrijdigheden in deze SC
Sterkte Uniek
Felies Barrel![]()
Beterschap TP![]()
In het kader van kleine geneugten: handig en leuk verjaardagskado voor mijn moeder gevonden.En weer eens Vietnamese loempia’s gehaald.
![]()
Tevens ook blij momentje toen de colour catcher doekjes bij de Action in mega verpakking beschikbaar bleken.
Wortels en komkommerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:00 schreef Barreltje het volgende:
Zeg..morgen heb ik dus mn feestje.. en er komen ook mensen die vegan zijn.. wat haal ik daar nou voor leuke snack voor in huis?
Water.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:00 schreef Barreltje het volgende:
Vooral de tijd die je lichaam nodig heeft om alles op te ruimenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sommige baba ganoush; even de verpakking lezen. Die van Maza heeft om een of andere wazige reden ei (iig laatste keer dat ik keek)quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hummus, guacamole komen meteen bij me op.baba ganoush weet ik niet zeker, volgens mij wel, olijven, halfgedroogde tomaat met kruiden
Van wiequote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:07 schreef Kreator het volgende:
Ik weet nog niet wat te doen vandaag. Ik moet eigenlijk wel iets doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:02 schreef Blues het volgende:
Ik ben lekker aan de poets geslagen ihk van geen poets hebben
Zo nog ff crosstrainen, morgen roeien.
Het (gewonnen) mezenkastje hangt in de Els voor het huis.![]()
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lekker bezig met poetsen en sporten. Fijn dat je dat allemaal weer kunt nadat je zo ziek bent geweest![]()
Ja, ik heb nog wat kleine ongemakkies, maar over het algemeen ben ik er fitter, slanker en sterker uitgekomen. De energiebatterij is wel eerder leeg 's avonds maar ja, ik ben ook geen 20 meer natuurlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:04 schreef Tele6 het volgende:
Mooi!
En lekker bezig met poetsen en sporten. Fijn dat je dat allemaal weer kunt nadat je zo ziek bent geweest
Maar daar heb je ook hartstikke hard voor gewerkt en dat vind ik heel stoerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog wat kleine ongemakkies, maar over het algemeen ben ik er eigenlijk fitter, slanker en sterker uitgekomen. De energiebatterij is wel eerder leeg 's avonds maar ja, ik ben ook geen 20 meer natuurlijkTx
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:02 schreef Blues het volgende:
Ik ben lekker aan de poets geslagen ihk van geen poets hebben
Zo nog ff crosstrainen, morgen roeien.
Het (gewonnen) mezenkastje hangt in de Els voor het huis.![]()
Nu nog vogels gaan tellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Yupquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:03 schreef Blues het volgende:
Oh ja, Leuk Pee toerista en gids in één!!
Van mezelf. Nootjes gekocht op de markt. Batterij gekocht voor weegschaal. Stekker gekocht voor aquarium van Hue.quote:
We zijn er nog nietquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:11 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben Kaatje heul hard aan het verslaan in Wordfeud![]()
![]()
Hier ook: kocht zo’n 5 kg emmer vogelvoer.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Net even vers vogelvoer neergelegd, grappig dat in het strooizaad een soort zaad blijft liggen. Alle andere zaadjes zijn op. Kieskeurige birdies hier
Ik heb de mengvoeren hier opgegeven. Ze pikken er toch alleen de zonnebloempitten uit dus nu krijgen ze 100% zonnebloempit.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Net even vers vogelvoer neergelegd, grappig dat in het strooizaad een soort zaad blijft liggen. Alle andere zaadjes zijn op. Kieskeurige birdies hier
Dan krijgen ze overal goed te etenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier op de hoek hebben ze ook van alles hangen en liggen in de tuin, het enige dat ik daar zie gebeuren, zijn de grote kraaiachtigen die alles oppikkenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan krijgen ze overal goed te eten
Ik heb sinds gisteren 2 kransen liggen, die vinden ze volgens mij ook nog niet zo lekker.
Welke horrordingenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:07 schreef fietsie het volgende:
Schorseneren schillen valt mee. Nog niet tegen de dingen uit de horrorstories aangelopen.
Je zou er zwarte handen van krijgen of een zwarte aanrechtbak.quote:
M'n tante heeft een soort kooi waar ze haar vogelvoer in doet: de tralies zitten ver genoeg uit elkaar dat de musjes en meesjes erdoor kunnen, en de kauwen en duiven kunnen er niet bij.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier op de hoek hebben ze ook van alles hangen en liggen in de tuin, het enige dat is daar zie zijn de grote kraaiachtigen die alles oppikkengelukkig jaagt dat de kleinere vogelsoorten onze kan op.
Dat verklaart dan toch waarom jij er geen last van hebtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:13 schreef fietsie het volgende:
Je zou er zwarte handen van krijgen of een zwarte aanrechtbak.
"Keukenmaagdverdriet" heette de groente vroeger ook wel
Ja, er komt kleverige gorigheid vanaf.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Awww die mogen er ook zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier op de hoek hebben ze ook van alles hangen en liggen in de tuin, het enige dat ik daar zie gebeuren, zijn de grote kraaiachtigen die alles oppikkengelukkig jaagt dat de kleinere vogelsoorten onze kant op.
Hier heel veel koolmeesjes en (eindelijk weer) een roodborstje. Als ik een pindastreng ophang, komt er een vlaamse gaai en die vreet in 2 dagen zo’n streng opquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Awww die mogen er ook zijn.
Wij hebben 3 huismerels en verder veel koolmezen en mussen.
Oja hoe kon ik de roodborstjes vergetenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier heel veel koolmeesjes en (eindelijk weer) een roodborstje. Als ik een pindastreng ophang, komt er een vlaamse gaai en die vreet in 2 dagen zo’n streng op
Correctie: keukenmeidenverdriet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:13 schreef fietsie het volgende:
Owquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier zat het vol met musjes en roodborstjes..heb nog voer zat hangen maar ze komen gewoon niet meer
quote:
Nee niks. Raar toch.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Owis er iets anders geworden?
Nou even snel eten en dan weer naar Rotterdam.
M'n ouders hadden telkens een eekhoorn die het touw van de pindastreng doorknaagde en er dan met de hele streng vandoor gingquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier heel veel koolmeesjes en (eindelijk weer) een roodborstje. Als ik een pindastreng ophang, komt er een vlaamse gaai en die vreet in 2 dagen zo’n streng op
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind mezelf altijd supergrappig als ik een Vlaamse Gaai een Chaamse Vlaai noem![]()
Welk model en hoe sterk?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr brr brr, koud buiten! Maar ja, geen regen dus doen we klusjes buiten. De nieuwe hakselaar komt in actie straks.
Daar ben ik het na de berichten van gister en vandaag het niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd, het wordt vanaf dit punt alleen maar leuker
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nu wel
Je kwam nog behoorlijk dicht in de buurt op het eind...
Er is nog veel te veel voer om uit te kiezen. De merel hier zijn ook kieskeurig. En draaien geen blad te veel om.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
In winterser jaren krijgen die ook concurrentie van de kramsvogels, maar die zijn in Scandinavië gebleven dit jaar, wegens overvloedig bessen aldaar. Dus de zachte winter hier wordt ook nog eens minder bevroten.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:13 schreef z80 het volgende:
[..]
Er is nog veel te veel voer om uit te kiezen. De merel hier zijn ook kieskeurig. En draaien geen blad te veel om.
Oh leuk, daar ben ik een tijd geleden met een toen-nog-peuter op zijn verzoek omdat hij een tasteel wilde bezoekenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:08 schreef minilot het volgende:
vanuit kasteelgronden De Haar. Moesten vanmorgen & met de lunch toch al op kraamfeest annex verjaardag annex housewarming in Utrecht wezen, dus 's middags extra uitje eraan geplakt. Günther mild teleurgesteld dat er geen draken en jonkvrouwen waren. Nu bevroren en op huis aan, straks eens bijlezen
Het kasteel ja. De rondleiding en het zelf vast mogen houden van een slagzwaard ook.quote:
Ha, wij deze keer juist alleen de tuinen gedaan (inclusief hertjes en doolhof natuurlijk) voor Günthers verplichte paar km per dag buiten lopen na de hele ochtend binnenzitten met een vrachtlading snotterige kleine kinderen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:04 schreef z80 het volgende:
[..]
Het kasteel ja. De rondleiding en het zelf vast mogen houden van een slagzwaard ook.
Er zitten helaas ook tuinen bij het kasteel. En daar moesten we dan ook doorheen.
Falafel dusquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:00 schreef Barreltje het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd, het wordt vanaf dit punt alleen maar leuker
Ligt een beetje aan je tijdsstip en waar je precies wilt parkeren. Maar eigenlijk durf ik het zo niet te zeggen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:01 schreef z80 het volgende:
@:Lonaa
Even een vraagje voor aankomende zaterdag.
Is het op een zaterdag middag druk met parkeren op straat in Enschede?
Ik zag 2 plaatsen waar betaald parkeren is op loopafstand. In een parkeergarage is per uur duurder en is 24 uur per dag betaal, dit in tegenstelling tot op straat parkeren.
Heeft de soep ook Thaise temperament? maw heb je er 2 keer plezier van? Zoals het met de originele versie.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:09 schreef AnneX het volgende:
Kasteel de Haar anno 1920![]()
Vorig Voorjaar bezocht met complete rondleiding door een vrijwilliger, van kelders tot zolderkamers![]()
Vanavond Thom kha khai soep ...van de jumbo.
Mooi vers en smakelijk en voor 4 personen. Morgen weer dan maar![]()
@:P. Toerist in eigen land. Zo kom je nog eens ergens.
Komt uit een Nederlandse supermarkt, daar is hooguit een peper overheen gevlogen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Heeft de soep ook Thaise temperament? maw heb je er 2 keer plezier van? Zoals het met de originele versie.
Zal zo rond 17:15 zijn. Eten start ongeveer 17:30.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je tijdsstip en waar je precies wilt parkeren. Maar eigenlijk durf ik het zo niet te zeggen.
Ik stuur je even een DMquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Zal zo rond 17:15 zijn. Eten start ongeveer 17:30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Middels halve tonijnpizza
en een heel biertje inmiddels bijna opgewarmd.
Let me see you stripped down to the bone
Ow...morgen dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Heeft de soep ook Thaise temperament? maw heb je er 2 keer plezier van? Zoals het met de originele versie.
Wat hebben jullie afgestemd dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:22 schreef borisz het volgende:
Avond
1 nieuwjaarsborrel bezocht en dat was vandaag. In Heerhugowaard van D66NH. En moest nog wat worden afgestemd. Dus een beetje nuttig met vooral het aangename gecombineerd.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:26 schreef minilot het volgende:
Eveneens toerist is eigen land, zoek de Günther, annex ridder-of-jonkvrouw-in-wordingAls ik een kasteel zie gaat het meteen in mijn hoofd “Oldenstein”!!! (Voor de jongeren, het kasteel van Floris 😉)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Middels halve tonijnpizza
en een heel biertje inmiddels bijna opgewarmd.We have far more in common than that which devides us..
Ik had kapsalon. Smerig. Dik.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik was op een verjaardag van een vriendin en haar vader. Ze kondigde ook nog even aan zwanger te zijn.![]()
![]()
Nu thuis, niet echt gegeten maar wel taart en wat hapjes gehad, dus twijfel over thuisbezorgd. Door mini's tonijnpizzapost wel meer zin
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:26 schreef minilot het volgende:
Eveneens toerist is eigen land, zoek de Günther, annex ridder-of-jonkvrouw-in-wordingHaarzuilen is tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Middels halve tonijnpizza
en een heel biertje inmiddels bijna opgewarmd.![]()
Een vriend van me heeft er een tijdje restauratiewerkzaamheden gedaan. Ebbenhout inleggen enzo.
Zoals vrijwel elk weekend zometeen lekkere linzenpotje van OttolenghiEn ondertussen Sabrina kijken. Samen onder een dekentje.
![]()
(En dan morgen pas weer verder met dat rot economievak. Ik ben er voor vandaag wel klaar meeOvermorgen meelopen met mijn dierenarts. Er staan al 4 operaties en veel afspraken gepland zei ze, dus lekker veel te doen. Zin in! Ook wel spannend, want ik loop dan niet mee in mijn rol als assistente, maar dus wel als leerling dierenarts
)
Oh, en de 'Cili sin Carn - naar vrij idee van vriend' was gisteren ook erg smakelijk en ik vond het wel een vrolijke foto om met jullie te delen. Ook weer eens vaker maken
Ik zocht een haar in het bord eten van Candaasjequote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:36 schreef minilot het volgende:
Oeh Candaas, zou eten - die borden zien er puik uit! En kudos aan die vriend van je: De Haar ligt er om door een ringetje te halen bij
Linkje naar recept linzenpotje of uit welk boek het komt? Ik heb ze allemaal hier staan maar te lui om ze allemaal door te bladeren
Owh, ik heb echt al zin in de meetquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:01 schreef z80 het volgende:
@:Lonaa
Even een vraagje voor aankomende zaterdag.
Is het op een zaterdag middag druk met parkeren op straat in Enschede?
Ik zag 2 plaatsen waar betaald parkeren is op loopafstand. In een parkeergarage is per uur duurder en is 24 uur per dag betaal, dit in tegenstelling tot op straat parkeren.
Yupquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik heb echt al zin in de meet![]()
En ik kan waarschijnlijk met @:PdeHoog meerijden![]()
Hoe gaan we het regelen? Grote pot maken? Moet ik wel ff weten ivm cash pinnenquote:Kan onze groep per persoon betalen?
Dit kan alleen voor groepen tot en met 8 personen.
Wanneer jullie groep groter dan 8 personen is, vragen wij jullie vriendelijk dit onderling met elkaar te regelen.
Ik had dat gevraagd en in principe is de rekening door 21 doen voor hun geen probleem. Als iedereen echt per se apart, en alleen hun eigen drank, wil betalen dan geeft ze ons een pen en een kladblok, geloof ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
En ik las dit op de website:
[..]
Hoe gaan we het regelen? Grote pot maken? Moet ik wel ff weten ivm cash pinnen
Goeie. Ik heb nooit, echt nooit cash dus indien benodigd toch maar eens wat pinnenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
En ik las dit op de website:
[..]
Hoe gaan we het regelen? Grote pot maken? Moet ik wel ff weten ivm cash pinnen
Makkelijkste optie is meteen ook de duurste. Op straat is tot 18:00 uur. Daarna gratis.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:58 schreef Lonaa het volgende:
Nou, wb parkeren: ik kom dus nooit met de auto in de binnenstad. Dus ik weet al niet wat het kost en ook niet waar er meestal wel plek is. Je kan de Wenninkgaarde proberen. Z gaf nog het Espoortterrein en het Wilhelminaterrein aan.
Het makkelijkste is en blijft de Irenegarage, denk ik.
Parkeerkosten zijn voor mijn rekening hoor! (Die voor jouw auto, niet die van de restquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:54 schreef z80 het volgende:
Achteraansluiten. Ik was eerst.
CUL / [CULSC] met pindasaus
Ik stel voor dat onze horeca-expert dit ehm, organiseertquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had dat gevraagd en in principe is de rekening door 21 doen voor hun geen probleem. Als iedereen echt per se apart, en alleen hun eigen drank, wil betalen dan geeft ze ons een pen en een kladblok, geloof ik.![]()
Jaaaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:49 schreef minilot het volgende:
Vind het ook awesome om weer eens naar het oosten te reizen en@:Lonaa
en stikbenieuwd naar nieuwe mensen en volgens mij fantastisch eten en helemaal voorpret jonguh!
Nou ja, ik ben daar altijd heel makkelijk in. Rekening door x aantal mensen, allemaal pinnen, klaar. Maar goed, dat schijnt niet altijd zo te werken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat onze horeca-expert dit ehm, organiseert
Wat heb je bij Alie besteld dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:09 schreef z80 het volgende:
Pakje van Ali ligt klaar op het postkantoor hier in Kleve. Verbaast me. Had het Zollamt verwacht ivm de btw. Maandag eens zien of ik het zo mee krijg of dat ik alsnog daar de btw moet voldoen. Daarna kan het spelen met de firewall beginnen.
Ze hebben er vast monddoekjes omheen gebonden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En is het met of zonder gratis virus?
Op deze post moest ik ff studerenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:13 schreef fietsie het volgende:
@:Kaatje als je die foto;'s bekijkt van die auto-ornamenten om die paal daar bij jou dan krijg ik nou niet echt het idee van een 50 rijdende bestuurder![]()
Auto is totaal ontleedt in kleine stukkies, en met de paal versmolten delen.quote:
Absoluut het makkelijkstquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:14 schreef Blues het volgende:
Ook zin in de miet
En idd door 21 delen en dan gewoon je gedeelte pinnen toch?
Had mij juist wel tof geleken als jij, als niet deelnemer, alles voor ons zou gaan betalen.quote:
Nee zeker niet. Ik kijk er ook niet van op. Iets voorbij mijn huis beginnen ze vaart te maken, dan is er een stoplicht (maar dat staat zeker snachts meestal op groen), dan nog ff pedaal indukken, maar dan is er een flauwe bocht, ik denk dat ze een stoeprand geraakt hebben en dan is het “feest”. Talentvolle voetballer is een voet kwijtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:13 schreef fietsie het volgende:
@:Kaatje als je die foto;'s bekijkt van die auto-ornamenten om die paal daar bij jou dan krijg ik nou niet echt het idee van een 50 rijdende bestuurder![]()
Dit ding. De pentium 4405u zonder ram en zonder ssd. Voor 123 Euro ex btw op de deurmat.quote:
SpannOndquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:21 schreef Lonaa het volgende:
Krea, zeg jij het of zeg ik het? Of zeggen we gewoon niks?
Dat we zwanger zijn?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:21 schreef Lonaa het volgende:
Hij is mysterieguest en springt op tafel nakend uit een taart?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:21 schreef Lonaa het volgende:
Dit komt niet uit de regio Wuhan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En is het met of zonder gratis virus?
Valt toch wel mee? Paal staat schuin in de voorkant. En niet binnen op de plek van de versnellingspook.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:13 schreef fietsie het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:21 schreef Lonaa het volgende:
Owh, tof!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:25 schreef Kreator het volgende:
Maar ik ben er dus wel bij. Al weet ik nog niet of ik het na die tijd nachtwerk ga maken. Vriendin zit dan thuis.
vind het weer zeer apart dat ik niets gehoord heb, ik kan de plek bijna vanuit huis zien, ambu komt langs mijn huis en de lifeliner heb ik ook niet gehoordquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Paal staat schuin in de voorkant. En niet binnen op de plek van de versnellingspook.
Als vriendin van P komt kan jouw vriendin toch ook gezellig mee?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:25 schreef Kreator het volgende:
Maar ik ben er dus wel bij. Al weet ik nog niet of ik het na die tijd nachtwerk ga maken. Vriendin zit dan thuis.
Daar wil ik wel twaalf uur voor in de trein zitten in plaats van vier!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is mysterieguest en springt op tafel nakend uit een taart?
Nee nee! Iemands geen-partners-meebrengende neiging moet gekoesterd!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als vriendin van P komt kan jouw vriendin toch ook gezellig mee?
Autobild heeft een keer een test gedaan met 2 verschillende auto's. beide 5 sterren in de veiligheidstest. Deze met 50KMh met de rechterkoplamp tegen een ronde paal gegooid. Paal stond bij beide wagens tegen de bijrijdersstoel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
vind het weer zeer apart dat ik niets gehoord heb, ik kan de plek bijna vanuit huis zien, ambu komt langs mijn huis en de lifeliner heb ik ook niet gehoord
Vind het zo sneu voor haar, zitten wij lekker te eten, zit zij misschien 500 meter verderop in haar uppiequote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee nee! Iemands geen-partners-meebrengende neiging moet gekoesterd!
Sowieso roep ik al jaren dat ik het merkwaardig vind om je partner mee naar een fokmeet te nemen. Dus nee.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee nee! Iemands geen-partners-meebrengende neiging moet gekoesterd!
Ze komt niks te kort. Er is altijd Hongaarse worst in huis.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vind het zo sneu voor haar, zitten wij lekker te eten, zit zij misschien 500 meter verderop in haar uppie
Ik heb dat één keer gedaan en vond dat niet tof.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sowieso roep ik al jaren dat ik het merkwaardig vind om je partner mee naar een fokmeet te nemen. Dus nee.
Nieuwe versie van au pair?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze komt niks te kort. Er is altijd Hongaarse worst in huis.
En ze wacht natuurlijk op jou, de hoofdprijsquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze komt niks te kort. Er is altijd Hongaarse worst in huis.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Parkeerkosten zijn voor mijn rekening hoor! (Die voor jouw auto, niet die van de rest)
quote:
Is dat ook ‘s avonds? Je kan ze meenemenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:22 schreef Aure het volgende:
Zou ook wel naar jullie meet willen, maarja ik ben die dag worstenbroodjes maken
Ik heb zojuist ontdekt dat Warcraft op Netflix staatben benieuwd.
Het is pas om 4 uurquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is dat ook ‘s avonds? Je kan ze meenemen
Mwah. Valt tegenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:22 schreef Aure het volgende:
Ik heb zojuist ontdekt dat Warcraft op Netflix staatben benieuwd.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Het is pas om 4 uuren daarna doen we geloof ik nog iets.
Oh, ja, daar kan je niet makkelijk onderuit. Recept zien we wel graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
De Bosch AXT 25 TC. Een elektrische dus, 2500w. Zeer tevreden over. Natuurlijk echt iets iets anders dan zo'n bazenapparaat op benzine maar dit is in ons geval een goede keuze geweest.quote:
Dat. Of iets duurder onder de markt in de van heek garage. Of gratis bij p&r.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:58 schreef Lonaa het volgende:
Nou, wb parkeren: ik kom dus nooit met de auto in de binnenstad. Dus ik weet al niet wat het kost en ook niet waar er meestal wel plek is. Je kan de Wenninkgaarde proberen. Z gaf nog het Espoortterrein en het Wilhelminaterrein aan.
Het makkelijkste is en blijft de Irenegarage, denk ik.
Voor ekte bazen apparaten staat een trekkerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Natuurlijk echt iets iets anders dan zo'n bazenapparaat op benzine maar dit is in ons geval een goede keuze geweest.
Zeer bekende en goede voetballer die in 1978 in de finale van het WK in Argentinië de paal raakte en daardoor Nederland net geen wereldkampioen maakte.quote:
Iemand die een hele hoop trammelant heeft voorkomen dusquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeer bekende en goede voetballer die in 1978 in de finale van het WK in Argentinië de paal raakte en daardoor Nederland net geen wereldkampioen maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |