abonnement Unibet Coolblue
pi_190307574
Ik ben een grote fan van de Amerikaanse Amazon wanneer ik in Amerika ben. Maar in nederland koop ik er eigenlijk nooit van.
Nu is er wel Amazon.de, maar hoe zit het met de verzendskosten?
Zijn die prijzig?

Wie koopt er wel eens iets van de duitse Amazon en zijn er nog specifieke aanraders om te kopen wat in nederland duurder/niet te krijgen is?

Alvast bedankt voor het lezen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Peejtur op 07-12-2019 11:14:43 ]
pi_190307606
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 03:10 schreef davedave333 het volgende:
Ik ben een grote fan van Amazon.com wanneer ik in Amerika ben. Maar in nederland koop ik er eigenlijk nooit van.
Nu is er wel Amazon.de, maar hoe zit het met de verzendskosten?
Zijn die prijzig?

Wie koopt er wel eens iets van de duitse Amazon en zijn er nog specifieke aanraders om te kopen wat in nederland duurder/niet te krijgen is?

Alvast bedankt voor het lezen.
Verzendkosten bedragen 0 vanaf ik meen 29 euro. Hangt even af of je van Amazon of een externe verkoper koopt. Veel gereedschap is daar goedkoper te vinden dan in Nederland.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_190307711
Gewoon je winkelwagen vullen en kijken.

Ik heb er laatst een flinke hoeveelheid aquariumsubstraat gekocht in 9L-zakken. Dat werd keurig in zes losse zendingen bezorgd, gratis.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_190307864
In het algemeen gratis. Warehouse zit ook in Zwolle dus wordt niet eens altijd Duitsland verzonden.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_190308297
Ik koop daar meer dan bij nederlandse shops. Onder 29 euro verzenden ze ook gratis naar een dhl pickup point.
:]
pi_190308303
Pampers luiers en beef jerky zijn echt significant goedkoper daar, dus ja, we bestellen er. We hebben wel Amazon Prime, dus dan zijn de verzendkosten vrijwel altijd gratis.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190308341
Niet altijd gratis, soms een paar euro en soms heel veel. Staat er dan ook bij. En anders idd in het mandje gooien en dan zie je het vanzelf. Meestal is het zelfs met wat verzendkosten nog goedkoper dan het in Nederland te bestellen. Ik bestel veel bij Amazon de en Amazon UK, vaak lego en pokemon shit voor de kids en aangezien ze het dan beide willen hebben, scheelt het toch best veel. Zeker lego scheelt soms tientjes als dat je het hier besteld.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_190308991
Ik bestel heel veel bij Amazon.de, veel dagelijkse dingen zijn daar veel goedkoper. En het retourneren gaat zonder problemen, je krijgt heel snel je geld terug of een tegoed op Amazon.de, daar kan je voor kiezen als je je retour aanvraagt.
Ik heb ook Prime dus betaal praktisch geen verzendkosten, soms bij externe verkopers maar dan staat het duidelijk vermeld.
Ik heb ook een zakelijk account bij Amazon.de, daar worden bij een hoop artikelen de BTW in mindering gebracht en betaal je dan niet, dat vind ik wel handig. (wel opgeven en weer aftrekken op je OB aangifte)
Op Amazon.co.uk en Amazon.com bestel ik ook regelmatig, maar op com loop je dan snel invoerrechten op dus dat moet je in de gaten houden.
Ik vind vooral de keuze van artikelen erg groot en daarom neus ik daar graag rond.
Mijn laatste aankoop op Amazon.com was een open kattebak met hele hoge randen. Dat voelt dan wel decadent om dat daar te bestellen, ook al is dat model hier niet te vinden. Maar met een aankoopbedrag van ca 19 euro, had ik hem voor drie tientjes (inc verzendkosten) in huis en ben er nog steeds erg blij mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2019 09:58:45 ]
pi_190309508
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 03:10 schreef davedave333 het volgende:

Wie koopt er wel eens iets van de duitse Amazon en zijn er nog specifieke aanraders om te kopen wat in nederland duurder/niet te krijgen is?

Alvast bedankt voor het lezen.
:Y
Gereedschap, electrische vooral, gaat prima. Ook bijv. VD-draad, connectors, en ander elektrisch installatiespul *O* .

[ Bericht 5% gewijzigd door blomke op 07-12-2019 14:57:18 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_190309675
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 08:45 schreef Messina het volgende:
Pampers luiers en beef jerky zijn echt significant goedkoper daar, dus ja, we bestellen er. We hebben wel Amazon Prime, dus dan zijn de verzendkosten vrijwel altijd gratis.
Pampers 🙌🏻
pi_190309701
Ik heb er mijn halve computer in onderdelen besteld. Ben zeer tevreden.
pi_190309792
Ik bestel er ook vaak. Ik heb ook prime, daardoor kortingen en zelden verzendkosten. Bevalt mij prima!
pi_190309836
Ben sowieso wel tevreden over Amazon(.de)
pi_190310389
De .de versie is gewoon ook voor Nederland bedoeld.
Je kan het ook nederlands instellen en met ideal betalen.
  zaterdag 7 december 2019 @ 11:58:18 #15
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_190310412
Ligt aan het gewicht.. Zware zooi uit china haal ik van de duitse of engelse ebay (lichte zooi van ali)
Amazon is een crappy site om te vinden wat je zoekt..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_190310421
Ik koop er vaak Engelstalige boeken :) Verzending van boeken is sowieso gratis dacht ik, anders vanaf 29 euro gratis.
Tap tap tap
pi_190311527
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 11:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De .de versie is gewoon ook voor Nederland bedoeld.
Je kan het ook nederlands instellen en met ideal betalen.
Als je Nederlands als taal instelt dan krijg je doorgaans belabberde automatische vertalingen, dan doe ik het liever op zijn Duits
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
pi_190312220
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 13:53 schreef shazaam het volgende:

[..]

Als je Nederlands als taal instelt dan krijg je doorgaans belabberde automatische vertalingen, dan doe ik het liever op zijn Duits
Ik vind het wel mee vallen eigenlijk, het is mij nog niet echt opgevallen.
Meestal is het dan simpelweg in het Duits en geen enkele tekst in het Nederlands voor een of ander product.
Of alles Nederlands behalve de reviews en dat soort dingen, maar goed, geen last van verder.
  Moderator zaterdag 7 december 2019 @ 15:02:20 #19
9859 crew  Karina
Woman
pi_190312223
Ik bestel er weleens wat valt me op dat ze altijd best snel zijn met leveren, binnen twee dagen of zo heb je het binnen vanuit Duitsland.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_190315513
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:02 schreef Karina het volgende:
Ik bestel er weleens wat valt me op dat ze altijd best snel zijn met leveren, binnen twee dagen of zo heb je het binnen vanuit Duitsland.
Dan heb ik altijd pech, of naar een DPD punt duurt sowieso langer, want vaak een kleine week.

Overigens wordt niet alles vanuit Duitsland verzonden:

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 07:04 schreef Chinless het volgende:
In het algemeen gratis. Warehouse zit ook in Zwolle dus wordt niet eens altijd Duitsland verzonden.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_190315965
Mijn grootste probleem met bij buitenlandse websites bestellen is dat het 9 van de 10 keer geleverd wordt door DHL of GLS en meer van dat soort faalhazen. Je kan er totaal niet van op aan dat men op de afgesproken dag komen of niet. En niet op zaterdag. En meer van dat gekut.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_190316252
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:15 schreef vosss het volgende:
Mijn grootste probleem met bij buitenlandse websites bestellen is dat het 9 van de 10 keer geleverd wordt door DHL of GLS en meer van dat soort faalhazen. Je kan er totaal niet van op aan dat men op de afgesproken dag komen of niet. En niet op zaterdag. En meer van dat gekut.
Of DPD of PostNL. Hebben al die vervoerders niet min of meer dezelfde nadelen?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_190317384
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:15 schreef vosss het volgende:
Mijn grootste probleem met bij buitenlandse websites bestellen is dat het 9 van de 10 keer geleverd wordt door DHL of GLS en meer van dat soort faalhazen. Je kan er totaal niet van op aan dat men op de afgesproken dag komen of niet. En niet op zaterdag. En meer van dat gekut.
Mijn zending is in drie delen opgeknipt. DHL kwam twee keer exact in het midden van het bezorgvenster. Tante Pos kwam de eerste dag niet, de tweede dag niet, de derde dag eerder dan het bezorgvenster met een opengescheurde doos. (ja, ik zie hoe het er staat)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_190317560
Spoelmechanise voor toilet besteld. In NL 80 euro, daar 15. Binnen een paar dagen in huis.

Alleen jammer dat het bestellen daarvan absoluut niet kon zonder Amazon Prime abonnee te worden. Toch maar besteld en direct Prime gecancelled. Was nog een hele zoektocht om dat uit te zetten :{ kwam al googelend veel klachten tegen van mensen die niet door hadden dat het een abonnementsdienst betrof.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_190318057
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:35 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Mijn zending is in drie delen opgeknipt. DHL kwam twee keer exact in het midden van het bezorgvenster. Tante Pos kwam de eerste dag niet, de tweede dag niet, de derde dag eerder dan het bezorgvenster met een opengescheurde doos. (ja, ik zie hoe het er staat)
Ik verwacht een pakket uit Scandinavië. Dat komt maandag tussen half 3 en half 6. Dan ben ik werken. Bij GLS kan ik bezorgtijd wijzigen. Naar dinsdag t/m vrijdag. Datzelfde tijdvak. Dat ik niet thuis ben. :')

Dus dat zal wel ophalen worden ergens. Fraai ook, want dat ophaalpunt zit midden in een winkelcentrum zag ik. En de bestelling weegt 10 kilo. Fraai weer.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')