Hier fan van strepfen..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat zou nou echt een beetje helpen tegen zo'n kriebel van het hoesten?
Pff ja, dan maar verder uit je rugtas eten/drinken als je die mee hebtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Goed gezelschap dus we gaan het sowieso leuk hebben.
Maar de koffie duurde letterlijk meer dan een half uur. Jammer is dat dan toch. Het is niet alsof ze niet weten hoe druk het wordt...
(Want actie via de etos met kaartjes die je vantevoren moet kopen voor een specifieke dag)
Mja wij gaan altijd een weekend eind januari.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom mogen abo houders ook niet dit weekend. Omdat het door Etos word afgehuurd. Ik ga woensdag wel
In het huisje laten liggen...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pff ja, dan maar verder uit je rugtas eten/drinken als je die mee hebt
De acties van de Appie is fijner. Korting krijgen op een dag dat je zelf uit kiest. De ledendag van AVRO was wel altijd fijn want tijdens de muziekfeesten stond iedereen voor of in een muziektent. De attracties waren dan heeeel rustigquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja wij gaan altijd een weekend eind januari.
Maar laatste paar jaar zijn er steeds van die “ledenacties” en die maken het er niet leuker op eigenlijk.
Mja in begin was het de rabobank en ook een keer de lidl..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
De acties van de Appie is fijner. Korting krijgen op een dag dat je zelf uit kiest. De ledendag van AVRO was wel altijd fijn want tijdens de muziekfeesten stond iedereen voor of in een muziektent. De attracties waren dan heeeel rustigMaar tegenwoordig doen die hun dagen in Toverland.
Hummus, guacamole komen meteen bij me op.baba ganoush weet ik niet zeker, volgens mij wel, olijven, halfgedroogde tomaat met kruidenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:00 schreef Barreltje het volgende:
Zeg..morgen heb ik dus mn feestje.. en er komen ook mensen die vegan zijn.. wat haal ik daar nou voor leuke snack voor in huis?
Ohh Vietnamese Loempia. Lekkerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tegenstrijdigheden in deze SC
Sterkte Uniek
Felies Barrel![]()
Beterschap TP![]()
In het kader van kleine geneugten: handig en leuk verjaardagskado voor mijn moeder gevonden.En weer eens Vietnamese loempia’s gehaald.
![]()
Tevens ook blij momentje toen de colour catcher doekjes bij de Action in mega verpakking beschikbaar bleken.
Wortels en komkommerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:00 schreef Barreltje het volgende:
Zeg..morgen heb ik dus mn feestje.. en er komen ook mensen die vegan zijn.. wat haal ik daar nou voor leuke snack voor in huis?
Water.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:00 schreef Barreltje het volgende:
Vooral de tijd die je lichaam nodig heeft om alles op te ruimenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat zou nou echt een beetje helpen tegen zo'n kriebel van het hoesten?
Sommige baba ganoush; even de verpakking lezen. Die van Maza heeft om een of andere wazige reden ei (iig laatste keer dat ik keek)quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hummus, guacamole komen meteen bij me op.baba ganoush weet ik niet zeker, volgens mij wel, olijven, halfgedroogde tomaat met kruiden
Van wiequote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:07 schreef Kreator het volgende:
Ik weet nog niet wat te doen vandaag. Ik moet eigenlijk wel iets doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |