abonnement Unibet Coolblue
pi_189201512
Ik vraag dit voor de buurman van een vriend van een vriend..

Maar wat als je op een auto bij BVA biedt en dus ingelogd bent met je eigen account.
En dan per ongeluk de hoogste bieder bent?

Terwijl het eigenlijk een lolletje was/is?

Kun je er onderuit of moet je je ouwe sok leegschudden?
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 00:08:44 #2
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_189201524
Gefeliciteerd ^O^
pi_189201580
Toon maar eens aan dat je niet bevoegd was om te bieden.

Gaat niet lukken
pi_189201596
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 00:08 schreef Mubassie het volgende:
Gefeliciteerd ^O^
Heeft u misschien interesse in een oude auto?
pi_189201647
Is de buurman van een vriedn van een vriend dan nu na (verplichte) betaling de trotse eigenaar van een van deze bakken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 00:38:09 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189201681
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 00:31 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:
Is de buurman van een vriedn van een vriend dan nu na (verplichte) betaling de trotse eigenaar van een van deze bakken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och toch, Ben Pon dood en de buurman van een vriend van een vriend heeft een ouwe Porsche gekocht.... dan heeft het zo moeten zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189202782
Volgens de wet moet jouw buurman gaan betalen tenzij, de veilingsite/verkoper kon weten dat jouw buurman op dat moment door dronkenschap deze beslissing maakte. Dit konden ze niet weten dus "hij" zal moeten gaan betalen.

Als je de auto echt niet wil, misschien bellen met de veilingsite?
pi_189202868
Dit gaat je buurmans vriend de melkman sowieso geld kosten.
pi_189202899
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 00:31 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:
Is de buurman van een vriedn van een vriend dan nu na (verplichte) betaling de trotse eigenaar van een van deze bakken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig voor jou heb je maar op 1 geboden dan wel maar 1 kavel gewonnen!

Mooie wagen wel, gefeliciteerd met je aankoop :Y

En nee, Wet koop op afstand geldt niet bij dergelijke veilingen :N

quote:
Terwijl het eigenlijk een lolletje was/is?
Duur geintje :W
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189203050
Voortaan voordat je een account aanmaakt bij een veilingsite even aandachtig de voorwaarden doorlezen. Hoogste bod betekent meestal dat er meteen een rechtsgeldige aankoop tot stand is gekomen. Het is geen marktplaats.

In dit specifieke geval is er nog één escape mogelijk: de verkoper moet het hoogste bod goedkeuren. Vindt hij jouw bod niet hoog genoeg, dan kom je dus onder de aankoop uit. Ja moet dus even duimen dat jouw bod nog 'te laag' bevonden wordt.
pi_189203316
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:39 schreef Ivo1985 het volgende:
Voortaan voordat je een account aanmaakt bij een veilingsite even aandachtig de voorwaarden doorlezen. Hoogste bod betekent meestal dat er meteen een rechtsgeldige aankoop tot stand is gekomen. Het is geen marktplaats.

In dit specifieke geval is er nog één escape mogelijk: de verkoper moet het hoogste bod goedkeuren. Vindt hij jouw bod niet hoog genoeg, dan kom je dus onder de aankoop uit. Ja moet dus even duimen dat jouw bod nog 'te laag' bevonden wordt.
Goed punt :Y, de gunning:
quote:
De Koopovereenkomst komt tot stand als gevolg van Toewijzing, onverminderd het bepaalde in artikel 7:2 Burgerlijk Wetboek. Indien een Veiling plaatsvindt in opdracht van een Curator komt de Koopovereenkomst tot stand onder de ontbindende voorwaarde dat de toestemming van de Rechter-Commissaris wordt onthouden voor het sluiten van de Koopovereenkomst. Deelname aan een Veiling betekent voor een Bieder niet dat een Kavel zonder meer aan hem wordt verkocht. Ook indien op de Veilingwebsite staat aangegeven dat een Veiling plaatsvindt onder gunning, hoeft een hoogste Bod niet te leiden tot een Koopovereenkomst.
Bron: artikel 9.1 BVA's ALGEMENE VEILINGVOORWAARDEN VOOR CONSUMENTEN
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:06:34 #12
408813 crew  trein2000
pi_189203387
Geestelijke stoornis. Maar de verkoper zal zich kunnen beroepen op gerechtvaardigd vertrouwen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:08:16 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189203423
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:06 schreef trein2000 het volgende:
Geestelijke stoornis. Maar de verkoper zal zich kunnen beroepen op gerechtvaardigd vertrouwen.
Terwijl je geboden hebt met het account waarmee je vaker biedt? Mwah...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:15:45 #14
408813 crew  trein2000
pi_189203538
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Terwijl je geboden hebt met het account waarmee je vaker biedt? Mwah...
Waarom maakt dat uit? Je bent dronken. Dus je verklaring komt niet overeen met je wil, althans dat is wat je roept.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:38:16 #15
414785 sirdanilot
pi_189209229
Ok herinner me om nooit een account op die site aan te maken want ik houd nogal eens van een pilsje of 12 en ik denk dat ik dan binnen no time in de schuldsanering zit.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_189209356
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:38 schreef sirdanilot het volgende:
Ok herinner me om nooit een account op die site aan te maken want ik houd nogal eens van een pilsje of 12 en ik denk dat ik dan binnen no time in de schuldsanering zit.
Maar wel een heleboel auto's! _O_
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189209425
-

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2019 14:49:52 ]
pi_189209572
Hm hoe gaat hij dat aan zijn vriendin uitleggen? :')
pi_189210174
Met: Ik heb wat moois voor je gekocht? *)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_189210345
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 00:06 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:
Ik vraag dit voor de buurman van een vriend van een vriend..

Maar wat als je op een auto bij BVA biedt en dus ingelogd bent met je eigen account.
En dan per ongeluk de hoogste bieder bent?

Terwijl het eigenlijk een lolletje was/is?

Kun je er onderuit of moet je je ouwe sok leegschudden?
Ik ken iemand die dit is overkomen. 2 jaar later rijdt hij nog met die auto. Geluk gehad.
pi_189210460
in het vervolg kijk je op bugmenot.com
dan met je mobieltje op mobiel data netwerk inloggen bij BVA-auctions met een account van die website, en jezelf overbieden.

niet zo netjes maar als je regelmatig bij de BVA kijkt dan weet je dat er vaak producten opnieuw op de veiling komen omdat ze alsnog niet betaald zijn. in Duitsland hebben ze er zelfs een woord voor: Spaßbieter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')