abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190258926
Geachte heer/mevrouw,
De bezorger is onderweg en komt vandaag bij u langs.

Gewijzigd bezorgmoment:
Vandaag 03 december
10.50 - 12.50 uur
Bezorgadres:

• Voor ontvangst van uw pakket is een handtekening vereist.
* Dit pakket mag alleen worden bezorgd bij de geadresseerde.


Oké leuk maar waarom is mijn pakket nu 5 huizen verder bezorgd?
Volgens het mailtje is die op mijn adres afgeleverd. Dit ging opneem nogal duur pakketje en thuis vond ik 2 briefjes 1 met het huisnummer (als ik die scan werkt die niet)
Als ik de andere scan wel.

Dus ergo PostNL levert toch bij de buren terwijl er betaalt is om dat niet te doen.

Wat kan ik hier tegen doen?
pi_190258937
Daarom altijd afhalen bij een ophaalpunt als ik niet zelf het pakketje kan aannemen.
pi_190258943
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:50 schreef Ifrane het volgende:
Daarom altijd afhalen bij een ophaalpunt als ik niet zelf het pakketje kan aannemen.
Was geen optie voor.
pi_190258966
-offtopic-

[ Bericht 89% gewijzigd door Peejtur op 04-12-2019 08:51:24 ]
  woensdag 4 december 2019 @ 00:57:44 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_190258971
-doe eens niet-

[ Bericht 44% gewijzigd door Peejtur op 04-12-2019 08:52:03 ]
And so is the past
pi_190259045
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:51 schreef Tailless het volgende:

[..]

Was geen optie voor.
Wat een poep webshop dan.
pi_190259080
Wie heeft handtekening gezet?
  woensdag 4 december 2019 @ 07:20:16 #8
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_190260151
Zorg dan dat je thuis bent wanneer PostNL langskomt als je het niet bij de buren wil ophalen. Jankzak.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_190260307
quote:
5s.gif Op woensdag 4 december 2019 01:18 schreef PP_Sound het volgende:
Wie heeft handtekening gezet?
Aan het feit dat de handtekening gelijk is aan zaterdag en dat een andere buur was. De bezorger.
pi_190260321
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:20 schreef Lariekoek het volgende:
Zorg dan dat je thuis bent wanneer PostNL langskomt als je het niet bij de buren wil ophalen. Jankzak.
ja hele dah thuis zitten heb wel wat beters te doen. Maar dit topic staat op wgr en ik betaalde zodat mijn pakket niet bij de buren komt. Wat kan ik doen zodat dit niet meer gebeurd
  woensdag 4 december 2019 @ 07:52:13 #11
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_190260344
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:49 schreef Tailless het volgende:

[..]

ja hele dah thuis zitten heb wel wat beters te doen. Maar dit topic staat op wgr en ik betaalde zodat mijn pakket niet bij de buren komt. Wat kan ik doen zodat dit niet meer gebeurd
Wees dan blij dat het bij de burns ligt, scheelt je nog langer wachten of naar een afhaalpunt te gaan.

Verder niks. De verzender moet klagen bij Postnl.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_190260349
Klagen bij PostNL, bijv. op Twitter. Nemen ze serieus (de bezorger misschien minder).
  woensdag 4 december 2019 @ 07:52:38 #13
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190260350
Klacht neerleggen bij de verzender, die kan een klacht neerleggen bij de bezorger. Als ontvanger ben je geen partij.
pi_190260360
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:20 schreef Lariekoek het volgende:
Zorg dan dat je thuis bent wanneer PostNL langskomt als je het niet bij de buren wil ophalen. Jankzak.
Wat nou jankzak?

Pakket hoort gewoon alleen bij de ontvanger afgeleverd te worden. Weer een bezorger die per se af wil zijn van het pakketje (zal zo z'n redenen voor hebben). Maar TS heeft alle reden om kwaad te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2019 07:55:41 ]
pi_190260363
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:52 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Wees dan blij dat het bij de burns ligt, scheelt je nog langer wachten of naar een afhaalpunt te gaan.

Verder niks. De verzender moet klagen bij Postnl.
wat snap je niet aan ik betaal extra zodat dat niet gebeurd. Gaat om een pakket van 1000 euro wat aangetekend verzonden moest worden. Dit is niet gebeurd. Verder heb ik mijn pakket nu nog niet.

Dit is geen service en kost mij veel meer tijd en heb nu niet de doos kunnen controleren bij ontvangst.
pi_190260368
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:52 schreef Zilverberk het volgende:
Klacht neerleggen bij de verzender, die kan een klacht neerleggen bij de bezorger. Als ontvanger ben je geen partij.
Je kunt gewoon klagen bij PostNL. Tussenpartij ertussen lijkt me alleen maar ruis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2019 07:56:42 ]
pi_190260371
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:52 schreef zarGon het volgende:
Klagen bij PostNL, bijv. op Twitter. Nemen ze serieus (de bezorger misschien minder).
Ik zal de website even lastig vallen mocht dat niet helpen zal ik Twitter pakken
pi_190260379
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je kunt gewoon klagen bij PostNL. Tussenpartij ertussen is alleen maar ruis.
Maar is het niet zo dat ik bij de verkopende partij moet zijn?

PostNL bellen is sws alleen maar ruis.
  woensdag 4 december 2019 @ 07:57:10 #19
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190260385
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:56 schreef Tailless het volgende:

[..]

Maar is het niet zo dat ik bij de verkopende partij moet zijn?

PostNL bellen is sws alleen maar ruis.
Je bent als ontvanger geen partij. De verzender moet de klacht indienen.
pi_190260396
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:56 schreef Tailless het volgende:

[..]

Maar is het niet zo dat ik bij de verkopende partij moet zijn?

PostNL bellen is sws alleen maar ruis.
Doe waar je zin in hebt.

Die webshop weet niet wat er precies is gebeurd en wanneer en is alleen maar de boodschapper (en het zal 'm aan z'n reet roesten of-ie accuraat is).

Jij weet dat allemaal wel, jij bent ook kwaad en zal dat laten merken en jij wil wel een antwoord op je probleem.

Ik zou zelf direct bij PostNL klagen, omdat ik dan meer controle heb.

Je kunt het wellicht ook allebei doen.
pi_190260416
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Doe waar je zin in hebt.

Die webshop weet niet wat er precies is gebeurd en wanneer en is alleen maar de boodschapper (en het zal 'm aan z'n reet roesten of-ie accuraat is).

Jij weet dat allemaal wel, jij bent ook kwaad en zal dat laten merken en jij wil wel een antwoord op je probleem.

Ik zou zelf direct bij PostNL klagen, omdat ik dan meer controle heb.

Je kunt het wellicht ook allebei doen.
Ik bel zo wel gewoon PostNL. Mocht ik er zin in hebben ook de webshop of ze volgende keer optie bieden om een andere vervoerder te regelen. Zaterdag begreep ik het nog hij kwam aan met 5 pakketten waarvan 1 niet leveren bij de buren.

Dat je ze dan toch allemaal weg brengt snap ik.
Maar nu is dit allemaal niet.
pi_190260418
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:57 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Je bent als ontvanger geen partij. De verzender moet de klacht indienen.
Heb meer dan eens geklaagd (als ontvangende partij), ging prima.

Mijn post werd telkens bij mijn buurman in de bus gedaan (huisnummers zijn verwarrend als je lui bent, toevoegingen en zo). Geklaagd, werd om info en foto's en zo gevraagd, gestuurd en kreeg terugkoppeling.

Maar je kan verder ook gelijk hebben, geen idee wat de regels zijn.
pi_190260438
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:02 schreef Tailless het volgende:

[..]

Ik bel zo wel gewoon PostNL. Mocht ik er zin in hebben ook de webshop of ze volgende keer optie bieden om een andere vervoerder te regelen. Zaterdag begreep ik het nog hij kwam aan met 5 pakketten waarvan 1 niet leveren bij de buren.

Dat je ze dan toch allemaal weg brengt snap ik.
Maar nu is dit allemaal niet.
Dan kun je net zo goed ook de website bellen en je issue doorgeven, en vragen of ze ook kunnen afleveren bij een PostNL-(pakket)punt.
  woensdag 4 december 2019 @ 08:04:18 #24
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190260444
De laatste keer dat ik kwaad was op een pakketbezorger kreeg ik te horen dat ik geen partij was. Bel maar, je zult het horen.

Mijn klacht ging toen wel via de verzender, die had ik vriendelijk uitgelegd dat ik piswoest was op de pakketbezorger en dat ik geen klacht mocht indienen. Zij hebben mijn klacht doorgezet. ^O^
  woensdag 4 december 2019 @ 08:05:36 #25
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190260453
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb meer dan eens geklaagd (als ontvangende partij), ging prima.

Mijn post werd telkens bij mijn buurman in de bus gedaan (huisnummers zijn verwarrend als je lui bent, toevoegingen en zo). Geklaagd, werd om info en foto's en zo gevraagd, gestuurd en kreeg terugkoppeling.

Maar je kan verder ook gelijk hebben, geen idee wat de regels zijn.
Bij brievenbuspost mag je als ontvanger wel klagen ja. 8)7 Bij pakketpost niet. Vage shit wel.

Aanvulling: ik heb zelfs wel eens een klacht ingediend namens degene die een straat verderop mijn post ontving. :+ Dat mocht ook.

[ Bericht 10% gewijzigd door Zilverberk op 04-12-2019 08:12:44 ]
pi_190260455
Postbezorgers worden structureel onderbetaald. Hierdoor nemen bezorgers niet de tijd pakketjes correct te bezorgen. Ik woon zelf in een appartement en toen ik thuis zat te wachten op mijn pakketje kreeg ik opeens bericht dat mijn pakketje niet bezorgd was omdat ik niet thuis was }:|

Geklaagd bij PostNL en product ergens anders gehaald omdat ik het wel die dag nodig had. Pakketje achteraf teruggestuurd met de melding van wat er was gebeurd. Hierdoor was zowel PostNL als de webshop op de hoogte. PostNL heeft vervolgens teruggekoppeld dat ze de bezorger hebben aangesproken, maar dat is natuurlijk geen structurele oplossing. Bezorgers weer uurloon geven in plaats van betaling per bezorgd pakketje zou wel helpen, denk ik zo...
pi_190260458
Postnl is kut want je bent als ontvanger geen klant. Hier tijdje gezeik gehad met pakketten die kwijtraakte maar tja, moet via de webshop.
pi_190260501
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:05 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Bij brievenbuspost mag je als ontvanger wel klagen ja. 8)7 Bij pakketpost niet. Vage shit wel.
Hm, weer wat geleerd.

Dus @Tailless, klagen bij je computerboer.
pi_190260527
Die pakketbezorger opwachten, vragen of hij toen en toen ook deze route had, indien ja zeg je:"Nie mir bij de buren afgeven as erop staat dat het huisadres only is hè maat!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_190260547
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 01:08 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Wat een poep webshop dan.
bijna geen enkele shop bied die optie, het is al bijzonder dat je kan kiezen voor niet afleveren bij buren

overigens is klagen bij postnl, zeker in deze periode, een kansloze exercitie
pi_190260571
Zo lang er niks mis is met je pakket is, is klagen nogal kansloos.

Vooral omdat je zelf niet thuis was.
Ze laten op voldoende manieren weten wanneer het pakket verwacht word bezorgd te worden. Dus je had er gewoon moeten zijn.

Ik ben geen fan van PostNL maar dit is wel heel triest :')
pi_190260586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:26 schreef Redbullkid het volgende:
Zo lang er niks mis is met je pakket is, is klagen nogal kansloos.

Vooral omdat je zelf niet thuis was.
Ze laten op voldoende manieren weten wanneer het pakket verwacht word bezorgd te worden. Dus je had er gewoon moeten zijn.

Ik ben geen fan van PostNL maar dit is wel heel triest :')
What the fuck.

Pakket alleen bij adres bezorgen is pakket alleen bij adres bezorgen. Klaar.

Destemeer als je er nog een ID bij wil, hodfr.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2019 08:29:33 ]
pi_190260607
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

What the fuck.

Pakket alleen bij adres bezorgen is pakket alleen bij adres bezorgen. Klaar.
pakketbezorger: "ha ik bezorg lekker elders dan kan ik cashen"
*klant dient klacht in*
postnl tegen bezorger: "foei, dat mag niet"
postnl tegen klant: "sorry voor de fout, we hebben de bezorger erop aangesproken", case closed.


nee, klagen bij postnl is echt een kansloos iets, al veel te vaak meegemaakt...
pi_190260621
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:26 schreef Redbullkid het volgende:

Ze laten op voldoende manieren weten wanneer het pakket verwacht word bezorgd te worden. Dus je had er gewoon moeten zijn.
Ik had hier afgelopen weekend hetzelfde
dag vantevoren: 'we komen tussen 13:15 en 15:15'
ochtend: 'we komen tussen 16:15 en 18:15'
*komt om 12u thuis vindt een briefje in de bus*
u was er niet om 11u, het pakket waarvoor u moest tekenen ligt 3 deuren verderop.

}:|
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_190260658
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:26 schreef Redbullkid het volgende:
Zo lang er niks mis is met je pakket is, is klagen nogal kansloos.

Vooral omdat je zelf niet thuis was.
Ze laten op voldoende manieren weten wanneer het pakket verwacht word bezorgd te worden. Dus je had er gewoon moeten zijn.

Ik ben geen fan van PostNL maar dit is wel heel triest :')
Niks mis , ik heb hem niet binnen. 8)7 lekker makkelijk
pi_190260797
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik had hier afgelopen weekend hetzelfde
dag vantevoren: 'we komen tussen 13:15 en 15:15'
ochtend: 'we komen tussen 16:15 en 18:15'
*komt om 12u thuis vindt een briefje in de bus*
u was er niet om 11u, het pakket waarvoor u moest tekenen ligt 3 deuren verderop.

}:|
Ik bestel elke week wel wat. Nog nooit gehad dit.
En ik woon niet bepaald in een druk gebied.
pi_190260822
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:55 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik bestel elke week wel wat. Nog nooit gehad dit.
En ik woon niet bepaald in een druk gebied.
Ik woon in een dorp van 10k inwoners, elke week minimaal 1 pakketje en elke keer dit met PostNL, maar DPD, DHL en god weet wat nog meer zijn zeker zo erg. Het argument 'moet je maar thuis zijn' werkt gewoon niet als die bezorgers zich niet aan het aflevervenster kunnen/willen houden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_190260849
Wat is nou concreet het probleem TS, dat je je pakketje bij de buren moet ophalen? Dan zou ik het er lekker bij laten verder.

Of is er nog iets anders mis?
zie email 27 oktober
pi_190260991
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:01 schreef trein2000 het volgende:
Wat is nou concreet het probleem TS, dat je je pakketje bij de buren moet ophalen? Dan zou ik het er lekker bij laten verder.

Of is er nog iets anders mis?
Zelf zou ik er toch even melding van maken. Als je er voor kiest om iets te laten bezorgen op je huisadres (omdat duur/privé/whatever) zou ik er niet blij mee zijn als dat genegeerd wordt en het toch bij de buren komt te liggen.

Als je het pakketje in goede staat alsnog in handen krijgt is het geen biggie maar toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_190260994
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik woon in een dorp van 10k inwoners, elke week minimaal 1 pakketje en elke keer dit met PostNL, maar DPD, DHL en god weet wat nog meer zijn zeker zo erg. Het argument 'moet je maar thuis zijn' werkt gewoon niet als die bezorgers zich niet aan het aflevervenster kunnen/willen houden.
DHL en DPD vind ik persoonlijk nog erger.

PostNL is de minst erge
pi_190261252
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik woon in een dorp van 10k inwoners, elke week minimaal 1 pakketje en elke keer dit met PostNL, maar DPD, DHL en god weet wat nog meer zijn zeker zo erg. Het argument 'moet je maar thuis zijn' werkt gewoon niet als die bezorgers zich niet aan het aflevervenster kunnen/willen houden.
Of je bent thuis en krijgt een melding op je telefoon "je was niet thuis! We komen morgen weer!"

:{
Tap tap tap
pi_190261269
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zelf zou ik er toch even melding van maken. Als je er voor kiest om iets te laten bezorgen op je huisadres (omdat duur/privé/whatever) zou ik er niet blij mee zijn als dat genegeerd wordt en het toch bij de buren komt te liggen.

Als je het pakketje in goede staat alsnog in handen krijgt is het geen biggie maar toch.
Of als je geen goede relatie hebt met je buren. Vooral als ervoor getekend moet worden. Joost mag weten wat er met dat pakketje is gebeurd maar hey er is voor getekend.
Tap tap tap
pi_190261308
PostNL bezorgt hier nooit in het tijdvak dat ze aangeven. De bezorger is altijd of minstens twee uur te vroeg of minstens twee uur te laat.

Slaat gewoon nergens op die schatting van wanneer ze langs komen.
pi_190261353
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:49 schreef Tailless het volgende:

[..]

ja hele dah thuis zitten heb wel wat beters te doen. Maar dit topic staat op wgr en ik betaalde zodat mijn pakket niet bij de buren komt. Wat kan ik doen zodat dit niet meer gebeurd
Wat zou ik toch graag hebben dat die pakketten "niet bij de buren" gewoon direct teruggestuurd zouden worden naar de afzender, coulance dat het gelijk naar een servicepunt gaat.

Beetje voor niks langs je deur en ook geen fatsoenlijke optie geven om dat pakket kwijt te kunnen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 4 december 2019 @ 09:59:50 #45
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_190261526
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat zou ik toch graag hebben dat die pakketten "niet bij de buren" gewoon direct teruggestuurd zouden worden naar de afzender, coulance dat het gelijk naar een servicepunt gaat.

Beetje voor niks langs je deur en ook geen fatsoenlijke optie geven om dat pakket kwijt te kunnen.
Zeur niet, daar vragen ze gewoon extra geld voor hoor.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_190261573
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Zeur niet, daar vragen ze gewoon extra geld voor hoor.
Ziet een postbezorger niks van. Die staat 3min te verdoen bij je adres voor niks en dan slingert de rest van de dag nog een pakket in de bus die bij een beetje volume gewoon de werkzaamheden hindert.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190261687
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Of als je geen goede relatie hebt met je buren. Vooral als ervoor getekend moet worden. Joost mag weten wat er met dat pakketje is gebeurd maar hey er is voor getekend.
Daarom dus. Ik ken die mensen niet. Met wat pech zijn ze 10 keer niet thuis als je langs gaat.

Nou hebben wij wel een ouder echtpaar in de straat die bijna dienst doen als pakketpunt en vertrouw ik die wel. De meeste bezorgers weten dat ze daar terecht kunnen en daar zou ik weinig problemen mee hebben. Drie straten verderop bij mensen die ik niet ken, liever niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 4 december 2019 @ 11:39:29 #48
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_190262735
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat nou jankzak?

Pakket hoort gewoon alleen bij de ontvanger afgeleverd te worden. Weer een bezorger die per se af wil zijn van het pakketje (zal zo z'n redenen voor hebben). Maar TS heeft alle reden om kwaad te zijn.
Dan moet de ontvanger zorgen dat hij thuis is :W

Alsof de pakketbezorger niet nog 282198129812 pakketjes in zijn bus heeft liggen deze tijd van het jaar die op tijd bezorgt moeten worden.

Wil je perse dat het bij jou in de handen wordt gedrukt dan regel je maar een koerier.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_190262870
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 11:39 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Dan moet de ontvanger zorgen dat hij thuis is :W

Alsof de pakketbezorger niet nog 282198129812 pakketjes in zijn bus heeft liggen deze tijd van het jaar die op tijd bezorgt moeten worden.

Wil je perse dat het bij jou in de handen wordt gedrukt dan regel je maar een koerier.
Nee.

quote:
Bij het versturen van je product wil je weten of het door de juiste persoon wordt ontvangen. Dat doe je door handtekening voor ontvangst te kiezen. Afleveren bij de buren voorkomen? Kies dan handtekening voor ontvangst ‘alleen huisadres’. In beide gevallen zie je precies wie voor het pakket tekent.

Voordelen van handtekening voor ontvangst
- Je weet precies wie je pakket in ontvangst neemt
- Geen bezorging bij de buren als je dan niet wilt
- Je volgt je zending eenvoudig met track & trace
En:

quote:
Wil je niet dat we bij de buren bezorgen? Kies dan voor handtekening voor ontvangst met alleen huisadres. De chauffeur bezorgt het pakket dan alléén op het opgegeven adres. Is er dan niemand thuis, dan heeft je klant een week de tijd om het pakket op te halen bij de PostNL-locatie waar het pakket is afgeleverd.
Bron: https://www.postnl.nl/zak(...)ning-voor-ontvangst/.



Wat jij zegt is absolute flauwekul.

Het is wel lekker makkelijk om de verantwoordelijkheid bij de ontvanger te leggen, maar je piept wel anders als jouw dure pakketje tegen alle afspraken in bij je buurman 5 huizen verderop wordt afgeleverd en jij uiteindelijk iets in handen krijgt dat niet helemaal zoals het zou moeten zijn. Mag jij moeite doen en met bewijzen komen.

En vergeet niet dat ervoor extra voor wordt betaald eh.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2019 11:50:54 ]
  woensdag 4 december 2019 @ 11:52:50 #50
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_190262917
Seksdoll die niet discreet is verstuurd :D afgeleverd bij de werkloze buren met babbels. De hele buurt weet het inmiddels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')