Je het toch geen Priscilla? En grote gouden oorbellen, had je die voor de meet uitgedaan ofzo?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een jaar of 2 aan kickboksen gedaan. Ik was een van de twee vrouwen. De les na ons was zo'n zumba of aerobicsachtig huppelklasje. Die dames snapten echt helemaal niets van wat ik daar nou deed tussen al die kerels. Ik stonk natuurlijk flink, was knalrood, zweet gutste van me af. Ik heb zelden zo vaak afkeurende blikken gekregen.
Weet je zeker dat ze niet stiekem jaloers waren?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een jaar of 2 aan kickboksen gedaan. Ik was een van de twee vrouwen. De les na ons was zo'n zumba of aerobicsachtig huppelklasje. Die dames snapten echt helemaal niets van wat ik daar nou deed tussen al die kerels. Ik stonk natuurlijk flink, was knalrood, zweet gutste van me af. Ik heb zelden zo vaak afkeurende blikken gekregen.
Zo kwamen ze echt niet over. Dit is dik 20 jaar geleden in een dorp. Het was toen niet zo normaal als nu voor vrouwen om zo'n sport te doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze niet stiekem jaloers waren?
Ik vind dat soort dingen wel stoer om te zien. Ik was ook altijd een beetje jaloers op de rugbydames.
Het was bij ons echt wel een ding voor die kerels om mij te slaan. Ze deden dat echt niet allemaal zonder gene.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:17 schreef z80 het volgende:
[..]
De kickboks lessen die een tijdje gegeven werden was meestal half/half. En er werd niet anders of minder hard geslagen door wie dan ook. Enkel bij bepaalde oefeningen werd er op gewicht en grote groepjes gemaakt.
Ik ook. Ik was de afgelopen dagen in zo'n autistische IKMOETALLESWETEN-internetkuil gevallen en heb niet optimaal geslapen omdat ik ofwel verder aan het researchen was ofwel aan het hieperdepieperen over alles wat ik geleerd hadquote:
Ik vind het er schattig uitzien, mag dat?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:02 schreef Myraela het volgende:
Nou mensen. Er zit nog wat tape, ik moet nog wat plekjes bijstippen en proberen de stof van het schuren van de witte muur af te krijgen. Maar ik vind het hoe dan ook een vooruitgang. Niet dat dat heel lastig was.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat mag, stoer was ook niet helemaal waar we voor gingen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:04 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het er schattig uitzien, mag dat?
Dat ziet ontzettend opgeknapt uit, wat een opknapperquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:02 schreef Myraela het volgende:
Nou mensen. Er zit nog wat tape, ik moet nog wat plekjes bijstippen en proberen de stof van het schuren van de witte muur af te krijgen. Maar ik vind het hoe dan ook een vooruitgang. Niet dat dat heel lastig was.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Niet met dikke vingers mobiel proberen te wijzigen Kaatjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat ziet ontzettend opgeknapt uit, wat een mooi resultaat
Ik heb het stiekem nu al voor mijn neus staan.quote:
T was net ook een flink stuk kouder dan vanochtendquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr. Sta voor de sportschool in de auto met de verwarming aan. Brr.
Wij eten couscous met een prutje uit de slowcooker: zoete aardappel met rode kool in pindasaus. Dit wordt een hit of een misser. Misschien gooi ik er nog een blikje linzen door straks.
Ik zou bij jou in huis wel spontaan afvallen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:13 schreef sigme het volgende:
Avondeten is achter de knopen:
Zo'n pakje mie-soep met een blikje linzen erdoor; toe kwark met wat noten & zaden en een schep jam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |