abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190258926
Geachte heer/mevrouw,
De bezorger is onderweg en komt vandaag bij u langs.

Gewijzigd bezorgmoment:
Vandaag 03 december
10.50 - 12.50 uur
Bezorgadres:

• Voor ontvangst van uw pakket is een handtekening vereist.
* Dit pakket mag alleen worden bezorgd bij de geadresseerde.

Oké leuk maar waarom is mijn pakket nu 5 huizen verder bezorgd?
Volgens het mailtje is die op mijn adres afgeleverd. Dit ging opneem nogal duur pakketje en thuis vond ik 2 briefjes 1 met het huisnummer (als ik die scan werkt die niet)
Als ik de andere scan wel.

Dus ergo PostNL levert toch bij de buren terwijl er betaalt is om dat niet te doen.

Wat kan ik hier tegen doen?
pi_190258937
Daarom altijd afhalen bij een ophaalpunt als ik niet zelf het pakketje kan aannemen.
pi_190258943
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:50 schreef Ifrane het volgende:
Daarom altijd afhalen bij een ophaalpunt als ik niet zelf het pakketje kan aannemen.
Was geen optie voor.
pi_190258966
-offtopic-

[ Bericht 89% gewijzigd door Peejtur op 04-12-2019 08:51:24 ]
  woensdag 4 december 2019 @ 00:57:44 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_190258971
-doe eens niet-

[ Bericht 44% gewijzigd door Peejtur op 04-12-2019 08:52:03 ]
And so is the past
pi_190259045
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:51 schreef Tailless het volgende:

[..]

Was geen optie voor.
Wat een poep webshop dan.
pi_190259080
Wie heeft handtekening gezet?
  woensdag 4 december 2019 @ 07:20:16 #8
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_190260151
Zorg dan dat je thuis bent wanneer PostNL langskomt als je het niet bij de buren wil ophalen. Jankzak.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_190260307
quote:
5s.gif Op woensdag 4 december 2019 01:18 schreef PP_Sound het volgende:
Wie heeft handtekening gezet?
Aan het feit dat de handtekening gelijk is aan zaterdag en dat een andere buur was. De bezorger.
pi_190260321
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:20 schreef Lariekoek het volgende:
Zorg dan dat je thuis bent wanneer PostNL langskomt als je het niet bij de buren wil ophalen. Jankzak.
ja hele dah thuis zitten heb wel wat beters te doen. Maar dit topic staat op wgr en ik betaalde zodat mijn pakket niet bij de buren komt. Wat kan ik doen zodat dit niet meer gebeurd
  woensdag 4 december 2019 @ 07:52:13 #11
61660 Lariekoek
pi_190260344
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:49 schreef Tailless het volgende:

[..]

ja hele dah thuis zitten heb wel wat beters te doen. Maar dit topic staat op wgr en ik betaalde zodat mijn pakket niet bij de buren komt. Wat kan ik doen zodat dit niet meer gebeurd
Wees dan blij dat het bij de burns ligt, scheelt je nog langer wachten of naar een afhaalpunt te gaan.

Verder niks. De verzender moet klagen bij Postnl.
pi_190260349
Klagen bij PostNL, bijv. op Twitter. Nemen ze serieus (de bezorger misschien minder).
  woensdag 4 december 2019 @ 07:52:38 #13
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190260350
Klacht neerleggen bij de verzender, die kan een klacht neerleggen bij de bezorger. Als ontvanger ben je geen partij.
pi_190260360
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:20 schreef Lariekoek het volgende:
Wat nou jankzak?

Pakket hoort gewoon alleen bij de ontvanger afgeleverd te worden. Weer een bezorger die per se af wil zijn van het pakketje (zal zo z'n redenen voor hebben). Maar TS heeft alle reden om kwaad te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2019 07:55:41 ]
pi_190260363
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:52 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Wees dan blij dat het bij de burns ligt, scheelt je nog langer wachten of naar een afhaalpunt te gaan.

Verder niks. De verzender moet klagen bij Postnl.
wat snap je niet aan ik betaal extra zodat dat niet gebeurd. Gaat om een pakket van 1000 euro wat aangetekend verzonden moest worden. Dit is niet gebeurd. Verder heb ik mijn pakket nu nog niet.

Dit is geen service en kost mij veel meer tijd en heb nu niet de doos kunnen controleren bij ontvangst.
pi_190260368
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:52 schreef Zilverberk het volgende:
Klacht neerleggen bij de verzender, die kan een klacht neerleggen bij de bezorger. Als ontvanger ben je geen partij.
Je kunt gewoon klagen bij PostNL. Tussenpartij ertussen lijkt me alleen maar ruis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2019 07:56:42 ]
pi_190260371
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:52 schreef zarGon het volgende:
Klagen bij PostNL, bijv. op Twitter. Nemen ze serieus (de bezorger misschien minder).
Ik zal de website even lastig vallen mocht dat niet helpen zal ik Twitter pakken
pi_190260379
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je kunt gewoon klagen bij PostNL. Tussenpartij ertussen is alleen maar ruis.
Maar is het niet zo dat ik bij de verkopende partij moet zijn?

PostNL bellen is sws alleen maar ruis.
  woensdag 4 december 2019 @ 07:57:10 #19
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190260385
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:56 schreef Tailless het volgende:

[..]

Je bent als ontvanger geen partij. De verzender moet de klacht indienen.
pi_190260396
quote:

[..]

Doe waar je zin in hebt.

Die webshop weet niet wat er precies is gebeurd en wanneer en is alleen maar de boodschapper (en het zal 'm aan z'n reet roesten of-ie accuraat is).

Jij weet dat allemaal wel, jij bent ook kwaad en zal dat laten merken en jij wil wel een antwoord op je probleem.

Ik zou zelf direct bij PostNL klagen, omdat ik dan meer controle heb.

Je kunt het wellicht ook allebei doen.
pi_190260416
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Doe waar je zin in hebt.

Die webshop weet niet wat er precies is gebeurd en wanneer en is alleen maar de boodschapper (en het zal 'm aan z'n reet roesten of-ie accuraat is).

Jij weet dat allemaal wel, jij bent ook kwaad en zal dat laten merken en jij wil wel een antwoord op je probleem.

Ik zou zelf direct bij PostNL klagen, omdat ik dan meer controle heb.

Je kunt het wellicht ook allebei doen.
Ik bel zo wel gewoon PostNL. Mocht ik er zin in hebben ook de webshop of ze volgende keer optie bieden om een andere vervoerder te regelen. Zaterdag begreep ik het nog hij kwam aan met 5 pakketten waarvan 1 niet leveren bij de buren.

Dat je ze dan toch allemaal weg brengt snap ik.
Maar nu is dit allemaal niet.
pi_190260418
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:57 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Je bent als ontvanger geen partij. De verzender moet de klacht indienen.
Heb meer dan eens geklaagd (als ontvangende partij), ging prima.

Mijn post werd telkens bij mijn buurman in de bus gedaan (huisnummers zijn verwarrend als je lui bent, toevoegingen en zo). Geklaagd, werd om info en foto's en zo gevraagd, gestuurd en kreeg terugkoppeling.

Maar je kan verder ook gelijk hebben, geen idee wat de regels zijn.
pi_190260438
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:02 schreef Tailless het volgende:

[..]

Ik bel zo wel gewoon PostNL. Mocht ik er zin in hebben ook de webshop of ze volgende keer optie bieden om een andere vervoerder te regelen. Zaterdag begreep ik het nog hij kwam aan met 5 pakketten waarvan 1 niet leveren bij de buren.

Dat je ze dan toch allemaal weg brengt snap ik.
Maar nu is dit allemaal niet.
Dan kun je net zo goed ook de website bellen en je issue doorgeven, en vragen of ze ook kunnen afleveren bij een PostNL-(pakket)punt.
  woensdag 4 december 2019 @ 08:04:18 #24
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190260444
De laatste keer dat ik kwaad was op een pakketbezorger kreeg ik te horen dat ik geen partij was. Bel maar, je zult het horen.

Mijn klacht ging toen wel via de verzender, die had ik vriendelijk uitgelegd dat ik piswoest was op de pakketbezorger en dat ik geen klacht mocht indienen. Zij hebben mijn klacht doorgezet. ^O^
  woensdag 4 december 2019 @ 08:05:36 #25
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190260453
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb meer dan eens geklaagd (als ontvangende partij), ging prima.

Mijn post werd telkens bij mijn buurman in de bus gedaan (huisnummers zijn verwarrend als je lui bent, toevoegingen en zo). Geklaagd, werd om info en foto's en zo gevraagd, gestuurd en kreeg terugkoppeling.

Maar je kan verder ook gelijk hebben, geen idee wat de regels zijn.
Bij brievenbuspost mag je als ontvanger wel klagen ja. 8)7 Bij pakketpost niet. Vage shit wel.

Aanvulling: ik heb zelfs wel eens een klacht ingediend namens degene die een straat verderop mijn post ontving. :+ Dat mocht ook.

[ Bericht 10% gewijzigd door Zilverberk op 04-12-2019 08:12:44 ]
pi_190260455
Postbezorgers worden structureel onderbetaald. Hierdoor nemen bezorgers niet de tijd pakketjes correct te bezorgen. Ik woon zelf in een appartement en toen ik thuis zat te wachten op mijn pakketje kreeg ik opeens bericht dat mijn pakketje niet bezorgd was omdat ik niet thuis was }:|

Geklaagd bij PostNL en product ergens anders gehaald omdat ik het wel die dag nodig had. Pakketje achteraf teruggestuurd met de melding van wat er was gebeurd. Hierdoor was zowel PostNL als de webshop op de hoogte. PostNL heeft vervolgens teruggekoppeld dat ze de bezorger hebben aangesproken, maar dat is natuurlijk geen structurele oplossing. Bezorgers weer uurloon geven in plaats van betaling per bezorgd pakketje zou wel helpen, denk ik zo...
pi_190260458
Postnl is kut want je bent als ontvanger geen klant. Hier tijdje gezeik gehad met pakketten die kwijtraakte maar tja, moet via de webshop.
pi_190260501
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:05 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Bij brievenbuspost mag je als ontvanger wel klagen ja. 8)7 Bij pakketpost niet. Vage shit wel.
Hm, weer wat geleerd.

Dus @Tailless, klagen bij je computerboer.
pi_190260527
Die pakketbezorger opwachten, vragen of hij toen en toen ook deze route had, indien ja zeg je:"Nie mir bij de buren afgeven as erop staat dat het huisadres only is hè maat!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_190260547
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 01:08 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Wat een poep webshop dan.
bijna geen enkele shop bied die optie, het is al bijzonder dat je kan kiezen voor niet afleveren bij buren

overigens is klagen bij postnl, zeker in deze periode, een kansloze exercitie
pi_190260571
Zo lang er niks mis is met je pakket is, is klagen nogal kansloos.

Vooral omdat je zelf niet thuis was.
Ze laten op voldoende manieren weten wanneer het pakket verwacht word bezorgd te worden. Dus je had er gewoon moeten zijn.

Ik ben geen fan van PostNL maar dit is wel heel triest :')
pi_190260586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:26 schreef Redbullkid het volgende:

Ze laten op voldoende manieren weten wanneer het pakket verwacht word bezorgd te worden. Dus je had er gewoon moeten zijn.

What the fuck.

Pakket alleen bij adres bezorgen is pakket alleen bij adres bezorgen. Klaar.

Destemeer als je er nog een ID bij wil, hodfr.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2019 08:29:33 ]
pi_190260607
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

What the fuck.

Pakket alleen bij adres bezorgen is pakket alleen bij adres bezorgen. Klaar.
pakketbezorger: "ha ik bezorg lekker elders dan kan ik cashen"
*klant dient klacht in*
postnl tegen bezorger: "foei, dat mag niet"
postnl tegen klant: "sorry voor de fout, we hebben de bezorger erop aangesproken", case closed.

nee, klagen bij postnl is echt een kansloos iets, al veel te vaak meegemaakt...
pi_190260621
quote:

Ik had hier afgelopen weekend hetzelfde
dag vantevoren: 'we komen tussen 13:15 en 15:15'
ochtend: 'we komen tussen 16:15 en 18:15'
*komt om 12u thuis vindt een briefje in de bus*
u was er niet om 11u, het pakket waarvoor u moest tekenen ligt 3 deuren verderop.

}:|
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_190260658
quote:

Niks mis , ik heb hem niet binnen. 8)7 lekker makkelijk
pi_190260797
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik had hier afgelopen weekend hetzelfde
dag vantevoren: 'we komen tussen 13:15 en 15:15'
ochtend: 'we komen tussen 16:15 en 18:15'
*komt om 12u thuis vindt een briefje in de bus*
u was er niet om 11u, het pakket waarvoor u moest tekenen ligt 3 deuren verderop.

}:|
Ik bestel elke week wel wat. Nog nooit gehad dit.
En ik woon niet bepaald in een druk gebied.
pi_190260822
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:55 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik bestel elke week wel wat. Nog nooit gehad dit.
En ik woon niet bepaald in een druk gebied.
Ik woon in een dorp van 10k inwoners, elke week minimaal 1 pakketje en elke keer dit met PostNL, maar DPD, DHL en god weet wat nog meer zijn zeker zo erg. Het argument 'moet je maar thuis zijn' werkt gewoon niet als die bezorgers zich niet aan het aflevervenster kunnen/willen houden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 4 december 2019 @ 09:01:20 #38
408813 crew  trein2000
pi_190260849
Wat is nou concreet het probleem TS, dat je je pakketje bij de buren moet ophalen? Dan zou ik het er lekker bij laten verder.

Of is er nog iets anders mis?
zie email 27 oktober
pi_190260991
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:01 schreef trein2000 het volgende:
Wat is nou concreet het probleem TS, dat je je pakketje bij de buren moet ophalen? Dan zou ik het er lekker bij laten verder.

Of is er nog iets anders mis?
Zelf zou ik er toch even melding van maken. Als je er voor kiest om iets te laten bezorgen op je huisadres (omdat duur/privé/whatever) zou ik er niet blij mee zijn als dat genegeerd wordt en het toch bij de buren komt te liggen.

Als je het pakketje in goede staat alsnog in handen krijgt is het geen biggie maar toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_190260994
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik woon in een dorp van 10k inwoners, elke week minimaal 1 pakketje en elke keer dit met PostNL, maar DPD, DHL en god weet wat nog meer zijn zeker zo erg. Het argument 'moet je maar thuis zijn' werkt gewoon niet als die bezorgers zich niet aan het aflevervenster kunnen/willen houden.
DHL en DPD vind ik persoonlijk nog erger.

PostNL is de minst erge
pi_190261252
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Of je bent thuis en krijgt een melding op je telefoon "je was niet thuis! We komen morgen weer!"

:{
Tap tap tap
pi_190261269
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zelf zou ik er toch even melding van maken. Als je er voor kiest om iets te laten bezorgen op je huisadres (omdat duur/privé/whatever) zou ik er niet blij mee zijn als dat genegeerd wordt en het toch bij de buren komt te liggen.

Als je het pakketje in goede staat alsnog in handen krijgt is het geen biggie maar toch.
Of als je geen goede relatie hebt met je buren. Vooral als ervoor getekend moet worden. Joost mag weten wat er met dat pakketje is gebeurd maar hey er is voor getekend.
Tap tap tap
pi_190261308
PostNL bezorgt hier nooit in het tijdvak dat ze aangeven. De bezorger is altijd of minstens twee uur te vroeg of minstens twee uur te laat.

Slaat gewoon nergens op die schatting van wanneer ze langs komen.
pi_190261353
quote:

[..]

Wat zou ik toch graag hebben dat die pakketten "niet bij de buren" gewoon direct teruggestuurd zouden worden naar de afzender, coulance dat het gelijk naar een servicepunt gaat.

Beetje voor niks langs je deur en ook geen fatsoenlijke optie geven om dat pakket kwijt te kunnen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 4 december 2019 @ 09:59:50 #45
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_190261526
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat zou ik toch graag hebben dat die pakketten "niet bij de buren" gewoon direct teruggestuurd zouden worden naar de afzender, coulance dat het gelijk naar een servicepunt gaat.

Beetje voor niks langs je deur en ook geen fatsoenlijke optie geven om dat pakket kwijt te kunnen.
Zeur niet, daar vragen ze gewoon extra geld voor hoor.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_190261573
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Zeur niet, daar vragen ze gewoon extra geld voor hoor.
Ziet een postbezorger niks van. Die staat 3min te verdoen bij je adres voor niks en dan slingert de rest van de dag nog een pakket in de bus die bij een beetje volume gewoon de werkzaamheden hindert.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190261687
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Of als je geen goede relatie hebt met je buren. Vooral als ervoor getekend moet worden. Joost mag weten wat er met dat pakketje is gebeurd maar hey er is voor getekend.
Daarom dus. Ik ken die mensen niet. Met wat pech zijn ze 10 keer niet thuis als je langs gaat.

Nou hebben wij wel een ouder echtpaar in de straat die bijna dienst doen als pakketpunt en vertrouw ik die wel. De meeste bezorgers weten dat ze daar terecht kunnen en daar zou ik weinig problemen mee hebben. Drie straten verderop bij mensen die ik niet ken, liever niet.
  woensdag 4 december 2019 @ 11:39:29 #48
61660 Lariekoek
pi_190262735
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat nou jankzak?

Pakket hoort gewoon alleen bij de ontvanger afgeleverd te worden. Weer een bezorger die per se af wil zijn van het pakketje (zal zo z'n redenen voor hebben). Maar TS heeft alle reden om kwaad te zijn.
Dan moet de ontvanger zorgen dat hij thuis is :W

Alsof de pakketbezorger niet nog 282198129812 pakketjes in zijn bus heeft liggen deze tijd van het jaar die op tijd bezorgt moeten worden.

Wil je perse dat het bij jou in de handen wordt gedrukt dan regel je maar een koerier.
pi_190262870
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 11:39 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Dan moet de ontvanger zorgen dat hij thuis is :W

Alsof de pakketbezorger niet nog 282198129812 pakketjes in zijn bus heeft liggen deze tijd van het jaar die op tijd bezorgt moeten worden.

Wil je perse dat het bij jou in de handen wordt gedrukt dan regel je maar een koerier.
Nee.

quote:
Bij het versturen van je product wil je weten of het door de juiste persoon wordt ontvangen. Dat doe je door handtekening voor ontvangst te kiezen. Afleveren bij de buren voorkomen? Kies dan handtekening voor ontvangst ‘alleen huisadres’. In beide gevallen zie je precies wie voor het pakket tekent.

Voordelen van handtekening voor ontvangst
- Je weet precies wie je pakket in ontvangst neemt
- Geen bezorging bij de buren als je dan niet wilt
- Je volgt je zending eenvoudig met track & trace
En:

quote:
Wil je niet dat we bij de buren bezorgen? Kies dan voor handtekening voor ontvangst met alleen huisadres. De chauffeur bezorgt het pakket dan alléén op het opgegeven adres. Is er dan niemand thuis, dan heeft je klant een week de tijd om het pakket op te halen bij de PostNL-locatie waar het pakket is afgeleverd.
Bron: https://www.postnl.nl/zak(...)ning-voor-ontvangst/.

Wat jij zegt is absolute flauwekul.

Het is wel lekker makkelijk om de verantwoordelijkheid bij de ontvanger te leggen, maar je piept wel anders als jouw dure pakketje tegen alle afspraken in bij je buurman 5 huizen verderop wordt afgeleverd en jij uiteindelijk iets in handen krijgt dat niet helemaal zoals het zou moeten zijn. Mag jij moeite doen en met bewijzen komen.

En vergeet niet dat ervoor extra voor wordt betaald eh.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2019 11:50:54 ]
  woensdag 4 december 2019 @ 11:52:50 #50
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_190262917
Seksdoll die niet discreet is verstuurd :D afgeleverd bij de werkloze buren met babbels. De hele buurt weet het inmiddels.
  woensdag 4 december 2019 @ 11:59:38 #51
61660 Lariekoek
pi_190263026
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 11:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee.
[..]

En:
[..]

Bron: https://www.postnl.nl/zak(...)ning-voor-ontvangst/.

Wat jij zegt is absolute flauwekul.

Het is wel lekker makkelijk om de verantwoordelijkheid bij de ontvanger te leggen, maar je piept wel anders als jouw dure pakketje tegen alle afspraken in bij je buurman 5 huizen verderop wordt afgeleverd en jij uiteindelijk iets in handen krijgt dat niet helemaal zoals het zou moeten zijn. Mag jij moeite doen en met bewijzen komen.

En vergeet niet dat ervoor extra voor wordt betaald eh.
Wat nee? Ik geef een tip waarbij je 99,9% zeker weet dat je het pakketje zelf in ontvangst kan nemen.

Voor de rest, if you pay peanuts...
Gelul in de ruimte en autistisch jank gedrag.

En allemaal simpel te voorkomen door gewoon thuis te zijn. :D
pi_190263100
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 11:59 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Wat nee? Ik geef een tip waarbij je 99,9% zeker weet dat je het pakketje zelf in ontvangst kan nemen.

Ik vind het echt jammer dat er meteen met termen als "autistisch jankgedrag" wordt gestrooid.

Er is betaald voor een bepaalde dienstverlening. Die is niet geleverd. Klaar. Als men daar dan (terecht!) over klaagt, is dat allesbehalve "autistisch jankgedrag".

Dat pakketje hoorde in het ergste geval door de TS opgehaald te worden bij een PostNL-punt, zonder de buren erbij te betrekken.

Als het een 'reguliere' bezorging was, had je een punt. Maar als de TS expliciet aangeeft dat het pakketje bij anderen afgeleverd moet worden en daar dan extra voor betaald, hoort dat gewoon nageleefd te worden.

Om nog maar niets te zeggen over het feit dat mensen nou eenmaal buitenshuis moeten zijn, voor studie of werk. "Moest je maar thuis zijn" is geen geldig argument, vooral niet als je extra hebt betaald om niet thuis te hoeven te zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2019 12:06:20 ]
pi_190263226
Een pakketje met nieuwe smartphone was in de achtertuin op de kliko gelegd, een aangetekend pakketje met “let op alleen aan geadresseerde afgeven” werd bij de buren afgeleverd...

Ik kan wel even doorgaan maar maak me er niet druk om, tot het moment dat het een keer fout gaat natuurlijk en dan wordt het waarschijnlijk wel opgelost. Uiteindelijk toch een gevolg van het feit dat we met z’n allen steeds meer online kopen voor zo laag mogelijke prijzen.
  woensdag 4 december 2019 @ 12:19:41 #54
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190263279
quote:

[..]

Ik kreeg ooit zakelijk van post.nl bericht dat we het pakketje moesten afhalen omdat er niemand aanwezig was. Het bezorgadres was van een kantoor met een receptie die 24/7 bezet was. Maar dan moest je wel aanbellen, even wachten en dan de lift nemen. Dat is voor sommigen kennelijk al te veel.
pi_190263432
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:32 schreef mschol het volgende:

[..]

pakketbezorger: "ha ik bezorg lekker elders dan kan ik cashen"
*klant dient klacht in*
postnl tegen bezorger: "foei, dat mag niet"
postnl tegen klant: "sorry voor de fout, we hebben de bezorger erop aangesproken", case closed.

nee, klagen bij postnl is echt een kansloos iets, al veel te vaak meegemaakt...
Haha dit is wel serieus hoe het gaat. Ts; wees blij dat het nog bij de buren wordt afgeleverd. Bij ons flikkeren ze de pakketjes gewoon tegen de achterdeur aan. Zelfs als het keihard regent.
pi_190264489
quote:

[..]

Als een verkoper niet de mogelijkheid bied tot het kiezen van een ophaalpunt kun je dat nog altijd aangeven zodra je een track & trace nummer hebt gekregen.
Dit kan zowel bij DHL als bij PostNL.

Moet je wel snel genoeg bij zijn dus als je moment van verzenden weet dan in de gaten houden.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_190264566
quote:

[..]

Natuurlijk wel. Jij hebt geen enkele overeenkomst met de vervoerder.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 13:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als een verkoper niet de mogelijkheid bied tot het kiezen van een ophaalpunt kun je dat nog altijd aangeven zodra je een track & trace nummer hebt gekregen.

Moet je wel snel genoeg bij zijn dus als je moment van verzenden weet dan in de gaten houden.
Mooie optie ja, ware het niet dat dit pas kan vanaf een bepaald moment. Zou handig zijn als dat direct zou kunnen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_190264644
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik vind het echt jammer dat er meteen met termen als "autistisch jankgedrag" wordt gestrooid.

Er is betaald voor een bepaalde dienstverlening. Die is niet geleverd. Klaar. Als men daar dan (terecht!) over klaagt, is dat allesbehalve "autistisch jankgedrag".

Dat pakketje hoorde in het ergste geval door de TS opgehaald te worden bij een PostNL-punt, zonder de buren erbij te betrekken.

Als het een 'reguliere' bezorging was, had je een punt. Maar als de TS expliciet aangeeft dat het pakketje bij anderen afgeleverd moet worden en daar dan extra voor betaald, hoort dat gewoon nageleefd te worden.

Om nog maar niets te zeggen over het feit dat mensen nou eenmaal buitenshuis moeten zijn, voor studie of werk. "Moest je maar thuis zijn" is geen geldig argument, vooral niet als je extra hebt betaald om niet thuis te hoeven te zijn.
Of je zit even lekker op de wc als ze aanbellen ;(
Tap tap tap
pi_190264650
quote:

[..]

Kan bij PostNL pas na de eerste poging.
pi_190264688
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:48 schreef Tailless het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
De bezorger is onderweg en komt vandaag bij u langs.

Gewijzigd bezorgmoment:
Vandaag 03 december
10.50 - 12.50 uur
Bezorgadres:

• Voor ontvangst van uw pakket is een handtekening vereist.
* Dit pakket mag alleen worden bezorgd bij de geadresseerde.

Oké leuk maar waarom is mijn pakket nu 5 huizen verder bezorgd?
Volgens het mailtje is die op mijn adres afgeleverd. Dit ging opneem nogal duur pakketje en thuis vond ik 2 briefjes 1 met het huisnummer (als ik die scan werkt die niet)
Als ik de andere scan wel.

Dus ergo PostNL levert toch bij de buren terwijl er betaalt is om dat niet te doen.

Wat kan ik hier tegen doen?
Niet meer bestellen. Gewoon naar de winkel gaan, zoals wij wijze ouderen dat 30 jaar geleden deden. Leer daarvan Foxtail.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_190265314
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 14:07 schreef Tailless het volgende:

[..]

Nee hoor. Zodra je track & trace hebt.

Maandag nog gedaan namelijk.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_190265443
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 15:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee hoor. Zodra je track & trace hebt.

Maandag nog gedaan namelijk.
Knap eergisteren nog geprobeerd
pi_190265592
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 14:07 schreef Tailless het volgende:

[..]

Nee hoor:
quote:
2. Klik op 'bezorging wijzigen'
Dit kan vanaf het moment dat wij je pakket hebben ontvangen van de afzender tot je de status 'Gesorteerd' ziet staan. Wil je berichten ontvangen zodra de status van je pakket verandert? Dat kan in de PostNL-app via 'Account' - 'Notificaties'.
Bron: https://www.postnl.nl/kla(...)er-moment-of-locatie

En sinds medio oktober is er sowieso nog maar één afleverpoging:
quote:
Als gekozen is voor thuisbezorging wordt het pakket altijd één keer thuis aangeboden. Lukt het de bezorger niet om het pakket thuis af te leveren, dan gaat het vanaf nu direct naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_190266175
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 15:14 schreef Tailless het volgende:

[..]

Via de app kan dat wel degelijk.
pi_190267277
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:02 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Hangt er helemaal vanaf. Ik heb ook wel eens gehad dat ik pas vanaf half 2 's nachts het afleveradres kon aanpassen. Aangezien PostNL altijd net na 8 uur 's morgens bij mij aanbelt kon ik dus alleen in een tijdvak van een paar uur in de nacht het afleveradres aanpassen. Het lijkt dan dus net alsof je het helemaal niet kunt aanpassen als je dat niet door hebt.
pi_190267760
quote:

[..]

Eh, nee. Ik probeer altijd een bezorgmoment te kiezen waarop ik weet dat ik thuis ben. Maar vaak kan ik niet een moment kiezen dat specifiek genoeg is en een hele dag thuis blijven kan ik doordeweeks niet. Bovendien verandert het tijdvak of zelfs de bezorgdag nogal eens. En daar komt ook nog eens bij dat bezorgers regelmatig buiten het aangegeven tijdvak komen of zelfs aangeven dat ik niet thuis was terwijl ik dat wel was.

Het gaat meestal goed, hoor, maar het gaat ook vaak fout. Ga de schuld dan niet afschuiven op de ontvanger.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_190267977
Ik heb pakket nogsteds niet
  woensdag 4 december 2019 @ 17:44:52 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190268046
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 17:41 schreef Tailless het volgende:
Ik heb pakket nogsteds niet
Want?
The love you take is equal to the love you make.
pi_190268208
quote:

[..]

Dit werkt bij PostNL vaker niet dan wel. In de app staat dan dat ik de bezorging niet kan aanpassen voor "dit type zending". Geen idee wat voor type zending dat dan zou moeten zijn. :/

Makkelijk roepen, dat je maar thuis moet zijn. Dat komt hier toch heel vaak anders uit...
a) Niet alles is "vandaag besteld, morgen in huis". Ik bestel regelmatig dingen met een langere levertijd. Of uit het buitenland. Ik heb dan niet zoveel invloed op de dag wanneer het aangeboden wordt
b) Bij genoeg winkels kun je niet kiezen om het direct bij een afhaalpunt af te geven (zeker niet bij bestellingen uit het buitenland)
c) Aflevermethode wijzigen voordat de chauffeur op pad gaat werkt vaker niet dan wel. :(

Tja, wat moet ik dan? Stoppen met werken en met een uitkering 24x7 op de bank gaan zitten ofzo?

Als pakketdiensten een fatsoenlijke optie zouden bieden die zou voorkomen dat de bezorger voor een dichte deur staat zou ik daar direct gebruik van maken. Als ik kon aangeven dat al mijn toekomstige pakketten direct naar het afhaalpunt mogen, zou ik daar direct voor kiezen. Maar dit gaat niet. De postbedrijven laten blijkbaar graag bezorgers rondrijden op tijden dat half Nederland werkt en dus niet thuis is...
pi_190268227
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:02 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Verschilt wel per zending. Kan soms wel, soms
niet..
pi_190268455
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 17:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Want?
Buurman niet thuis
pi_190273232
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:59 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Hangt er helemaal vanaf. Ik heb ook wel eens gehad dat ik pas vanaf half 2 's nachts het afleveradres kon aanpassen. Aangezien PostNL altijd net na 8 uur 's morgens bij mij aanbelt kon ik dus alleen in een tijdvak van een paar uur in de nacht het afleveradres aanpassen. Het lijkt dan dus net alsof je het helemaal niet kunt aanpassen als je dat niet door hebt.
Het kán dus wel (bij de meeste zendingen), alleen slapen de meeste mensen 's nachts.
  woensdag 4 december 2019 @ 21:54:21 #73
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_190273235
Zowel de bezorgkosten als het salaris van pakketbezorgers zijn over het algemeen belachelijk laag. Je bent wereldvreemd als je denkt daar fatsoenlijke service voor te kunnen krijgen. Conclusie: alleen online dingen bestellen die direct naar een ophaalpunt kunnen en die je niet dringend nodig hebt.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_190274941
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 17:54 schreef XanderH het volgende:

[..]

Dit werkt bij PostNL vaker niet dan wel. In de app staat dan dat ik de bezorging niet kan aanpassen voor "dit type zending". Geen idee wat voor type zending dat dan zou moeten zijn. :/

Makkelijk roepen, dat je maar thuis moet zijn. Dat komt hier toch heel vaak anders uit...
a) Niet alles is "vandaag besteld, morgen in huis". Ik bestel regelmatig dingen met een langere levertijd. Of uit het buitenland. Ik heb dan niet zoveel invloed op de dag wanneer het aangeboden wordt
b) Bij genoeg winkels kun je niet kiezen om het direct bij een afhaalpunt af te geven (zeker niet bij bestellingen uit het buitenland)
c) Aflevermethode wijzigen voordat de chauffeur op pad gaat werkt vaker niet dan wel. :(

Tja, wat moet ik dan? Stoppen met werken en met een uitkering 24x7 op de bank gaan zitten ofzo?

Als pakketdiensten een fatsoenlijke optie zouden bieden die zou voorkomen dat de bezorger voor een dichte deur staat zou ik daar direct gebruik van maken. Als ik kon aangeven dat al mijn toekomstige pakketten direct naar het afhaalpunt mogen, zou ik daar direct voor kiezen. Maar dit gaat niet. De postbedrijven laten blijkbaar graag bezorgers rondrijden op tijden dat half Nederland werkt en dus niet thuis is...
Je kunt je opstellen als een volwassen persoon.

- Voordat je de bestelling plaatst kun je overleggen over de afhandeling met de andere partij
- Als je vaker bestellingen hebt die niet voldoen kun je een regeling treffen bij een afhaalpunt, zo kan ik het adres gebruiken van een afhaalpunt maar wel onder mijn naam. In overleg dus.
- Laten bezorgen op het adres waar je werkt

Zo simpel.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 4 december 2019 @ 23:55:58 #75
408813 crew  trein2000
pi_190275774
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 18:12 schreef Tailless het volgende:

[..]

Buurman niet thuis
Prima. Leveringstermijn afwachten (en nog een paar keer aanbellen bij de buren), dan webshop in gebreke stellen. Dat is je wederpartij, niet de post.

Oh en protip: maak even screenshots van die T&T’s met dezelfde handtekening bij andere buren. Dat kan belangrijk bewijsmateriaal zijn.
zie email 27 oktober
pi_190276123
Of je maakt gewoon een praatje met je buren, en zorgt voor meer sociale cohesie onder Nederlanders. ^O^
pi_190278798
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 21:54 schreef Kaji het volgende:
Zowel de bezorgkosten als het salaris van pakketbezorgers zijn over het algemeen belachelijk laag. Je bent wereldvreemd als je denkt daar fatsoenlijke service voor te kunnen krijgen. Conclusie: alleen online dingen bestellen die direct naar een ophaalpunt kunnen en die je niet dringend nodig hebt.
Zal een mooie wereld worden als men maar kutwerk levert want slecht betaald.
pi_190287046
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 15:14 schreef Tailless het volgende:

[..]

Lukt hier idd ook niet altijd dus men moet misschien voor zichzelf praten.
  donderdag 5 december 2019 @ 19:53:32 #79
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_190287281
Zelfde soort verhaal: bij mij zat van de week een pakje in de bus voor de buren. Ik dacht, verkeerd bezorgd, dus heb het in een tas aan de deur gehangen bij de betreffende buurman (dorpje, kan prima). Zag vandaag buurman, die me aansprak: hij had een 'bezorgd bij de buren' briefje en het pakje, waarvoor getekend moest worden, hing aan de deur, hoe kon dat dan? Heeft de bezorger dus gewoon pakje in mijn (grote) brievenbus gedaan toen ik niet eens thuis was en zelf getekend. Raar hoor.
Prrrrr
  donderdag 5 december 2019 @ 20:05:00 #80
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_190287515
De PostNL bezorgers hier in de buurt zijn tegenwoordig standaard mensen die amper Nederlands kunnen. Dan bellen ze de intercom en dan hoor je alleen maar "iesh pakket". Ik laat niks meer thuisbezorgen (alleen maar gezeik), alles naar een ophaalpunt en als dat niet kan dan bestel ik niet.
  vrijdag 6 december 2019 @ 21:00:57 #81
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_190302813
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ziet een postbezorger niks van. Die staat 3min te verdoen bij je adres voor niks en dan slingert de rest van de dag nog een pakket in de bus die bij een beetje volume gewoon de werkzaamheden hindert.
Dat is toch iets bezorger en PostNL? Waarom zou TS niet mogen klagen dat de service waarvoor hij extra betaald niet geleverd wordt?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 6 december 2019 @ 21:12:33 #82
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190303047
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 10:00 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Zal een mooie wereld worden als men maar kutwerk levert want slecht betaald.
Pay peanuts, get monkeys.

Als je slecht betaald, krijg je geen capabele werknemers. Want die kunnen elders meer verdienen.
pi_190304855
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 21:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat is toch iets bezorger en PostNL? Waarom zou TS niet mogen klagen dat de service waarvoor hij extra betaald niet geleverd wordt?
Hij mag klagen, ben alleen van mening dat de service die iemand verdient die allerlei dingen eist een beetje ophoudt als dat persoon vervolgens niet aanwezig is.
pi_190307533
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 22:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hij mag klagen, ben alleen van mening dat de service die iemand verdient die allerlei dingen eist een beetje ophoudt als dat persoon vervolgens niet aanwezig is.
Aanwezigheid op dag van levering is géén vereiste; de (door de verzender) afgenomen dienst is ruimer dan een afleverpoging.
pi_190307537
-weg-

[ Bericht 63% gewijzigd door Peejtur op 07-12-2019 08:04:40 ]
pi_190307832
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat nou jankzak?

Wat voor reden dan? Bezorger moet gewoon zijn werk doen of anders een vak gaan leren.
pi_190308037
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 06:38 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Wat voor reden dan? Bezorger moet gewoon zijn werk doen of anders een vak gaan leren.
Bezorgers krijgen alleen betaald als het pakket is afgeleverd. Vandaar dus het krampachtige bij de buren of in de kliko, aan de andere kant komen ze juist niet als ze een kilometer om moeten rijden want dan kan het niet uit voor ze.
pi_190308044
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 december 2019 08:00 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Bezorgers krijgen alleen betaald als het pakket is afgeleverd. Vandaar dus het krampachtige bij de buren of in de kliko, aan de andere kant komen ze juist niet als ze een kilometer om moeten rijden want dan kan het niet uit voor ze.
Dat zeg ik toch. Ze moeten gewoon hun werk doen, en anders een ander vak kiezen.
pi_190314252
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 02:44 schreef baskick het volgende:

[..]

Aanwezigheid op dag van levering is géén vereiste; de (door de verzender) afgenomen dienst is ruimer dan een afleverpoging.
Zou die niet moeten zijn, of 3x zo duur als normaal pakket.
pi_190314863
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 17:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zou die niet moeten zijn, of 3x zo duur als normaal pakket.
Tja, is niet zo. Dit is de huidige situatie.
pi_190314981
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 18:14 schreef baskick het volgende:

[..]

Tja, is niet zo. Dit is de huidige situatie.
Daarom ben je asociale lul als je hem zelf bewust op niet bij buren zet en dan op de door jezelf aangegeven tijd niet aanwezig bent.
pi_190315278
Er is vrijwel altijd een optie voor. Zodra het pakket verstuurd is kun je in de PostNL app het afleveradres of datum wijzigen.

Ik zou zelf nooit een pakket voor de buren aannemen wanneer ik daar voor moet tekenen maar er staat niet bij dat er alleen door de ontvanger zelf getekend moet worden. En dus mag het wel gewoon.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 18:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Daarom ben je asociale lul als je hem zelf bewust op niet bij buren zet en dan op de door jezelf aangegeven tijd niet aanwezig bent.
Ik werk fulltime en wil absoluut niet dat pakketten niet bij de buren afgeleverd worden. En toch ligt er vrijwel nooit een briefje in mijn bus, vanwege die mooie app dus.
pi_190315283
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 18:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zo, welke OP heb jij gelezen?

a) TS heeft niet gekozen voor alleen huisadres
b) TS heeft geen tijd (of dag/dagdeel) gekozen.
c) TS was wel thuis

Driemaal :')
pi_190315343
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 18:42 schreef baskick het volgende:

[..]

Zo, welke OP heb jij gelezen?

a) TS heeft niet gekozen voor alleen huisadres
b) TS heeft geen tijd (of dag/dagdeel) gekozen.
c) TS was wel thuis

Driemaal :')
Welke OP lees jij? Ik kan de OP wel quoten maar die info die jij daarin leest zie ik niet hoor.
pi_190315414
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 18:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Welke OP lees jij? Ik kan de OP wel quoten maar die info die jij daarin leest zie ik niet hoor.
My bad, ik haal 2 topics door elkaar. WGR / Pakketje onrechtmatig aangenomen

Overigens ook bij een zelfgekozen tijdvak kan er altijd wat tussenkomen wat om welke reden dan ook prioriteit heeft. En alleen huisadres is alleen huisadres, ook dan. Niet thuis? Pakketpunt.
pi_190317687
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 18:48 schreef baskick het volgende:
Niet thuis? Pakketpunt.
Ja vind ik wel, en dan kan je met een briefje nog een interventie plegen dat die toch nog een keer bezorgd wordt op je adres.
pi_190318625
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 18:42 schreef Granqvist het volgende:
Er is vrijwel altijd een optie voor. Zodra het pakket verstuurd is kun je in de PostNL app het afleveradres of datum wijzigen.
Was het maar zo'n feest. Ik heb dat welgeteld 2 of 3 keer kunnen gebruiken net na de introductie.

Sindsdien zie ik altijd:

of

pi_190319339
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 18:42 schreef Granqvist het volgende:

Ik zou zelf nooit een pakket voor de buren aannemen wanneer ik daar voor moet tekenen maar er staat niet bij dat er alleen door de ontvanger zelf getekend moet worden. En dus mag het wel gewoon.
[..]

Ik werk fulltime en wil absoluut niet dat pakketten niet bij de buren afgeleverd worden. En toch ligt er vrijwel nooit een briefje in mijn bus, vanwege die mooie app dus.
De postbezorger mag tekenen :')
  zondag 8 december 2019 @ 17:01:12 #99
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190329986
@Tailless, heb je nou je pakje al?
pi_190330156
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:01 schreef Zilverberk het volgende:
@:Tailless, heb je nou je pakje al?
Nee 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo