quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:02 schreef Blues het volgende:
Ik ben lekker aan de poets geslagen ihk van geen poets hebben
Zo nog ff crosstrainen, morgen roeien.
Het (gewonnen) mezenkastje hangt in de Els voor het huis.![]()
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lekker bezig met poetsen en sporten. Fijn dat je dat allemaal weer kunt nadat je zo ziek bent geweest![]()
Ja, ik heb nog wat kleine ongemakkies, maar over het algemeen ben ik er fitter, slanker en sterker uitgekomen. De energiebatterij is wel eerder leeg 's avonds maar ja, ik ben ook geen 20 meer natuurlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:04 schreef Tele6 het volgende:
Mooi!
En lekker bezig met poetsen en sporten. Fijn dat je dat allemaal weer kunt nadat je zo ziek bent geweest
Maar daar heb je ook hartstikke hard voor gewerkt en dat vind ik heel stoerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog wat kleine ongemakkies, maar over het algemeen ben ik er eigenlijk fitter, slanker en sterker uitgekomen. De energiebatterij is wel eerder leeg 's avonds maar ja, ik ben ook geen 20 meer natuurlijkTx
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:02 schreef Blues het volgende:
Ik ben lekker aan de poets geslagen ihk van geen poets hebben
Zo nog ff crosstrainen, morgen roeien.
Het (gewonnen) mezenkastje hangt in de Els voor het huis.![]()
Nu nog vogels gaan tellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Yupquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:03 schreef Blues het volgende:
Oh ja, Leuk Pee toerista en gids in één!!
Van mezelf. Nootjes gekocht op de markt. Batterij gekocht voor weegschaal. Stekker gekocht voor aquarium van Hue.quote:
We zijn er nog nietquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:11 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben Kaatje heul hard aan het verslaan in Wordfeud![]()
![]()
Hier ook: kocht zo’n 5 kg emmer vogelvoer.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Net even vers vogelvoer neergelegd, grappig dat in het strooizaad een soort zaad blijft liggen. Alle andere zaadjes zijn op. Kieskeurige birdies hier
Ik heb de mengvoeren hier opgegeven. Ze pikken er toch alleen de zonnebloempitten uit dus nu krijgen ze 100% zonnebloempit.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Net even vers vogelvoer neergelegd, grappig dat in het strooizaad een soort zaad blijft liggen. Alle andere zaadjes zijn op. Kieskeurige birdies hier
Dan krijgen ze overal goed te etenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier op de hoek hebben ze ook van alles hangen en liggen in de tuin, het enige dat ik daar zie gebeuren, zijn de grote kraaiachtigen die alles oppikkenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan krijgen ze overal goed te eten
Ik heb sinds gisteren 2 kransen liggen, die vinden ze volgens mij ook nog niet zo lekker.
Welke horrordingenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:07 schreef fietsie het volgende:
Schorseneren schillen valt mee. Nog niet tegen de dingen uit de horrorstories aangelopen.
Je zou er zwarte handen van krijgen of een zwarte aanrechtbak.quote:
M'n tante heeft een soort kooi waar ze haar vogelvoer in doet: de tralies zitten ver genoeg uit elkaar dat de musjes en meesjes erdoor kunnen, en de kauwen en duiven kunnen er niet bij.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier op de hoek hebben ze ook van alles hangen en liggen in de tuin, het enige dat is daar zie zijn de grote kraaiachtigen die alles oppikkengelukkig jaagt dat de kleinere vogelsoorten onze kan op.
Dat verklaart dan toch waarom jij er geen last van hebtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:13 schreef fietsie het volgende:
Je zou er zwarte handen van krijgen of een zwarte aanrechtbak.
"Keukenmaagdverdriet" heette de groente vroeger ook wel
Ja, er komt kleverige gorigheid vanaf.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je zou er zwarte handen van krijgen of een zwarte aanrechtbak.
"Keukenmaagdverdriet" heette de groente vroeger ook wel
Awww die mogen er ook zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier op de hoek hebben ze ook van alles hangen en liggen in de tuin, het enige dat ik daar zie gebeuren, zijn de grote kraaiachtigen die alles oppikkengelukkig jaagt dat de kleinere vogelsoorten onze kant op.
Hier heel veel koolmeesjes en (eindelijk weer) een roodborstje. Als ik een pindastreng ophang, komt er een vlaamse gaai en die vreet in 2 dagen zo’n streng opquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Awww die mogen er ook zijn.
Wij hebben 3 huismerels en verder veel koolmezen en mussen.
Oja hoe kon ik de roodborstjes vergetenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier heel veel koolmeesjes en (eindelijk weer) een roodborstje. Als ik een pindastreng ophang, komt er een vlaamse gaai en die vreet in 2 dagen zo’n streng op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |