SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het best eng en een beetje huis kom ik in Sappemeer
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Scheiden is ook mega-eng en je hele leven staat op zijn kopquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het best eng en een beetje huis kom ik in Sappemeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah dat is shit als het zo druk isquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:37 schreef Uhmmpie het volgende:
DRUK in de efteling
Rij voor de wc en de koffie is zo lang...dat ze beter koffie kunnen gaan schenken aan begin van de rij voor het toilet... kun je tenminste in 1x door..
we gaan naar lemongrass hier in de havenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aah dat is shit als het zo druk is![]()
Wel slecht dat zelfs rijen voor de toiletten lang zijn.
Hoop dat t toch een leuke dag wordt
Waar ga je uit eten Barrel? Ik ga nu ff tiffin googelen
Goed gezelschap dus we gaan het sowieso leuk hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aah dat is shit als het zo druk is![]()
Wel slecht dat zelfs rijen voor de toiletten lang zijn.
Hoop dat t toch een leuke dag wordt
Waar ga je uit eten Barrel? Ik ga nu ff tiffin googelen
I know!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Mooie foodbox!
En Sarabi blij met een stofzuiger![]()
Honingquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat zou nou echt een beetje helpen tegen zo'n kriebel van het hoesten?
Allemaal huis tuin en keuken adviezen (ik gebruik meestal voor de nacht noscapect)quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Honing doet helaas helemaal niks.quote:
Dankjewel. Zal eens kijken wat dat Noscapect is. Heb nog wel codeine liggen maar fat is meteen weer zo heftig. Ik reageer niet heel goed op Codeine.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Allemaal huis tuin en keuken adviezen (ik gebruik meestal voor de nacht noscapect)
https://omaweetraad.nl/gezondheid/hoesten
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nee.. ik word heel geen 40 vandaag ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nee.. ik word heel geen 40 vandaag ...
Gefeliciteerd, het wordt vanaf dit punt alleen maar leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
niet 1 2 3quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Honing doet helaas helemaal niks.
[..]
Dankjewel. Zal eens kijken wat dat Noscapect is. Heb nog wel codeine liggen maar fat is meteen weer zo heftig. Ik reageer niet heel goed op Codeine.
Genoeg om mee in slaap te komen iigquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Noscapect werkt maar een uur of 4 maar dan heb je in ieder geval wat slaap gehad.
Ik ben al een paar dagen flink aan de griep. Ondertussen doet hoesten echt vreselijk veel pijn maar het is een droge hoest. Ik hoest dus niks op en het heeft dus ook geen functie. Ik wil nu toch wel graag van die prikkel af want het doet echt pijn nu.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:22 schreef drakin het volgende:
[..]
niet 1 2 3
Meestal werkt geduld het beste, maar intussen is drinken van warme dranken, af en toe een dropje of een beetje honing al dan niet door de thee lekker verzachtend.
Daarom mogen abo houders ook niet dit weekend. Omdat het door Etos word afgehuurd. Ik ga woensdag welquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:37 schreef Uhmmpie het volgende:
DRUK in de efteling
Rij voor de wc en de koffie is zo lang...dat ze beter koffie kunnen gaan schenken aan begin van de rij voor het toilet... kun je tenminste in 1x door..
dat is ook voor die vervelende hoestprikkel om te verzachten om even iets in de mond te hebben. drinken is sowieso altijd heel goed, honing in thee of citroen en elke keer een klein slokje.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Genoeg om mee in slaap te komen iig
[..]
Ik ben al een paar dagen flink aan de griep. Ondertussen doet hoesten echt vreselijk veel pijn maar het is een droge hoest. Ik hoest dus niks op en het heeft dus ook geen functie. Ik wil nu toch wel graag van die prikkel af want het doet echt pijn nu.
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
we gaan naar lemongrass hier in de haven
Hier fan van strepfen..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Pff ja, dan maar verder uit je rugtas eten/drinken als je die mee hebtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Goed gezelschap dus we gaan het sowieso leuk hebben.
Maar de koffie duurde letterlijk meer dan een half uur. Jammer is dat dan toch. Het is niet alsof ze niet weten hoe druk het wordt...
(Want actie via de etos met kaartjes die je vantevoren moet kopen voor een specifieke dag)
Mja wij gaan altijd een weekend eind januari.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom mogen abo houders ook niet dit weekend. Omdat het door Etos word afgehuurd. Ik ga woensdag wel
In het huisje laten liggen...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pff ja, dan maar verder uit je rugtas eten/drinken als je die mee hebt
De acties van de Appie is fijner. Korting krijgen op een dag dat je zelf uit kiest. De ledendag van AVRO was wel altijd fijn want tijdens de muziekfeesten stond iedereen voor of in een muziektent. De attracties waren dan heeeel rustigquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja wij gaan altijd een weekend eind januari.
Maar laatste paar jaar zijn er steeds van die “ledenacties” en die maken het er niet leuker op eigenlijk.
Mja in begin was het de rabobank en ook een keer de lidl..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
De acties van de Appie is fijner. Korting krijgen op een dag dat je zelf uit kiest. De ledendag van AVRO was wel altijd fijn want tijdens de muziekfeesten stond iedereen voor of in een muziektent. De attracties waren dan heeeel rustigMaar tegenwoordig doen die hun dagen in Toverland.
Hummus, guacamole komen meteen bij me op.baba ganoush weet ik niet zeker, volgens mij wel, olijven, halfgedroogde tomaat met kruidenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:00 schreef Barreltje het volgende:
Zeg..morgen heb ik dus mn feestje.. en er komen ook mensen die vegan zijn.. wat haal ik daar nou voor leuke snack voor in huis?
Ohh Vietnamese Loempia. Lekkerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tegenstrijdigheden in deze SC
Sterkte Uniek
Felies Barrel![]()
Beterschap TP![]()
In het kader van kleine geneugten: handig en leuk verjaardagskado voor mijn moeder gevonden.En weer eens Vietnamese loempia’s gehaald.
![]()
Tevens ook blij momentje toen de colour catcher doekjes bij de Action in mega verpakking beschikbaar bleken.
Wortels en komkommerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:00 schreef Barreltje het volgende:
Zeg..morgen heb ik dus mn feestje.. en er komen ook mensen die vegan zijn.. wat haal ik daar nou voor leuke snack voor in huis?
Water.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:00 schreef Barreltje het volgende:
Vooral de tijd die je lichaam nodig heeft om alles op te ruimenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sommige baba ganoush; even de verpakking lezen. Die van Maza heeft om een of andere wazige reden ei (iig laatste keer dat ik keek)quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hummus, guacamole komen meteen bij me op.baba ganoush weet ik niet zeker, volgens mij wel, olijven, halfgedroogde tomaat met kruiden
Van wiequote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:07 schreef Kreator het volgende:
Ik weet nog niet wat te doen vandaag. Ik moet eigenlijk wel iets doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:02 schreef Blues het volgende:
Ik ben lekker aan de poets geslagen ihk van geen poets hebben
Zo nog ff crosstrainen, morgen roeien.
Het (gewonnen) mezenkastje hangt in de Els voor het huis.![]()
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lekker bezig met poetsen en sporten. Fijn dat je dat allemaal weer kunt nadat je zo ziek bent geweest![]()
Ja, ik heb nog wat kleine ongemakkies, maar over het algemeen ben ik er fitter, slanker en sterker uitgekomen. De energiebatterij is wel eerder leeg 's avonds maar ja, ik ben ook geen 20 meer natuurlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:04 schreef Tele6 het volgende:
Mooi!
En lekker bezig met poetsen en sporten. Fijn dat je dat allemaal weer kunt nadat je zo ziek bent geweest
Maar daar heb je ook hartstikke hard voor gewerkt en dat vind ik heel stoerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog wat kleine ongemakkies, maar over het algemeen ben ik er eigenlijk fitter, slanker en sterker uitgekomen. De energiebatterij is wel eerder leeg 's avonds maar ja, ik ben ook geen 20 meer natuurlijkTx
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:02 schreef Blues het volgende:
Ik ben lekker aan de poets geslagen ihk van geen poets hebben
Zo nog ff crosstrainen, morgen roeien.
Het (gewonnen) mezenkastje hangt in de Els voor het huis.![]()
Nu nog vogels gaan tellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Yupquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:03 schreef Blues het volgende:
Oh ja, Leuk Pee toerista en gids in één!!
Van mezelf. Nootjes gekocht op de markt. Batterij gekocht voor weegschaal. Stekker gekocht voor aquarium van Hue.quote:
We zijn er nog nietquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:11 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben Kaatje heul hard aan het verslaan in Wordfeud![]()
![]()
Hier ook: kocht zo’n 5 kg emmer vogelvoer.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Net even vers vogelvoer neergelegd, grappig dat in het strooizaad een soort zaad blijft liggen. Alle andere zaadjes zijn op. Kieskeurige birdies hier
Ik heb de mengvoeren hier opgegeven. Ze pikken er toch alleen de zonnebloempitten uit dus nu krijgen ze 100% zonnebloempit.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Net even vers vogelvoer neergelegd, grappig dat in het strooizaad een soort zaad blijft liggen. Alle andere zaadjes zijn op. Kieskeurige birdies hier
Dan krijgen ze overal goed te etenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier op de hoek hebben ze ook van alles hangen en liggen in de tuin, het enige dat ik daar zie gebeuren, zijn de grote kraaiachtigen die alles oppikkenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan krijgen ze overal goed te eten
Ik heb sinds gisteren 2 kransen liggen, die vinden ze volgens mij ook nog niet zo lekker.
Welke horrordingenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:07 schreef fietsie het volgende:
Schorseneren schillen valt mee. Nog niet tegen de dingen uit de horrorstories aangelopen.
Je zou er zwarte handen van krijgen of een zwarte aanrechtbak.quote:
M'n tante heeft een soort kooi waar ze haar vogelvoer in doet: de tralies zitten ver genoeg uit elkaar dat de musjes en meesjes erdoor kunnen, en de kauwen en duiven kunnen er niet bij.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier op de hoek hebben ze ook van alles hangen en liggen in de tuin, het enige dat is daar zie zijn de grote kraaiachtigen die alles oppikkengelukkig jaagt dat de kleinere vogelsoorten onze kan op.
Dat verklaart dan toch waarom jij er geen last van hebtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:13 schreef fietsie het volgende:
Je zou er zwarte handen van krijgen of een zwarte aanrechtbak.
"Keukenmaagdverdriet" heette de groente vroeger ook wel
Ja, er komt kleverige gorigheid vanaf.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Awww die mogen er ook zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier op de hoek hebben ze ook van alles hangen en liggen in de tuin, het enige dat ik daar zie gebeuren, zijn de grote kraaiachtigen die alles oppikkengelukkig jaagt dat de kleinere vogelsoorten onze kant op.
Hier heel veel koolmeesjes en (eindelijk weer) een roodborstje. Als ik een pindastreng ophang, komt er een vlaamse gaai en die vreet in 2 dagen zo’n streng opquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Awww die mogen er ook zijn.
Wij hebben 3 huismerels en verder veel koolmezen en mussen.
Oja hoe kon ik de roodborstjes vergetenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier heel veel koolmeesjes en (eindelijk weer) een roodborstje. Als ik een pindastreng ophang, komt er een vlaamse gaai en die vreet in 2 dagen zo’n streng op
Correctie: keukenmeidenverdriet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:13 schreef fietsie het volgende:
Owquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier zat het vol met musjes en roodborstjes..heb nog voer zat hangen maar ze komen gewoon niet meer
quote:
Nee niks. Raar toch.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Owis er iets anders geworden?
Nou even snel eten en dan weer naar Rotterdam.
M'n ouders hadden telkens een eekhoorn die het touw van de pindastreng doorknaagde en er dan met de hele streng vandoor gingquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier heel veel koolmeesjes en (eindelijk weer) een roodborstje. Als ik een pindastreng ophang, komt er een vlaamse gaai en die vreet in 2 dagen zo’n streng op
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind mezelf altijd supergrappig als ik een Vlaamse Gaai een Chaamse Vlaai noem![]()
Welk model en hoe sterk?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr brr brr, koud buiten! Maar ja, geen regen dus doen we klusjes buiten. De nieuwe hakselaar komt in actie straks.
Daar ben ik het na de berichten van gister en vandaag het niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd, het wordt vanaf dit punt alleen maar leuker
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nu wel
Je kwam nog behoorlijk dicht in de buurt op het eind...
Er is nog veel te veel voer om uit te kiezen. De merel hier zijn ook kieskeurig. En draaien geen blad te veel om.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
In winterser jaren krijgen die ook concurrentie van de kramsvogels, maar die zijn in Scandinavië gebleven dit jaar, wegens overvloedig bessen aldaar. Dus de zachte winter hier wordt ook nog eens minder bevroten.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:13 schreef z80 het volgende:
[..]
Er is nog veel te veel voer om uit te kiezen. De merel hier zijn ook kieskeurig. En draaien geen blad te veel om.
Oh leuk, daar ben ik een tijd geleden met een toen-nog-peuter op zijn verzoek omdat hij een tasteel wilde bezoekenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:08 schreef minilot het volgende:
vanuit kasteelgronden De Haar. Moesten vanmorgen & met de lunch toch al op kraamfeest annex verjaardag annex housewarming in Utrecht wezen, dus 's middags extra uitje eraan geplakt. Günther mild teleurgesteld dat er geen draken en jonkvrouwen waren. Nu bevroren en op huis aan, straks eens bijlezen
Het kasteel ja. De rondleiding en het zelf vast mogen houden van een slagzwaard ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |