abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191189236
Oh ja, Leuk Pee toerista en gids in één!!
pi_191189244
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 15:02 schreef Blues het volgende:
Ik ben lekker aan de poets geslagen ihk van geen poets hebben :P
Zo nog ff crosstrainen, morgen roeien.

Het (gewonnen) mezenkastje hangt in de Els voor het huis. oO< >:O
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi! O+
En lekker bezig met poetsen en sporten. Fijn dat je dat allemaal weer kunt nadat je zo ziek bent geweest O+
pi_191189275
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 15:04 schreef Tele6 het volgende:

Mooi! O+
En lekker bezig met poetsen en sporten. Fijn dat je dat allemaal weer kunt nadat je zo ziek bent geweest O+
Ja, ik heb nog wat kleine ongemakkies, maar over het algemeen ben ik er fitter, slanker en sterker uitgekomen. De energiebatterij is wel eerder leeg 's avonds maar ja, ik ben ook geen 20 meer natuurlijk :) Tx :*
pi_191189283
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 15:07 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja, ik heb nog wat kleine ongemakkies, maar over het algemeen ben ik er eigenlijk fitter, slanker en sterker uitgekomen. De energiebatterij is wel eerder leeg 's avonds maar ja, ik ben ook geen 20 meer natuurlijk :) Tx :*
Maar daar heb je ook hartstikke hard voor gewerkt en dat vind ik heel stoer :)
  zaterdag 25 januari 2020 @ 15:09:52 #155
370431 drakin
vurig typje
pi_191189297
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 15:02 schreef Blues het volgende:
Ik ben lekker aan de poets geslagen ihk van geen poets hebben :P
Zo nog ff crosstrainen, morgen roeien.

Het (gewonnen) mezenkastje hangt in de Els voor het huis. oO< >:O
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog vogels gaan tellen ^O^
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_191189308
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 15:03 schreef Blues het volgende:
Oh ja, Leuk Pee toerista en gids in één!!
Yup :D Nu op Marken.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191189320
Ik ben Kaatje heul hard aan het verslaan in Wordfeud }) }) })
  Official ESF Kreviewer zaterdag 25 januari 2020 @ 15:17:02 #158
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191189363
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 15:01 schreef Blues het volgende:

[..]

Van wie :B
Van mezelf. Nootjes gekocht op de markt. Batterij gekocht voor weegschaal. Stekker gekocht voor aquarium van Hue.

Nu weer thuis. Het was bizar druk in de stad.

Uit het zicht op de stoep bij mijn huis zat een zwerver te drinken. Ik zei hoi op de heenweg. Maar het is fucking koud. Dus op de terugweg vroeg ik of alles goed was en of hij iets nodig had. (had geld al in de aanslag). Maar alles was goed en hij wilde na wat twijfel niks.
pi_191189375
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 15:11 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben Kaatje heul hard aan het verslaan in Wordfeud }) }) })
We zijn er nog niet :6
We have far more in common than that which devides us..
pi_191189394
Net even vers vogelvoer neergelegd, grappig dat in het strooizaad een soort zaad blijft liggen. Alle andere zaadjes zijn op. Kieskeurige birdies hier
pi_191189441
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Net even vers vogelvoer neergelegd, grappig dat in het strooizaad een soort zaad blijft liggen. Alle andere zaadjes zijn op. Kieskeurige birdies hier
Hier ook: kocht zo’n 5 kg emmer vogelvoer.
De helft blijft over.
@Blues: goed bezig _O_ en hangt er nu een naambordje op het kastje :D

@Krea: misschien een stuk karton of kussentje om op te zitten, voor de zwerver?
  zaterdag 25 januari 2020 @ 15:29:52 #162
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191189505
Zo juist mijn eerste (en dit jaar enige) oogst Schorseneren ooit gerooid uit de tuin.

Ze liggen nu de modder af te weken in een bak water :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191189603
quote:
Ik heb de mengvoeren hier opgegeven. Ze pikken er toch alleen de zonnebloempitten uit dus nu krijgen ze 100% zonnebloempit.
Katten weer schelden vanachter het glas _O-

Bedenk me nu wel dat ik ben tijdens mijn rondje stad vergeten iets te kopen om mijn vetbollen in te doen zonder netje.

Net een uurtje accomodaties in Indonesië zitten bekijken. Ik weet voor mezelf wel welk level van comfort ik wil. Voor anderen hierin voorstellen doen blijkt toch lastig. Maar het lijstje is in de groep gegooid.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191189631
quote:
Dan krijgen ze overal goed te eten :D

Ik heb sinds gisteren 2 kransen liggen, die vinden ze volgens mij ook nog niet zo lekker.
pi_191189670
@Barrel: Doritos (naturel of chili) met quacamole doen het altijd goed, (goeie van Kaatje) toastjes met hummus, Wokkels (zowel natural als paprika) van Lays bevatten geen weipoeder, naturel chips in het algemeen vaak niet, euh nootjes, (walnoten, pistache, studentenhaver, etc.) pinda's, olijfjes....

Tsja, en komkommer, tomaatjes en paprikareepjes word ik zelf altijd ook blij van hoor, ook al wordt er lacherig over gedaan. ;)

Qua firtuur'snacks': de kipkorns van Mora zijn er ook in vegan variant. (wel gelijk wat groot misschien, voor een snackje) Bitterballen van de vegetarische slager zijn dacht ik ook vegan.

@Krea: tof van je O+
pi_191189719
Moet even *O*. Net bood een postnl bezorger aan om een zwaar pakket naar de schuur te brengen. Ik vroeg m om het pakket op de vloer voor de deur neer te zetten zodat ik m later makkelijker naar beneden kon brengen . Zegt hij “dat wil ik ook wel even voor u doen”. Nou graag, dus nu staat het pakket in de schuur *O*
  zaterdag 25 januari 2020 @ 16:07:58 #167
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191189815
Schorseneren schillen valt mee. Nog niet tegen de dingen uit de horrorstories aangelopen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191189843
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 15:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan krijgen ze overal goed te eten :D

Ik heb sinds gisteren 2 kransen liggen, die vinden ze volgens mij ook nog niet zo lekker.
Hier op de hoek hebben ze ook van alles hangen en liggen in de tuin, het enige dat ik daar zie gebeuren, zijn de grote kraaiachtigen die alles oppikken :B gelukkig jaagt dat de kleinere vogelsoorten onze kant op.
pi_191189845
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 16:07 schreef fietsie het volgende:
Schorseneren schillen valt mee. Nog niet tegen de dingen uit de horrorstories aangelopen.
Welke horrordingen :D
  zaterdag 25 januari 2020 @ 16:13:00 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191189853
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 16:12 schreef Blues het volgende:

[..]

Welke horrordingen :D
Je zou er zwarte handen van krijgen of een zwarte aanrechtbak.

"Keukenmaagdverdriet" heette de groente vroeger ook wel
pi_191189856
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 16:11 schreef Blues het volgende:

[..]

Hier op de hoek hebben ze ook van alles hangen en liggen in de tuin, het enige dat is daar zie zijn de grote kraaiachtigen die alles oppikken :B gelukkig jaagt dat de kleinere vogelsoorten onze kan op.
M'n tante heeft een soort kooi waar ze haar vogelvoer in doet: de tralies zitten ver genoeg uit elkaar dat de musjes en meesjes erdoor kunnen, en de kauwen en duiven kunnen er niet bij. ^O^
pi_191189861
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 16:13 schreef fietsie het volgende:

Dat verklaart dan toch waarom jij er geen last van hebt :? (8>
pi_191189864
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 16:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja, er komt kleverige gorigheid vanaf.
Mijn moeder laat mijn vader ze altijd schillen daarom. Een van de dingen die hij in de keuken mag doen van haar :')
pi_191189874
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 16:11 schreef Blues het volgende:

[..]

Hier op de hoek hebben ze ook van alles hangen en liggen in de tuin, het enige dat ik daar zie gebeuren, zijn de grote kraaiachtigen die alles oppikken :B gelukkig jaagt dat de kleinere vogelsoorten onze kant op.
Awww die mogen er ook zijn.

Wij hebben 3 huismerels en verder veel koolmezen en mussen.
pi_191189947
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 16:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Awww die mogen er ook zijn.

Wij hebben 3 huismerels en verder veel koolmezen en mussen.
Hier heel veel koolmeesjes en (eindelijk weer) een roodborstje. Als ik een pindastreng ophang, komt er een vlaamse gaai en die vreet in 2 dagen zo’n streng op
pi_191189969
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier heel veel koolmeesjes en (eindelijk weer) een roodborstje. Als ik een pindastreng ophang, komt er een vlaamse gaai en die vreet in 2 dagen zo’n streng op
Oja hoe kon ik de roodborstjes vergeten O+ Die vinden de vetbollen heerlijk.

Vlaamse gaaien zie ik eigenlijk alleen in de voortuin.
pi_191190382
Ons roodborstje eet mee van het varkensvoer O+
Als de varkens straks weg zijn, moeten we in die hoek maar speciaal wat gaan brengen voor 'm.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 25 januari 2020 @ 17:03:13 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191190398
Roodborstjes O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_191190429
Hier maar weinig vogeltjes. Toch weer eens een pindakaas pot neerzetten, dan komen er altijd wel wat koolmeesjes en eksters en duiven op af.

Bloeduitslagen waren - zoals eigenlijk al verwacht - prima. :)
pi_191190459
:W vanuit kasteelgronden De Haar. Moesten vanmorgen & met de lunch toch al op kraamfeest annex verjaardag annex housewarming in Utrecht wezen, dus 's middags extra uitje eraan geplakt. Günther mild teleurgesteld dat er geen draken en jonkvrouwen waren. Nu bevroren en op huis aan, straks eens bijlezen :*
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')