Ha, wij deze keer juist alleen de tuinen gedaan (inclusief hertjes en doolhof natuurlijk) voor Günthers verplichte paar km per dag buiten lopen na de hele ochtend binnenzitten met een vrachtlading snotterige kleine kinderen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:04 schreef z80 het volgende:
[..]
Het kasteel ja. De rondleiding en het zelf vast mogen houden van een slagzwaard ook.
Er zitten helaas ook tuinen bij het kasteel. En daar moesten we dan ook doorheen.
Falafel dusquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:00 schreef Barreltje het volgende:
Zeg..morgen heb ik dus mn feestje.. en er komen ook mensen die vegan zijn.. wat haal ik daar nou voor leuke snack voor in huis?
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd, het wordt vanaf dit punt alleen maar leuker
Ligt een beetje aan je tijdsstip en waar je precies wilt parkeren. Maar eigenlijk durf ik het zo niet te zeggen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:01 schreef z80 het volgende:
@:Lonaa
Even een vraagje voor aankomende zaterdag.
Is het op een zaterdag middag druk met parkeren op straat in Enschede?
Ik zag 2 plaatsen waar betaald parkeren is op loopafstand. In een parkeergarage is per uur duurder en is 24 uur per dag betaal, dit in tegenstelling tot op straat parkeren.
Heeft de soep ook Thaise temperament? maw heb je er 2 keer plezier van? Zoals het met de originele versie.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:09 schreef AnneX het volgende:
Kasteel de Haar anno 1920![]()
Vorig Voorjaar bezocht met complete rondleiding door een vrijwilliger, van kelders tot zolderkamers![]()
Vanavond Thom kha khai soep ...van de jumbo.
Mooi vers en smakelijk en voor 4 personen. Morgen weer dan maar![]()
@:P. Toerist in eigen land. Zo kom je nog eens ergens.
Komt uit een Nederlandse supermarkt, daar is hooguit een peper overheen gevlogen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Heeft de soep ook Thaise temperament? maw heb je er 2 keer plezier van? Zoals het met de originele versie.
Zal zo rond 17:15 zijn. Eten start ongeveer 17:30.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je tijdsstip en waar je precies wilt parkeren. Maar eigenlijk durf ik het zo niet te zeggen.
Ik stuur je even een DMquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Zal zo rond 17:15 zijn. Eten start ongeveer 17:30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Middels halve tonijnpizza
en een heel biertje inmiddels bijna opgewarmd.
Let me see you stripped down to the bone
Ow...morgen dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Heeft de soep ook Thaise temperament? maw heb je er 2 keer plezier van? Zoals het met de originele versie.
Wat hebben jullie afgestemd dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:22 schreef borisz het volgende:
Avond
1 nieuwjaarsborrel bezocht en dat was vandaag. In Heerhugowaard van D66NH. En moest nog wat worden afgestemd. Dus een beetje nuttig met vooral het aangename gecombineerd.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:26 schreef minilot het volgende:
Eveneens toerist is eigen land, zoek de Günther, annex ridder-of-jonkvrouw-in-wordingAls ik een kasteel zie gaat het meteen in mijn hoofd “Oldenstein”!!! (Voor de jongeren, het kasteel van Floris 😉)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Middels halve tonijnpizza
en een heel biertje inmiddels bijna opgewarmd.We have far more in common than that which devides us..
Ik had kapsalon. Smerig. Dik.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik was op een verjaardag van een vriendin en haar vader. Ze kondigde ook nog even aan zwanger te zijn.![]()
![]()
Nu thuis, niet echt gegeten maar wel taart en wat hapjes gehad, dus twijfel over thuisbezorgd. Door mini's tonijnpizzapost wel meer zin
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:26 schreef minilot het volgende:
Eveneens toerist is eigen land, zoek de Günther, annex ridder-of-jonkvrouw-in-wordingHaarzuilen is tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Middels halve tonijnpizza
en een heel biertje inmiddels bijna opgewarmd.![]()
Een vriend van me heeft er een tijdje restauratiewerkzaamheden gedaan. Ebbenhout inleggen enzo.
Zoals vrijwel elk weekend zometeen lekkere linzenpotje van OttolenghiEn ondertussen Sabrina kijken. Samen onder een dekentje.
![]()
(En dan morgen pas weer verder met dat rot economievak. Ik ben er voor vandaag wel klaar meeOvermorgen meelopen met mijn dierenarts. Er staan al 4 operaties en veel afspraken gepland zei ze, dus lekker veel te doen. Zin in! Ook wel spannend, want ik loop dan niet mee in mijn rol als assistente, maar dus wel als leerling dierenarts
)
Oh, en de 'Cili sin Carn - naar vrij idee van vriend' was gisteren ook erg smakelijk en ik vond het wel een vrolijke foto om met jullie te delen. Ook weer eens vaker maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zocht een haar in het bord eten van Candaasjequote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:36 schreef minilot het volgende:
Oeh Candaas, zou eten - die borden zien er puik uit! En kudos aan die vriend van je: De Haar ligt er om door een ringetje te halen bij
Linkje naar recept linzenpotje of uit welk boek het komt? Ik heb ze allemaal hier staan maar te lui om ze allemaal door te bladeren
Owh, ik heb echt al zin in de meetquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:01 schreef z80 het volgende:
@:Lonaa
Even een vraagje voor aankomende zaterdag.
Is het op een zaterdag middag druk met parkeren op straat in Enschede?
Ik zag 2 plaatsen waar betaald parkeren is op loopafstand. In een parkeergarage is per uur duurder en is 24 uur per dag betaal, dit in tegenstelling tot op straat parkeren.
Yupquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik heb echt al zin in de meet![]()
En ik kan waarschijnlijk met @:PdeHoog meerijden![]()
Hoe gaan we het regelen? Grote pot maken? Moet ik wel ff weten ivm cash pinnenquote:Kan onze groep per persoon betalen?
Dit kan alleen voor groepen tot en met 8 personen.
Wanneer jullie groep groter dan 8 personen is, vragen wij jullie vriendelijk dit onderling met elkaar te regelen.
Ik had dat gevraagd en in principe is de rekening door 21 doen voor hun geen probleem. Als iedereen echt per se apart, en alleen hun eigen drank, wil betalen dan geeft ze ons een pen en een kladblok, geloof ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
En ik las dit op de website:
[..]
Hoe gaan we het regelen? Grote pot maken? Moet ik wel ff weten ivm cash pinnen
Goeie. Ik heb nooit, echt nooit cash dus indien benodigd toch maar eens wat pinnenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
En ik las dit op de website:
[..]
Hoe gaan we het regelen? Grote pot maken? Moet ik wel ff weten ivm cash pinnen
Makkelijkste optie is meteen ook de duurste. Op straat is tot 18:00 uur. Daarna gratis.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:58 schreef Lonaa het volgende:
Nou, wb parkeren: ik kom dus nooit met de auto in de binnenstad. Dus ik weet al niet wat het kost en ook niet waar er meestal wel plek is. Je kan de Wenninkgaarde proberen. Z gaf nog het Espoortterrein en het Wilhelminaterrein aan.
Het makkelijkste is en blijft de Irenegarage, denk ik.
Parkeerkosten zijn voor mijn rekening hoor! (Die voor jouw auto, niet die van de restquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:54 schreef z80 het volgende:
Achteraansluiten. Ik was eerst.
CUL / [CULSC] met pindasaus
Ik stel voor dat onze horeca-expert dit ehm, organiseertquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had dat gevraagd en in principe is de rekening door 21 doen voor hun geen probleem. Als iedereen echt per se apart, en alleen hun eigen drank, wil betalen dan geeft ze ons een pen en een kladblok, geloof ik.![]()
Jaaaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:49 schreef minilot het volgende:
Vind het ook awesome om weer eens naar het oosten te reizen en@:Lonaa
en stikbenieuwd naar nieuwe mensen en volgens mij fantastisch eten en helemaal voorpret jonguh!
Nou ja, ik ben daar altijd heel makkelijk in. Rekening door x aantal mensen, allemaal pinnen, klaar. Maar goed, dat schijnt niet altijd zo te werken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat onze horeca-expert dit ehm, organiseert
Wat heb je bij Alie besteld dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:09 schreef z80 het volgende:
Pakje van Ali ligt klaar op het postkantoor hier in Kleve. Verbaast me. Had het Zollamt verwacht ivm de btw. Maandag eens zien of ik het zo mee krijg of dat ik alsnog daar de btw moet voldoen. Daarna kan het spelen met de firewall beginnen.
Ze hebben er vast monddoekjes omheen gebonden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En is het met of zonder gratis virus?
Op deze post moest ik ff studerenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:13 schreef fietsie het volgende:
@:Kaatje als je die foto;'s bekijkt van die auto-ornamenten om die paal daar bij jou dan krijg ik nou niet echt het idee van een 50 rijdende bestuurder![]()
Auto is totaal ontleedt in kleine stukkies, en met de paal versmolten delen.quote:
Absoluut het makkelijkstquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:14 schreef Blues het volgende:
Ook zin in de miet
En idd door 21 delen en dan gewoon je gedeelte pinnen toch?
Had mij juist wel tof geleken als jij, als niet deelnemer, alles voor ons zou gaan betalen.quote:
Nee zeker niet. Ik kijk er ook niet van op. Iets voorbij mijn huis beginnen ze vaart te maken, dan is er een stoplicht (maar dat staat zeker snachts meestal op groen), dan nog ff pedaal indukken, maar dan is er een flauwe bocht, ik denk dat ze een stoeprand geraakt hebben en dan is het “feest”. Talentvolle voetballer is een voet kwijtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:13 schreef fietsie het volgende:
@:Kaatje als je die foto;'s bekijkt van die auto-ornamenten om die paal daar bij jou dan krijg ik nou niet echt het idee van een 50 rijdende bestuurder![]()
Dit ding. De pentium 4405u zonder ram en zonder ssd. Voor 123 Euro ex btw op de deurmat.quote:
SpannOndquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:21 schreef Lonaa het volgende:
Krea, zeg jij het of zeg ik het? Of zeggen we gewoon niks?
Dat we zwanger zijn?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:21 schreef Lonaa het volgende:
Hij is mysterieguest en springt op tafel nakend uit een taart?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:21 schreef Lonaa het volgende:
Dit komt niet uit de regio Wuhan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En is het met of zonder gratis virus?
Valt toch wel mee? Paal staat schuin in de voorkant. En niet binnen op de plek van de versnellingspook.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:13 schreef fietsie het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:21 schreef Lonaa het volgende:
Owh, tof!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:25 schreef Kreator het volgende:
Maar ik ben er dus wel bij. Al weet ik nog niet of ik het na die tijd nachtwerk ga maken. Vriendin zit dan thuis.
vind het weer zeer apart dat ik niets gehoord heb, ik kan de plek bijna vanuit huis zien, ambu komt langs mijn huis en de lifeliner heb ik ook niet gehoordquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Paal staat schuin in de voorkant. En niet binnen op de plek van de versnellingspook.
Als vriendin van P komt kan jouw vriendin toch ook gezellig mee?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:25 schreef Kreator het volgende:
Maar ik ben er dus wel bij. Al weet ik nog niet of ik het na die tijd nachtwerk ga maken. Vriendin zit dan thuis.
Daar wil ik wel twaalf uur voor in de trein zitten in plaats van vier!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is mysterieguest en springt op tafel nakend uit een taart?
Nee nee! Iemands geen-partners-meebrengende neiging moet gekoesterd!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als vriendin van P komt kan jouw vriendin toch ook gezellig mee?
Autobild heeft een keer een test gedaan met 2 verschillende auto's. beide 5 sterren in de veiligheidstest. Deze met 50KMh met de rechterkoplamp tegen een ronde paal gegooid. Paal stond bij beide wagens tegen de bijrijdersstoel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
vind het weer zeer apart dat ik niets gehoord heb, ik kan de plek bijna vanuit huis zien, ambu komt langs mijn huis en de lifeliner heb ik ook niet gehoord
Vind het zo sneu voor haar, zitten wij lekker te eten, zit zij misschien 500 meter verderop in haar uppiequote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee nee! Iemands geen-partners-meebrengende neiging moet gekoesterd!
Sowieso roep ik al jaren dat ik het merkwaardig vind om je partner mee naar een fokmeet te nemen. Dus nee.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee nee! Iemands geen-partners-meebrengende neiging moet gekoesterd!
Ze komt niks te kort. Er is altijd Hongaarse worst in huis.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vind het zo sneu voor haar, zitten wij lekker te eten, zit zij misschien 500 meter verderop in haar uppie
Ik heb dat één keer gedaan en vond dat niet tof.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sowieso roep ik al jaren dat ik het merkwaardig vind om je partner mee naar een fokmeet te nemen. Dus nee.
Nieuwe versie van au pair?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze komt niks te kort. Er is altijd Hongaarse worst in huis.
En ze wacht natuurlijk op jou, de hoofdprijsquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze komt niks te kort. Er is altijd Hongaarse worst in huis.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Parkeerkosten zijn voor mijn rekening hoor! (Die voor jouw auto, niet die van de rest)
quote:
Is dat ook ‘s avonds? Je kan ze meenemenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:22 schreef Aure het volgende:
Zou ook wel naar jullie meet willen, maarja ik ben die dag worstenbroodjes maken
Ik heb zojuist ontdekt dat Warcraft op Netflix staatben benieuwd.
Het is pas om 4 uurquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is dat ook ‘s avonds? Je kan ze meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah. Valt tegenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:22 schreef Aure het volgende:
Ik heb zojuist ontdekt dat Warcraft op Netflix staatben benieuwd.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Het is pas om 4 uuren daarna doen we geloof ik nog iets.
Oh, ja, daar kan je niet makkelijk onderuit. Recept zien we wel graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
De Bosch AXT 25 TC. Een elektrische dus, 2500w. Zeer tevreden over. Natuurlijk echt iets iets anders dan zo'n bazenapparaat op benzine maar dit is in ons geval een goede keuze geweest.quote:
Dat. Of iets duurder onder de markt in de van heek garage. Of gratis bij p&r.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:58 schreef Lonaa het volgende:
Nou, wb parkeren: ik kom dus nooit met de auto in de binnenstad. Dus ik weet al niet wat het kost en ook niet waar er meestal wel plek is. Je kan de Wenninkgaarde proberen. Z gaf nog het Espoortterrein en het Wilhelminaterrein aan.
Het makkelijkste is en blijft de Irenegarage, denk ik.
Voor ekte bazen apparaten staat een trekkerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Natuurlijk echt iets iets anders dan zo'n bazenapparaat op benzine maar dit is in ons geval een goede keuze geweest.
Zeer bekende en goede voetballer die in 1978 in de finale van het WK in Argentinië de paal raakte en daardoor Nederland net geen wereldkampioen maakte.quote:
Iemand die een hele hoop trammelant heeft voorkomen dusquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeer bekende en goede voetballer die in 1978 in de finale van het WK in Argentinië de paal raakte en daardoor Nederland net geen wereldkampioen maakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |