Ik zocht een haar in het bord eten van Candaasjequote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:36 schreef minilot het volgende:
Oeh Candaas, zou eten - die borden zien er puik uit! En kudos aan die vriend van je: De Haar ligt er om door een ringetje te halen bij
Linkje naar recept linzenpotje of uit welk boek het komt? Ik heb ze allemaal hier staan maar te lui om ze allemaal door te bladeren
Owh, ik heb echt al zin in de meetquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:01 schreef z80 het volgende:
@:Lonaa
Even een vraagje voor aankomende zaterdag.
Is het op een zaterdag middag druk met parkeren op straat in Enschede?
Ik zag 2 plaatsen waar betaald parkeren is op loopafstand. In een parkeergarage is per uur duurder en is 24 uur per dag betaal, dit in tegenstelling tot op straat parkeren.
Yupquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik heb echt al zin in de meet![]()
En ik kan waarschijnlijk met @:PdeHoog meerijden![]()
Hoe gaan we het regelen? Grote pot maken? Moet ik wel ff weten ivm cash pinnenquote:Kan onze groep per persoon betalen?
Dit kan alleen voor groepen tot en met 8 personen.
Wanneer jullie groep groter dan 8 personen is, vragen wij jullie vriendelijk dit onderling met elkaar te regelen.
Ik had dat gevraagd en in principe is de rekening door 21 doen voor hun geen probleem. Als iedereen echt per se apart, en alleen hun eigen drank, wil betalen dan geeft ze ons een pen en een kladblok, geloof ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
En ik las dit op de website:
[..]
Hoe gaan we het regelen? Grote pot maken? Moet ik wel ff weten ivm cash pinnen
Goeie. Ik heb nooit, echt nooit cash dus indien benodigd toch maar eens wat pinnenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
En ik las dit op de website:
[..]
Hoe gaan we het regelen? Grote pot maken? Moet ik wel ff weten ivm cash pinnen
Makkelijkste optie is meteen ook de duurste. Op straat is tot 18:00 uur. Daarna gratis.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:58 schreef Lonaa het volgende:
Nou, wb parkeren: ik kom dus nooit met de auto in de binnenstad. Dus ik weet al niet wat het kost en ook niet waar er meestal wel plek is. Je kan de Wenninkgaarde proberen. Z gaf nog het Espoortterrein en het Wilhelminaterrein aan.
Het makkelijkste is en blijft de Irenegarage, denk ik.
Parkeerkosten zijn voor mijn rekening hoor! (Die voor jouw auto, niet die van de restquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:54 schreef z80 het volgende:
Achteraansluiten. Ik was eerst.
CUL / [CULSC] met pindasaus
Ik stel voor dat onze horeca-expert dit ehm, organiseertquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had dat gevraagd en in principe is de rekening door 21 doen voor hun geen probleem. Als iedereen echt per se apart, en alleen hun eigen drank, wil betalen dan geeft ze ons een pen en een kladblok, geloof ik.![]()
Jaaaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:49 schreef minilot het volgende:
Vind het ook awesome om weer eens naar het oosten te reizen en@:Lonaa
en stikbenieuwd naar nieuwe mensen en volgens mij fantastisch eten en helemaal voorpret jonguh!
Nou ja, ik ben daar altijd heel makkelijk in. Rekening door x aantal mensen, allemaal pinnen, klaar. Maar goed, dat schijnt niet altijd zo te werken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat onze horeca-expert dit ehm, organiseert
Wat heb je bij Alie besteld dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:09 schreef z80 het volgende:
Pakje van Ali ligt klaar op het postkantoor hier in Kleve. Verbaast me. Had het Zollamt verwacht ivm de btw. Maandag eens zien of ik het zo mee krijg of dat ik alsnog daar de btw moet voldoen. Daarna kan het spelen met de firewall beginnen.
Ze hebben er vast monddoekjes omheen gebonden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En is het met of zonder gratis virus?
Op deze post moest ik ff studerenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:13 schreef fietsie het volgende:
@:Kaatje als je die foto;'s bekijkt van die auto-ornamenten om die paal daar bij jou dan krijg ik nou niet echt het idee van een 50 rijdende bestuurder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |