En waarom is dan mijn veel meer relevante post dan de "vriend van de zus bla bla"-post weggehaald? Het ís toch een waardevol topic voor mensen die in de toekomst hetzelfde probleem hebben?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat gedoe over de vriend van de zus van het hondje van de buurman is natuurlijk een beetje onzinnig, daar heb je gelijk in.
Maar hier vraagt iemand toch gewoon of een bod wat je doet op een veilingsite altijd rechtsgeldig is, of dat hij er nog onderuit kan komen, want hij heeft er spijt van?
Het is niet nodig dit elke keer te melden met een cynische ondertoon omdat je het niet eens bent met de policy. Het voegt natuurlijk ook niks toe, maar dat begrijp je zelf vast ook welquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Het ís toch een waardevol topic voor mensen die in de toekomst hetzelfde probleem hebben?
Vooral niet antwoorden op mijn vraag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is niet nodig dit elke keer te melden met een cynische ondertoon omdat je het niet eens bent met de policy. Het voegt natuurlijk ook niks toe, maar dat begrijp je zelf vast ook wel
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed. Gaan we: WA = wettelijke aansprakelijkheid. Dat kan een auto WA zijn, tuurlijk. Maar in deze context is het een WA als particulier of bedrijf. Ook wel een AVP.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:25 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ja een AVB dus. Het wettelijke in WA slaat er min of meer op dat het verplicht is. En een aansprakelijkheidsverzekering is alleen verplicht voor een auto (en als bedrijf wanneer je eigenaar bent van een kerncentrale)
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je dat een fijne uitdrukking vindt keur ik hem goed. Om het niet nodeloos moeilijk te maken mag het gewoon van mij ook een WA verzekering zijn. Wettelijke Aansprakelijkheid. Laten we het hier maar bij houden dan
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:28 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ja kan, maar is feitelijk dus gewoon onjuist. Zie mijn edit.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sure. Verplicht of 'nodig'. Vind je het feitelijk onjuist vind ik het ook best. Is de discussie niet. Die paar euro vergoedt wel een post tot in bepaalde polissen miljoenen. Tenzij jij en/of IKEA die eventuele claims kan overzien en bekostigen wil ik graag terug naar het onderwerp. Anders mag je er best een topic over openen. Is alweer een tijd geleden dat dit te sprake is gekomen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:39 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Uit de faq van het forum waarvan je zelf mod bent..WGR / FAQ en huishoudelijke zaken...
Graag gedaan.
Maar de P speelt hier geen rol dus noem ik het júist en WA. Laten we het niet nodeloos moeilijk maken. Wanneer je een AVB noemt is het ook weer, volgens sommigen, een discussie waardig.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:39 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Uit de faq van het forum waarvan je zelf mod bent..WGR / FAQ en huishoudelijke zaken...
Graag gedaan.
Inderdaad, ik ben een mens. Voorlopig zijn forummods nog niet geautomatiseerd.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:58 schreef Cyanide- het volgende:
Pijnlijk hoor, eerst de OP niet lezen, en nu dit...
Behalve Haags dan!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben een mens. Voorlopig zijn forummods nog niet geautomatiseerd.
Daarom uit het originele topic gehaald. Maar wil best uitleg geven. Ben ook maar een mens. In tegenstelling tot Haags.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:04 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Behalve Haags dan!
Ik snap overigens de hele AVP AVB WA ANWB commotie niet zo
De OP lezen alvorens te reageren is toch wel het minste wat je mag verwachten binnen WGRquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben een mens. Voorlopig zijn forummods nog niet geautomatiseerd.
Sure. Maar soms ben je wat te snel. Kan gebeuren.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:32 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
De OP lezen alvorens te reageren is toch wel het minste wat je mag verwachten binnen WGR
Deze deel ik. Misschien het collectief AV noemen. Zijn we van de puristen af.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:04 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Behalve Haags dan!
Ik snap overigens de hele AVP AVB WA ANWB commotie niet zo
Het is ook niet nodeloos moeilijk wanneer je het beestje bij het juiste naampje noemt.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar de P speelt hier geen rol dus noem ik het júist en WA. Laten we het niet nodeloos moeilijk maken. Wanneer je een AVB noemt is het ook weer, volgens sommigen, een discussie waardig.
Heb het maar even weggehaald uit het topic omdat het geen dienst doet. Zal er voor jou AVB neerzetten dan denk ik dat het wel daarmee klaar is, niet?
jouw bewoording was dan ook wel in het extremequote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In de rest van je topic mag het wel. Het mag zelfs door iemand die net als TS net nieuw is en maar één topic volgt.
En ik had het eerst netjes aan jou gevraagd, wat je natuurlijk weer negeerde.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Klik eens op je eigen linkje, voor de grap
quote:
truc is het niet, eerder een bug, ik heb de link in code gezet zodat iedereen het kan kopiëren.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wordt automatisch doorgestuurd naar Bol, is een truucje van Fok.
Het komt omdat er in de link bol.com staat, maar het zou niet moeten voorkomen als het domein anders is ( www.ditisgeenechtelink.nl/bol.com )quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
[..]
truc is het niet, eerder een bug, ik heb de link in code gezet zodat iedereen het kan kopiëren.
Thnx.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 12:21 schreef Peejtur het volgende:
Je hoeft natuurlijk niet op iedereen te reageren. Report de posts welke offtopic zijn en dan kijken wij uiteraard of er wat mee gedaan moet worden.
Idd als je een discussie wil zorg dan op zn minst voor een fatsoenlijke OP en ga niet alle reacties die je niet aanstaan meteen TRen. Dit was duidelijk een slechte trollpogingquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:43 schreef Peejtur het volgende:
Zie het al.
Nou ja, veel meer hoefde er niet gezegd te worden lijkt mij. En de openingspost is ook al niet je van het.
Maar @:Noodgang kan hier wellicht meer over zeggen.
Nouja, je geeft aan dat een scenario dat de partner van TS haar bedriegt en bewust misleidt zeer waarschijnlijk is. Dit kan ik nergens uit opmaken en vind ik wat onnodige bangmakerij. Aangeven om goed in gesprek te gaan met haar partner over de situatie is uiteraard primaquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:19 schreef phoenyx het volgende:
WGR / Ik kom niet rond (WIA)
Ik gaf aan wat ik dacht en gaf 4 redenen waarom. Niks ongefundeerds aan het melden van het idee. Wel van het verwijderen ervan. Onterecht verwijderd naar mijn idee en soms moet je mensen nou eenmaal ook op de mogelijke negatieve scenario's wijzen, ik heb geen bewijs ervoor nee daarom stel ik ook dat het mij zo lijkt.
Nou ja volgens mij maak jij dit er zelf van. Ik zeg dat het mij zo lijkt. En ik kan dat juist uit alles opmaken waarvan iemand zoals niet snapt waarom iemand anders dat ziet. Daar is niks mis mee maar wel als je niet gewoon je eigen idee kan geven van wat best wel eens een mogelijk scenario kan zijn. Jij doet nu net alsof ik zeg dat het waarschijnlijk zo is terwijl ik dat zelfs niet eens zei. Je geeft wat teveel eigen invulling aan die post volgens mij. En is zeker geen onnodige bangmakerij als het gewoon een scenario is die niemand meldt maar best wel van toepassing kan zijn. Om dan juist die weg te halen uit al die reacties vind ik nogal speciaalquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nouja, je geeft aan dat een scenario dat de partner van TS haar bedriegt en bewust misleidt zeer waarschijnlijk is. Dit kan ik nergens uit opmaken en vind ik wat onnodige bangmakerij. Aangeven om goed in gesprek te gaan met haar partner over de situatie is uiteraard prima
Begrijp ik. Ik heb t gedeeltelijk teruggezet. Ik had het vooral over het scenario van bewust geld achterhouden. Het kan zo zijn hoor, maar ik heb daar 0 aanwijzingen voor gevonden, dus vandaar mijn wijziging. Misschien was de hele post weghalen wat teveel van het goede jaquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:46 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja volgens mij maak jij dit er zelf van. Ik zeg dat het mij zo lijkt. En ik kan dat juist uit alles opmaken waarvan iemand zoals niet snapt waarom iemand anders dat ziet. Daar is niks mis mee maar wel als je niet gewoon je eigen idee kan geven van wat best wel eens een mogelijk scenario kan zijn. Jij doet nu net alsof ik zeg dat het waarschijnlijk zo is terwijl ik dat zelfs niet eens zei. Je geeft wat teveel eigen invulling aan die post volgens mij. En is zeker geen onnodige bangmakerij als het gewoon een scenario is die niemand meldt maar best wel van toepassing kan zijn. Om dan juist die weg te halen uit al die reacties vind ik nogal speciaal
Nou ja terwijl ik dat laatste stuk typte dacht ik ook al dat een mod het als een te erge conclusie kon zien naar aanleiding van die tekst maar goed, ben er blij om dat je in ieder geval redelijk genoeg bent om het stuk terug te zetten waarvan jij denkt dat het relevant kan zijn na mijn uitleg. Stukje onrecht weer recht gezet, dat gebeurt hier niet zovaak (op het forum in het algemeen) naar mijn ideequote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Begrijp ik. Ik heb t gedeeltelijk teruggezet. Ik had het vooral over het scenario van bewust geld achterhouden. Het kan zo zijn hoor, maar ik heb daar 0 aanwijzingen voor gevonden, dus vandaar mijn wijziging. Misschien was de hele post weghalen wat teveel van het goede ja
Iets duidelijker typen zou mogen. Ik heb mij niet met dat topic bemoeid, maar dit verhaal is zo onsamenhangend als wat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:37 schreef kree het volgende:
Wil toch even vragen? Poste mss ff iets teveel, maar toch wel ontopic?
Topicreeks: Werkzoekend # 25
Nu is t weg terwijl het wel waarheid is? Had van mij best mogen blijven staan wel?
Ff waarschuwing was genoeg hoor? Begrepen die
Nou viel toch wel mee?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:14 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Iets duidelijker typen zou mogen. Ik heb mij niet met dat topic bemoeid, maar dit verhaal is zo onsamenhangend als wat.
Als een mod het over jouw post gedrag zegt dan geloof ik het wel na je posts in het salaris topic. Daar is ook geen kaas van te makenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
Nou viel toch wel mee?
Tis puntje hoor voor mij en weet het,maar het was toch nog wel te begrijpen hoor
Mwah niet oneens, maar stonden toch dingen die best wel van belang waren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:35 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Als een mod het over jouw post gedrag zegt dan geloof ik het wel na je posts in het salaris topic. Daar is ook geen kaas van te maken
Het ging ervoor al mis. Jammer dat je niet benoemd dat er mensen zijn die flauw reageren. TS belachelijk maken omdat hij van ¤10 niet een goede maaltijd op de luchthaven kon kopen. zijn kritische opmerking was niet de start de ontsporing.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
hier ging het mis. En meteen een reden dat ik het topic maar dicht doe. Je kan wel veel vinden maar wanneer het antwoord niet zint ga je een toontje aanslaan waarmee je het topic eigenhandig vermoord. Heropenen en opruimen vind ik ondoenlijk en gezien de ook wél inhoudelijke reacties onnodig.
Er is in alle redelijkheid tussen de ruis al voldoende gezegd. De regelgeving is vaag en multi-interpretabel. Aan jou is het indien je wilt het onderste uit de kan halen door stappen te ondernemen. Toch, recht hebben en recht krijgen is een verschil.
Je kan naast de regelgeving wellicht iets proberen met je reisverzekering? En anders de situatie voor lief nemen. Zélf ben ik van mening dat een vakantie begint zodra je het vliegtuig instapt. Maar dat is nogmaals, aan jezelf.
Ik hoop dat je snel nog een reactie krijgt op je al reeds ingediende claim.
Er staat 'daarna heb je het topic zelf vermoord'. Dat ís toch zo? De toon was al eerder gezet, mee eens. Maar nadat je gelijk ook het hele FOK!forum ook nog een schop gaat geven, ongenuanceerd kritiek levert op ongeveer alles en iedereen, is het wel een beetje klaar... al vind ik de rest van de users ook niet coöperatief. Toch stonden er zeker serieuse reagerende mensen bij dus om nou alles over een kwam te scheren vind ik ook niet fair.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het ging ervoor al mis. Jammer dat je niet benoemd dat er mensen zijn die flauw reageren. TS belachelijk maken omdat hij van ¤10 niet een goede maaltijd op de luchthaven kon kopen. zijn kritische opmerking was niet de start de ontsporing.
Bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er staat 'daarna heb je het topic zelf vermoord'. Dat ís toch zo? De toon was al eerder gezet, mee eens. Maar nadat je gelijk ook het hele FOK!forum ook nog een schop gaat geven, ongenuanceerd kritiek levert op ongeveer alles en iedereen, is het wel een beetje klaar... al vind ik de rest van de users ook niet coöperatief. Toch stonden er zeker serieuse reagerende mensen bij dus om nou alles over een kwam te scheren vind ik ook niet fair.
------
In overleg met SKV heropend. Maar indien er veel gebitcht gaat worden is het prima.
Krijg je daar een nota voor?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:18 schreef MCH het volgende:
Waar slaat mijn note van 02/11 om 11 uur op? Ik weet dat @:bitterbal in de horeca werkt, dus waarom zou ik haar niet op deze manier een tip mogen geven?
Nu heb ik niet de note geplaatst dus wil je wel mijn antwoord? Los van het feit dat het in mijn optiek niet en schandpaal is en het vooral niet iets is om je druk over te maken.quote:Op zondag 10 november 2019 13:34 schreef MCH het volgende:
@:renesite @:peejtur kan ik antwoord krijgen
Ik heb die discussie over het klakkeloos mentionen wel gemist maar vooruit ik zal de volgende keer wel zoiets neerzetten als hey @bitterbal horecatijger, is dit niet iets voor jou.quote:Op zondag 10 november 2019 13:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nu heb ik niet de note geplaatst dus wil je wel mijn antwoord? Los van het feit dat het in mijn optiek niet en schandpaal is en het vooral niet iets is om je druk over te maken.
Losse,willekeurige, 'mentions' zijn niet altijd een aanwinst voor een topic. Dus wanneer je mentiont, doe er een reden bij. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je de ophef omtrent het klakkeloos mentionen hebt gemist. En zo ja: het los mentionen was nogal een ding en daarom is de betreffende mod er wat scherp op geweest. Vermoed ik in ieder geval![]()
Geen zorgen, er wordt gekeken naar context of je wordt beoordeeld als een lul of een held.quote:Op zondag 10 november 2019 13:43 schreef MCH het volgende:
En nu ziet een FA dit straks en dan ben ik weer de lul @:ggmm
quote:Op zondag 10 november 2019 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen zorgen, er wordt gekeken naar context of je wordt beoordeeld als een lul of een held.
Maar idd, als je gewoon even wat meer tekst in je post zet waarom je iemand een mention geeft is het prettig.
Ja hoor, zeker zijn zelfs jouw notes in context te plaatsenquote:Op zondag 10 november 2019 13:53 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Alsof ze instaat zijn om al mijn notes in de juiste context te plaatsen als je al ziet waar je notes voor krijgt
Probeer eensquote:Op zondag 10 november 2019 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja hoor, zeker zijn zelfs jouw notes in context te plaatsen
Wat mij betreft gaan we dat niet doen hier. Het gaat om feedback omtrent WGR. Vanuit WGR is de note geplaatst en het is uitgelegd. Dus laten we het in dít feedbacktopic hier bij laten.quote:
Ik denk dat de boodschap wel is doorgekomenquote:Op woensdag 27 november 2019 12:17 schreef Linkse_krijger het volgende:
Kan iemand @:C.L.Werner vertellen dat hij zijn vrienden maar als een debiel toespreekt, maar dat hij zijn apentaaltje buiten WGR mag houden?
WGR / Reiskostenvergoeding
Dat is correctquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
WGR / Duitse koper wil dat ik kopie ID opstuur.
Wil, niet wilt. ‘Willen’ is een uitzondering op de stam +t regel, net als bv ‘kunnen’.
quote:Op maandag 2 december 2019 17:00 schreef investeerdertje het volgende:
Klacht over modnaamwijziging renesite. Ik was ontzettend in de war. Gefeliciteerd met je nieuwe naam
quote:Op maandag 2 december 2019 17:00 schreef investeerdertje het volgende:
Klacht over modnaamwijziging renesite. Ik was ontzettend in de war. Gefeliciteerd met je nieuwe naam
Ik heb de name reveal party gemistquote:
Ja ik dacht echt huh nieuwe mod. Heb ik de aankondiging gemist. Heb ik een vacature gemist. Wat huh hoe ja hallo! En toen zag ik een topic kick waarin rene (zonder streepje?) Renesite was en toen dacht ik aaaaaahh!!!!quote:
Terechte klacht!!quote:Op maandag 2 december 2019 17:00 schreef investeerdertje het volgende:
Waarom Rene en niet René?quote:
Die sponsort FOK! niet. Bol en andere webshops willen natuurlijk geen reclame voor andere toko's.quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:25 schreef Mylene het volgende:
WGR / Wie koopt er wel eens iets van deze Duitse webwinkel?
Stond daar niet eerst amazon.de?
Dan maar nooit hopen dat een automerk FOK! gaat sponsoren. Anders mag PTA wel een makeover krijgen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die sponsort FOK! niet. Bol en andere webshops willen natuurlijk geen reclame voor andere toko's.
Maandje geleden werd bolpuntcom hier nog hard door de mangel gehaald omdat de fokkers van mening waren dat TS volledig onterecht als fraudeur werd aangemerkt. Bij de koop van een dure iPhone die niet aangekomen was. Bijzonder vaak werd bol gewoon benoemd en dat allemaal op onbekende TS die m.i. geen bewijs leverde.quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die sponsort FOK! niet. Bol en andere webshops willen natuurlijk geen reclame voor andere toko's.
Omdat TS nergens meer op kan reageren.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:40 schreef Farenji het volgende:
WGR / Omscholen naar programmeur
Waarom is deze nou opeens dicht?
Sinds wanneer ben jij hier eigenlijk (weer) mod?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat TS nergens meer op kan reageren.
Ze kijkt met ons mee en dat is geen enkel probleemquote:Op donderdag 12 december 2019 21:41 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij hier eigenlijk (weer) mod?
Oh zei ik dat het een probleem was dan?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:42 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ze kijkt met ons mee en dat is geen enkel probleem
Alleen maar meekijken is geen enkel probleemquote:Op donderdag 12 december 2019 21:42 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ze kijkt met ons mee en dat is geen enkel probleem
Is dat tegenwoordig een reden voor een slot?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat TS nergens meer op kan reageren.
Kennelijk. Dat staat er immers.quote:Op vrijdag 13 december 2019 00:31 schreef Farenji het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig een reden voor een slot?
Herkenbaar 😎quote:Op vrijdag 13 december 2019 00:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Alleen maar meekijken is geen enkel probleem![]()
Doe ik ook![]()
Zou kunnen. Er zijn geen regels die iets voorschrijven.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:08 schreef Leandra het volgende:
Het kon natuurlijk zijn dat iemand anders ooit dezelfde vraag zou hebben, en dan is een open topic wel handig.
Je zou ook in het topic kunnen posten dat TS niet meer gaat reageren, want schijnbaar heeft die een permban of is het account door de shredder, want een dag- of weekban lijkt ne geen reden om te stellen dat TS niet meer zal reageren.
Dat is de keuze van de user en staat voor een mod vrij van interpretatie en is topic afhankelijk en daarvoor zijn dan ook geen vastomlijnde richtlijnen.quote:Maar goed, als je een slotje op je topic wilt dus zorgen dat je account op anoniem gaat, dan kun je niet meer reageren en gaat het kennelijk wel op slot.
En dat is je eigen interpretatie. Wellicht speelt er wel wat anders. Weet jij veel. Beetje jammer Leandra, vooral dat woord sterkte. Best zuur. Auw...quote:En vervelend voor jullie dat er zo'n tekort aan mods is dat een oud mod van het subforum nog steeds moet meekijken, sterkte met het vinden van aanvulling.
We kunnen zelf zien dat ts een streep door de naam heeft en snappen dat reageren niet meer kan. Lijkt mij anders dan wanneer je een ts wel in andere topics ziet reagerenquote:Op vrijdag 13 december 2019 07:52 schreef Rene het volgende:
Het ene moment wordt gezegd "TS reageert niet wat een kneus dit-dat". Het andere moment weten we dat de ts niet meer zal reageren en komt er een slotje op, is dat weer belachelijk.
Het is een topic dat ook prima kan bestaan zonder dat de TS reageert. Er zijn meer mensen die omscholen richting IT. Ik vind het ook raar dat het topic zonder melding dicht is gegaan.quote:Op vrijdag 13 december 2019 07:52 schreef Rene het volgende:
Het ene moment wordt gezegd "TS reageert niet wat een kneus dit-dat". Het andere moment weten we dat de ts niet meer zal reageren en komt er een slotje op, is dat weer belachelijk.
Dat. En dat is ook altijd het credo geweest hier in WGR.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:58 schreef babylon het volgende:
[..]
Het is een topic dat ook prima kan bestaan zonder dat de TS reageert. Er zijn meer mensen die omscholen richting IT. Ik vind het ook raar dat het topic zonder melding dicht is gegaan.
Top.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:10 schreef Nizno het volgende:
Het topic is heropend. Dank jullie voor jullie inzichten.
Het gaat dan ook niet om een jurist of advocaat he, maar om een activist. Er is in overleg met de mods gekozen voor wgr, juist vanwege het privacy gedeelte.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:32 schreef baskick het volgende:
De Q&A op het gebied van privacy toont m.i. een gebrek aan juridische kennis op het gebied van privacy en -wetgeving. Wat maakt dat het in WGR staat? Geen werk, geen geldzaken en kennelijk ook geen recht.
@:raptorix, jij had ook feedback, right?
Snap ik. Juist in WGR verwacht ik wel een link naar het juridische. Activisme zonder inhoudelijke kennis brengt m.i. niets.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om een jurist of advocaat he, maar om een activist. Er is in overleg met de mods gekozen voor wgr, juist vanwege het privacy gedeelte.
Het gaat vooral mis vanaf post #11 in dat topic. Een ts die zelf de toon zet en zijn eigen topic verneukt.quote:Op zondag 26 januari 2020 08:53 schreef Hallmark het volgende:
Jezus mina...
WGR / Werknemer autopech doorbetalen
Er staat daar een meute met pek en veren, en TS wil gewoon weten hoe het qua recht zit.
Natuurlijk, ik begrijp dat zo'n vraag onsympathiek kan overkomen als je een keer in een vervelende situatie hebt gezeten als werknemer. Maar dat is geen reden om dan half een topic te lezen, en dan een off-topic reactie te dumpen.
Dat vind ik wel een lastige. Het topic an sich is waardevol, toch? De vraagstelling is nuttig voor zowel werkgevers als werknemers. De vraag was: "waar ligt de lijn"? Dat is helder geworden in het topic.quote:
Het is ook lastig een lijn te trekken. Dat de discussie ook een beetje moreel van aard wordt is logisch, maar ik kan me er ook in vinden dat het in het topic te persoonlijk/emotioneel wordt. (waardoor het automatisch ook offtopic is). Heb een paar posts geveegd die me inderdaad wat te ver gingenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:47 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een lastige. Het topic an sich is waardevol, toch? De vraagstelling is nuttig voor zowel werkgevers als werknemers. De vraag was: "waar ligt de lijn"? Dat is helder geworden in het topic.
Vervolgens loopt het topic over met emotie, en ik vraag me af of dat het topic goed doet. Dan kun je zeggen: "ja maar TS". Maar ik vind dat toch onbevredigend.
Je reactie doet niet ter zake want niet inhoudelijk. En kennelijk wil je wajong bashen. Dus laten we het hierbij houden.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:36 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
Waar is mijn reactie gebleven waarin ik vraag wat de beste man dan heeft dat hij schijnbaar 100% afgekeurd is? Waarom is dat een vraag die niet toegestaan is? Wajong-mod op hun pikkie getrapt ofzo?
Nee waarom zou ik die willen bashen. Ik reageer juist op de mod die zich blijkbaar aangevallen voelt. Het enige wat ik wilde weten is waarom hij 100% afgekeurd zou zijn, om daarmee vast te kunnen stellen dat we hier niet met een leugenaar te maken hebben. Maargoed, prima zo.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:49 schreef Rene het volgende:
[..]
Je reactie doet niet ter zake want niet inhoudelijk. En kennelijk wil je wajong bashen. Dus laten we het hierbij houden.
dat is niet aan jou. En ik ben die mod.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:21 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik die willen bashen. Ik reageer juist op de mod die zich blijkbaar aangevallen voelt. Het enige wat ik wilde weten is waarom hij 100% afgekeurd zou zijn, om daarmee vast te kunnen stellen dat we hier niet met een leugenaar te maken hebben. Maargoed, prima zo.
Ik wilde ook alleen zijn beoordelingsvermogen op de vraag die hij stelde maar even vaststellen.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:11 schreef Peejtur het volgende:
Leandra, Ik snap jouw reactie maar wel weggehaald om verder geen olie op het vuur te laten gooien
Sinds wanneer doet men hier aan dit soort verzoekslotjes?quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:56 schreef noodgang het volgende:
Klopt niet dus op verzoek van te dicht
Ligt een beetje aan de situatie. In dit geval is hij erachter gekomen dat het onderwerp over het specifieke bedrijf waar het topic over gaat niet klopt, dan heeft t topic ook niet zoveel zinquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:05 schreef Eix het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet men hier aan dit soort verzoekslotjes?
Aangezien ik wel nieuwsgierig was geworden hoe je bij een zakelijke overeenkomst de gevolgschade van een 'no-show' kan beperken tot slechts ¤100,- was ik wel benieuwd naar welke constructie achter dat platform schuil ging.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de situatie. In dit geval is hij erachter gekomen dat het onderwerp over het specifieke bedrijf waar het topic over gaat niet klopt, dan heeft t topic ook niet zoveel zin
Hahaha, dan kunnen we half WGR wel dicht gooienquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de situatie. In dit geval is hij erachter gekomen dat het onderwerp over het specifieke bedrijf waar het topic over gaat niet klopt, dan heeft t topic ook niet zoveel zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |