oude of nieuwe wajong?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:25 schreef KaleOssan het volgende:
Als je emigreerd naar het buitenland en je komt terug naar nederland moet je dan altijd opnieuw herkeurd worden? Ook als je voor 100% arbeidsongeschikt verklaard bent?
Nieuwe wajong denk ik na 2010.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
oude of nieuwe wajong?
Bij oude wajong hoef je niet opnieuw gekeurd te worden mits je niet te lang bent weggeweest.
Bij de nieuwe weet ik het niet zeker, maar bij de oude in ieder geval wel mits het niet te lang duurt.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:01 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
Nieuwe wajong denk ik na 2010.
Is dat bij de nieuwe een probleem dan?
Oke naja ik ben in hoger beroep moeten gaan voor mijn wajong toen met de participatie wet. Nu heb ik die gewonnen, maar ik zit niet weer te wachten op een moeilijke weg, als ik wel voor een tijd in het buitenland zou zijn en wel weer terug naar nederland zou willen.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Bij de nieuwe weet ik het niet zeker, maar bij de oude in ieder geval wel mits het niet te lang duurt.
Mensen in de oude wajong worden volgens mij zowiezo niet meer herkeurd omdat die als ze goed gekeurd zijn helemaal niet hoeven te werken en ze houden hun oude wajong uitkering. Dan is keuren een beetje zinloos.
Hoe land is een tijd? en welk land?quote:Op zondag 2 februari 2020 20:34 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
Oke naja ik ben in hoger beroep moeten gaan voor mijn wajong toen met de participatie wet. Nu heb ik die gewonnen, maar ik zit niet weer te wachten op een moeilijke weg, als ik wel voor een tijd in het buitenland zou zijn en wel weer terug naar nederland zou willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |