abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190258926
Geachte heer/mevrouw,
De bezorger is onderweg en komt vandaag bij u langs.

Gewijzigd bezorgmoment:
Vandaag 03 december
10.50 - 12.50 uur
Bezorgadres:

• Voor ontvangst van uw pakket is een handtekening vereist.
* Dit pakket mag alleen worden bezorgd bij de geadresseerde.


Oké leuk maar waarom is mijn pakket nu 5 huizen verder bezorgd?
Volgens het mailtje is die op mijn adres afgeleverd. Dit ging opneem nogal duur pakketje en thuis vond ik 2 briefjes 1 met het huisnummer (als ik die scan werkt die niet)
Als ik de andere scan wel.

Dus ergo PostNL levert toch bij de buren terwijl er betaalt is om dat niet te doen.

Wat kan ik hier tegen doen?
pi_190258937
Daarom altijd afhalen bij een ophaalpunt als ik niet zelf het pakketje kan aannemen.
pi_190258943
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:50 schreef Ifrane het volgende:
Daarom altijd afhalen bij een ophaalpunt als ik niet zelf het pakketje kan aannemen.
Was geen optie voor.
pi_190258966
-offtopic-

[ Bericht 89% gewijzigd door Peejtur op 04-12-2019 08:51:24 ]
  woensdag 4 december 2019 @ 00:57:44 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_190258971
-doe eens niet-

[ Bericht 44% gewijzigd door Peejtur op 04-12-2019 08:52:03 ]
And so is the past
pi_190259045
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:51 schreef Tailless het volgende:

[..]

Was geen optie voor.
Wat een poep webshop dan.
pi_190259080
Wie heeft handtekening gezet?
  woensdag 4 december 2019 @ 07:20:16 #8
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_190260151
Zorg dan dat je thuis bent wanneer PostNL langskomt als je het niet bij de buren wil ophalen. Jankzak.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_190260307
quote:
5s.gif Op woensdag 4 december 2019 01:18 schreef PP_Sound het volgende:
Wie heeft handtekening gezet?
Aan het feit dat de handtekening gelijk is aan zaterdag en dat een andere buur was. De bezorger.
pi_190260321
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:20 schreef Lariekoek het volgende:
Zorg dan dat je thuis bent wanneer PostNL langskomt als je het niet bij de buren wil ophalen. Jankzak.
ja hele dah thuis zitten heb wel wat beters te doen. Maar dit topic staat op wgr en ik betaalde zodat mijn pakket niet bij de buren komt. Wat kan ik doen zodat dit niet meer gebeurd
  woensdag 4 december 2019 @ 07:52:13 #11
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_190260344
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:49 schreef Tailless het volgende:

[..]

ja hele dah thuis zitten heb wel wat beters te doen. Maar dit topic staat op wgr en ik betaalde zodat mijn pakket niet bij de buren komt. Wat kan ik doen zodat dit niet meer gebeurd
Wees dan blij dat het bij de burns ligt, scheelt je nog langer wachten of naar een afhaalpunt te gaan.

Verder niks. De verzender moet klagen bij Postnl.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_190260349
Klagen bij PostNL, bijv. op Twitter. Nemen ze serieus (de bezorger misschien minder).
  woensdag 4 december 2019 @ 07:52:38 #13
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190260350
Klacht neerleggen bij de verzender, die kan een klacht neerleggen bij de bezorger. Als ontvanger ben je geen partij.
pi_190260360
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:20 schreef Lariekoek het volgende:
Zorg dan dat je thuis bent wanneer PostNL langskomt als je het niet bij de buren wil ophalen. Jankzak.
Wat nou jankzak?

Pakket hoort gewoon alleen bij de ontvanger afgeleverd te worden. Weer een bezorger die per se af wil zijn van het pakketje (zal zo z'n redenen voor hebben). Maar TS heeft alle reden om kwaad te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2019 07:55:41 ]
pi_190260363
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:52 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Wees dan blij dat het bij de burns ligt, scheelt je nog langer wachten of naar een afhaalpunt te gaan.

Verder niks. De verzender moet klagen bij Postnl.
wat snap je niet aan ik betaal extra zodat dat niet gebeurd. Gaat om een pakket van 1000 euro wat aangetekend verzonden moest worden. Dit is niet gebeurd. Verder heb ik mijn pakket nu nog niet.

Dit is geen service en kost mij veel meer tijd en heb nu niet de doos kunnen controleren bij ontvangst.
pi_190260368
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:52 schreef Zilverberk het volgende:
Klacht neerleggen bij de verzender, die kan een klacht neerleggen bij de bezorger. Als ontvanger ben je geen partij.
Je kunt gewoon klagen bij PostNL. Tussenpartij ertussen lijkt me alleen maar ruis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2019 07:56:42 ]
pi_190260371
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:52 schreef zarGon het volgende:
Klagen bij PostNL, bijv. op Twitter. Nemen ze serieus (de bezorger misschien minder).
Ik zal de website even lastig vallen mocht dat niet helpen zal ik Twitter pakken
pi_190260379
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je kunt gewoon klagen bij PostNL. Tussenpartij ertussen is alleen maar ruis.
Maar is het niet zo dat ik bij de verkopende partij moet zijn?

PostNL bellen is sws alleen maar ruis.
  woensdag 4 december 2019 @ 07:57:10 #19
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190260385
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:56 schreef Tailless het volgende:

[..]

Maar is het niet zo dat ik bij de verkopende partij moet zijn?

PostNL bellen is sws alleen maar ruis.
Je bent als ontvanger geen partij. De verzender moet de klacht indienen.
pi_190260396
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:56 schreef Tailless het volgende:

[..]

Maar is het niet zo dat ik bij de verkopende partij moet zijn?

PostNL bellen is sws alleen maar ruis.
Doe waar je zin in hebt.

Die webshop weet niet wat er precies is gebeurd en wanneer en is alleen maar de boodschapper (en het zal 'm aan z'n reet roesten of-ie accuraat is).

Jij weet dat allemaal wel, jij bent ook kwaad en zal dat laten merken en jij wil wel een antwoord op je probleem.

Ik zou zelf direct bij PostNL klagen, omdat ik dan meer controle heb.

Je kunt het wellicht ook allebei doen.
pi_190260416
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Doe waar je zin in hebt.

Die webshop weet niet wat er precies is gebeurd en wanneer en is alleen maar de boodschapper (en het zal 'm aan z'n reet roesten of-ie accuraat is).

Jij weet dat allemaal wel, jij bent ook kwaad en zal dat laten merken en jij wil wel een antwoord op je probleem.

Ik zou zelf direct bij PostNL klagen, omdat ik dan meer controle heb.

Je kunt het wellicht ook allebei doen.
Ik bel zo wel gewoon PostNL. Mocht ik er zin in hebben ook de webshop of ze volgende keer optie bieden om een andere vervoerder te regelen. Zaterdag begreep ik het nog hij kwam aan met 5 pakketten waarvan 1 niet leveren bij de buren.

Dat je ze dan toch allemaal weg brengt snap ik.
Maar nu is dit allemaal niet.
pi_190260418
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:57 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Je bent als ontvanger geen partij. De verzender moet de klacht indienen.
Heb meer dan eens geklaagd (als ontvangende partij), ging prima.

Mijn post werd telkens bij mijn buurman in de bus gedaan (huisnummers zijn verwarrend als je lui bent, toevoegingen en zo). Geklaagd, werd om info en foto's en zo gevraagd, gestuurd en kreeg terugkoppeling.

Maar je kan verder ook gelijk hebben, geen idee wat de regels zijn.
pi_190260438
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:02 schreef Tailless het volgende:

[..]

Ik bel zo wel gewoon PostNL. Mocht ik er zin in hebben ook de webshop of ze volgende keer optie bieden om een andere vervoerder te regelen. Zaterdag begreep ik het nog hij kwam aan met 5 pakketten waarvan 1 niet leveren bij de buren.

Dat je ze dan toch allemaal weg brengt snap ik.
Maar nu is dit allemaal niet.
Dan kun je net zo goed ook de website bellen en je issue doorgeven, en vragen of ze ook kunnen afleveren bij een PostNL-(pakket)punt.
  woensdag 4 december 2019 @ 08:04:18 #24
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190260444
De laatste keer dat ik kwaad was op een pakketbezorger kreeg ik te horen dat ik geen partij was. Bel maar, je zult het horen.

Mijn klacht ging toen wel via de verzender, die had ik vriendelijk uitgelegd dat ik piswoest was op de pakketbezorger en dat ik geen klacht mocht indienen. Zij hebben mijn klacht doorgezet. ^O^
  woensdag 4 december 2019 @ 08:05:36 #25
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190260453
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb meer dan eens geklaagd (als ontvangende partij), ging prima.

Mijn post werd telkens bij mijn buurman in de bus gedaan (huisnummers zijn verwarrend als je lui bent, toevoegingen en zo). Geklaagd, werd om info en foto's en zo gevraagd, gestuurd en kreeg terugkoppeling.

Maar je kan verder ook gelijk hebben, geen idee wat de regels zijn.
Bij brievenbuspost mag je als ontvanger wel klagen ja. 8)7 Bij pakketpost niet. Vage shit wel.

Aanvulling: ik heb zelfs wel eens een klacht ingediend namens degene die een straat verderop mijn post ontving. :+ Dat mocht ook.

[ Bericht 10% gewijzigd door Zilverberk op 04-12-2019 08:12:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')