Och, wat jammer toch. Je hebt toch ooit vol mooie toekomstplannen voor elkaar gekozen, met reden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:54 schreef uniekhoorn het volgende:
lees je goed.
hij is weer eens zo goed dat ik nog bij hem blijven tot eigen woning
Uniekquote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
lees je goed.
hij is weer eens zo goed dat ik nog bij hem blijven tot eigen woning
Nee.. ik word heel geen 40 vandaag ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nee.. ik word heel geen 40 vandaag ...
Gefeliciteerd, BarrelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nee.. ik word heel geen 40 vandaag ...
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je die snippers zelf gaan gebruiken of is het puur zodat er meer in de container past?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr brr brr, koud buiten! Maar ja, geen regen dus doen we klusjes buiten. De nieuwe hakselaar komt in actie straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |