Absoluut het makkelijkstquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:14 schreef Blues het volgende:
Ook zin in de miet
En idd door 21 delen en dan gewoon je gedeelte pinnen toch?
Had mij juist wel tof geleken als jij, als niet deelnemer, alles voor ons zou gaan betalen.quote:
Nee zeker niet. Ik kijk er ook niet van op. Iets voorbij mijn huis beginnen ze vaart te maken, dan is er een stoplicht (maar dat staat zeker snachts meestal op groen), dan nog ff pedaal indukken, maar dan is er een flauwe bocht, ik denk dat ze een stoeprand geraakt hebben en dan is het “feest”. Talentvolle voetballer is een voet kwijtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:13 schreef fietsie het volgende:
@:Kaatje als je die foto;'s bekijkt van die auto-ornamenten om die paal daar bij jou dan krijg ik nou niet echt het idee van een 50 rijdende bestuurder![]()
Dit ding. De pentium 4405u zonder ram en zonder ssd. Voor 123 Euro ex btw op de deurmat.quote:
SpannOndquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:21 schreef Lonaa het volgende:
Krea, zeg jij het of zeg ik het? Of zeggen we gewoon niks?
Dat we zwanger zijn?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:21 schreef Lonaa het volgende:
Hij is mysterieguest en springt op tafel nakend uit een taart?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:21 schreef Lonaa het volgende:
Dit komt niet uit de regio Wuhan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En is het met of zonder gratis virus?
Valt toch wel mee? Paal staat schuin in de voorkant. En niet binnen op de plek van de versnellingspook.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:13 schreef fietsie het volgende:
@:Kaatje als je die foto;'s bekijkt van die auto-ornamenten om die paal daar bij jou dan krijg ik nou niet echt het idee van een 50 rijdende bestuurder![]()
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:21 schreef Lonaa het volgende:
Owh, tof!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:25 schreef Kreator het volgende:
Maar ik ben er dus wel bij. Al weet ik nog niet of ik het na die tijd nachtwerk ga maken. Vriendin zit dan thuis.
vind het weer zeer apart dat ik niets gehoord heb, ik kan de plek bijna vanuit huis zien, ambu komt langs mijn huis en de lifeliner heb ik ook niet gehoordquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Paal staat schuin in de voorkant. En niet binnen op de plek van de versnellingspook.
Als vriendin van P komt kan jouw vriendin toch ook gezellig mee?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:25 schreef Kreator het volgende:
Maar ik ben er dus wel bij. Al weet ik nog niet of ik het na die tijd nachtwerk ga maken. Vriendin zit dan thuis.
Daar wil ik wel twaalf uur voor in de trein zitten in plaats van vier!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is mysterieguest en springt op tafel nakend uit een taart?
Nee nee! Iemands geen-partners-meebrengende neiging moet gekoesterd!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als vriendin van P komt kan jouw vriendin toch ook gezellig mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |