abonnement Unibet Coolblue
pi_188995994
Ik ben ruim een decennium niet op fok geweest. Nu heb ik weer een account aangemaakt voor de crowdfunding topics. Ik vind die topics heel waardevol en daar heb je ambitieuze, slimme mensen in zitten die met kennis van zaken op niveau praten over serieuze zaken.

Door die topicreeks in te delen in een sectie als "werk, geldzaken en recht" komen er ook wel eens, wat je in het Engels mooi noemt "deplorabels" langs. En andersom. Ik post nu ook wel eens in andere topics in wgr. De hoeveelheid agressieve domme koppigheid die ik daar zie is echt niet normaal. Als je hier al langer zit valt het misschien niet meer op maar voor mij is het soms alsof ik tegen een muur van nitwits sta te praten. Van enige serieuze discussie is amper sprake, het is zoveel getrol en op de man gespeel door mensen die nul verstand van zaken hebben. Dat irriteert mij. Ik zal even een pauze nemen en zal sowieso minder posten in wgr, want ik vind het nu gewoon niet leuk, maar ik overweeg om gewoon met fok te kappen, als er niet scherper gemodereerd gaat worden op boosaardige domheid die niets toevoegt aan de discussie. Sommige mensen heb je hier gewoon niet nodig. Vroeger werd er snel(ler) gebanned, dat heb ik nu nog niet gezien gebeuren, terwijl ik dat wel zou verwachten.
  dinsdag 17 september 2019 @ 20:59:29 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188996280
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 20:45 schreef Gustaf86 het volgende:
Ik ben ruim een decennium niet op fok geweest. Nu heb ik weer een account aangemaakt voor de crowdfunding topics. Ik vind die topics heel waardevol en daar heb je ambitieuze, slimme mensen in zitten die met kennis van zaken op niveau praten over serieuze zaken.

Door die topicreeks in te delen in een sectie als "werk, geldzaken en recht" komen er ook wel eens, wat je in het Engels mooi noemt "deplorabels" langs. En andersom. Ik post nu ook wel eens in andere topics in wgr. De hoeveelheid agressieve domme koppigheid die ik daar zie is echt niet normaal. Als je hier al langer zit valt het misschien niet meer op maar voor mij is het soms alsof ik tegen een muur van nitwits sta te praten. Van enige serieuze discussie is amper sprake, het is zoveel getrol en op de man gespeel door mensen die nul verstand van zaken hebben. Dat irriteert mij. Ik zal even een pauze nemen en zal sowieso minder posten in wgr, want ik vind het nu gewoon niet leuk, maar ik overweeg om gewoon met fok te kappen, als er niet scherper gemodereerd gaat worden op boosaardige domheid die niets toevoegt aan de discussie. Sommige mensen heb je hier gewoon niet nodig. Vroeger werd er snel(ler) gebanned, dat heb ik nu nog niet gezien gebeuren, terwijl ik dat wel zou verwachten.
Op onzin zoals hieronder mag inderdaad ook wel gemodereerd worden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 17:56 schreef Gustaf86 het volgende:

[..]

Ik heb hier nog even over nagedacht. Jij stelt dat je in dezelfde situatie zit als TS, met dikke winst op je koopwoning, en jij gaat niet opnieuw kopen maar gaat emigreren met je centjes.

En je begint jouw post, in reactie op mijn opmerking over de vrijheid die ik altijd had en die TS nu weer heeft, en die jij dus ook stelt te hebben, met het woordje "Mwah". Dat woord geeft mij de indruk dat je het niet eens bent met mijn post. Maar vervolgens stel jij dat je exact zit in de positieve situatie (vrijheid met geld op de bank) waarvan ik probeer TS bewust te maken.

Ik denk dat jij niet helemaal de waarheid spreekt. Als jij inderdaad verkocht had met dikke winst en zou gaan emigreren, dan had jij mijn verhaal enthousiast bevestigd, want dan zat jij in exact de situatie die ik omschreef. In plaats daarvan bekritiseer je mijn post. Ik denk dat jij een beetje stoer probeert te doen. Op een zolderkamertje met een wajong uitkering.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 17 september 2019 @ 21:00:29 #78
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_188996300
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 20:45 schreef Gustaf86 het volgende:
Ik ben ruim een decennium niet op fok geweest. Nu heb ik weer een account aangemaakt voor de crowdfunding topics. Ik vind die topics heel waardevol en daar heb je ambitieuze, slimme mensen in zitten die met kennis van zaken op niveau praten over serieuze zaken.

Door die topicreeks in te delen in een sectie als "werk, geldzaken en recht" komen er ook wel eens, wat je in het Engels mooi noemt "deplorabels" langs. En andersom. Ik post nu ook wel eens in andere topics in wgr. De hoeveelheid agressieve domme koppigheid die ik daar zie is echt niet normaal. Als je hier al langer zit valt het misschien niet meer op maar voor mij is het soms alsof ik tegen een muur van nitwits sta te praten. Van enige serieuze discussie is amper sprake, het is zoveel getrol en op de man gespeel door mensen die nul verstand van zaken hebben. Dat irriteert mij. Ik zal even een pauze nemen en zal sowieso minder posten in wgr, want ik vind het nu gewoon niet leuk, maar ik overweeg om gewoon met fok te kappen, als er niet scherper gemodereerd gaat worden op boosaardige domheid die niets toevoegt aan de discussie. Sommige mensen heb je hier gewoon niet nodig. Vroeger werd er snel(ler) gebanned, dat heb ik nu nog niet gezien gebeuren, terwijl ik dat wel zou verwachten.
Lees de afgelopen 2 FB-delen maar eens terug, dan krijg je een vrij aardig beeld van wat je kan verwachten. Het heeft een maand of 5 geleden in ieder geval voor een aantal users geleid tot een vertrek uit WGR, dus wat dat betreft zou je de eerste niet zijn.

Helaas.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_188996358
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 20:45 schreef Gustaf86 het volgende:
Ik ben ruim een decennium niet op fok geweest. Nu heb ik weer een account aangemaakt voor de crowdfunding topics. Ik vind die topics heel waardevol en daar heb je ambitieuze, slimme mensen in zitten die met kennis van zaken op niveau praten over serieuze zaken.

Door die topicreeks in te delen in een sectie als "werk, geldzaken en recht" komen er ook wel eens, wat je in het Engels mooi noemt "deplorabels" langs. En andersom. Ik post nu ook wel eens in andere topics in wgr. De hoeveelheid agressieve domme koppigheid die ik daar zie is echt niet normaal. Als je hier al langer zit valt het misschien niet meer op maar voor mij is het soms alsof ik tegen een muur van nitwits sta te praten. Van enige serieuze discussie is amper sprake, het is zoveel getrol en op de man gespeel door mensen die nul verstand van zaken hebben. Dat irriteert mij. Ik zal even een pauze nemen en zal sowieso minder posten in wgr, want ik vind het nu gewoon niet leuk, maar ik overweeg om gewoon met fok te kappen, als er niet scherper gemodereerd gaat worden op boosaardige domheid die niets toevoegt aan de discussie. Sommige mensen heb je hier gewoon niet nodig. Vroeger werd er snel(ler) gebanned, dat heb ik nu nog niet gezien gebeuren, terwijl ik dat wel zou verwachten.
FOK is al een tijdje op sterven na dood en dit soort signalen zijn al diverse keren voorgelegd. Men prefereert echter dat getroll te verheffen tot normaal met als gevolg dat ieder topic een verzameling is van bonte figuren die allemaal hun domme mening uiten en er nauwelijks tot geen serieuze discussie meer op gang komt. We stonden er bij en we keken er naar. Iedere mening is tenslotte evenveel waard!
  dinsdag 17 september 2019 @ 21:04:22 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188996401
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 21:00 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Lees de afgelopen 2 FB-delen maar eens terug, dan krijg je een vrij aardig beeld van wat je kan verwachten. Het heeft een maand of 5 geleden in ieder geval voor een aantal users geleid tot een vertrek uit WGR, dus wat dat betreft zou je de eerste niet zijn.

Helaas.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 21:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

FOK is al een tijdje op sterven na dood en dit soort signalen zijn al diverse keren voorgelegd. Men prefereert echter dat getroll te verheffen tot normaal met als gevolg dat ieder topic een verzameling is van bonte figuren die allemaal hun domme mening uiten en er nauwelijks tot geen serieuze discussie meer op gang komt. We stonden er bij en we keken er naar. Iedere mening is tenslotte evenveel waard!
Misschien eerst eens kijken wat voor kwaliteit deze user zelf te brengen heeft. :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_188996906
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 20:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Op onzin zoals hieronder mag inderdaad ook wel gemodereerd worden.
[..]

Jouw inhoudelijke reactie over waarom mijn analyse onjuist is ontvang ik graag in het desbetreffende topic of per persoonlijk bericht.
  dinsdag 17 september 2019 @ 21:24:02 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188996938
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 21:22 schreef Gustaf86 het volgende:

[..]

Jouw inhoudelijke reactie over waarom mijn analyse onjuist is ontvang ik graag in het desbetreffende topic of per persoonlijk bericht.
Ik ga verder niet in op je getroll.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188997779
Mods, zelfs in het feedbacktopic durven ze nu te trollen, te gaslighten en hun vitriool te spuien. Dat gaat vrij ver.
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 07:36:14 #84
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_189001930
Volgens mij blijkt uit het voorgaande dat de trend is om gedrag wat je niet aanstaat meteen als getroll te bestempelen. De een geeft aan dat er strakker gemodereerd moet worden, de ander wijst de eerste er weer op dat hij zelf ook een trol is. En voor je het weet is iedereen een trol.

Maar even inhoudelijk:
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 20:45 schreef Gustaf86 het volgende:
De hoeveelheid agressieve domme koppigheid die ik daar zie is echt niet normaal. Als je hier al langer zit valt het misschien niet meer op maar voor mij is het soms alsof ik tegen een muur van nitwits sta te praten.
Agressieve reacties en reacties die puur op de persoon zijn horen inderdaad niet en die zullen gemod worden (soms is daar een TR voor nodig, want we lezen veel maar uiteraard niet alles).

Verder zie ik ook dat er hard op elkaar gereageerd wordt. Misschien inderdaad wel harder dan vroeger (al waren alle reacties vroeger ook niet zo doordacht en rooskleurig als nu wel eens wordt voorgedaan). Maar zoals je de afgelopen reacties in dit FB topic al kan lezen, escaleert het tegenwoordig nogal snel in trollgeroep, persoonlijke aanvallen en een 'heksenjacht' om maar genoeg bewijs te hebben om welke willekeurige user dan ook voor troll uit te kunnen maken.

Op dat gedrag kunnen we modereren, op domheid niet, maar daar kunnen we op aanspreken. Als dit op een gewone manier gebeurt, door wie dan ook, kun je echt wel een fatsoenlijke discussie voeren. Als domheid meteen wordt afgestraft met persoonlijke aanvallen en trollgeroep dan uiteraard niet. Helaas is dat wel wat er vaak gebeurt.
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 08:46:50 #85
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189002377
Plus aanvullend: we volgen het beleid wat Danny heeft uitgezet. Daarover valt meer te lezen in med/feedback. Ook daar hebben we eerder over gediscussieerd. Gaan we niet nog eens doen. Jammer genoeg kan hierover niet genuanceerd gepraat worden maar dat zij zo.

Dat alles harder geworden is, kan. Vindt je het vervelend doe inderdaad een Topic Report.
Had me voorgenomen niet te reageren daar ik in Indonesië zit. Maar ik val graag Noodgang even bij. Vrijdag weer paraat :W
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189002557
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 08:46 schreef Renesite het volgende:
Plus aanvullend: we volgen het beleid wat Danny heeft uitgezet. Daarover valt meer te lezen in med/feedback. Ook daar hebben we eerder over gediscussieerd. Gaan we niet nog eens doen. Jammer genoeg kan hierover niet genuanceerd gepraat worden maar dat zij zo.

Dat alles harder geworden is, kan. Vindt je het vervelend doe inderdaad een Topic Report.
Had me voorgenomen niet te reageren daar ik in Indonesië zit. Maar ik val graag Noodgang even bij. Vrijdag weer paraat :W
Hey blauwe, oprotten. Je hebt vakantie, ga eens genieten.
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 09:15:31 #87
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189002622
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 09:08 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Hey blauwe, oprotten. Je hebt vakantie, ga eens genieten.
Ben al 17 dagen onderweg. Om 18u van bali terug naar huis :+ .
Vulkaan, waterval, tempels, stranden, paleizen, nasi goreng rendang en curry’s gehad en bintang. Zwembaden gedobberd. Dus tijd om te gaan straks :9
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189002739
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 09:15 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ben al 17 dagen onderweg. Om 18u van bali terug naar huis :+ .
Vulkaan, waterval, tempels, stranden, paleizen, nasi goreng rendang en curry’s gehad en bintang. Zwembaden gedobberd. Dus tijd om te gaan straks :9
Vooral bij de curry's had je mij. Wanneer gaan we weer?
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 09:36:57 #89
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189002872
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 09:24 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Vooral bij de curry's had je mij. Wanneer gaan we weer?
Ja nou. Ligt eraan. Potentiele verhuizing ligt ook in de lijn der verwachting. We moeten even zien. Maar dat is ook weer niet zo feedbackachtig dit :+ , maar aanrader zeker! Wil je meer weten over waar we zijn geweest en zo moet je me ff dmen of in t slowchattopic vragen :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189007354
Dank renesite en noodgang voor de snelle reacties. Ik kan me voorstellen dat het lastig en veel werk is om te modereren.

Waar ik bang voor ben is dat een trol zich nu veel te makkelijk kan verdedigen door juist de ander een trol te noemen. Het is dan niet een situatie waarin er twee vechten en er twee schuld hebben. Dan wordt degene die de sfeer verpest de hand boven het hoofd gehouden. Ik zou eerder schorsen of bannen.

Ik zal ook het beleid doorlezen.
pi_189008635
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 08:46 schreef Renesite het volgende:
Plus aanvullend: we volgen het beleid wat Danny heeft uitgezet. Daarover valt meer te lezen in med/feedback. Ook daar hebben we eerder over gediscussieerd. Gaan we niet nog eens doen. Jammer genoeg kan hierover niet genuanceerd gepraat worden maar dat zij zo.
Que? Zou je die laatste zin nader kunnen toelichten? Waar (of bij wie) heb je de nuance gemist dan?

Kan wachten tot vrijdag hoor.
  Moderator donderdag 19 september 2019 @ 08:30:57 #92
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189017286
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 16:58 schreef r_one het volgende:

[..]

Que? Zou je die laatste zin nader kunnen toelichten? Waar (of bij wie) heb je de nuance gemist dan?

Kan wachten tot vrijdag hoor.
Wel eens geprobeerd maar her volgen van een beleid in combinatie met iedereen tevreden houden isnlastig...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189025530
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 08:30 schreef Renesite het volgende:

[..]

Wel eens geprobeerd maar her volgen van een beleid in combinatie met iedereen tevreden houden isnlastig...
Zou het ook kunnen zijn dat juist in het beleid de nuance ver te zoeken is?!
  Moderator donderdag 19 september 2019 @ 19:24:58 #94
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189026406
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 18:44 schreef r_one het volgende:

[..]

Zou het ook kunnen zijn dat juist in het beleid de nuance ver te zoeken is?!
Het algemene bedoel je?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 19 september 2019 @ 22:32:17 #95
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_189031472
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:24 schreef Renesite het volgende:

[..]

Het algemene bedoel je?
Is er nog een ander beleid dan :?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_189033813
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:24 schreef Renesite het volgende:

[..]

Het algemene bedoel je?
Deze bedoel ik:
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 08:46 schreef Renesite het volgende:
we volgen het beleid wat Danny heeft uitgezet.
Het beleid waarover meer valt te lezen in med/feedback dus.
Het beleid waar we eerder over hebben gediscussieerd dus.
Het beleid waarover we niet nog eens gaan discussiëren dus.
Het beleid waar jammer genoeg niet genuanceerd over gepraat kan worden dus.

Aldus jijzelf :{w
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 08:40:12 #97
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189034967
Ja ok. Was op dat punt 38 uur op, doe je niks aan :7 ! Maare.. dat moet je dan in Feedback even oppakken.

MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019) .
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189037574
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:40 schreef Renesite het volgende:
Ja ok. Was op dat punt 38 uur op, doe je niks aan :7 ! Maare.. dat moet je dan in Feedback even oppakken.

MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019) .
Neu, geen behoefte (meer) aan, trekken aan een dood paard; was alleen benieuwd naar dat 'ongenuanceerde', hoe ik dat moe(s)t duiden.
pi_189204566
Dan hier maar weer:
WGR / Dronken bieden op veilingsites en dan?
Wat doet dit topic in een serieus subforum als WGR?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:43:41 #100
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_189204924
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan hier maar weer:
WGR / Dronken bieden op veilingsites en dan?
Wat doet dit topic in een serieus subforum als WGR?
Dat gedoe over de vriend van de zus van het hondje van de buurman is natuurlijk een beetje onzinnig, daar heb je gelijk in.

Maar hier vraagt iemand toch gewoon of een bod wat je doet op een veilingsite altijd rechtsgeldig is, of dat hij er nog onderuit kan komen, want hij heeft er spijt van?
pi_189205108
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:43 schreef noodgang het volgende:

[..]

Dat gedoe over de vriend van de zus van het hondje van de buurman is natuurlijk een beetje onzinnig, daar heb je gelijk in.

Maar hier vraagt iemand toch gewoon of een bod wat je doet op een veilingsite altijd rechtsgeldig is, of dat hij er nog onderuit kan komen, want hij heeft er spijt van?
En waarom is dan mijn veel meer relevante post dan de "vriend van de zus bla bla"-post weggehaald? Het ís toch een waardevol topic voor mensen die in de toekomst hetzelfde probleem hebben?
Of meten we met twee maten? Dat lijkt me toch niet, of wel? Want dat mag natuurlijk niet, volgens de policy.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:05:03 #102
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_189205258
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Het ís toch een waardevol topic voor mensen die in de toekomst hetzelfde probleem hebben?
Het is niet nodig dit elke keer te melden met een cynische ondertoon omdat je het niet eens bent met de policy. Het voegt natuurlijk ook niks toe, maar dat begrijp je zelf vast ook wel :)
pi_189205442
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 11:05 schreef noodgang het volgende:

[..]

Het is niet nodig dit elke keer te melden met een cynische ondertoon omdat je het niet eens bent met de policy. Het voegt natuurlijk ook niks toe, maar dat begrijp je zelf vast ook wel :)
Vooral niet antwoorden op mijn vraag.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator woensdag 2 oktober 2019 @ 20:47:16 #104
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189233012
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:05 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Ikea is een auto?
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:22 schreef Renesite het volgende:

[..]

Goed. Gaan we: WA = wettelijke aansprakelijkheid. Dat kan een auto WA zijn, tuurlijk. Maar in deze context is het een WA als particulier of bedrijf. Ook wel een AVP.
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:25 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Ja een AVB dus. Het wettelijke in WA slaat er min of meer op dat het verplicht is. En een aansprakelijkheidsverzekering is alleen verplicht voor een auto (en als bedrijf wanneer je eigenaar bent van een kerncentrale)
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:28 schreef Renesite het volgende:

[..]

Als je dat een fijne uitdrukking vindt keur ik hem goed. Om het niet nodeloos moeilijk te maken mag het gewoon van mij ook een WA verzekering zijn. Wettelijke Aansprakelijkheid. Laten we het hier maar bij houden dan :)
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:28 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Ja kan, maar is feitelijk dus gewoon onjuist. Zie mijn edit.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:34 schreef Renesite het volgende:

[..]

Sure. Verplicht of 'nodig'. Vind je het feitelijk onjuist vind ik het ook best. Is de discussie niet. Die paar euro vergoedt wel een post tot in bepaalde polissen miljoenen. Tenzij jij en/of IKEA die eventuele claims kan overzien en bekostigen wil ik graag terug naar het onderwerp. Anders mag je er best een topic over openen. Is alweer een tijd geleden dat dit te sprake is gekomen.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:39 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Uit de faq van het forum waarvan je zelf mod bent.. :) WGR / FAQ en huishoudelijke zaken...

Graag gedaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:39 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Uit de faq van het forum waarvan je zelf mod bent.. :) WGR / FAQ en huishoudelijke zaken...

Graag gedaan.
Maar de P speelt hier geen rol dus noem ik het júist en WA. Laten we het niet nodeloos moeilijk maken. Wanneer je een AVB noemt is het ook weer, volgens sommigen, een discussie waardig.

Heb het maar even weggehaald uit het topic omdat het geen dienst doet. Zal er voor jou AVB neerzetten dan denk ik dat het wel daarmee klaar is, niet?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189233279
Pijnlijk hoor, eerst de OP niet lezen, en nu dit...
  Moderator woensdag 2 oktober 2019 @ 21:01:07 #106
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189233355
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:58 schreef Cyanide- het volgende:
Pijnlijk hoor, eerst de OP niet lezen, en nu dit...
Inderdaad, ik ben een mens. Voorlopig zijn forummods nog niet geautomatiseerd.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189233482
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:01 schreef Renesite het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ben een mens. Voorlopig zijn forummods nog niet geautomatiseerd.
Behalve Haags dan! :7

Ik snap overigens de hele AVP AVB WA ANWB commotie niet zo
  Moderator woensdag 2 oktober 2019 @ 21:06:06 #108
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189233531
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:04 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Behalve Haags dan! :7

Ik snap overigens de hele AVP AVB WA ANWB commotie niet zo
Daarom uit het originele topic gehaald. Maar wil best uitleg geven. Ben ook maar een mens. In tegenstelling tot Haags.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189234525
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:01 schreef Renesite het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ben een mens. Voorlopig zijn forummods nog niet geautomatiseerd.
De OP lezen alvorens te reageren is toch wel het minste wat je mag verwachten binnen WGR :s)
  Moderator woensdag 2 oktober 2019 @ 21:39:33 #110
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189234892
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:32 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

De OP lezen alvorens te reageren is toch wel het minste wat je mag verwachten binnen WGR :s)
Sure. Maar soms ben je wat te snel. Kan gebeuren.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189235034
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:04 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Behalve Haags dan! :7

Ik snap overigens de hele AVP AVB WA ANWB commotie niet zo
Deze deel ik. Misschien het collectief AV noemen. Zijn we van de puristen af.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 22:03:23 #112
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_189235553
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:47 schreef Renesite het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Maar de P speelt hier geen rol dus noem ik het júist en WA. Laten we het niet nodeloos moeilijk maken. Wanneer je een AVB noemt is het ook weer, volgens sommigen, een discussie waardig.

Heb het maar even weggehaald uit het topic omdat het geen dienst doet. Zal er voor jou AVB neerzetten dan denk ik dat het wel daarmee klaar is, niet?
Het is ook niet nodeloos moeilijk wanneer je het beestje bij het juiste naampje noemt.

/commotie off
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 20:13:32 #113
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189251783
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

In de rest van je topic mag het wel. Het mag zelfs door iemand die net als TS net nieuw is en maar één topic volgt.

En ik had het eerst netjes aan jou gevraagd, wat je natuurlijk weer negeerde.
jouw bewoording was dan ook wel in het extreme
dat weet je zelf ook.

en zoals je kan zien was ik al bezig om het topic te sturen naar juridische steek te blijven gaan en niet meer de frustraties.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 20:56:47 #114
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189253090
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:44 schreef Messina het volgende:

[..]

Klik eens op je eigen linkje, voor de grap ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:46 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je wordt automatisch doorgestuurd naar Bol, is een truucje van Fok.
truc is het niet, eerder een bug, ik heb de link in code gezet zodat iedereen het kan kopiëren.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189253430
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:56 schreef Nizno het volgende:

[..]

[..]

[..]

truc is het niet, eerder een bug, ik heb de link in code gezet zodat iedereen het kan kopiëren.
Het komt omdat er in de link bol.com staat, maar het zou niet moeten voorkomen als het domein anders is ( www.ditisgeenechtelink.nl/bol.com )
Je raekt an de dinge geweun.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 21:07:38 #116
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189253477
Klopt, ik had het al voor zien komen toen er een link naar klacht nl kwam. Ik zal het even voorleggen bij degene die er over gaat. Kijken of er wat aan gedaan kan worden. Code is in elk geval een fix zodat het wel te kopieren is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 11:33:21 #117
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_189394528
Het lijkt erop dat ik meer tijd kwijt ben met reageren op reacties die of lopen te klooien of niet goed kunnen lezen.
WGR / Particulier auto gekocht maar niet helemaal lekker.
Ik wil best iedereen op de hoogte houden van de gang van zaken maar met sommige comments kan ik helemaal niks mee.
Oude bak,¤1500,mensen die direct een reactie verwachten.
We zijn er mee bezig.
Had WGR iets hoger ingeschat.
(Ik bedoel niet de users die nuttige comments geven)
Graag verwijderen.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:21:21 #118
447051 crew  Peejtur
pi_189394978
Je hoeft natuurlijk niet op iedereen te reageren. Report de posts welke offtopic zijn en dan kijken wij uiteraard of er wat mee gedaan moet worden.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:28:48 #119
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_189395045
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 12:21 schreef Peejtur het volgende:
Je hoeft natuurlijk niet op iedereen te reageren. Report de posts welke offtopic zijn en dan kijken wij uiteraard of er wat mee gedaan moet worden.
Thnx.
Graag verwijderen.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:54:17 #120
447051 crew  Peejtur
pi_189395239
Gezien. Denk dat jouw lat aardig laag hangt of je de posts verkeerd leest. Wel wat aangepast maar niet alles wat je gerapporteerd hebt.
pi_189562861
Wat :')

Waarom dicht er kon een mooie discussie onstaan.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:43:17 #122
447051 crew  Peejtur
pi_189562985
Zie het al.

Nou ja, veel meer hoefde er niet gezegd te worden lijkt mij. En de openingspost is ook al niet je van het.

Maar @noodgang kan hier wellicht meer over zeggen.
  Moderator woensdag 23 oktober 2019 @ 20:16:58 #123
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_189587273
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:43 schreef Peejtur het volgende:
Zie het al.

Nou ja, veel meer hoefde er niet gezegd te worden lijkt mij. En de openingspost is ook al niet je van het.

Maar @:Noodgang kan hier wellicht meer over zeggen.
Idd als je een discussie wil zorg dan op zn minst voor een fatsoenlijke OP en ga niet alle reacties die je niet aanstaan meteen TRen. Dit was duidelijk een slechte trollpoging
pi_189603855
WGR / Ik kom niet rond (WIA)

Ik gaf aan wat ik dacht en gaf 4 redenen waarom. Niks ongefundeerds aan het melden van het idee. Wel van het verwijderen ervan. Onterecht verwijderd naar mijn idee en soms moet je mensen nou eenmaal ook op de mogelijke negatieve scenario's wijzen, ik heb geen bewijs ervoor nee daarom stel ik ook dat het mij zo lijkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2019 20:20:51 ]
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 20:42:26 #125
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_189604312
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 20:19 schreef phoenyx het volgende:
WGR / Ik kom niet rond (WIA)

Ik gaf aan wat ik dacht en gaf 4 redenen waarom. Niks ongefundeerds aan het melden van het idee. Wel van het verwijderen ervan. Onterecht verwijderd naar mijn idee en soms moet je mensen nou eenmaal ook op de mogelijke negatieve scenario's wijzen, ik heb geen bewijs ervoor nee daarom stel ik ook dat het mij zo lijkt.
Nouja, je geeft aan dat een scenario dat de partner van TS haar bedriegt en bewust misleidt zeer waarschijnlijk is. Dit kan ik nergens uit opmaken en vind ik wat onnodige bangmakerij. Aangeven om goed in gesprek te gaan met haar partner over de situatie is uiteraard prima
pi_189604401
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 20:42 schreef noodgang het volgende:

[..]

Nouja, je geeft aan dat een scenario dat de partner van TS haar bedriegt en bewust misleidt zeer waarschijnlijk is. Dit kan ik nergens uit opmaken en vind ik wat onnodige bangmakerij. Aangeven om goed in gesprek te gaan met haar partner over de situatie is uiteraard prima
Nou ja volgens mij maak jij dit er zelf van. Ik zeg dat het mij zo lijkt. En ik kan dat juist uit alles opmaken waarvan iemand zoals niet snapt waarom iemand anders dat ziet. Daar is niks mis mee maar wel als je niet gewoon je eigen idee kan geven van wat best wel eens een mogelijk scenario kan zijn. Jij doet nu net alsof ik zeg dat het waarschijnlijk zo is terwijl ik dat zelfs niet eens zei. Je geeft wat teveel eigen invulling aan die post volgens mij. En is zeker geen onnodige bangmakerij als het gewoon een scenario is die niemand meldt maar best wel van toepassing kan zijn. Om dan juist die weg te halen uit al die reacties vind ik nogal speciaal

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2019 20:47:20 ]
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 20:49:23 #127
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_189604450
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 20:46 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja volgens mij maak jij dit er zelf van. Ik zeg dat het mij zo lijkt. En ik kan dat juist uit alles opmaken waarvan iemand zoals niet snapt waarom iemand anders dat ziet. Daar is niks mis mee maar wel als je niet gewoon je eigen idee kan geven van wat best wel eens een mogelijk scenario kan zijn. Jij doet nu net alsof ik zeg dat het waarschijnlijk zo is terwijl ik dat zelfs niet eens zei. Je geeft wat teveel eigen invulling aan die post volgens mij. En is zeker geen onnodige bangmakerij als het gewoon een scenario is die niemand meldt maar best wel van toepassing kan zijn. Om dan juist die weg te halen uit al die reacties vind ik nogal speciaal
Begrijp ik. Ik heb t gedeeltelijk teruggezet. Ik had het vooral over het scenario van bewust geld achterhouden. Het kan zo zijn hoor, maar ik heb daar 0 aanwijzingen voor gevonden, dus vandaar mijn wijziging. Misschien was de hele post weghalen wat teveel van het goede ja :)
pi_189604482
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 20:49 schreef noodgang het volgende:

[..]

Begrijp ik. Ik heb t gedeeltelijk teruggezet. Ik had het vooral over het scenario van bewust geld achterhouden. Het kan zo zijn hoor, maar ik heb daar 0 aanwijzingen voor gevonden, dus vandaar mijn wijziging. Misschien was de hele post weghalen wat teveel van het goede ja :)
Nou ja terwijl ik dat laatste stuk typte dacht ik ook al dat een mod het als een te erge conclusie kon zien naar aanleiding van die tekst maar goed, ben er blij om dat je in ieder geval redelijk genoeg bent om het stuk terug te zetten waarvan jij denkt dat het relevant kan zijn na mijn uitleg. Stukje onrecht weer recht gezet, dat gebeurt hier niet zovaak (op het forum in het algemeen) naar mijn idee

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2019 20:54:30 ]
pi_189684930
Wil toch even vragen? Poste mss ff iets teveel, maar toch wel ontopic?
Topicreeks: Werkzoekend # 25

Nu is t weg terwijl het wel waarheid is? Had van mij best mogen blijven staan wel?

Ff waarschuwing was genoeg hoor? Begrepen die
Do what you love, love what you do!
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 16:11:14 #130
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189685383
Mijn naam is haas.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 16:14:04 #131
447051 crew  Peejtur
pi_189685430
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 15:37 schreef kree het volgende:
Wil toch even vragen? Poste mss ff iets teveel, maar toch wel ontopic?
Topicreeks: Werkzoekend # 25

Nu is t weg terwijl het wel waarheid is? Had van mij best mogen blijven staan wel?

Ff waarschuwing was genoeg hoor? Begrepen die
Iets duidelijker typen zou mogen. Ik heb mij niet met dat topic bemoeid, maar dit verhaal is zo onsamenhangend als wat.
pi_189685555
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 16:14 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Iets duidelijker typen zou mogen. Ik heb mij niet met dat topic bemoeid, maar dit verhaal is zo onsamenhangend als wat.
Nou viel toch wel mee?
Tis puntje hoor voor mij en weet het,maar het was toch nog wel te begrijpen hoor
Do what you love, love what you do!
pi_189687240
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 16:21 schreef kree het volgende:

[..]

Nou viel toch wel mee?
Tis puntje hoor voor mij en weet het,maar het was toch nog wel te begrijpen hoor
Als een mod het over jouw post gedrag zegt dan geloof ik het wel na je posts in het salaris topic. Daar is ook geen kaas van te maken
pi_189687348
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 18:35 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Als een mod het over jouw post gedrag zegt dan geloof ik het wel na je posts in het salaris topic. Daar is ook geen kaas van te maken
Mwah niet oneens, maar stonden toch dingen die best wel van belang waren.

Ok ik type sneller als ik denk.
Do what you love, love what you do!
pi_189703639
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:32 schreef Renesite het volgende:

[..]

hier ging het mis. En meteen een reden dat ik het topic maar dicht doe. Je kan wel veel vinden maar wanneer het antwoord niet zint ga je een toontje aanslaan waarmee je het topic eigenhandig vermoord. Heropenen en opruimen vind ik ondoenlijk en gezien de ook wél inhoudelijke reacties onnodig.

Er is in alle redelijkheid tussen de ruis al voldoende gezegd. De regelgeving is vaag en multi-interpretabel. Aan jou is het indien je wilt het onderste uit de kan halen door stappen te ondernemen. Toch, recht hebben en recht krijgen is een verschil.

Je kan naast de regelgeving wellicht iets proberen met je reisverzekering? En anders de situatie voor lief nemen. Zélf ben ik van mening dat een vakantie begint zodra je het vliegtuig instapt. Maar dat is nogmaals, aan jezelf.

Ik hoop dat je snel nog een reactie krijgt op je al reeds ingediende claim.
Het ging ervoor al mis. Jammer dat je niet benoemd dat er mensen zijn die flauw reageren. TS belachelijk maken omdat hij van ¤10 niet een goede maaltijd op de luchthaven kon kopen. zijn kritische opmerking was niet de start de ontsporing.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 19:44:30 #136
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189703708
quote:
13s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:40 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Het ging ervoor al mis. Jammer dat je niet benoemd dat er mensen zijn die flauw reageren. TS belachelijk maken omdat hij van ¤10 niet een goede maaltijd op de luchthaven kon kopen. zijn kritische opmerking was niet de start de ontsporing.
Er staat 'daarna heb je het topic zelf vermoord'. Dat ís toch zo? De toon was al eerder gezet, mee eens. Maar nadat je gelijk ook het hele FOK!forum ook nog een schop gaat geven, ongenuanceerd kritiek levert op ongeveer alles en iedereen, is het wel een beetje klaar... al vind ik de rest van de users ook niet coöperatief. Toch stonden er zeker serieuse reagerende mensen bij dus om nou alles over een kwam te scheren vind ik ook niet fair.

------

In overleg met SKV heropend. Maar indien er veel gebitcht gaat worden is het prima.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rene op 30-10-2019 19:56:56 ]
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189706785
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:44 schreef Renesite het volgende:

[..]

Er staat 'daarna heb je het topic zelf vermoord'. Dat ís toch zo? De toon was al eerder gezet, mee eens. Maar nadat je gelijk ook het hele FOK!forum ook nog een schop gaat geven, ongenuanceerd kritiek levert op ongeveer alles en iedereen, is het wel een beetje klaar... al vind ik de rest van de users ook niet coöperatief. Toch stonden er zeker serieuse reagerende mensen bij dus om nou alles over een kwam te scheren vind ik ook niet fair.

------

In overleg met SKV heropend. Maar indien er veel gebitcht gaat worden is het prima.
Bedankt voor je reactie.
pi_189870945
Waar slaat mijn note van 02/11 om 11 uur op? Ik weet dat @bitterbal in de horeca werkt, dus waarom zou ik haar niet op deze manier een tip mogen geven?
pi_189871469
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:18 schreef MCH het volgende:
Waar slaat mijn note van 02/11 om 11 uur op? Ik weet dat @:bitterbal in de horeca werkt, dus waarom zou ik haar niet op deze manier een tip mogen geven?
Krijg je daar een nota voor? :{
pi_189878285
@Renesite @Peejtur kan ik antwoord krijgen
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 13:38:54 #141
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189878321
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 13:34 schreef MCH het volgende:
@:renesite @:peejtur kan ik antwoord krijgen
Nu heb ik niet de note geplaatst dus wil je wel mijn antwoord? Los van het feit dat het in mijn optiek niet en schandpaal is en het vooral niet iets is om je druk over te maken.

Losse,willekeurige, 'mentions' zijn niet altijd een aanwinst voor een topic. Dus wanneer je mentiont, doe er een reden bij. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je de ophef omtrent het klakkeloos mentionen hebt gemist. En zo ja: het los mentionen was nogal een ding en daarom is de betreffende mod er wat scherp op geweest. Vermoed ik in ieder geval :s)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189878367
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2019 13:38 schreef Renesite het volgende:

[..]

Nu heb ik niet de note geplaatst dus wil je wel mijn antwoord? Los van het feit dat het in mijn optiek niet en schandpaal is en het vooral niet iets is om je druk over te maken.

Losse,willekeurige, 'mentions' zijn niet altijd een aanwinst voor een topic. Dus wanneer je mentiont, doe er een reden bij. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je de ophef omtrent het klakkeloos mentionen hebt gemist. En zo ja: het los mentionen was nogal een ding en daarom is de betreffende mod er wat scherp op geweest. Vermoed ik in ieder geval :s)
Ik heb die discussie over het klakkeloos mentionen wel gemist maar vooruit ik zal de volgende keer wel zoiets neerzetten als hey @bitterbal horecatijger, is dit niet iets voor jou.
pi_189878377
En nu ziet een FA dit straks en dan ben ik weer de lul @GGMM
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 10 november 2019 @ 13:50:50 #144
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189878459
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 13:43 schreef MCH het volgende:
En nu ziet een FA dit straks en dan ben ik weer de lul @:ggmm
Geen zorgen, er wordt gekeken naar context of je wordt beoordeeld als een lul of een held.

Maar idd, als je gewoon even wat meer tekst in je post zet waarom je iemand een mention geeft is het prettig.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189878495
quote:
99s.gif Op zondag 10 november 2019 13:50 schreef Nizno het volgende:

[..]

Geen zorgen, er wordt gekeken naar context of je wordt beoordeeld als een lul of een held.

Maar idd, als je gewoon even wat meer tekst in je post zet waarom je iemand een mention geeft is het prettig.
:')

Alsof ze instaat zijn om al mijn notes in de juiste context te plaatsen als je al ziet waar je notes voor krijgt :o
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 10 november 2019 @ 13:54:44 #146
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189878512
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 13:53 schreef MCH het volgende:

[..]

:')

Alsof ze instaat zijn om al mijn notes in de juiste context te plaatsen als je al ziet waar je notes voor krijgt :o
Ja hoor, zeker zijn zelfs jouw notes in context te plaatsen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189878606
quote:
99s.gif Op zondag 10 november 2019 13:54 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ja hoor, zeker zijn zelfs jouw notes in context te plaatsen
Probeer eens
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 14:38:03 #148
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189879079
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 14:00 schreef MCH het volgende:

[..]

Probeer eens
Wat mij betreft gaan we dat niet doen hier. Het gaat om feedback omtrent WGR. Vanuit WGR is de note geplaatst en het is uitgelegd. Dus laten we het in dít feedbacktopic hier bij laten.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_190148991
Kan iemand @C.L.Werner vertellen dat hij zijn vrienden maar als een debiel toespreekt, maar dat hij zijn apentaaltje buiten WGR mag houden?

WGR / Reiskostenvergoeding
  Moderator woensdag 27 november 2019 @ 13:06:48 #150
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_190149776
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:17 schreef Linkse_krijger het volgende:
Kan iemand @:C.L.Werner vertellen dat hij zijn vrienden maar als een debiel toespreekt, maar dat hij zijn apentaaltje buiten WGR mag houden?

WGR / Reiskostenvergoeding
Ik denk dat de boodschap wel is doorgekomen :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')