Was geen optie voor.quote:Op woensdag 4 december 2019 00:50 schreef Ifrane het volgende:
Daarom altijd afhalen bij een ophaalpunt als ik niet zelf het pakketje kan aannemen.
Aan het feit dat de handtekening gelijk is aan zaterdag en dat een andere buur was. De bezorger.quote:
ja hele dah thuis zitten heb wel wat beters te doen. Maar dit topic staat op wgr en ik betaalde zodat mijn pakket niet bij de buren komt. Wat kan ik doen zodat dit niet meer gebeurdquote:Op woensdag 4 december 2019 07:20 schreef Lariekoek het volgende:
Zorg dan dat je thuis bent wanneer PostNL langskomt als je het niet bij de buren wil ophalen. Jankzak.
Wees dan blij dat het bij de burns ligt, scheelt je nog langer wachten of naar een afhaalpunt te gaan.quote:Op woensdag 4 december 2019 07:49 schreef Tailless het volgende:
[..]
ja hele dah thuis zitten heb wel wat beters te doen. Maar dit topic staat op wgr en ik betaalde zodat mijn pakket niet bij de buren komt. Wat kan ik doen zodat dit niet meer gebeurd
Wat nou jankzak?quote:Op woensdag 4 december 2019 07:20 schreef Lariekoek het volgende:
Zorg dan dat je thuis bent wanneer PostNL langskomt als je het niet bij de buren wil ophalen. Jankzak.
wat snap je niet aan ik betaal extra zodat dat niet gebeurd. Gaat om een pakket van 1000 euro wat aangetekend verzonden moest worden. Dit is niet gebeurd. Verder heb ik mijn pakket nu nog niet.quote:Op woensdag 4 december 2019 07:52 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wees dan blij dat het bij de burns ligt, scheelt je nog langer wachten of naar een afhaalpunt te gaan.
Verder niks. De verzender moet klagen bij Postnl.
Je kunt gewoon klagen bij PostNL. Tussenpartij ertussen lijkt me alleen maar ruis.quote:Op woensdag 4 december 2019 07:52 schreef Zilverberk het volgende:
Klacht neerleggen bij de verzender, die kan een klacht neerleggen bij de bezorger. Als ontvanger ben je geen partij.
Ik zal de website even lastig vallen mocht dat niet helpen zal ik Twitter pakkenquote:Op woensdag 4 december 2019 07:52 schreef zarGon het volgende:
Klagen bij PostNL, bijv. op Twitter. Nemen ze serieus (de bezorger misschien minder).
Maar is het niet zo dat ik bij de verkopende partij moet zijn?quote:Op woensdag 4 december 2019 07:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt gewoon klagen bij PostNL. Tussenpartij ertussen is alleen maar ruis.
Je bent als ontvanger geen partij. De verzender moet de klacht indienen.quote:Op woensdag 4 december 2019 07:56 schreef Tailless het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat ik bij de verkopende partij moet zijn?
PostNL bellen is sws alleen maar ruis.
Doe waar je zin in hebt.quote:Op woensdag 4 december 2019 07:56 schreef Tailless het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat ik bij de verkopende partij moet zijn?
PostNL bellen is sws alleen maar ruis.
Ik bel zo wel gewoon PostNL. Mocht ik er zin in hebben ook de webshop of ze volgende keer optie bieden om een andere vervoerder te regelen. Zaterdag begreep ik het nog hij kwam aan met 5 pakketten waarvan 1 niet leveren bij de buren.quote:Op woensdag 4 december 2019 07:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe waar je zin in hebt.
Die webshop weet niet wat er precies is gebeurd en wanneer en is alleen maar de boodschapper (en het zal 'm aan z'n reet roesten of-ie accuraat is).
Jij weet dat allemaal wel, jij bent ook kwaad en zal dat laten merken en jij wil wel een antwoord op je probleem.
Ik zou zelf direct bij PostNL klagen, omdat ik dan meer controle heb.
Je kunt het wellicht ook allebei doen.
Heb meer dan eens geklaagd (als ontvangende partij), ging prima.quote:Op woensdag 4 december 2019 07:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je bent als ontvanger geen partij. De verzender moet de klacht indienen.
Dan kun je net zo goed ook de website bellen en je issue doorgeven, en vragen of ze ook kunnen afleveren bij een PostNL-(pakket)punt.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:02 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik bel zo wel gewoon PostNL. Mocht ik er zin in hebben ook de webshop of ze volgende keer optie bieden om een andere vervoerder te regelen. Zaterdag begreep ik het nog hij kwam aan met 5 pakketten waarvan 1 niet leveren bij de buren.
Dat je ze dan toch allemaal weg brengt snap ik.
Maar nu is dit allemaal niet.
Bij brievenbuspost mag je als ontvanger wel klagen ja.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb meer dan eens geklaagd (als ontvangende partij), ging prima.
Mijn post werd telkens bij mijn buurman in de bus gedaan (huisnummers zijn verwarrend als je lui bent, toevoegingen en zo). Geklaagd, werd om info en foto's en zo gevraagd, gestuurd en kreeg terugkoppeling.
Maar je kan verder ook gelijk hebben, geen idee wat de regels zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |