Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat smaken, het klinkt als een best wel gekke combinatie, maar misschien is het wel heel lekker. Over het algemeen zijn dingen met pindasaus wel goed. Alleen fruit uit blik met pindasaus was echtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr. Sta voor de sportschool in de auto met de verwarming aan. Brr.
Wij eten couscous met een prutje uit de slowcooker: zoete aardappel met rode kool in pindasaus. Dit wordt een hit of een misser. Misschien gooi ik er nog een blikje linzen door straks.
Alleen wanneer er per ongeluk pindasaus op dat fruit komt volgens mij en dan, mocht je het fruit heel graag willen eten, spoel je de pindasaus er vanaf.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Is dat geen standaard barbecuevoer dan?
ehquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Alleen wanneer er per ongeluk pindasaus op dat fruit komt volgens mij en dan, mocht je het fruit heel graag willen eten, spoel je de pindasaus er vanaf.
Nou, ik kan wel een aantal dingen bedenken die echt lekker zijn op de bbqquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:10 schreef Myraela het volgende:
Fruit komt sowieso niet op mijn barbecue. Of het moet als toetje zijn.
Ik ga zondag naar For Sama, met een man uit Syrië. Hij komt “gelukkig” niet uit Aleppo, maar heeft/had er familie wonen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:14 schreef Sarabi het volgende:
Dat was film 1 van IFFR @:Aure Corpus Christie is een aanrader
En wat zitten de stoelen van het Oude Luxor klote.....
Dat zal heftig zijn....wij gaan die ook ergens komende week kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar For Sama, met een man uit Syrië. Hij komt “gelukkig” niet uit Aleppo, maar heeft/had er familie wonen.
Nog niet wanneer, maar wel snel ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zal heftig zijn....wij gaan die ook ergens komende week kijken.
Heb je al plannen om The Cave te gaan kijken? Denk er echt nog dagelijks aan.
Ja kan ik me voorstellen....quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nog niet wanneer, maar wel snel ja.
Safwan had “For Sama” al gezien (in Amsterdam ) en hij vond het heel heftig, ik moest zakdoekjes meenemen. Hij zei “normaal zou ik je een fijne middag wensen maar met deze film kan ik dat niet”
Het is veel te krap daar! Ik geloof dat ik er deze keer geen films heb.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:14 schreef Sarabi het volgende:
Dat was film 1 van IFFR @:Aure Corpus Christie is een aanrader
En wat zitten de stoelen van het Oude Luxor klote.....
Ik ben best kort maar kon mijn benen niet kwijt. Echt heel vervelend.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Het is veel te krap daar! Ik geloof dat ik er deze keer geen films heb.
Hoeklijntje op de kop heeft weinig kracht. En is ook erg lelijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:13 schreef Myraela het volgende:
Soms voel ik mezelf zo dom.Ik ben aan het opzoeken hoe je een boekenkast moet maken, omdat ik dus geen idee heb hoe je de planken vast moet maken. Als ik dat gewoon moet schroeven vanaf de zijkant ga ik er vast een miljoen keer naast.
Ik zou het met zo'n metalen hoekje kunnen doen, zoals ik ook een plank heb opgehangen. Maar dat is misschien wel lelijk. Zou je die ook op z'n kop kunnen gebruiken? Dat heeft het vast geen grip.![]()
En dan zoek ik een uitleg en komen ze met een miljoen dure apparaten en veel te strakke afwerking die ik helemaal niet wil.
De allersimpelste manier is om aan de binnenkant van de last latjes te schroeven en daar je planken op te leggen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:13 schreef Myraela het volgende:
Soms voel ik mezelf zo dom.Ik ben aan het opzoeken hoe je een boekenkast moet maken, omdat ik dus geen idee heb hoe je de planken vast moet maken. Als ik dat gewoon moet schroeven vanaf de zijkant ga ik er vast een miljoen keer naast.
Ik zou het met zo'n metalen hoekje kunnen doen, zoals ik ook een plank heb opgehangen. Maar dat is misschien wel lelijk. Zou je die ook op z'n kop kunnen gebruiken? Dat heeft het vast geen grip.![]()
En dan zoek ik een uitleg en komen ze met een miljoen dure apparaten en veel te strakke afwerking die ik helemaal niet wil.
Dan voorboren. Kan je nooit misschroeven.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:24 schreef Myraela het volgende:
Nouja, het hoeft dus niet mooi te worden. Het is voor de verticale moestuin. Dus gewoon een simpel kastje. Model boekenkast, maar dan houten bakken ipv planken.
Dan gewoon doen wat ik zei. Dat kan je best. Planken en latjes kopen. Zorgen dat je schroeven niet te lang of te kort zijn. Komt goed.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:24 schreef Myraela het volgende:
Nouja, het hoeft dus niet mooi te worden. Het is voor de verticale moestuin. Dus gewoon een simpel kastje. Model boekenkast, maar dan houten bakken ipv planken.
Dat klinkt wel het makkelijkste ja. En dat kan ik dan eventueel nog verbergen ook, want ik wil de voorkant van de bakken maken van verticale latjes. Dus dan zou ik er nog een extra latje eronder kunnen doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dan gewoon doen wat ik zei. Dat kan je best. Planken en latjes kopen. Zorgen dat je schroeven niet te lang of te kort zijn. Komt goed.
Precies. Leuk projectquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt wel het makkelijkste ja. En dat kan ik dan eventueel nog verbergen ook, want ik wil de voorkant van de bakken maken van verticale latjes. Dus dan zou ik er nog een extra latje eronder kunnen doen.
https://i.imgur.com/OvNXskt.jpgquote:
Uitbesteden?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen zin om op te staan voor de laatste 5 minuten werk aan het eten...
Van te voren. Beide kanten ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:30 schreef Myraela het volgende:
En zouden jullie zeggen, alle planken van tevoren in de beits, of beitsen als de kast in elkaar zit?
Hmm, voor het aftekenen wel handig. Maar ik heb er dan nog altijd weinig vertrouwen in dat ik die schroef vanuit de buitenkant echt netjes en echt in de zijkant van de plank krijgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:43 schreef derLudolf het volgende:
Van te voren. Beide kanten ook.
Wat ik bedoelde met mallen zie je vanaf 6:15 in dat filmpje trouwens.
Na het op maat zagen/laten zagen en voor het schilderen beide staanders op elkaar klemmen met de kanten waar de planken tussen gaan komen. Op 1 van de staanders de planken met potlood aftekenen waar deze moeten komen. Met een klein boortje in het afgetekende plankje boren. Door en door. Markering uitgummen, planken loshalen en alles in de verf zetten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, voor het aftekenen wel handig. Maar ik heb er dan nog altijd weinig vertrouwen in dat ik die schroef vanuit de buitenkant echt netjes en echt in de zijkant van de plank krijgen.
Het was erg lekkerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat smaken, het klinkt als een best wel gekke combinatie, maar misschien is het wel heel lekker. Over het algemeen zijn dingen met pindasaus wel goed. Alleen fruit uit blik met pindasaus was echttot nu toe, geloof ik.
Dankje! Ik heb het recept opgeslagen. Lijkt me dat het wel moet lukken in iets anders dan een slowcooker, zo heel lang duurt het ook weer niet om kool en zoete aardappel te garen, zeker als je de rode kool beetgaar wilt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het was erg lekkerIk tag je straks even in het slowcookertopic. Volgens mij kan je dit ook zonder slowcooker goed maken.
Precies. Ik heb de saus gewoon naar smaak gemaakt. Meer pinda en minder tomaat, dat vond ik lekkerder.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dankje! Ik heb het recept opgeslagen. Lijkt me dat het wel moet lukken in iets anders dan een slowcooker, zo heel lang duurt het ook weer niet om kool en zoete aardappel te garen, zeker als je de rode kool beetgaar wilt.
Bak kokend water erin zetten (of föhnen)quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:26 schreef Myraela het volgende:
Vriezer ontdooid. Altijd zo'n rotklusje. Ik neem me altijd voor geduldig te zijn en vervolgens zit ik toch weer met een mes te prutsen.
Heb ik inderdaad gedaan, maar hielp niet veel. De warme natte handdoeken zijn dan nog wel fijn. Die had ik op het plankje gelegd en toen viel het ijs daaronder er zo vanaf. Maar de bovenkant was toch echt nog krabbelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Bak kokend water erin zetten (of föhnen)
Ik heb tegenwoordig een "no-frost" vriezer, die vriest niet dichtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad gedaan, maar hielp niet veel. De warme natte handdoeken zijn dan nog wel fijn. Die had ik op het plankje gelegd en toen viel het ijs daaronder er zo vanaf. Maar de bovenkant was toch echt nog krabbelen.
Leuk! Do tellquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Superleuke dag gehad![]()
Nu kapotski..
Niks heel speciaals. Gewoon goede vriend op bezoek. Wat klusjes. Daarna Omniversum, drankje thuis en uit eten. Was heel gezelligquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Leuk! Do tell
Maar nu lekker uitrusten het is weekend
Dat zijn de dagen met een gouden randjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks heel speciaals. Gewoon goede vriend op bezoek. Wat klusjes. Daarna Omniversum, drankje thuis en uit eten. Was heel gezellig
Eh, lieve uniekhoorn, begrijp ik het goed dat je relatie is beëindigd? Want anders lees ik het helemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief en ik zijn klaar..
Helemaal mijn schuld (nee geen ander)
Kijken op funda maar het is nogal nog niks
Hm ik lees hetzelfde toch..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, lieve uniekhoorn, begrijp ik het goed dat je relatie is beëindigd? Want anders lees ik het helemaal verkeerd.
lees je goed.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, lieve uniekhoorn, begrijp ik het goed dat je relatie is beëindigd? Want anders lees ik het helemaal verkeerd.
Wat is er gebeurd uniekje? Zijn jullie nog in Oostenrijk? Dikke tuutquote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
lees je goed.
hij is weer eens zo goed dat ik nog bij hem blijven tot eigen woning
dankje wel..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 07:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd uniekje? Zijn jullie nog in Oostenrijk? Dikke tuut
Ach liefje toch..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Och Uniek toch, wat erg, weet even niet wat te zeggen, knuffel 😘quote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:08 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 07:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
dankje wel..
was niet bij zijn 200 km....
Och, wat jammer toch. Je hebt toch ooit vol mooie toekomstplannen voor elkaar gekozen, met reden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:54 schreef uniekhoorn het volgende:
lees je goed.
Uniekquote:Op zaterdag 25 januari 2020 06:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
lees je goed.
Nee.. ik word heel geen 40 vandaag ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nee.. ik word heel geen 40 vandaag ...
Gefeliciteerd, BarrelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nee.. ik word heel geen 40 vandaag ...
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je die snippers zelf gaan gebruiken of is het puur zodat er meer in de container past?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr brr brr, koud buiten! Maar ja, geen regen dus doen we klusjes buiten. De nieuwe hakselaar komt in actie straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |