Naast het feit dat de buurman fout is geld dit uiteraard ook voor de pakketbezorger. Deze is aangesproken door de depot houder van Postnl)quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:42 schreef Friday12 het volgende:
Wtf is dit dat
Waarom geeft hij het zomaar af zonder uberhaupt aan te bellen.
Niets wat ik kon verstaan (poolse afkomst, praten geen nederlands)quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:47 schreef xzaz het volgende:
Wat zei de buurman toen je hem hierop aansprak?
Hoe communiceerde hij met de bezorger dan?quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:48 schreef Miam het volgende:
[..]
Niets wat ik kon verstaan (poolse afkomst, praten geen nederlands)
Je kent de Postwet niet? Kan je wel lollig over doen, maar je slaat de plank hier volledig mis.quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat wil je doen dan? Aanklagen of zo? Schadevergoeding?Amerikaanse praktijken.
Bezorger gaf bij mij aan hem heel lastig te kunnen volgen, er waren veel arm/handgebaren waardoor het leek op een discussie ipv een gewoon gesprek.quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe communiceerde hij met de bezorger dan?
Kurwa moja paczka pierdolę!!!quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe communiceerde hij met de bezorger dan?
En toen dacht die debiel: "Dit zit wel goed, ik pass het pakketje aan deze dude".quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:50 schreef Miam het volgende:
[..]
Bezorger gaf bij mij aan hem heel lastig te kunnen volgen, er waren veel arm/handgebaren waardoor het leek op een discussie ipv een gewoon gesprek.
Vraag me af hoe hij in het Pools die persoon heeft kunnen overtuigen het pakketje weer terug te geven... heel vaag verhaal van PostNL.quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En toen dacht die debiel: "Dit zit wel goed, ik pass het pakketje aan deze dude".
Als die bezorger nog een keer de fout in gaat kan ik het wel begrijpen ja. Nu direct dramatisch gaan doen is wat overdreven.quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je kent de Postwet niet? Kan je wel lollig over doen, maar je slaat de plank hier volledig mis.
Gaat niet alleen om de bezorger, ook om degene die zich het pakketje toeëigend.quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als die bezorger nog een keer de fout in gaat kan ik het wel begrijpen ja. Nu direct dramatisch gaan doen is wat overdreven.
En hem vervolgens gewoon terug gaf.quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:55 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om de bezorger, ook om degene die zich het pakketje toeëigend.
Ik was ook stomverbaasd over de manier van handelen door deze postbezorger.quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En toen dacht die debiel: "Dit zit wel goed, ik pass het pakketje aan deze dude".
"Gewoon"...quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En hem vervolgens gewoon terug gaf.
En getrouwd.quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:55 schreef Snowballed het volgende:
Die Pool heeft een oogje op je.. dacht dit is mn kans om met haar in contact te komen.. en dan verstier je het op zo'n manier..
Wat een trut ben je zeg..
Opeisen.. het werd hem gegeven. Gooi er een taalbarrière in en je krijgt zo'n situatie. Klinkt allemaal een beetje als veel poeha om niks.quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:57 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
"Gewoon"...
Je hoort geen pakket op te eisen dat niet voor jou bestemd is.
Vind ik persoonlijk een zwak argument.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Opeisen.. het werd hem gegeven. Gooi er een taalbarrière in en je krijgt zo'n situatie. Klinkt allemaal een beetje als veel poeha om niks.
De post weet ervan.. en als je het bij een webshop gekocht is, is de bezorging hun verantwoordelijkheidquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:14 schreef Miam het volgende:
Als ik zelf naar de buren had gegaan om het pakket terug te halen hadden ze met gemak kunnen zeggen geen pakket te hebben gekregen. Kunnen zien dat ik geen slipje droeg Zie je wel, ze durft wel naar buiten kunnen roepen ik best over de drempel kunnen struikelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |