SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het best eng en een beetje huis kom ik in Sappemeer
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Scheiden is ook mega-eng en je hele leven staat op zijn kopquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het best eng en een beetje huis kom ik in Sappemeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah dat is shit als het zo druk isquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:37 schreef Uhmmpie het volgende:
DRUK in de efteling
Rij voor de wc en de koffie is zo lang...dat ze beter koffie kunnen gaan schenken aan begin van de rij voor het toilet... kun je tenminste in 1x door..
we gaan naar lemongrass hier in de havenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aah dat is shit als het zo druk is![]()
Wel slecht dat zelfs rijen voor de toiletten lang zijn.
Hoop dat t toch een leuke dag wordt
Waar ga je uit eten Barrel? Ik ga nu ff tiffin googelen
Goed gezelschap dus we gaan het sowieso leuk hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aah dat is shit als het zo druk is![]()
Wel slecht dat zelfs rijen voor de toiletten lang zijn.
Hoop dat t toch een leuke dag wordt
Waar ga je uit eten Barrel? Ik ga nu ff tiffin googelen
I know!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Mooie foodbox!
En Sarabi blij met een stofzuiger![]()
Honingquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat zou nou echt een beetje helpen tegen zo'n kriebel van het hoesten?
Allemaal huis tuin en keuken adviezen (ik gebruik meestal voor de nacht noscapect)quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat zou nou echt een beetje helpen tegen zo'n kriebel van het hoesten?
Honing doet helaas helemaal niks.quote:
Dankjewel. Zal eens kijken wat dat Noscapect is. Heb nog wel codeine liggen maar fat is meteen weer zo heftig. Ik reageer niet heel goed op Codeine.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Allemaal huis tuin en keuken adviezen (ik gebruik meestal voor de nacht noscapect)
https://omaweetraad.nl/gezondheid/hoesten
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nee.. ik word heel geen 40 vandaag ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nee.. ik word heel geen 40 vandaag ...
Gefeliciteerd, het wordt vanaf dit punt alleen maar leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
niet 1 2 3quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Honing doet helaas helemaal niks.
[..]
Dankjewel. Zal eens kijken wat dat Noscapect is. Heb nog wel codeine liggen maar fat is meteen weer zo heftig. Ik reageer niet heel goed op Codeine.
Genoeg om mee in slaap te komen iigquote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Noscapect werkt maar een uur of 4 maar dan heb je in ieder geval wat slaap gehad.
Ik ben al een paar dagen flink aan de griep. Ondertussen doet hoesten echt vreselijk veel pijn maar het is een droge hoest. Ik hoest dus niks op en het heeft dus ook geen functie. Ik wil nu toch wel graag van die prikkel af want het doet echt pijn nu.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:22 schreef drakin het volgende:
[..]
niet 1 2 3
Meestal werkt geduld het beste, maar intussen is drinken van warme dranken, af en toe een dropje of een beetje honing al dan niet door de thee lekker verzachtend.
Daarom mogen abo houders ook niet dit weekend. Omdat het door Etos word afgehuurd. Ik ga woensdag welquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:37 schreef Uhmmpie het volgende:
DRUK in de efteling
Rij voor de wc en de koffie is zo lang...dat ze beter koffie kunnen gaan schenken aan begin van de rij voor het toilet... kun je tenminste in 1x door..
dat is ook voor die vervelende hoestprikkel om te verzachten om even iets in de mond te hebben. drinken is sowieso altijd heel goed, honing in thee of citroen en elke keer een klein slokje.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Genoeg om mee in slaap te komen iig
[..]
Ik ben al een paar dagen flink aan de griep. Ondertussen doet hoesten echt vreselijk veel pijn maar het is een droge hoest. Ik hoest dus niks op en het heeft dus ook geen functie. Ik wil nu toch wel graag van die prikkel af want het doet echt pijn nu.
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
we gaan naar lemongrass hier in de haven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |