abonnement Unibet Coolblue
pi_187275889
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187275900
Laatste post:
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2019 00:40 schreef junkiexp het volgende:
Even een vraagje:

Mijn BMR op basis van geen tot weinig lichaamsbeweging is 3200.
Ik eet nu per dag rond de 2000 sinds een paar weken (ben begonnen met afvallen)

Gemiddelde dag eet ik 2 plakjes ontbijtkoek zonder suiker, 6 volkoren boterhammen met kipfilet, kaas oid, 1 appel, 1 mineola en normaal avondeten.
'S avonds nog een halve of hele bak kwark 125/250.

Ik heb niet echt honger en het is opzicht goed vol te houden.
Maar is het gezond om zoveel onder het bmr te gaan zitten?

Alvast bedankt.
Wat bedoel je met BMR op basis van geen tot weinig lichaamsbeweging? Bedoel je niet je TDEE?
BMR is je basic metabolic rate, het aantal kcal dat je verbrandt om je lijf in stand te houden als het ware. Dus bij geen enkele lichaamsbeweging, alleen maar in bed liggend zonder je ook maar een keer om te draaien of te bewegen.
TDEE is je total daily energy expenditure, het aantal kcal dat je ongeveer per dag verbruikt inclusief alle beweging die je gemiddeld op een dag krijgt. Die krijg je door je BMR keer een getal te doen op basis van je lichaamsbeweging (waarvan geen tot weinig een optie is).

Ik denk dat je dus geen BMR van 3200 hebt maar een TDEE van 3200. Om dan op basis daarvan je vraag te beantwoorden: met jouw huidige BMI lijkt mij daar 1200 kcal onder gaan zitten niet per se een probleem. Kijk, als je een BMI van 25,2 zou hebben zou ik het je niet aanraden, maar dan is je TDEE ook een stuk lager. Voor de vergelijking in getallen: mijn BMI is nu 24.4, mijn TDEE +- 2000. Als ik daar 1200kcal onder zou gaan zitten dan geeft dat natuurlijk een heel ander probleem dan als je bij een TDEE van 3200 er 1200 onder gaat zitten. Voor nu lijkt het me prima en zou ik vooral ook kijken hoe je het erop doet, en dan na een tijdje als je wat bent afgevallen zou ik je TDEE opnieuw berekenen (want die neemt af als je afvalt) en dan eens kijken welk aantal kcal je je dan op gaat richten. Sowieso een goed idee, want als je af gaat vallen gaat je TDEE dus omlaag dus zit je met die 2000kcal sowieso steeds iets minder onder je TDEE en dat met enige regelmaat even opnieuw bekijken en opnieuw je kcal doel vaststellen is dan sowieso handig.

tl;dr: ik denk dat het voor jou nu niet zo'n probleem is dat je er 1200kcal onder zit.

Oh en disclaimer: ik ben geen arts of diëtiste en ik ben natuurlijk niet bekend met jouw complete medische situatie.
pi_187276684
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 17:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Laatste post:
[..]

Oh en disclaimer: ik ben geen arts of diëtiste en ik ben natuurlijk niet bekend met jouw complete medische situatie.
Ik ook niet, maaar ben het wel met je eens. BMR is max 2600 met die stats,onderhoud (tdee) zal inderdaad eerder 3200 zijn. Structureel onder je BMR eten vertraagt je stofwisseling. Dit is dus niet aan te raden. Wat je wel kan doen is 1 dag in de week 2600 eten, zodat je je stofwisseling op gang houdt en deze niet gaat verlagen. Verder is een groot calorietekort (in dit geval 1200 onder tdee) over het algemeen af te raden, maar in het geval van (flink) overgewicht kan het wel heb ik begrepen. Waarom, weet ik niet.

En inderdaad Junkie, ik weet ook niets van je (medische) geschiedenis en ben zelf ook maar een hobby-ist.
pi_187278921
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 17:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Laatste post:
[..]

Wat bedoel je met BMR op basis van geen tot weinig lichaamsbeweging? Bedoel je niet je TDEE?
BMR is je basic metabolic rate, het aantal kcal dat je verbrandt om je lijf in stand te houden als het ware. Dus bij geen enkele lichaamsbeweging, alleen maar in bed liggend zonder je ook maar een keer om te draaien of te bewegen.
TDEE is je total daily energy expenditure, het aantal kcal dat je ongeveer per dag verbruikt inclusief alle beweging die je gemiddeld op een dag krijgt. Die krijg je door je BMR keer een getal te doen op basis van je lichaamsbeweging (waarvan geen tot weinig een optie is).

Ik denk dat je dus geen BMR van 3200 hebt maar een TDEE van 3200. Om dan op basis daarvan je vraag te beantwoorden: met jouw huidige BMI lijkt mij daar 1200 kcal onder gaan zitten niet per se een probleem. Kijk, als je een BMI van 25,2 zou hebben zou ik het je niet aanraden, maar dan is je TDEE ook een stuk lager. Voor de vergelijking in getallen: mijn BMI is nu 24.4, mijn TDEE +- 2000. Als ik daar 1200kcal onder zou gaan zitten dan geeft dat natuurlijk een heel ander probleem dan als je bij een TDEE van 3200 er 1200 onder gaat zitten. Voor nu lijkt het me prima en zou ik vooral ook kijken hoe je het erop doet, en dan na een tijdje als je wat bent afgevallen zou ik je TDEE opnieuw berekenen (want die neemt af als je afvalt) en dan eens kijken welk aantal kcal je je dan op gaat richten. Sowieso een goed idee, want als je af gaat vallen gaat je TDEE dus omlaag dus zit je met die 2000kcal sowieso steeds iets minder onder je TDEE en dat met enige regelmaat even opnieuw bekijken en opnieuw je kcal doel vaststellen is dan sowieso handig.

tl;dr: ik denk dat het voor jou nu niet zo'n probleem is dat je er 1200kcal onder zit.

Oh en disclaimer: ik ben geen arts of diëtiste en ik ben natuurlijk niet bekend met jouw complete medische situatie.
Thanks.
Ja het klopt wat je zegt, die 3200 is mijn BMR + geen tot weinig lichaamsbeweging.
Maar ik dacht al dat met mijn overgewicht dit geen punt was.
Ik wil rond de 100 uitkomen uiteindelijk.
Dat is volgens de BMI te zwaar, maar ik ben breed gebouwd en heb ook aardig wat spieren.
Dus dat zullen we tzt bekijken.

Voorlopig is het eerste doel 123 KG, dan zit ik onder de BMI 35.
Volgende doel is 105 kg. dan zit ik onder BMI 30.

Overigens ben ik voor de rest gezond, en ben best wel fit.
Loop met gemak nog 10km bijvoorbeeld, en doe meerdere dagen in de week fysiek werk.
Het enige is dat ik rook.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_187279412
@junkiexp goed bezig hoor! En goed wel zo in beweging en fit! Was jij niet ook nog aan het klussen in een huis? Of zit ik met een oud k&w topic in mijn hoofd?

Ik schommel weer een beetje, heb wat moeite met goede keuzes maken, maar opzich schommel ik niet omhoog maar vrij stabiel nu dus dat scheelt.

Maar morgen weer een goede dag hoop ik, en zaterdag ook. Zondag BBQ maar bij ons dus ik maak ook lekkere gegrilde groenten etc. Hopelijk dan weer een beetje op de rit en weer verder naar beneden.
pi_187284848
O: Skinny latte
T: Between zero reep, banaan
L: Broodje eiersalade
T: Banaan
D: Duitse biefstuk en ovengroente
pi_187284923
Zelfkoken, gezonde voeding etc doen het heel goed voor mij :) Weer een klein stukje lichter

Plan voor deze dag:
O. 2 boterhammen pindakaas
L. couscoussalade (restje opmaken)
T. peer
D. Tomatensoep (maaltijdsoep)
T. Peer

En ik haal nog een T in de winkel, want dit is niet bepaald veel te noemen. Inspiratie is welkom ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_187285338
Ondanks 2 weken vakantie deze maand toch een halve kilo afgevallen *O*
Totaal dit jaar staat nu op -3.6
pi_187285342
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2019 20:39 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Thanks.
Ja het klopt wat je zegt, die 3200 is mijn BMR + geen tot weinig lichaamsbeweging.
Maar ik dacht al dat met mijn overgewicht dit geen punt was.
Ik wil rond de 100 uitkomen uiteindelijk.
Dat is volgens de BMI te zwaar, maar ik ben breed gebouwd en heb ook aardig wat spieren.
Dus dat zullen we tzt bekijken.

Voorlopig is het eerste doel 123 KG, dan zit ik onder de BMI 35.
Volgende doel is 105 kg. dan zit ik onder BMI 30.

Overigens ben ik voor de rest gezond, en ben best wel fit.
Loop met gemak nog 10km bijvoorbeeld, en doe meerdere dagen in de week fysiek werk.
Het enige is dat ik rook.

Ik weet niet hoe gespierd je bent (misschien dus ook wel goed om bijv je vetmassa te meten en in de berekening mee te nemen) want dat kan het hele plaatje qua bmi nog wel wat veranderen natuurlijk.

Sowieso is bmi in sommige gevallen niet echt een handige graadmeter, het voldoet voor het grootste gedeelte van de bevolking wel maar iedereen snapt dat een body builder in bmi-ranges kan komen waarin het lijkt alsof het superongezond is, maar dat is natuurlijk weer niet zo :P

Verder zou ik zelf globaal niet aanraden om té snel té veel onder je onderhoud te gaan zitten; ja je zal er uiteraard van af gaan vallen maar je moet verder kunnen zakken als je straks niet meer afvalt. Je wilt het energietekort gaan blijven creëren en als je lichaam straks stabiliseert (of dat plateau bereikt) wil je dus steeds in stappen van 100-200 kcal kunnen zakken. Wordt vrij lastig als je een grote kerel bent, en al helemaal als je veel spieren hebt zoals je zelf zegt (je spieren hebben ook de voedingsstoffen nodig. Neem vooral voldoende eiwitten, uiteraard). Je wil uiteindelijk neem ik alleen vet verliezen, en niet spiermassa.

Om even een vergelijking te geven, een kleine samenvatting van mijn eigen afvalrace van het afgelopen jaar (ben nu precies een jaar bezig onder begeleiding van een online personal trainer die me adviseert op gebied van voeding en krachttraining).

Specs:
Man, 36 (nu 37) jaar, 1.92m

Startgewicht vorig jaar bij begin: 92.5 kg, Vetpercentage 20.3%
Huidige gewicht: rond de 83-84 kg, Vetpercentage rond de 15-16%

Als je die waardes invult op https://happyhealthy.nl/bmr-berekenen/

Betekent dat:

StartBMR: 1907 kcal
Startonderhoud (bij normaal tot zware lichaamsbeweging): 3000-3300 (kcal).

Ik word geacht om 3 keer per week aan krachttraining te doen, en ik zelf vul(/de) dat aan met 1-2x per week kickboksen.

Mijn trainer liet me bij aanvang starten met 3000 kcal per dag. Hiermee keek hij eerst wat mijn lichaamsgewicht deed. Toen bleek dat ik inderdaad op gewicht bleef, niet aankwam of afviel, ging hij dit langzaam naar beneden bijstellen met stapjes van 100-200 kcal. Dus paar weekjes op 2800 gedaan. Toen dat gewicht weer langzaam stabiliseerde, weer iets naar beneden naar 2600 kcal.

Ben nu een jaar verder en ben nog nooit onder die 2049 kcal gekomen wat ik mocht eten. Inmiddels is mijn voeding langzaam weer omhoog aan het gaan omdat ik niet meer af wil vallen maar qua spiermassa meer wil aankomen. Basisdagen zijn 2049 kcal met 2-3 'hoge dagen' van 2749 kcal. Op die manier ga je dus weer constant je gewicht en vetmassa monitoren met wat dat doet.

Maar eigenlijk wil ik met dit verhaal zeggen: trap niet te snel in de valkuil dat je dus te snel te veel onder je onderhoud gaat eten. Ten eerste is dit zonde voor jezelf: je mag en kán vaak veel meer eten dan je denkt terwijl je toch afvalt, ten tweede is het tricky omdat je jezelf dus mogelijk voedingsstoffen onthoudt die je echt wel nodig hebt (zeker als je gespierd bent, en al helemaal als je ernaast ook nog sport); je wil vetmassa verliezen, maar niet spiermassa in the process (toen ik op eigen kracht daarvoor sportte, at ik veels te weinig, maar ook veels te weinig eiwtten waardoor ik wel heel veel afviel maar ook 'skinny fat' werd). En ten derde kun je langzaam aan het probleem krijgen dat je niet meer verder afvalt maar al op een ondergrens aan kcal dat je al aan het eten bent.

Als dat laatste het geval is moet je dus eigenlijk weer het trucje herhalen door je metabolisme opnieuw aan te wakkeren en een tijdje op onderhoud gaan eten. En dan dus weer met die stapjes langzaam omlaag. (ik heb dit advies ook al eens aan Allures gegeven, die kwam er ongemerkt per toeval achter dat dit wel werkte :+ ).

Het is denk ik wel de meestgemaakte fout bij afvallen, té weinig eten. Je kunt echt meer eten dan je denkt.

En geef toe, het is veel leuker afvallen als je nog steeds best veel mag eten. Je houdt het daardoor ook gewoon langer vol ;)

1 - 2 % van je lichaamsgewicht per maand verliezen is een gezond tempo waar je je ongeveer op wilt richten. Ja het is wel kicken als je het sneller doet (vond ik zelf ook), maar op deze manier kun je het waarschijnlijk wel het effectiefst en het gezondst doen.

doe ermee wat je wilt, succes iig ^O^

Zelfde disclaimer ook als de rest trouwens, ik ben geen arts, verre van een voedingsdeskundige of anderszins expert, dit is puur vanuit mijn eigen ervaring het laatste jaar.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 08:40:37 #10
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187301725
Vandaag weer een minimijlpaal en dat was 77,6. In totaal ben ik nu 3 kilo kwijt in ongeveer 4 weken. Waarvan de helft denk ik wel vocht zal zijn. Best een prima hoeveelheid, en als het lukt om gemiddeld zo'n halve kilo per week kwijt te blijven raken dan ben ik dik tevreden.
pi_187301734
Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
S: uur danstraining
L: 2 harde broodjes met kaas
D: wraps met pittige garnalen
T: aardbeien en nog een eigen gebrouwen biertje
B: 10k stappen
pi_187301744
Goed bezig mvj! Ik wilde net ongeveer hetzelfde gaan posten! Ik zit in de flow, val gestaag beetjes af, zo’n 2,5 kg in deze maand. Begin ook mijn weg te vinden tussen alles eten en niks eten zit best een werkbaar compromis. Buiten de deur eten is nog lastig, maar ook daarin zie ik verbetering.
pi_187301769
Wat gaan jullie lekker.

Hier ook wel oké. Maar met Texel enzo niet afgevallen ondanks het vele fietsen... Maarja ook wel lekker uit eten enzo geweest :@

Vanavond een bruiloft en morgen vertrekken we op vakantie. Dus ben benieuwd wat dat gaat doen :+
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 7 juni 2019 @ 08:54:19 #14
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187301825
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 08:43 schreef Tuindier het volgende:
Goed bezig mvj! Ik wilde net ongeveer hetzelfde gaan posten! Ik zit in de flow, val gestaag beetjes af, zo’n 2,5 kg in deze maand. Begin ook mijn weg te vinden tussen alles eten en niks eten zit best een werkbaar compromis. Buiten de deur eten is nog lastig, maar ook daarin zie ik verbetering.
Fijn is dat hè, als 't zo gestaag rustig aan daalt.

Ja 't is ook wel lastig een goeie middenweg te vinden. Vind ik ook, al ontdek ik nog steeds nieuwe producten en recepten die passen en dat helpt.

Ik kwam erachter dat er zelfs pizza van bloemkool en spinazie bestaat. Oké... Goed voor een semi cheatdag dan maar.

Nu ik doorga met diëten heb ik besloten dat ik twee keer per maand een cheatdag mag hebben. Ik heb gemerkt dat ik op zo'n dag echt geniet van de dingen die ik anders niet eet, maar ook dat ik minder behoefte heb aan veel en suikerrijk eten. Hierdoor valt de schade van het cheaten erg mee.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 09:00:32 #15
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187301866
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 08:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat gaan jullie lekker.

Hier ook wel oké. Maar met Texel enzo niet afgevallen ondanks het vele fietsen... Maarja ook wel lekker uit eten enzo geweest :@

Vanavond een bruiloft en morgen vertrekken we op vakantie. Dus ben benieuwd wat dat gaat doen :+
Vervelend als je 't je wel had voorgenomen. Ben je op fietsvakantie? Lekker bewegen is ook wat waard iig!
  vrijdag 7 juni 2019 @ 09:17:28 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187302005
Mijn bril zakt van mijn neus af.. }:|
Waarom val ik daar nou weer af??

Verder een weegschaal gevonden op het werk.. op plek 1 was ik 6 kilo afgevallen, dus ik verschoof hem wat en op plek 2 was ik 17 kilo afgevallen.. wat een vriendelijke weegschaal O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_187302160
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 09:21 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe gespierd je bent (misschien dus ook wel goed om bijv je vetmassa te meten en in de berekening mee te nemen) want dat kan het hele plaatje qua bmi nog wel wat veranderen natuurlijk.

Sowieso is bmi in sommige gevallen niet echt een handige graadmeter, het voldoet voor het grootste gedeelte van de bevolking wel maar iedereen snapt dat een body builder in bmi-ranges kan komen waarin het lijkt alsof het superongezond is, maar dat is natuurlijk weer niet zo :P

Verder zou ik zelf globaal niet aanraden om té snel té veel onder je onderhoud te gaan zitten; ja je zal er uiteraard van af gaan vallen maar je moet verder kunnen zakken als je straks niet meer afvalt. Je wilt het energietekort gaan blijven creëren en als je lichaam straks stabiliseert (of dat plateau bereikt) wil je dus steeds in stappen van 100-200 kcal kunnen zakken. Wordt vrij lastig als je een grote kerel bent, en al helemaal als je veel spieren hebt zoals je zelf zegt (je spieren hebben ook de voedingsstoffen nodig. Neem vooral voldoende eiwitten, uiteraard). Je wil uiteindelijk neem ik alleen vet verliezen, en niet spiermassa.

Om even een vergelijking te geven, een kleine samenvatting van mijn eigen afvalrace van het afgelopen jaar (ben nu precies een jaar bezig onder begeleiding van een online personal trainer die me adviseert op gebied van voeding en krachttraining).

Specs:
Man, 36 (nu 37) jaar, 1.92m

Startgewicht vorig jaar bij begin: 92.5 kg, Vetpercentage 20.3%
Huidige gewicht: rond de 83-84 kg, Vetpercentage rond de 15-16%

Als je die waardes invult op https://happyhealthy.nl/bmr-berekenen/

Betekent dat:

StartBMR: 1907 kcal
Startonderhoud (bij normaal tot zware lichaamsbeweging): 3000-3300 (kcal).

Ik word geacht om 3 keer per week aan krachttraining te doen, en ik zelf vul(/de) dat aan met 1-2x per week kickboksen.

Mijn trainer liet me bij aanvang starten met 3000 kcal per dag. Hiermee keek hij eerst wat mijn lichaamsgewicht deed. Toen bleek dat ik inderdaad op gewicht bleef, niet aankwam of afviel, ging hij dit langzaam naar beneden bijstellen met stapjes van 100-200 kcal. Dus paar weekjes op 2800 gedaan. Toen dat gewicht weer langzaam stabiliseerde, weer iets naar beneden naar 2600 kcal.

Ben nu een jaar verder en ben nog nooit onder die 2049 kcal gekomen wat ik mocht eten. Inmiddels is mijn voeding langzaam weer omhoog aan het gaan omdat ik niet meer af wil vallen maar qua spiermassa meer wil aankomen. Basisdagen zijn 2049 kcal met 2-3 'hoge dagen' van 2749 kcal. Op die manier ga je dus weer constant je gewicht en vetmassa monitoren met wat dat doet.

Maar eigenlijk wil ik met dit verhaal zeggen: trap niet te snel in de valkuil dat je dus te snel te veel onder je onderhoud gaat eten. Ten eerste is dit zonde voor jezelf: je mag en kán vaak veel meer eten dan je denkt terwijl je toch afvalt, ten tweede is het tricky omdat je jezelf dus mogelijk voedingsstoffen onthoudt die je echt wel nodig hebt (zeker als je gespierd bent, en al helemaal als je ernaast ook nog sport); je wil vetmassa verliezen, maar niet spiermassa in the process (toen ik op eigen kracht daarvoor sportte, at ik veels te weinig, maar ook veels te weinig eiwtten waardoor ik wel heel veel afviel maar ook 'skinny fat' werd). En ten derde kun je langzaam aan het probleem krijgen dat je niet meer verder afvalt maar al op een ondergrens aan kcal dat je al aan het eten bent.

Als dat laatste het geval is moet je dus eigenlijk weer het trucje herhalen door je metabolisme opnieuw aan te wakkeren en een tijdje op onderhoud gaan eten. En dan dus weer met die stapjes langzaam omlaag. (ik heb dit advies ook al eens aan Allures gegeven, die kwam er ongemerkt per toeval achter dat dit wel werkte :+ ).

Het is denk ik wel de meestgemaakte fout bij afvallen, té weinig eten. Je kunt echt meer eten dan je denkt.

En geef toe, het is veel leuker afvallen als je nog steeds best veel mag eten. Je houdt het daardoor ook gewoon langer vol ;)

1 - 2 % van je lichaamsgewicht per maand verliezen is een gezond tempo waar je je ongeveer op wilt richten. Ja het is wel kicken als je het sneller doet (vond ik zelf ook), maar op deze manier kun je het waarschijnlijk wel het effectiefst en het gezondst doen.

doe ermee wat je wilt, succes iig ^O^

Zelfde disclaimer ook als de rest trouwens, ik ben geen arts, verre van een voedingsdeskundige of anderszins expert, dit is puur vanuit mijn eigen ervaring het laatste jaar.
Goede post en het klinkt ook heel logisch :Y Ik wil in mijn hoofd ook veel sneller afvallen dan dat het nu gaat, maar als ik het relativeer weet ik ook dat dat weer niet goed is. Ik probeer zelf nu ook vaak te denken dat ik al heel goed bezig ben door veel gezonder te eten en meer te bewegen dan ik deed.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_187304128
gewicht: 72.2
dat komt door een kies. Ik klaag niet 😂
o: een latte
t: een sinaasappel
l: platbrood met sla, vis en iets van mayo/sriracha
t: een appel
d: avg
t: popcorn
pi_187308775
O: Skyr
T: Banaan
L: Focaccia
T: Mango en ananas
D: Stoommaaltijd oosterse beef met groenten
T: Dikke bak aardbeien O+
  zaterdag 8 juni 2019 @ 21:04:35 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187326008
Ok, schop, knop, reset, hangry to the max. :’)
Christus wat went een mens snel aan (HEEL VEEL) zooi en is afkicken daarvan kut. -O-
***
  zaterdag 8 juni 2019 @ 21:05:49 #21
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187326031
Succes BE..

Het blijft een neverending story voor velen van ons helaas...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_187326137
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, schop, knop, reset, hangry to the max. :’)
Christus wat went een mens snel aan (HEEL VEEL) zooi en is afkicken daarvan kut. -O-
Joint the club.... On het nog erger te maken heb een chocolade taart met de kinderen gemaakt. Zij hebben een stukje gehad en de rest van die helft naar buren in de straat (hebben ze zelf gebracht heel trots dat ze die gebakken hebben) en ik heb nog een halve staan :@ en ik mag het niet eten....



Bakken is zo'n lastige hobby als je eeuwig op dieet staat. Maar de kinderen wilden zelfs niet met de buurt vriendjes spelen want ze waren taart aan het maken
  zaterdag 8 juni 2019 @ 21:46:00 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187326949
Ziet er wel heel lekker uit! :Y
***
pi_187330911
Ga je weer met dat dieet verder BE? Of wat is je plan van aanpak? :)
  zondag 9 juni 2019 @ 09:25:40 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187332121
Voor nu even radicaal detoxen, ik was net een ballon, zo vol en opgeblazen! Alleen maar door carbs en zout.
Gisteren dus een no-carb dagje gehad, op wat haverzemelen na, maar wel met wat tomaatjes. Dat helemaal alleen proteinen en geen groente/fruit of wat ook vond ik toch echt te saai, hoe heerlijk hard het ook ging.

Dus nu aan een bak Griekse yoghurt 2% met daarin een flinke schep haverzemelen en aardbeien.

Maar zo'n dagje carb-loos is wel echt heerlijk voor het vocht-flushen! :o Ik was vanmorgen 2kg lichter dan gisterenavond. :Y)
***
  zondag 9 juni 2019 @ 09:28:17 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187332135
Ik moest ineens grinniken bij de tt: This is William Shatner, join me next time on Rescue 911

Mooi topicnummer om toch maar weer eens voor de tigste keer het reddingsplan 'deze keer ga ik het echt doen' maar weer eens uit de kast te trekken. :+
***
  zondag 9 juni 2019 @ 09:28:50 #27
217702 Lonaa
Honger!
pi_187332141
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moest ineens grinniken bij de tt: This is William Shattner, join me next time on Rescue 911

Mooi topicnummer om toch maar weer eens voor de tigste keer het reddingsplan 'deze keer ga ik het echt doen' maar weer eens uit de kast te trekken. :+
Boks.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 9 juni 2019 @ 09:29:16 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187332146
*;
***
  zondag 9 juni 2019 @ 10:43:54 #29
217702 Lonaa
Honger!
pi_187332760
Lijst:
O: tosti hamkaas
L: ananas
T: taartje (ik kocht 4 1-persoonstaartjes ipv 1 taart waar ik dan de helft van over heb. :7 )
D: Butter chicken met rijst, naan, komkommer, tomaat.
T: Whatever I find in the fridge. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 9 juni 2019 @ 11:04:42 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187332969
Oeh, jouw D! O+
***
  zondag 9 juni 2019 @ 12:09:37 #31
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_187333585
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, jouw D! O+
That's what she said.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 9 juni 2019 @ 13:44:44 #32
217702 Lonaa
Honger!
pi_187334752
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, jouw D! O+
Mijn ouders komen eten en ik mocht me niet druk maken cq uitpakken (want ik kan niet normaal doen zeg maar :') ) maar ik wilde ze ook iets anders voorzetten dan wat ze normaal eten'

Het ruikt heeeeeeeeeeerlijk in huis. :9
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 9 juni 2019 @ 14:56:49 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187335663
Mmmm, dat je een boodschappenlijstje voor de weekboodschappen maakt ergo: lege koelkast en je dan realiseert dat alles dicht is vandaag :’)

Het wordt patat voor de kinders en voor ons kipfilet met sperziebonen. 😂
***
pi_187335806
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Mmmm, dat je een boodschappenlijstje voor de weekboodschappen maakt ergo: lege koelkast en je dan realiseert dat alles dicht is vandaag :’)

Het wordt patat voor de kinders en voor ons kipfilet met sperziebonen. 😂
Ik ben ook net aan het bedenken wat ik kan maken met wat er in huis is :+ je bent niet de enige.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187335828
Helemaal geen winkels open bij jullie? Hier eentje van 10 tot 18 en de andere gewoon van 8 tot 20, beide dagen.
pi_187335840
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 15:10 schreef Sarabi het volgende:
Helemaal geen winkels open bij jullie? Hier eentje van 10 tot 18 en de andere gewoon van 8 tot 20, beide dagen.
Nee, niets open hier. Morgenmiddag wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187335910
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 15:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, niets open hier. Morgenmiddag wel.
Dus even een dagje zien te overleven :D al wat lekkers/gezonds gevonden?
pi_187335948
Ik maak vanavond gewoon Teriyaki uit zo'n knorr pak :+

Wij zijn gisteren vertrokken op vakantie. Zitten nu in Oostenrijk. Vanavond zijn we in Slovenië.

Wel ontzettend leuk gelopen naar de top van de Krimml waterval. Verzuurde kuitjes maar prachtig uitzicht.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_187336298
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 15:16 schreef Sarabi het volgende:

Dus even een dagje zien te overleven :D al wat lekkers/gezonds gevonden?
Dat komt wel goed :Y Genoeg peulvruchten en rijst in huis en ik heb nog tomaten, komkommer, bleekselderij en erwtjes (diepvries) :+ In de diepvries kip, hert, koe en zalm. Was er niet zo'n site waar je aan kon geven wat je in huis hebt en dan krijg je alle mogelijke recepten? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 9 juni 2019 @ 16:37:58 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187336993
Wat lekker TP! Fijne vakantie!

Ik ga eens googelen Isa, er is idd wel zo'n site. :Y

Ik vind iig deze: https://www.keukenliefde.nl/kook-koelkast-leeg/

Maar er zijn er veel meer: https://www.google.com/se(...)ngredienten+koelkast
***
pi_187337125
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:37 schreef Brighteyes het volgende:
Wat lekker TP! Fijne vakantie!

Ik ga eens googelen Isa, er is idd wel zo'n site. :Y

Ik vind iig deze: https://www.keukenliefde.nl/kook-koelkast-leeg/

Maar er zijn er veel meer: https://www.google.com/se(...)ngredienten+koelkast

Ooh, er zijn ook Nederlandse versies!

edit: volgens deze site kan ik 2.067 recepten maken _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door Isabeau op 09-06-2019 17:00:53 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 juni 2019 @ 09:31:15 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187349479
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ooh, er zijn ook Nederlandse versies!

edit: volgens deze site kan ik 2.067 recepten maken _O-
:D
Welke is het geworden?

Mijn lijstje gisteren was:

O: yoghurt met aardbeien en haverzemelen
T: 3 gekookte eieren
L: Low calorie meal shake
D: gegrilde kipfilet, gegrilde hamburger, 200gr sperziebonen
T: liga chocola, zakje soepstengels, Bifi, 3 Dextro's
T: Yoghurt met aardbeien en haverzemelen

Ik heb het ingevoerd en kwam om en nabij de 2000kcals uit. Mag ietsje minder van mij, maar dit is een mooie tussenstap in vergelijking met het gevreet. :+
***
pi_187350020
O: Honingmeloen
L: Gehaktbroodje van turkse bakker oid :9
T: Mini stukje baklava
D: Iets kant en klaars op werk
T: Meloen
  Moderator maandag 10 juni 2019 @ 11:42:12 #44
5428 crew  miss_sly
pi_187351040
Ik doe geen lijstjes en weeg me niet, maar het gaat hier lekker. Ik doe een hardlooptraining op woensdagavond bij de atletiekvereniging en hou me er keurig aan dat ik twee eigen trainingen die conform schema. Ik vind het doel nog steeds Welberg lang/ver, maar als ik me etjes aan de trainingen hou, maak ik best een ons om het ook echt voor elkaar te krijgen, denk ik.
Daarnaast gaat het eten eigenlijk erg goed. En ik zie dus in de spiegel echt wel effect, een wat slanker, strakker lijf. Binnenkort zal ik toch eens op de weegschaal gaan staan!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_187351539
Goed... dit pinksteren stond in het teken van suiker ;) :') mijn moeder en ik hadden een verwenweekend, gezien mijn eerste verlof
Vanaf morgen doe ik weer gewoon
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_187352533
Zijn er hier mensen die een wentelteefje wel eens meenemen als lunch? Ik wil graag weer leren om ei te eten maar de stap naar meteen omelet vind ik toch wel groot. Dus ik dacht, wellicht kan ik morgen 2 boterhammen als wentelteefje meenemen naar mijn werk. Maar zijn die nog lekker als ik die vanavond maak en dan morgen op eet?
  maandag 10 juni 2019 @ 13:45:52 #47
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_187352579
Kan me voorstellen dat het wellicht wat slap is maar heb het eigenlijk nooit geprobeerd :X

Waarom kun je geen ei meer eten als ik vragen mag? (Puur uit nieuwsgierigheid)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_187352957
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 13:45 schreef LuNaTiC het volgende:
Kan me voorstellen dat het wellicht wat slap is maar heb het eigenlijk nooit geprobeerd :X

Waarom kun je geen ei meer eten als ik vragen mag? (Puur uit nieuwsgierigheid)
Ik vind/vond het nooit lekker. Heb al zeker 10 jaar geen gebakken/gekookt ei meer gehad. Maar aangezien veel gezonde recepten wel met bijv. een omelet zijn, wil ik eigenlijk wel weer langzaam gaan proberen om het te eten. Vroeger vond ik veel dingen vies die ik nu erg lekker vind, dus hopelijk ei ook :P
  Moderator maandag 10 juni 2019 @ 14:23:31 #49
5428 crew  miss_sly
pi_187353050
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 13:42 schreef Pinuts het volgende:
Zijn er hier mensen die een wentelteefje wel eens meenemen als lunch? Ik wil graag weer leren om ei te eten maar de stap naar meteen omelet vind ik toch wel groot. Dus ik dacht, wellicht kan ik morgen 2 boterhammen als wentelteefje meenemen naar mijn werk. Maar zijn die nog lekker als ik die vanavond maak en dan morgen op eet?
Lijkt me persoonlijk niet heel lekker, een eerder bereid wentelteefje. En het heeft ook weinig met ei te maken, qua smaak.
Ik zou dan eerder bijvoorbeeld een roerei door je nasi bakken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_187353888
Wentelteefje heeft inderdaad niet echt een ei smaak (en ik gooi er altijd best wat suiker op). Wentelteefjes van mueslibrood zijn ook lekker :9

Misschien kun je een heel goed gevulde omelet maken? Uitgebakken spekjes, allerlei groenten (of van die k&k roerbakmix groenten), of ham en kaas... Dat je het leert eten met bovenal vulling? Of als wrap gebruiken, en dan flink gekruid vlees als vulling. Al denk ik dat dat meer eiig smaakt dan een gevulde omelet.
  maandag 10 juni 2019 @ 19:15:09 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187357656
Lijstje van vandaag:

O: Low calorie meal shake Cappuccino :9 (Ik haat koffie, maar vind alles met koffie-smaak lekker. :D Manlief drinkt wel koffie en vindt dit super goor. :D )
T: 3 gekookte eitjes
L: flink wat gegrilde kipfilet
T: 2 bifi's
D: pastasalade met tonijn, feta, olijven, komkommer en zoete puntpaprika
T: yoghurt met aardbeien en haverzemelen
***
pi_187357800
Mijn lijstje:
O: 2x knackebrod met huttekase, 250 gr magere kwark
L: 2x boterham met kipfilet
S: 3 km hardlopen (ben nog aan het opbouwen :))
T: 250 gr magere kwark, sinaasappel
D: zilvervliesrijst, broccoli en stukje zalm
T: kiwi
  maandag 10 juni 2019 @ 22:04:45 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187361293
Er komt nog wat dubbelvla en 100ml opgeklopte melk bij. ;)
***
  dinsdag 11 juni 2019 @ 10:05:06 #54
248821 Rauw.
op je bord.
pi_187366907
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:22 schreef Pinuts het volgende:
Mijn lijstje:
O: 2x knackebrod met huttekase, 250 gr magere kwark
L: 2x boterham met kipfilet
S: 3 km hardlopen (ben nog aan het opbouwen :))
T: 250 gr magere kwark, sinaasappel
D: zilvervliesrijst, broccoli en stukje zalm
T: kiwi
je ging naar de politie toch? Of had je een test daarvoor?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_187366992
Na een 3 weken van vakantie, niet in het ritme komen na de vakantie en een vreet-pinkster weekend vandaag maar weer begonnen. De weegschaal was niet lief vanmorgen ;(

O: maaltijdvervanger
L: boterham met zuivelspread + 2 appels
T: maaltijdvervanger
L: iets van groente + vlees
T: blokje kaas
pi_187367082
O: Griekse yoghurt met honing
L: bietenquiche
D: pulled chicken met zoete aardappel
T: aardbeien
B: 10k stappen
pi_187367457
Meer mensen de ervaring dat je weerstand ineens anders is zodra je veranderd van voedingspatroon? Ik eet nu gezonder en gevarieerder en ik beweeg veel meer, maar ik ben sindsdien ontzettend aan het kwakkelen met mijn gezondheid }:| Heb ik gewoon pech of kan dat samenhangen :+ ?

O: Halfvolle yoghurt, muesli, gojibessen, lijnzaad. Water.
T: Koffie en een appel.
L: 3 bruine boterhammen met grillworst en een knijpfruit.
T: Maiswafel, sultana of fruit, weet nu nog niet precies.
D: Brood, vanavond weer naar mijn personal trainer dus dan eet ik niet te zwaar, normaal eet ik gewoon een warme maaltijd.
T: Weet ik nog niet.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 11 juni 2019 @ 12:14:21 #58
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_187368129
Ik had ook last van mindere weerstand in de periode dat ik begon met (veel) minder eten dan voorheen. Zeker in combinatie met meer sporten, dan heeft je lichaam gewoon minder energie over om aan je weerstand te verspijkeren dan voorheen.

Trok bij mij ook vanzelf weer recht.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 12:20:38 #59
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187368194
Ik had vooral last van mn buik.. op gezet ed.. kan me ook voorstellen dat als je darmen het minder goed doen (zoals bij mij) dat er daardoor idd minder energie uit je eten opgenomen wordt..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_187368994
Goed om te weten dat dat dus kan. Voor de verandering zijn het niet mijn darmen, die eerder vrij gevoelig waren, maar ik ben al een week of 4/5 aan het snotteren, hoesten etc, zo irritant }:|
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_187374493
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 10:05 schreef Rauw. het volgende:

[..]

je ging naar de politie toch? Of had je een test daarvoor?
Defensie :) ben nu op mijn veiligheidsonderzoek aan het wachten.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 19:03:58 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187374768
O: shake
T: 3 gekookte eieren
L: 2 tartaartjes
T: niks
D: spaghetti met verse saus, een puntpaprika en wat cherry tomaatjes

Als T straks nog wat yoghurt met aardbeien denk ik. :9
***
pi_187376408
Oke, ik heb me nog nooit zo slap gevoeld. Ik wil/moet sterker worden. Dit wil ik doen door middel van oefeningen met lichaamsgewicht zoals push ups, pull ups, plank, squats etc. Dus ik had zo'n weerstandsband gekocht om pull ups te leren die 40 kg zou trekken. En zelf daar mee kan ik geen pull ups ;'). Zelfs negatives zaten er niet in. Negative chin ups gingen nog een beetje, maar ook maar 3 reps ofzo. Dus nu maar even een zwaardere band bestellen en hopelijk dat het daar mee wel lukt. 1 band zwaarder is 60 kg, dus als ik daar mee mijn 75 kg niet omhoog krijg ben ik echt een loser :P
pi_187383409
MyFitnessPall synct eindelijk weer met fitbit *O*

Het gaat hier gestaag door in de goede richting. Wel een paar etentjes op de planning dus ben benieuwd hoe dat zal gaan. Wat is qua alcoholische drankjes de beste optie?
  woensdag 12 juni 2019 @ 09:11:01 #65
248821 Rauw.
op je bord.
pi_187383538
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 20:36 schreef Pinuts het volgende:
Oke, ik heb me nog nooit zo slap gevoeld. Ik wil/moet sterker worden. Dit wil ik doen door middel van oefeningen met lichaamsgewicht zoals push ups, pull ups, plank, squats etc. Dus ik had zo'n weerstandsband gekocht om pull ups te leren die 40 kg zou trekken. En zelf daar mee kan ik geen pull ups ;'). Zelfs negatives zaten er niet in. Negative chin ups gingen nog een beetje, maar ook maar 3 reps ofzo. Dus nu maar even een zwaardere band bestellen en hopelijk dat het daar mee wel lukt. 1 band zwaarder is 60 kg, dus als ik daar mee mijn 75 kg niet omhoog krijg ben ik echt een loser :P
Vergeet niet dat het aanspreken van (alle) juiste spiergroepen al een heel end scheelt.
Zoek op wat je moet voelen en probeer of je het voelt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 12 juni 2019 @ 09:11:24 #66
248821 Rauw.
op je bord.
pi_187383541
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:53 schreef Tuindier het volgende:
Wat is qua alcoholische drankjes de beste optie?
Niet nemen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 12 juni 2019 @ 09:52:05 #67
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_187383984
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:53 schreef Tuindier het volgende:
MyFitnessPall synct eindelijk weer met fitbit *O*

Het gaat hier gestaag door in de goede richting. Wel een paar etentjes op de planning dus ben benieuwd hoe dat zal gaan. Wat is qua alcoholische drankjes de beste optie?
De minst alcohol-houdende dranken.
De mixjes met de minst toevoegende caloriehoudende frisdranken of sappen. (baco-light/zero etc).

Maar beter is natuurlijk gewoon niet nemen.

Aan de andere kant als je lekker balanst moet je ook kunnen genieten van een lekkere borrel, wees niet te streng voor jezelf ^O^
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_187384108
Gewoon drinken wat je het lekkerst vindt maar dan vooral niet te veel.
pi_187384164
getdrunknotfat.com
  woensdag 12 juni 2019 @ 10:35:03 #70
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187384402
Was qua alcohol pure wodka niet de beste optie? :+

Het is net hoe je er zelf inzit, voor mezelf mag ik best een of twee biertjes als ik een etentje heb, maar ik vind stabiel blijven de komende periode óók een prima resultaat. Het zou een beetje jammer zijn als je je resultaat te niet doet, zeg maar. :+

Met meerdere etentjes in een week, zou ik denk ik wel de alcohol laten voor wat 'ie is. Of daarna een week of twee mezelf even droogleggen. :+

O+ Balans O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187384540
Niet nemen had ik ook al bedacht. En met mate drinken zal ik ook doen. Wat zijn nou handige keuzes qua eten bij een eetcafe? Die maaltijdsalades gaan vaak zoveel kaas of andere calorierijke dingen in dat ik niet overtuigd ben dat dat een betere keuze is dan een hamburger. Iemand daar nog een tip?
  woensdag 12 juni 2019 @ 10:52:23 #72
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_187384564
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:49 schreef Tuindier het volgende:
Niet nemen had ik ook al bedacht. En met mate drinken zal ik ook doen. Wat zijn nou handige keuzes qua eten bij een eetcafe? Die maaltijdsalades gaan vaak zoveel kaas of andere calorierijke dingen in dat ik niet overtuigd ben dat dat een betere keuze is dan een hamburger. Iemand daar nog een tip?
Een tip van mijn eigen personal trainer is om je vooral niet te druk moet maken omdat je het toch amper kan berekenen. Hij raadt dan aan om gewoon ruim te nemen, bijv van tevoren incalculeren dat je 1000 kcal daaraan kwijt bent. (en dan dus los van je keuzes qua eten. Eet gewoon waar je zin in hebt).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_187384610
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:52 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Een tip van mijn eigen personal trainer is om je vooral niet te druk moet maken omdat je het toch amper kan berekenen. Hij raadt dan aan om gewoon ruim te nemen, bijv van tevoren incalculeren dat je 1000 kcal daaraan kwijt bent. (en dan dus los van je keuzes qua eten. Eet gewoon waar je zin in hebt).
Dat klinkt wel als een logische aanpak ja. Wil er ook wel van genieten maar het enigzins binnen de perken houden met teveel etentjes in een paar weken. Ik ga dit is eens proberen. En stabiel eten ipv tekort creëeren op zulke dagen is ook best acceptabel.
  woensdag 12 juni 2019 @ 10:59:37 #74
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_187384656
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:56 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Dat klinkt wel als een logische aanpak ja. Wil er ook wel van genieten maar het enigzins binnen de perken houden met teveel etentjes in een paar weken. Ik ga dit is eens proberen. En stabiel eten ipv tekort creëeren op zulke dagen is ook best acceptabel.
Ja sterker nog, dit is iets wat hij ook in veel gevallen aanraadt. Als je bijv 2 dagen op onderhoud eet en 5 dagen in een negatieve energiebalans zit, val je gemiddeld nog steeds af. Op een iets minder snel tempo, maar zo is het wel vol te houden.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:00:24 #75
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187384671
En anders dingen als gegrild vlees, sauzen/dressing apart vragen. Blijft het nog steeds meer kcals dan je zelf zou eten, maar dan voorkom je dat een salade in dressing zwemt, bijvoorbeeld.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:16:46 #76
248821 Rauw.
op je bord.
pi_187384877
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:49 schreef Tuindier het volgende:
Niet nemen had ik ook al bedacht. En met mate drinken zal ik ook doen. Wat zijn nou handige keuzes qua eten bij een eetcafe? Die maaltijdsalades gaan vaak zoveel kaas of andere calorierijke dingen in dat ik niet overtuigd ben dat dat een betere keuze is dan een hamburger. Iemand daar nog een tip?
Gewoon de hamburger eten en de rest van de dag een beetje matigen?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 12 juni 2019 @ 17:17:28 #77
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187391010
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:49 schreef Tuindier het volgende:
Niet nemen had ik ook al bedacht. En met mate drinken zal ik ook doen. Wat zijn nou handige keuzes qua eten bij een eetcafe? Die maaltijdsalades gaan vaak zoveel kaas of andere calorierijke dingen in dat ik niet overtuigd ben dat dat een betere keuze is dan een hamburger. Iemand daar nog een tip?
Ik zou me er voor 'n keertje niet te druk over maken. Je zou als je voor vlees gaat bijvoorbeeld de saus kunnen laten. Een klodder majo minder maakt best een verschil. Of het broodje laten liggen. Zelf kies ik meestal voor soep, zonder 't brood.
  woensdag 12 juni 2019 @ 17:21:09 #78
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187391068
Ik heb dus al sinds eergisteren van die graasdrang. Ik was even vergeten dat de tijd van de maand weer komt, dus nu snap ik waar het van komt.

De afgelopen dagen was het dus een beetje rommelig. Wel grotendeels koolhydraatbeperkt gegeten en op onderhoud qua calorieën.

Vanavond ga ik uit eten, nog voor m'n verjaardag, en ja dan kijk ik wel of het lukt onder de grens te blijven. Zoniet dan is 't geen ramp voor 'n keertje. Morgen weer een dag.
pi_187391327
Ik wil even wat vragen aan de ervaringsdeskundigen hier, als dat mag in dit topic?
Ik wil een kilo of 3/4 afvallen, en ben begonnen met mijn eet patroon aan te passen.

O: 2 crackers met slankie smeerkaas.
L: volkorenboterham met kaas en cracker met smeerkaas.
D: normale pot, aardappels, groente, stukje vlees.

Verder water en zwarte koffie.

Maar ik zie hier dat jullie tussendoortjes eten, is dat perse nodig?
Graag reactie, met eventuele aanpassingen.
Nog steeds niks.....
  woensdag 12 juni 2019 @ 17:42:09 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187391361
Niets is perse nodig.
Ja voldoende voeding en goede macro's om niet flauw te vallen en gezond te eten. Hoe je dat verdeeld is per persoon afhankelijk.
  woensdag 12 juni 2019 @ 17:42:45 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187391375
Oftewel. Hoeveel kcal heeft bv jouw bovenstaande lijst?
  woensdag 12 juni 2019 @ 17:48:40 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_187391451
En wat is je geslacht, lengte, gewicht en leeftijd :P
disclaimer
pi_187391485
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
En wat is je geslacht, lengte, gewicht en leeftijd :P
Vrouw, 168 lang, 63 zwaar, 46 oud.
Ik ben niet echt te zwaar, dat weet ik, maar ik wil iets minder voor de zomer :@
Nog steeds niks.....
  woensdag 12 juni 2019 @ 17:51:40 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187391503
En hoeveel is dit anders dan je normale eetpatroon?

En sport je ook, zo ja, hoe vaak en wat
pi_187391533
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:51 schreef Cue_ het volgende:
En hoeveel is dit anders dan je normale eetpatroon?

En sport je ook, zo ja, hoe vaak en wat
Koekjes en chocolade (veel) en cola.
Sporten, Nee daar ben ik te lui voor.
Nog steeds niks.....
  woensdag 12 juni 2019 @ 17:55:21 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_187391573
Ik gok dat het wel meevalt met de hoeveelheden koekjes en chocola als je op je 46e zonder sport nog zulke statistieken hebt :+ Ik zou haast willen zeggen, blijf zo doorgaan :P

Maar om even snel een paar kilo af te vallen zal het denk ik wel volstaan ;) of wil je duurzaam?
disclaimer
pi_187391745
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik gok dat het wel meevalt met de hoeveelheden koekjes en chocola als je op je 46e zonder sport nog zulke statistieken hebt :+ Ik zou haast willen zeggen, blijf zo doorgaan :P

Maar om even snel een paar kilo af te vallen zal het denk ik wel volstaan ;) of wil je duurzaam?
Ik ben wel veel in beweging door mijn werk, en fiets veel.
Maar voor nu wil ik er snel iets af, en dan daarop blijven.

Maar waar het mij om ging, waren de tussendoortjes., of die perse nodig zijn of niet.
In elk geval bedankt voor de antwoorden ik ga gewoon zo door.
Nog steeds niks.....
  woensdag 12 juni 2019 @ 18:09:38 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_187391787
Nee hoor, tussendoortjes zijn alleen nodig als je het niet trekt van maaltijd tot maaltijd ;)
disclaimer
  woensdag 12 juni 2019 @ 20:11:53 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187393840
Eureka! Ik heb dé truc!
Ik werd net door een collega-bedrijf gebeld if ik tijd zou hebben voor een uitvaart een dorp verderop, want zij hadden het erg druk.
Dus ik: :Y

Nu wil ik van de zenuwen mijn waffel volstouwen met koekjes maar ja, dan kan ik de telefoon niet aannemen. :D
Opgelost! *)
***
  woensdag 12 juni 2019 @ 21:39:09 #90
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187395497
We zetten wel even een belronde in voor je BE..

of hoe heette dat ook al weer Vroegah.. voordat er groeps apps waren per klas.. :?

Verder stond ik vanmiddag incl kleding en schoenen op de weegschaal en was ik net zo zwaar als toen ik weg ging.. dus ik heb goede hoop voor morgen ochtend :7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_187395542
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 21:39 schreef Barreltje het volgende:
We zetten wel even een belronde in voor je BE..

of hoe heette dat ook al weer Vroegah.. voordat er groeps apps waren per klas.. :?

Bij ons heette dat telefoonboom :P
  woensdag 12 juni 2019 @ 22:55:30 #92
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187397070
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 21:39 schreef Barreltje het volgende:
We zetten wel even een belronde in voor je BE..

of hoe heette dat ook al weer Vroegah.. voordat er groeps apps waren per klas.. :?

Verder stond ik vanmiddag incl kleding en schoenen op de weegschaal en was ik net zo zwaar als toen ik weg ging.. dus ik heb goede hoop voor morgen ochtend :7
Belpiramide :P

Hoe verder weg je woonde, hoe hoger je stond :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_187397180
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 22:55 schreef Meke het volgende:

[..]

Belpiramide :P

Hoe verder weg je woonde, hoe hoger je stond :D
En dan nog belde ze altijd te laat.....
  woensdag 12 juni 2019 @ 23:04:14 #94
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187397261
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 23:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En dan nog belde ze altijd te laat.....
5 minuten van school wonen ftw. 8-) Bijkomend voordeel was dat ik nooit iemand hoefde te bellen. :')

Goed. Voedsel was braaf binnen de lijntjes, lekker gesport zojuist en zodra mijn haar droog genoeg is lekker mijn bed in. Prima dagje zo. 8-)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187400494
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 23:00 schreef Sarabi het volgende:

En dan nog belde ze altijd te laat.....
Ja :') Ik moest 40 min fietsen met een groepje, ga je toch nog iets eerder weg. Altijd t elaat voor het telefoontje. Uur niets doen op school.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187400547
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 06:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja :') Ik moest 40 min fietsen met een groepje, ga je toch nog iets eerder weg. Altijd t elaat voor het telefoontje. Uur niets doen op school.
Wij ook zoiets 40/45 min dus ja dat ging vaak fout.....
pi_187400924
Zo, ik kom ook weer aanhaken. Juni is nog niet zo mijn maand, veel etentjes/feestjes en zo.
Maar nu is het de komende twee weken weer even rustig, dus moet er ook weer normaal gegeten en gesport worden.
Schade sinds eind mei is +0.8, wat opzich nog binnen de perken is, maar stabiel was natuurlijk prettiger geweest. Maar ik heb ook wel nauwelijks gesport ivm last van enkel en afgelopen week ziek, dus nou ja.

Lijst vandaag:
Of: kwark, muesli met gedroogd fruit, pompoenpitten, zonnebloempitten, gebroken lijnzaad en aardbeien
T: drie volkoren knäckebröd smeerkaas light
L: drie volkoren boterhammen knäckebröd smeerkaas light
T: blikje linzen
D: ? Denk omelet met groente
S: 75min training
pi_187401601
ik had gister een essay getypt hier maar mijn telefoon had kuren en hij was verdwenen.

Samenvatting:
Mijn doelgewicht ligt 7 kg. lager maar omdat ik nu al zo ver ben gekomen word ik ook een beetje dieet-moe. Ik pas in een 38 t-shirt, vis een M uit de truiensectie en die past en broeken maat 42 zijn soms al te wijd.
Mijn sleutelbeenderen zijn niet langer verstopt. Ik ben eigenlijk best blij met mezelf.

Ik heb nog teveel buikvet en mn billen zijn te plat. Dus daar zit verbeterruimte. Maar die krijg ik niet verbeterd door alleen afvallen/eetpatroon.

Dus ik denk er aan om tot september mijn afvalfocus wat meer op de achtergrond te zetten en iets meer nadruk ga leggen op strakker worden. Wel gewoon gezond en met mate blijven eten want ik ken mezelf...

De afgelopen twee dagen enthousiast van start gegaan maar nu heb ik zo'n spierpijn dat ik moeite had om de brug op te fietsen en de trap af te lopen. De zelfspot is hoog vandaag.

gister:
o: een latte
t: sinaasappel
l: salade met o.a. zalm
t: een kitkat
d: curry met een naan-tosti
t: sinaasappel
s: rondje hardlopen met hond (dat tempo is hoog, bizar. Ik ben alleen maar bezig met bijbenen.)

vandaag:
o: fruitsalade met bosbessen, bramen en sinaasappel
t: kwark
l: broodje met een visburger en komkommer
t: yoghurtchocolade met gedroogde bosbessen
d: sushibowl
t: sinaasappel
s: rondhobbelen 😂
  donderdag 13 juni 2019 @ 09:36:11 #99
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187401614
Vanochtend op de weegschaal gestaan.. in 2 weken 2 kilo afgevallen ^O^ *O* voornamelijk door hard werken/ fysiek bezig te zijn en enigszins op te letten met het eten.. Ik wist het wel en kreeg ook zoveel complimenten :@

nu thuis goed opletten om het vol te houden..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 13 juni 2019 @ 09:38:30 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187401645
Wauw Barrel! Goed joh! *O*

En Sauv, klinkt ook als een prima plan! Kusje op je spierpijn!

Ik zit bij de kapper, god wat erg altijd, die enorme spiegel. :X En dan je haar heel debiel, want verf... :’)
***
  donderdag 13 juni 2019 @ 09:41:03 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187401669
Oh Ja.. lijstje voor vandaag:
O: lactose vrije amandel kwark met vijgen granola
T: gekookt Eitje
L: pompoen wortelsoep met geitenkaas bolletjes
T: handje nootjes
B: 35 pakketten tegels naar binnen sjouwen.. :o
D: hamburger van buffel gehakt op sla met tomaat , gegrilde groente en komkommer( zonder broodje dus)
S: bedrijventoernooi volleybal
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_187401679
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw Barrel! Goed joh! *O*

En Sauv, klinkt ook als een prima plan! Kusje op je spierpijn!

Ik zit bij de kapper, god wat erg altijd, die enorme spiegel. :X En dan je haar heel debiel, want verf... :’)
dankjewel!
die hele kapper doe ik zo weinig mogelijk vamwege spiegel en praatjes. Ik wil een spiegelloze en praatloze kapper
  donderdag 13 juni 2019 @ 09:42:03 #103
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187401680
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw Barrel! Goed joh! *O*

En Sauv, klinkt ook als een prima plan! Kusje op je spierpijn!

Ik zit bij de kapper, god wat erg altijd, die enorme spiegel. :X En dan je haar heel debiel, want verf... :’)
Ik moet eigenlijk ook weer naar de kapper ja!
Eens kijken of ik er vandaag terecht kan.. :+

Ik vind de praatjes altijd wel leuk.. maar ik ga naar 2 keer per jaar ofzo..
Dan heb je ook niet zoveel om over te kletsen behalve het weer ..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 13 juni 2019 @ 09:47:45 #104
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187401730
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw Barrel! Goed joh! *O*

En Sauv, klinkt ook als een prima plan! Kusje op je spierpijn!

Ik zit bij de kapper, god wat erg altijd, die enorme spiegel. :X En dan je haar heel debiel, want verf... :’)
Met mooie folies? O+

Lekker bezig Barrel! En herkenbaar plan, Sauvignon. Gewicht en maten zitten me wel goed, maar het mag nog wat minder squishy. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 13 juni 2019 @ 09:50:06 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187401745
Haha, dat ja!
Maar het kan altijd erger, naast me zit zo’n badmuts met van die piekjes eruit. Whahaha!!!


quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 09:41 schreef DrSauvignon het volgende:

[..]

dankjewel!
die hele kapper doe ik zo weinig mogelijk vamwege spiegel en praatjes. Ik wil een spiegelloze en praatloze kapper
Ik ben er ook niet zo van, maar kom inmiddels al jaren bij dezelfde en dan wordt het toch makkelijker.
Vanmorgen werd ik heel enthousiast begroet met ‘ik zag je advertentie in de krant, gaaf!’ Dat is toch wel leuk. O+

En ik verfde altijd zelf, maar dan had ik zo’n egaal playmobil helmpje. :D En ik moet nu wel een beetje representatief voor de dag komen.
Maar het duurt altijd zo lang alleen. Ben er 2 uur zoet mee. :X
***
pi_187401762
Mijn man verft meestal mijn haar :D

Weegschaal schommelt de hele week al een beetje naar boven :( fijn net nu ik dit weekend weer in kostuum moet
  donderdag 13 juni 2019 @ 10:07:25 #107
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_187401908
Ik heb een vriendin die kapster was, die knipt en verft mijn haar. Ideaal.
Hier zit ik weer in de flow. Weegschaal gaat weer langzaam omlaag. Voor de vakantie (iets meer dan 5 weken), wil ik weer onder de 80 zitten. Vanmorgen was het 81,9. Moet lukken dus.

Lijstje:
O: Skyr, aardbei, muesli
T: banaan
L: 4 Wasa delicate thin met 2x Philadelphia en kalkoenfilet en 2x boter met 30+ kaas
B: ruim een uur wandelen
T: wortel
D: kip uit de oven, doperwtjes, gebakken aardappeltjes

[ Bericht 0% gewijzigd door Shopaholic1984 op 13-06-2019 11:45:13 (Oeps, foutje :joy:) ]
  donderdag 13 juni 2019 @ 10:13:02 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187401946
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 10:07 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Hoer zit ik weer in de flow
Ben jijzelf de hoer of je vriendin? ;)
  donderdag 13 juni 2019 @ 10:44:52 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187402209
quote:
11s.gif Op donderdag 13 juni 2019 10:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ben jijzelf de hoer of je vriendin? ;)
:D _O_

Lekker shop! Klinkt haalbaar!
***
  donderdag 13 juni 2019 @ 11:44:48 #110
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_187402895
quote:
11s.gif Op donderdag 13 juni 2019 10:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ben jijzelf de hoer of je vriendin? ;)
O 😂😂😂😂, even aanpassen.
pi_187403337
Oh heerlijk naar de kapper O+ heb gelukkig een hele fijne gevonden.

Ik moet eigenlijk ook gaan verven. Begin me toch een partij grijs te worden }:|
I solemnly swear i'm up to no good
pi_187415109
2 weken niet kunnen wegen want geen weegschaal. -2kg *O*

Nog een paar kilootjes en ik heb weer 2 getalletjes *O* *O* *O*
  vrijdag 14 juni 2019 @ 08:49:19 #113
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187415623
Goed bezig Emmy!

Gister lekker gesport ^O^ was ook weer erg gezellig..

Lijstje voor vandaag:
O: eieren met spek
T : appel met kaneel
L: waterbuffel hamburger met slaaij ( de rest van het gehakt moet op :+ )
T: handje nootjes + bakje ananas
S: rondje hardlopen
D: uit eten.. Ik denk dat ik voor vis als gezonde keuze ga.. :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_187415798
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 07:27 schreef emmyemmy2 het volgende:
2 weken niet kunnen wegen want geen weegschaal. -2kg *O*

Nog een paar kilootjes en ik heb weer 2 getalletjes *O* *O* *O*
jippie!
  vrijdag 14 juni 2019 @ 12:09:05 #115
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187418018
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 07:27 schreef emmyemmy2 het volgende:
2 weken niet kunnen wegen want geen weegschaal. -2kg *O*

Nog een paar kilootjes en ik heb weer 2 getalletjes *O* *O* *O*
*O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187418100
Lijstje :7
O: Broodje gekookt ei, mueslireep, energydrink
S: Leg day
T: Protein shake
L: Zo ergens een broodje oid halen :)
D: Groene curry met kip, rijst en groente
  vrijdag 14 juni 2019 @ 16:19:09 #117
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187421203
Lijstje voor vandaag ging even anders.
O: eieren met spek
O: appel met kaneel
T: een tarwe biscuitje
L: waterbuffel hamburger met slaaij ( de rest van het gehakt moet op :+ )
T: handje nootjes + bakje ananas
S: rondje hardlopen
D: uit eten.. Ik denk dat ik voor vis als gezonde keuze ga.. :Y)


Hmm }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 14 juni 2019 @ 19:58:21 #118
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_187424063
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 07:27 schreef emmyemmy2 het volgende:
2 weken niet kunnen wegen want geen weegschaal. -2kg *O*

Nog een paar kilootjes en ik heb weer 2 getalletjes *O* *O* *O*
*O* goed bezig *O*
pi_187433762
Hola!

Ik kom mij melden. Al een tijdje aan het meelurken en jaren terug veel op Fok! gepost. Geen idee wat daar de inlog/gekoppelde mailadres van zijn dus enfin, nieuw account.

Na bevalling in 2016 op zijn slankst ever gekomen met koolhydraatbeperkt eten, dit vol gehouden tot 2017 en daarna niet meer (jóh :') ) toen alle remmen los. Medio mei 72 kilo bij 1m64 en besloten dat die knop niet alleen om moet maar ook maar eens geherprogrammeerd moet worden.

Ik tel geen calorieën, volg geen specifiek dieet maar probeer voor de verandering eens echt anders naar eten te kijken en bewust gezondere keuzes te maken in plaats van een snelle oplossing. Oh, en begonnen met hardlopen.

Het liefst wil ik het sporten goed oppakken en opbouwen (tips voor fijne gyms in Enschede/Hengelo?) maar dat vind ik nog best lastig in te plannen met peuter en werk. Moet daar even goed naar kijken.
pi_187434633
Welkom Neslihan!


mijn lijstje:
o: een latte
l: een italiaanse bol met een plakje mozarella en zwarte peper
t: een kop thee, drie biscotti en een sinaasappel
d: twee stukjes pizza en salade
t: sinaasappel
pi_187435977
Heeft er iemand ervaring met de fitbit versa? :)
  zaterdag 15 juni 2019 @ 17:05:09 #122
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187438451
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 15:14 schreef Puala het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de fitbit versa? :)
Ik heb er een. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187438651
Uiteten gaan maar het blijkt niet lekker te zijn, altijd goed voor de calorietjes :')
pi_187438662
Ik had laatst perongeluk bij de Lidl broccolirijst meegenomen in plaats van bloemkoolrijst en dacht kuuuut. Maar dies veel lekkerder-der. *O*
pi_187444541
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb er een. :Y
Ik sinds vandaag ook eentje. Heb je nog tips? O+
  zaterdag 15 juni 2019 @ 23:16:37 #126
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187445155
Ik had een geweldige lunch met dank aan mijn zusje.. en daarna 10 stukjes kaas als avond eten.. ;(

Morgen weer een dag.. maar even kijken hoe morgen te ontbijten.. want ik logeer een paar dagen bij mn ouders..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 16 juni 2019 @ 03:34:48 #127
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187448592
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 22:48 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik sinds vandaag ook eentje. Heb je nog tips? O+
De standaard "relax"app is geinig! Verder werkt muziek luisteren fijn, eerst muziek aanzetten, daarna een eventuele workout. Linkerknop ingedrukt houden en je kan bij je playlist.

Verder doe ik er niet zoveel spannends mee, al die info van mijn telefoon hoef ik niet om mijn pols, maar mijn Pokémon-watchface (via Reddit opgedoken) maakt me vrolijk en de bewustwording van mijn activiteit-patroon vind ik waardevol. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187449175
Iemand hier nog goede tips met betrekking tot je hoofd op de goede plek te houden?

Nog een maand en dan ben ik een jaar bezig om weer gezonder te leven door veel sporten en beter te eten. Maar vooral de afgelopen week heb ik er echt een beetje de pee in.
Sporten ging niet lekker, ben wel 4x geweest maar alle keren gingen vrij ruk. Deels ook omdat ik last heb van m'n pols.

Maar in m'n hoofd is het helemaal verschrikkelijk. Alle "probleemgebieden" lijken wel extra erg, ben chagrijnig van hier tot en met jou, en gisteren werd ik gewoon kwaad omdat ik -2kg op de weegschaal zag ten opzichte van vorige week.
Wat eigenlijk helemaal nergens op slaat.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 16 juni 2019 @ 09:15:16 #129
217702 Lonaa
Honger!
pi_187449501
Viz, ik ken het en ik weet niet zo goed wat te doen. Met vlagen zit ik daar ook. Gewoon doorgaan is het enige advies dat ik heb. Kijken waar je vandaan komt en nu staat.

Gisteren heb ik de 13 km strong viking gedaan. Ik ben gefinisht. Maar het drukte me ook we met de neus op de feiten. Daar waar ik het heel heel gaaf en cool vond, kwam ik wel tot de conclusie dat ik te zwaar ben voor de hoeveelheid kracht die ik heb, zeg maar. Alles aan mijn armen/handen (monkey bars, storm the castle, brother hill) is heel moeilijk/kan ik niet.

Ergo, het komende jaar/half jaar ga ik me richten op gewichtsverlies, omdat ik denk dat daar de grootste winst te halen is. Minder gewicht=minder hoeven optillen. Dus.
Ik begin morgen :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_187450913
Vandaag BBQ bij mijn vader, geen idee wat er daar allemaal te halen valt. Mijn stiefmoeder is overigens wel van het gezonde, dus het moet allemaal wel goed komen.

Lijstje vandaag so far:

W: 70.2
O: Twee sneetjes volkoren brood, 1 met crunchy pindakaas, 1 met roomboter en wat kruiden
T: niet
L: Pancakes van amandelmeel
T:?
D: BBQ

Sporten zit er verder vandaag niet in. Straks wel even wat tijd rondstruinen en dikke bakken checken bij Cars & Coffee O+

@Lonaa ik zag het gisteren op FB! Ondanks dat je zelf meh ermee bent dikke respect. Ik doe het je niet na :Y
  Moderator zondag 16 juni 2019 @ 11:08:14 #131
5428 crew  miss_sly
pi_187450954
quote:
2s.gif Op zondag 16 juni 2019 09:15 schreef Lonaa het volgende:
Viz, ik ken het en ik weet niet zo goed wat te doen. Met vlagen zit ik daar ook. Gewoon doorgaan is het enige advies dat ik heb. Kijken waar je vandaan komt en nu staat.

Gisteren heb ik de 13 km strong viking gedaan. Ik ben gefinisht. Maar het drukte me ook we met de neus op de feiten. Daar waar ik het heel heel gaaf en cool vond, kwam ik wel tot de conclusie dat ik te zwaar ben voor de hoeveelheid kracht die ik heb, zeg maar. Alles aan mijn armen/handen (monkey bars, storm the castle, brother hill) is heel moeilijk/kan ik niet.

Ergo, het komende jaar/half jaar ga ik me richten op gewichtsverlies, omdat ik denk dat daar de grootste winst te halen is. Minder gewicht=minder hoeven optillen. Dus.
Ik begin morgen :+
Ik vind het sowieso al een prestatie dat je de 13 km hebt gedaan. Ik deed alleen nog maar de 6/7 km, en dat vind ik al best een training. Met dochter (9) deden we laatst de 5 km in Spaarnwoude, maar die bleek 6.5 en dat was voor haar ook wel echt veel.

Gaaf om te doen, he?

Natuurlijk zijn minder gewicht en meer getrainde armen wel fijn, maar een deel is ook techniek. De monkey bars bijvoorbeeld is ook echt een kwestie van de goede zwaai maken en op het juiste moment loslaten en grijpen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_187452470
Gisteren even niet normaal gedaan. Vandaag wel :)

O: Mueslireep, energy drink
S: Powerliften
T: Protein shake
L: Snoepgroente, gekookte eitjes
D: Kipkerrie met rijst en nog iets met groente. Moet nog bedenken wat :s)
  zondag 16 juni 2019 @ 13:02:58 #133
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_187452628
Ik vind dat echt zo knap he die viking runs enzo. Ik word er al moe van als ik er naar kijk :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_187452641
Zulke enorme prestaties kijk ik altijd enorm tegenop
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_187453876
70 kilo gedeadlift O+
  zondag 16 juni 2019 @ 14:39:42 #136
217702 Lonaa
Honger!
pi_187453910
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:04 schreef neslihan het volgende:
Vandaag BBQ bij mijn vader, geen idee wat er daar allemaal te halen valt. Mijn stiefmoeder is overigens wel van het gezonde, dus het moet allemaal wel goed komen.

Lijstje vandaag so far:

W: 70.2
O: Twee sneetjes volkoren brood, 1 met crunchy pindakaas, 1 met roomboter en wat kruiden
T: niet
L: Pancakes van amandelmeel
T:?
D: BBQ

Sporten zit er verder vandaag niet in. Straks wel even wat tijd rondstruinen en dikke bakken checken bij Cars & Coffee O+

@:Lonaa ik zag het gisteren op FB! Ondanks dat je zelf meh ermee bent dikke respect. Ik doe het je niet na :Y
Wie ben jij? :o Doe eens een DM. :7

Ik ben net ook bij Cars & Coffee geweest. Paar km fietsen, beetje lopen. Voelde me best oke toen ik wegging, maar ik takelde echt met het haf uur af daar. :o :')

He-le-maal stuk nu.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 16 juni 2019 @ 14:41:19 #137
217702 Lonaa
Honger!
pi_187453927
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso al een prestatie dat je de 13 km hebt gedaan. Ik deed alleen nog maar de 6/7 km, en dat vind ik al best een training. Met dochter (9) deden we laatst de 5 km in Spaarnwoude, maar die bleek 6.5 en dat was voor haar ook wel echt veel.

Gaaf om te doen, he?

Natuurlijk zijn minder gewicht en meer getrainde armen wel fijn, maar een deel is ook techniek. De monkey bars bijvoorbeeld is ook echt een kwestie van de goede zwaai maken en op het juiste moment loslaten en grijpen.
Die 13 km is stiekem ook wel meer dan 13 km. :Y
Maar ja, ik vond het heel gaaf. O+

Het probleem is hier echt gewicht + kracht, probleem bij monkeybars is dat ik niet aan 1 hand kan hangen, dat kan ik niet dragen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_187455237
quote:
2s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wie ben jij? :o Doe eens een DM. :7

Ik ben net ook bij Cars & Coffee geweest. Paar km fietsen, beetje lopen. Voelde me best oke toen ik wegging, maar ik takelde echt met het haf uur af daar. :o :')

He-le-maal stuk nu.
Haha ik dm je even

[ Bericht 0% gewijzigd door neslihan op 16-06-2019 16:28:45 (Spelfout) ]
pi_187456330
quote:
2s.gif Op zondag 16 juni 2019 09:15 schreef Lonaa het volgende:
Viz, ik ken het en ik weet niet zo goed wat te doen. Met vlagen zit ik daar ook. Gewoon doorgaan is het enige advies dat ik heb. Kijken waar je vandaan komt en nu staat.

Gisteren heb ik de 13 km strong viking gedaan. Ik ben gefinisht. Maar het drukte me ook we met de neus op de feiten. Daar waar ik het heel heel gaaf en cool vond, kwam ik wel tot de conclusie dat ik te zwaar ben voor de hoeveelheid kracht die ik heb, zeg maar. Alles aan mijn armen/handen (monkey bars, storm the castle, brother hill) is heel moeilijk/kan ik niet.

Ergo, het komende jaar/half jaar ga ik me richten op gewichtsverlies, omdat ik denk dat daar de grootste winst te halen is. Minder gewicht=minder hoeven optillen. Dus.
Ik begin morgen :+
Ja, deze week maar snel vergeten.

En respect _O_
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_187456407
Zo een weekend niet op mijn eten gelet. Tekst van mijn man: de weegschaal is zojuist in therapie gegaan _O-
Ik had een foto van een tafel met Chinees naar hem gestuurd. Het is niet anders was voor het eerst in 7 jaar dat ik weer alleen een weekend weg was naar mijn zus.
pi_187459382
BBQ was goed te doen! Moet dan vanavond wel even wat bij eten, anders is het wat weinig denk ik. Zit nog heel vol though :')
pi_187464437
Gisteren na een paar maanden weer mogen optreden *O* ging goed en fijn publiek. Vanavond weer trainen voor de volgende.

Lijstje:
O: grote bak aardbeien
L: 2 boterhammen met kaas
T: 2 snack a jacks
D: wraps met gerookte kip en Mexicaanse groente
S: 1,5 uur danstraining
T: misschien nog wat aardbeien
B: 10k stappen
  maandag 17 juni 2019 @ 10:38:51 #143
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187466297
Bij mij gaat 't weer wat langzamer met afvallen, in mei verloor ik 2,8 kilo (inclusief vocht). Nu in juni in totaal zo'n 700 gram. Vandaag stond de weegschaal op 77,1.

Natuurlijk moet ik niet klagen, in juni had ik veel meer cheatmomenten en de maand heeft nog bijna 2 weken. Maar damn wat ging 't lekker in mei. Gelukkig lukt het me wel goed om door te gaan.
pi_187466334
En ja hoor nu gaat de weegschaal weer naar beneden :( deed dat vorige week...
pi_187466773
T: Skinny latte
O: Bakje kwark en een peer
L: Kip en broccoli
D: Penne met kipgehaktballetjes
T: Iets lekkers op werk van jarigr collega
  maandag 17 juni 2019 @ 11:27:46 #146
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187466807
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 10:43 schreef Sarabi het volgende:
En ja hoor nu gaat de weegschaal weer naar beneden :( deed dat vorige week...
Trollding. :D

Ik was vergeten dat ik alleen eet vanavond. En wellicht morgen en overmorgen ook, maar dat is nog onbekend. Dus ik twijfel of ik voor meerdere dagen wat kook of dat ik het per dag ga bekijken. :')

Anderzijds, als woensdag volgens het normale ritme is, eet 'ie toch niet thuis. Dus dat is op zich geen probleem dan. ):O
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187468774
Hier gaat het ook best lekker, afgelopen weekend was mijn man jarig en ik heb 1,5 gebakje en friet (verder mijn normale patroon aangehouden) op en was een halve kilo afgevallen :+ Wel veel gelopen omdat ik de serveerster was dus misschien scheelde dat nog. Zit nu op -7 kilo *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_187469469
Stabiel hier vandaag. Wel een een koolhydraatbeperkt dagje, mijn manier om niet in de: eatallthethingsmethonderdkilosuiker-bui te komen na een dag met meer van wél dit soort dingen.
  maandag 17 juni 2019 @ 16:24:42 #149
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187470976
Ik kocht in een vlaag van verstandsverbijstering een zakje rabarber . Nu ben ik aan het broeden hoe ik dat nou suiker vrij toch lekker kan krijgen.. }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_187471000
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:24 schreef Barreltje het volgende:
Ik kocht in een vlaag van verstandsverbijstering een zakje rabarber . Nu ben ik aan het broeden hoe ik dat nou suiker vrij toch lekker kan krijgen.. }:|
Dat is met rabarber wel een dingetje. Ken lekkere recepten met rabarber, maar allemaal met overdosis suiker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 17 juni 2019 @ 16:54:49 #151
5428 crew  miss_sly
pi_187471366
Kun je het niet combineren met iets van banaan of dadels?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_187472031
Zitten jullie allen puur op een dieet om af te vallen of ook omdat je bepaalde dingen niet mag vanwege allergie, overgevoeligheid oid?

Ik merk bijv. dat ik gevoelig ben voor zuivel.
Krijg namelijk vrij snel last van winderigheid, dat terwijl ik zo van zuivel hou. }:|
  maandag 17 juni 2019 @ 21:56:46 #153
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187476089
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 14:32 schreef neslihan het volgende:
Stabiel hier vandaag. Wel een een koolhydraatbeperkt dagje, mijn manier om niet in de: eatallthethingsmethonderdkilosuiker-bui te komen na een dag met meer van wél dit soort dingen.
Heb jij dat ook?
Ik eet momenteel koolhydraatbeperkt. Maar als ik een keertje iets heb gehad met wat meer suiker heb ik de dag erna meteen enorme zoetdrang!
pi_187477163
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:38 schreef vencodark het volgende:
Zitten jullie allen puur op een dieet om af te vallen of ook omdat je bepaalde dingen niet mag vanwege allergie, overgevoeligheid oid?

Ik merk bijv. dat ik gevoelig ben voor zuivel.
Krijg namelijk vrij snel last van winderigheid, dat terwijl ik zo van zuivel hou. }:|
Ik heb in het verleden het fodmap dieet gevolgd (aantal weken eliminatie van fodmaps, daarna per week een fodmap introduceren om te kijken welke problemen geven). Daar kwam toen oa lactose uit, toen ook een tijd lactosevrij gegeten, maar op een gegeven moment heel geleidelijk weer geïntroduceerd en nu gaat het wel goed. Kan ook tijdelijk zijn na ziekte oid dat je het niet zo goed kunt hebben. Ik vind nog steeds de lactosevrije yoghurt van Arla lekkerder dan normale, alleen magere kwark vult wel veel beter. Maar misschien wel te proberen als alternatief?

Wel eet ik nog steeds geen ui, knoflook en champignons ivm overgevoelig, krijg daar dezelfde klachten van als jij beschrijft.

Laatste twee weken overigens wel weer regelmatig opgeblazen buik en last van darmen, best vervelend. Maar ook anderhalve week ziek geweest en wat minder netjes (gezond) gegeten.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 00:07:51 #155
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187478736
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:38 schreef vencodark het volgende:
Zitten jullie allen puur op een dieet om af te vallen of ook omdat je bepaalde dingen niet mag vanwege allergie, overgevoeligheid oid?

Ik merk bijv. dat ik gevoelig ben voor zuivel.
Krijg namelijk vrij snel last van winderigheid, dat terwijl ik zo van zuivel hou. }:|
Ik zit hier ivm caloriebeperking, maar daarnaast ook een stapeltje voedingsmiddelen op de zwart lijst omdat ze me klachten opleveren. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187480369
Ik ben nu de 7 kilo gepasseerd, 7.3 om precies te zijn *O* Voelt zo lekker! Helaas nog zeker 20 te gaan :X
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_187480518
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Heb jij dat ook?
Ik eet momenteel koolhydraatbeperkt. Maar als ik een keertje iets heb gehad met wat meer suiker heb ik de dag erna meteen enorme zoetdrang!
Yes! Ik eet al een lange tijd niet meer KHA of beperkt, maar na een dag met meer zoet of ongezonde dingen moet er echt een dagje achtergeplakt worden ha.

Lekker Rena!

Dag drie op 70,2 hier.
pi_187480533
Ik heb trouwens vandaag voor het eerst sinds 300 jaar een jurkje aan naar werk. Dikke Duo Penotti vergeleken met mijn armen :')
pi_187481175
Lijstje:

O: Griekse yoghurt met honing
S: half uur crosstrainer en half uur kracht
L: bietenquiche
D: gehakt, rijst en groente
T: aardbeien
B: 10k stappen
pi_187481327
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Trollding. :D


Zeg dat wel :D vandaag weer wat naar beneden
pi_187481962
O: 500g kwark met 250g aardbeien
L: Kipfilet en een halve avocado
D: 2 duitse biefstukken met salade :)

protein *O*

Voor beweging vandaag 15k stappen en een uurtje fietsen

[ Bericht 16% gewijzigd door emmyemmy2 op 18-06-2019 10:56:31 ]
  dinsdag 18 juni 2019 @ 14:52:28 #162
248821 Rauw.
op je bord.
pi_187485465
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 08:34 schreef V1z0R het volgende:
Iemand hier nog goede tips met betrekking tot je hoofd op de goede plek te houden?

Nog een maand en dan ben ik een jaar bezig om weer gezonder te leven door veel sporten en beter te eten. Maar vooral de afgelopen week heb ik er echt een beetje de pee in.
Sporten ging niet lekker, ben wel 4x geweest maar alle keren gingen vrij ruk. Deels ook omdat ik last heb van m'n pols.

Maar in m'n hoofd is het helemaal verschrikkelijk. Alle "probleemgebieden" lijken wel extra erg, ben chagrijnig van hier tot en met jou, en gisteren werd ik gewoon kwaad omdat ik -2kg op de weegschaal zag ten opzichte van vorige week.
Wat eigenlijk helemaal nergens op slaat.
Schrijven en bijhouden wat je doet. (Met pen en papier, dus niet in een app)
Zo veel mogelijk slapen, Zo veel mogelijk zonlicht (of vitaminen bijslikken), veel water drinken is voor mijn focus belangrijk..
Vaak is een slechte serie trainingen makkelijk te linken aan een bepaald ander aspect wat invloed heeft op je balans. Als ik teruglees in mijn logs zie ik invloeden van slechter slapen, bepaalde weken pieken, examens, werk-stress, slechter voeden et cetera.

Afgelopen 3 weken 2 weekenden op reis geweest, examens van mijn opleiding en verhoogde druk op het werk omdat 2 collega's op vakantie zijn. Dan zie je heel snel de "kwaliteit" van trainingen afnemen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_187486935
Als ik iets met (veel) suiker pak. Wil ik blijven eten en de dagen erna ook. Dus weet even streng voor mezelf zijn. Een ding per dag en voor de rest 3 maaltijden per dag en fruit tussendoor.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 23:34:32 #164
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187494750
't blijft lastig met suiker vind ik. Maar ik heb er vandaag weer goed vanaf kunnen blijven. Ik wel brood gegeten omdat ik na 2,5 uur slenteren in een museum enorme honger hand en ze geen goed alternatief hadden. Ben benieuwd of ik dat morgen op de weegschaal terugzie 😆
pi_187496733
Gisterenavond nog een flinke schaal kersen geplukt uit onze boom, dus die kwam nog bij het lijstje :)

Lijstje voor vandaag:
O: Griekse yoghurt met honing
L: bietenquiche
D: tomatensoep met ballen
S: uur danstraining
T: aardbeien
pi_187497334
69.8 vandaag, maar ook tvdm dus geen idee wat mijn daadwerkelijke gewicht is :')

Gisteren pizza met sucuk gegeten, best wel in shock dat ik minder weeg haha.

@Sarabi oh lekker, kersen uit eigen tuin!
  woensdag 19 juni 2019 @ 08:57:15 #167
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187497460
Kersen. :9~

Gisteren even een fuck it met hamburgers (alleen eten en dat pas laat weten = geen zin meer in serieus koken), maar uiteindelijk paste alles wel in m'n totalen. Vandaag weer alleen eten, ik denk dat ik voor gebakken aardappeltjes en salade ga. In ieder geval voor salade, gisteren wat weinig groente gehad. :')

Vanavond weer sport op het programma, maar dat zal wel tegenvallen. Benauwd en nog enorme spierpijn van maandag (ik ben niet gemaakt voor velen lunges).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 19 juni 2019 @ 09:13:50 #168
248821 Rauw.
op je bord.
pi_187497616
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 08:42 schreef neslihan het volgende:
Gisteren pizza met sucuk gegeten, best wel in shock dat ik minder weeg haha.
Lamahcun :9~
Dat valt qua Kcal nog wel mee denk ik? :@
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_187497635
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:13 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Lamahcun :9~
Dat valt qua Kcal nog wel mee denk ik? :@
Ik maak m altijd zelf. Dan valt ie wel mee in kcal. En hij is massief. :9
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 19 juni 2019 @ 09:22:31 #170
248821 Rauw.
op je bord.
pi_187497753
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:15 schreef Lonaa het volgende:

En hij is massief. :9
What she said
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_187497837
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:22 schreef Rauw. het volgende:

[..]

What she said
Pics or it didnt happen.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 19 juni 2019 @ 09:33:01 #172
248821 Rauw.
op je bord.
pi_187497928
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Pics or it didnt happen.
DM
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_187498188
Gisteren in een oorbeel gaan staan. Pinnetje ging helemaal in mn voet, mn voetkussen zegmaar in :'(

rip beweging
pi_187498231
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 08:42 schreef neslihan het volgende:


@:sarabi oh lekker, kersen uit eigen tuin!
Ja ben wel blij met die grote boom O+ de hoge kunnen mooi de hogere kersen eten, daar kan ik toch niet bij
pi_187498255
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:13 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Lamahcun :9~
Dat valt qua Kcal nog wel mee denk ik? :@
De sucuk alleen is al veelste veel kcal :D maar wel lekker
  woensdag 19 juni 2019 @ 10:07:35 #176
248821 Rauw.
op je bord.
pi_187498501
Je kunt ook de helft aan worst erop doen
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_187498633
Bijna vergeten te wegen maar hij ging weer naar beneden *O*
pi_187501779
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:13 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Lamahcun :9~
Dat valt qua Kcal nog wel mee denk ik? :@
Geen lahmacun, echt een dikke pizza met kaas en sucuk en alles :')
pi_187501904
Ik heb nog een portie gehaktprut van de lahmacun. En nog een wrap. Volgens mij heb ik mijn avondeten gevonden. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_187507241
Hardlopen in dit weer is onmeuinig kut. Jesus. Halverwege mijn top maar uitgetrokken in in sport bh verder gerend. Deaud.
  donderdag 20 juni 2019 @ 08:04:13 #181
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187515365
Weer een minimijlpaal bereikt, vandaag woog ik 76,6. Al vier kilo afgevallen in totaal. Nog minimaal 6,6 te gaan.
pi_187516609
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 08:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Weer een minimijlpaal bereikt, vandaag woog ik 76,6. Al vier kilo afgevallen in totaal. Nog minimaal 6,6 te gaan.
*O*

lijstje gister:
o: perzik/pruim/nectarine/abrikoos
t: salade biet met geitenkaas
l: Sushi bowl
d: 2 grote glazen wijn en nasi
t: Stukje chocolade en nog meer fruit

vandaag:
o: Latte
t: twee nectarines
l: Een bruine bol met kaas
t: kitkat
d: een wrap met een vegading en sla etc.
t: Stukje chocolade en fruit
  donderdag 20 juni 2019 @ 10:30:10 #183
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187516932
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 08:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Weer een minimijlpaal bereikt, vandaag woog ik 76,6. Al vier kilo afgevallen in totaal. Nog minimaal 6,6 te gaan.
Lekker bezig!

Hier maar even kritisch gekeken naar m'n eten. Geen wonder dat het stilstaat, blijkbaar eet ik mooi op onderhoud op het moment. :+ Gelukkig voor mij is dat inclusief net wat meer gesnaai dan ik zelf zou willen (of in ieder geval niet bepaald de beste keuzes, een paar dropjes mag best, maar dat moet dan wel bij één keer blijven en niet 5 keer een paar dropjes, zeg maar. :')), dus daar gaat de rem weer even op.

Verder ben ik de spierpijn wel weer even zat. Schijtlunges. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 20 juni 2019 @ 11:26:51 #184
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187517660
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Lekker bezig!

Hier maar even kritisch gekeken naar m'n eten. Geen wonder dat het stilstaat, blijkbaar eet ik mooi op onderhoud op het moment. :+ Gelukkig voor mij is dat inclusief net wat meer gesnaai dan ik zelf zou willen (of in ieder geval niet bepaald de beste keuzes, een paar dropjes mag best, maar dat moet dan wel bij één keer blijven en niet 5 keer een paar dropjes, zeg maar. :')), dus daar gaat de rem weer even op.

Verder ben ik de spierpijn wel weer even zat. Schijtlunges. :')
Dank je!

Zulke dingen sluipen er echt geniepig makkelijk weer in hè? Goed dat je je er bewust van bent, das 't halve werk. :)
pi_187527615
Halo Top low cal ijs in de bonusss
pi_187533988
O: Restjes pizza :')
T: Blik monster voor het powerliften (ga je hard op 8-) )
S: Liften
L: Proteinshake, snoepgroente
D: Salade van de ah to go tijdens werk :)
  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:39:40 #187
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187534180
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 11:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dank je!

Zulke dingen sluipen er echt geniepig makkelijk weer in hè? Goed dat je je er bewust van bent, das 't halve werk. :)
Jep, in dat opzicht is een 5 dagen streng en 2 dagen relaxed een makkelijker ritme. Dan "mag" ik het gewoon niet op dat moment. Stoppen met snaaien is toch lastiger dan er gewoon niet mee beginnen. :')

Vandaag is het pizzadag, dus geen briljante lijst. Voor het weekend staat er een verjaardag op de planning, maar om daar te komen moet ik 15km fietsen (en dat ook weer terug), dus daar maak ik me niet zoveel zorgen over.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187534515
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:29 schreef emmyemmy2 het volgende:
O: Restjes pizza :')
T: Blik monster voor het powerliften (ga je hard op 8-) )
S: Liften
L: Proteinshake, snoepgroente
D: Salade van de ah to go tijdens werk :)
Jij hebt wel altijd bijzondere lijstjes :D
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:04:36 #189
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187534545
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jep, in dat opzicht is een 5 dagen streng en 2 dagen relaxed een makkelijker ritme. Dan "mag" ik het gewoon niet op dat moment. Stoppen met snaaien is toch lastiger dan er gewoon niet mee beginnen. :')

Vandaag is het pizzadag, dus geen briljante lijst. Voor het weekend staat er een verjaardag op de planning, maar om daar te komen moet ik 15km fietsen (en dat ook weer terug), dus daar maak ik me niet zoveel zorgen over.
Ja ik vind 't ook lastiger te stoppen dan er niet aan te beginnen. Ik heb vanavond een bbq, gelukkig past vlees prima binnen mijn dieet, en ik sla het brood en de aardappelsalade gewoon over.

Ha ja dan heb je in elk geval wat extra beweging om het er weer af te sporten.

Ik verwacht dit weekend wel veel te gaan wandelen. Er komt een nieuw AR spel uit dat ik wil gaan spelen en dat vraagt veel wandelen. 😁
pi_187534560
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Stoppen met snaaien is toch lastiger dan er gewoon niet mee beginnen. :')


Dat is zeker :Y
pi_187535252
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jij hebt wel altijd bijzondere lijstjes :D
Klopt :')
Druk studentenleventje :7
  vrijdag 21 juni 2019 @ 13:19:14 #192
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187535398
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ja ik vind 't ook lastiger te stoppen dan er niet aan te beginnen. Ik heb vanavond een bbq, gelukkig past vlees prima binnen mijn dieet, en ik sla het brood en de aardappelsalade gewoon over.

Ha ja dan heb je in elk geval wat extra beweging om het er weer af te sporten.

Ik verwacht dit weekend wel veel te gaan wandelen. Er komt een nieuw AR spel uit dat ik wil gaan spelen en dat vraagt veel wandelen. 😁
Nevermind. *D

AR. O+

[ Bericht 7% gewijzigd door IJsdraakje op 21-06-2019 13:25:01 ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 21 juni 2019 @ 14:14:49 #193
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187536060
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik verwacht dit weekend wel veel te gaan wandelen. Er komt een nieuw AR spel uit dat ik wil gaan spelen en dat vraagt veel wandelen. 😁
Wizards Unite? :D

Ik heb hem al *O* En hoop dat dit inderdaad motiveert voor veel wandelen :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 14:48:01 #194
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187536418
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 14:14 schreef Meke het volgende:

[..]

Wizards Unite? :D

Ik heb hem al *O* En hoop dat dit inderdaad motiveert voor veel wandelen :+
Ja die idd! Ik heb 'm ook al maar er is nog niks te beleven. Nog iets meer dan een uurtje is de verwachting.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 14:52:39 #195
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187536476
Ben benieuwd of de servers het nu wel aankunnen, met PoGo was het bende. :+

Ik ging wat beter kijken naar de weersvoorspelling en nu vrees ik voor een ontiegelijk zware hardlooptraining. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187536632
Nog een protein bar en een bakje fruit toegevoegd aan mijn lijstje :9

Liften ging gooeeed O+
  vrijdag 21 juni 2019 @ 15:53:18 #197
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187537189
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 14:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ja die idd! Ik heb 'm ook al maar er is nog niks te beleven. Nog iets meer dan een uurtje is de verwachting.
Oh ik zag al blauwe plekken hier in de buurt, dacht dat ik daar dan heen moest lopen :+ Heb er nog geen tijd voor gehad, maar dan wacht ik nog even af haha :P

De Pokémon Go rage ging destijds langs me heen, dus ik ben hier nog niet zo ervaren in _O- _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 16:14:06 #198
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187537385
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 15:53 schreef Meke het volgende:

[..]

Oh ik zag al blauwe plekken hier in de buurt, dacht dat ik daar dan heen moest lopen :+ Heb er nog geen tijd voor gehad, maar dan wacht ik nog even af haha :P

De Pokémon Go rage ging destijds langs me heen, dus ik ben hier nog niet zo ervaren in _O- _O-
Hahaha geen punt hoor.
Ik weet 't ook niet op 't moment. Niantic zegt nu weer dat het in de komende weken wordt uitgerold. Vaag dus of 't nou wel of niet vandaag komt. Achja, ik speel ook pokemon dus doe ik dat wel.
pi_187544767
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 14:14 schreef Meke het volgende:

[..]

Wizards Unite? :D

Ik heb hem al *O* En hoop dat dit inderdaad motiveert voor veel wandelen :+
Bij mij staat hij in de play store nog steeds als pre register :(
  zaterdag 22 juni 2019 @ 00:23:41 #200
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187545265
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 23:52 schreef neslihan het volgende:

[..]

Bij mij staat hij in de play store nog steeds als pre register :(
Ja Niantic neemt de tijd ervoor. }:|
Gelukkig speel ik ook wel Ingress en Pokémon Go, en heeft die eerste dubbele punten dit weekend dus ga ik morgen wel ff op pad om te grinden.
pi_187545725
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 00:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ja Niantic neemt de tijd ervoor. }:|
Gelukkig speel ik ook wel Ingress en Pokémon Go, en heeft die eerste dubbele punten dit weekend dus ga ik morgen wel ff op pad om te grinden.
Ik wacht sowieso nog wel even denk ik, gezien de pokego bugs toen. Speel toch voor spek en bonen haha
pi_187547373
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 14:52 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Schrijven en bijhouden wat je doet. (Met pen en papier, dus niet in een app)
Zo veel mogelijk slapen, Zo veel mogelijk zonlicht (of vitaminen bijslikken), veel water drinken is voor mijn focus belangrijk..
Vaak is een slechte serie trainingen makkelijk te linken aan een bepaald ander aspect wat invloed heeft op je balans. Als ik teruglees in mijn logs zie ik invloeden van slechter slapen, bepaalde weken pieken, examens, werk-stress, slechter voeden et cetera.

Afgelopen 3 weken 2 weekenden op reis geweest, examens van mijn opleiding en verhoogde druk op het werk omdat 2 collega's op vakantie zijn. Dan zie je heel snel de "kwaliteit" van trainingen afnemen.
Ok, maar dan weet ik waarom het komt. En denk dat het inderdaad ook een aantal factoren is, vooral het slecht slapen, waarom het die week slecht ging.

Het gaat me er meer om hoe met de effecten daarvan om te gaan.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_187551203
Net kwarktaart gemaakt. 230 kcal per (1/8e) slice, 20g protein O+

Met een hele bak campina protein vanille kwark, een halve bak frambozenkvarg en een paar scheppen natural banana whey O+

Bodem van kokoskoekjes, havermout, beetje boter

en bovenop een gelatinelaag van zomerfruit :9
pi_187551727
De goede oude kwarktaart :D hoe zou het met Qwea zijn
  zaterdag 22 juni 2019 @ 16:15:40 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187552094
Oh damn, die taart van hoeheetieookalweer... _O_
***
  zaterdag 22 juni 2019 @ 16:49:16 #206
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187552430
Jelmertaart?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 22 juni 2019 @ 17:20:44 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187552785
Oh ja, Jelmer!

Heb hem wel ontvolgt op fb op een gegeven moment, wat een blaaskaak!
***
  zaterdag 22 juni 2019 @ 17:27:32 #208
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187552837
Da's ook meteen de enige die ik weet. Slecht op de hoogte van de Nederlandse fitgoeroe's. :')

Al maak ik graag een uitzondering qua volgen als ze weer eens een flater slaan, maar dat is meer omdat vermakelijk. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187560400
Dag 4 op zelfde gewicht. Nice :') Wel -1 kg als ik de twee weekgemiddelden naast elkaar leg. Scheelt weer in de motivatie :')

Bijna BMI <25 :D
pi_187560644
O: 2 kaiserbroodjes met filet americain, stuk fruit
T: Energy drink
S: Powerliften
L: Stukje kwarktaart en protein shake
D: Currynoodlesoep met kip :9
pi_187575344
Ik had een drop! 😁
  maandag 24 juni 2019 @ 08:26:27 #212
217702 Lonaa
Honger!
pi_187575483
Vandaag: sumodeadlifts, t2b, kettlebelsnatches.
Voeder: boterham met ham en gebakken ei, shake, kwark, rosbiefsalade, falafel, aardbeien.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_187576864
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 17:20 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, Jelmer!

Heb hem wel ontvolgt op fb op een gegeven moment, wat een blaaskaak!
Zelfde hier _O-

Ik ben naar mijn werk gefietst. Dat is 33 km heen en 33 km terug :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 24 juni 2019 @ 10:37:16 #214
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187576974
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 10:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zelfde hier _O-

Ik ben naar mijn werk gefietst. Dat is 33 km heen en 33 km terug :+
Baas!

Je hoeft niet op het heetst van de dag terug hoop ik? :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187580884
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:

Baas!

Je hoeft niet op het heetst van de dag terug hoop ik? :+
Net weer thuis. Het is hier bewolkt, dus dat viel wel mee. Drie flessen water bij me. En er stond nog aardig wat wind, ook dat was fijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 24 juni 2019 @ 16:42:03 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187581713
OMG Isa! :o _O_
***
  maandag 24 juni 2019 @ 16:50:20 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_187581848
Wat knap, Isa!
disclaimer
pi_187582167
Ik heb collega's die dat een paar keer per week doen :P Alleen ik werk normaal 's nachts en vriendlief vindt het niet helemaal ok als ik in mijn uppie zo laat over bospaadjes fiets en zo :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187582178
Oh, en als ik de rest van de dag op mijn reet blijf zitten heb ik 4500 kcal verbrand volgens Cronometer 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 24 juni 2019 @ 19:00:40 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_187584327
Da's de moeite! En ik denken dat ik goed zat na mijn dagje klussen :D valt bij jou in het niet!

Ik probeer toch weer wat structuur te vinden, want dat klussen is leuk, maar ik eet al snel ongemerkt voor 1000 kcal aan koekjes weg :')

O: twee sneetjes bruin brood, 1 nectarine
L: twee sneetjes allinson zonnepit (er staat op de verpakking dat een portie 35 gram is. Een snee is 55 gram...) met geitenkaas en met kipfilet. 2 wilde perziken en 2 nectarines
T: 4 chupa chups en een grote eierkoek
D: kip korma met rijst

En nu vooral niet gaan snaaien vanavond.
Zit op zo'n 1800 kcal nu.
disclaimer
pi_187584389
Goed bezig Isa!

O: Griekse yoghurt met honing
L: 2 boterhammen met kaas
T: snack a jack
D: tomatensoep met ballen
S: uur danstraining
B: 10k stappen
  maandag 24 juni 2019 @ 19:07:26 #222
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187584446
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 16:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Net weer thuis. Het is hier bewolkt, dus dat viel wel mee. Drie flessen water bij me. En er stond nog aardig wat wind, ook dat was fijn.
Wolken en wind (tenzij vol tegen uiteraard :+) schelen inderdaad een hoop! Mooie manier om in beweging te blijven met dit weer. *O*

In ieder geval tot je afstapt, dat was hier wel een klap in het gezicht. Na nog geen 5km. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187585421
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2019 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
Da's de moeite! En ik denken dat ik goed zat na mijn dagje klussen :D valt bij jou in het niet!

Ik probeer toch weer wat structuur te vinden, want dat klussen is leuk, maar ik eet al snel ongemerkt voor 1000 kcal aan koekjes weg :')

Klussen & koekjes _O- Ja, dat hoort. Maar alsje dan maandenlang gaat klussen waarschijnlijk niet handig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187593854
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 19:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wolken en wind (tenzij vol tegen uiteraard :+) schelen inderdaad een hoop! Mooie manier om in beweging te blijven met dit weer. *O*

In ieder geval tot je afstapt, dat was hier wel een klap in het gezicht. Na nog geen 5km. _O-
Ik heb nog een rode boei van het ritje 8km van vanmorgen _O-
  dinsdag 25 juni 2019 @ 13:22:28 #225
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_187596394
Ik kreeg er geen structuur in, dus ben aan t IF'en geslagen.

Voorlopig alleen nog eten tussen 12:00 en 20:00. En geen alcohol meer.

Ga voorlopig niet tracken, maar probeer wel 'echt' eten te eten en niet all-out te gaan op koekjes, pizza en friet.

Voorlopig levert dat in een krappe week al ruim een kilo winst op.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 13:24:47 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187596428
Dat is wel netjes met IF.
Ik ben veels te bang dat ik me in de rondte ga eten, wantja anders nog honger na 20.00 uur enzo.
pi_187611742
-0.8 *O*

O: Broodje filet american, blik energydrink
S: Powerliften
L: Protein shake en nog een broodje, nectarine
D: Iets kant en klaars op werk :P
pi_187613063
Lijstje van gisteren:
O: -
L: 2 harde broodjes met kipsalade
T: waterijsje
D: gehakt, rijst, groente
T: watermeloen en 3x 0.0 radler
B: 11k stappen

Lijstje van vandaag:
O: Griekse yoghurt met honing
L: 2 harde broodjes met kaas
D: macaroni
T: watermeloen
B: 10k stappen
pi_187613132
Correctie: lunch word een dikke lap vlees ofzo :9 hongerrr
  donderdag 27 juni 2019 @ 08:08:41 #231
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_187627416
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 13:24 schreef Cue_ het volgende:
Dat is wel netjes met IF.
Ik ben veels te bang dat ik me in de rondte ga eten, wantja anders nog honger na 20.00 uur enzo.
Nou, stiekem past 't denk ik gewoon goed bij me. We eten altijd redelijk laat, dus echt honger heb ik na 20:00 nooit. Voorheen ging er dan wel nog eens uit gezelligheid een halve zak chips, bak ijs, stapel koekjes of kaasplank in. En bier/wijn/alcohol. Dat laat ik nu dus achterwege.
En een ontbijt-mens ben ik nooit geweest. Zolang ik niet ontbijt red ik t prima zonder eten tot na 12en. Als ik wle ontbijt heb ik ook de hele ochtend honger.

Vandaag voor t eerst sinds maanden weer terug onder de 80. 8 kilootjes te gaan tot eind augustus.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_187627674
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 08:08 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Nou, stiekem past 't denk ik gewoon goed bij me. We eten altijd redelijk laat, dus echt honger heb ik na 20:00 nooit. Voorheen ging er dan wel nog eens uit gezelligheid een halve zak chips, bak ijs, stapel koekjes of kaasplank in. En bier/wijn/alcohol. Dat laat ik nu dus achterwege.
En een ontbijt-mens ben ik nooit geweest. Zolang ik niet ontbijt red ik t prima zonder eten tot na 12en. Als ik wle ontbijt heb ik ook de hele ochtend honger.

Vandaag voor t eerst sinds maanden weer terug onder de 80. 8 kilootjes te gaan tot eind augustus.
Ik ken dat zo goed. Als ik in de ochtend ontbijt blijf ik honger houden. Misschien jouw schema eens proberen :)
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 27 juni 2019 @ 09:14:07 #233
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187627938
Vandaag op 76,4. 't gaat iets langzamer (door alle barbecues dus ik doe.'t zelf) maar nog steeds omlaag en daar doe ik 't voor.

Ook wandel ik een stuk meer door 't nieuwe spelletje. Erg fijne bijkomstigheid.
pi_187627967
Oh ja vanavond bbq :+

Ik loop trouwens juist minder door dat spel. Sta veel meer stil :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_187628113
-0.3

Het nieuwe spel heel even gespeeld maar vond het nog niet zo.

Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
L: 2 nofairytales met ???
T: snack a jack
D: nasi met saté
T: radler
B: 10k stappen
pi_187628261
Gisteravond rondje huisartsenpost gedaan, bleek een blaasontsteking te zijn

Mijn lijstje bestaat dus vandaag voornamelijk uit cranberrysap :P
pi_187628272
Mijn wandelen wordt gemotiveerd door Pokémon go _O- Ik vind het ook leuk om te doen :@ Gemiddeld lukt het me om bijna elke dag tussen de 5 en 10 km te wandelen nu, was vanochtend weer wat lichter op de weegschaal _O_

Blijft leuk om jullie eetschema’s te zien :Y Merk dat zodra je al genoeg beweegt je er af en toe toch best wel wat bij kunt snoepen, maar op dit moment snoep ik ook veel zomerfruit :9
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_187628277
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 09:41 schreef emmyemmy2 het volgende:
Gisteravond rondje huisartsenpost gedaan, bleek een blaasontsteking te zijn

Mijn lijstje bestaat dus vandaag voornamelijk uit cranberrysap :P
Oei, beterschap!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 27 juni 2019 @ 10:27:41 #239
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187628781
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 09:41 schreef emmyemmy2 het volgende:
Gisteravond rondje huisartsenpost gedaan, bleek een blaasontsteking te zijn

Mijn lijstje bestaat dus vandaag voornamelijk uit cranberrysap :P
Voor als je het cranberrysap zat bent: https://www.kruidvat.nl/b(...)x-capsules/p/1551747
Werkt hier als een trein als ik weer eens een blaasontsteking op voel komen. :+

Disclaimer: uiteraard geen vervanging voor antibiotica-kuren en dergelijke.

Hier een malle week, maandag was het veel te heet om te sporten, dinsdag naar Rammstein nu was dat dankzij de zitplaatsen een stuk rustiger met bier dan verwacht, maar ik heb veel te veel snoep zitten kanen op de terugweg :'), gisteren een dag vrij met uitgebreid brunchen, maar wel een uur extra fietsen naast m'n gewone sport.
Voor de rest van de week: vanavond ben ik op pad, dus vervelingsvreterij zal er niet van komen (al heb ik daar meer last van vóór ik ongesteld moet worden en dat brak vanmorgen door), morgen zit ik aan medicatie die niet zo lekker samen gaat met alcohol, dus geen weekendbiertjes. Kom maar op met die drop. :+ Omnomnom, ik heb nog dropjes over van dinsdag :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187630964
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Voor als je het cranberrysap zat bent: https://www.kruidvat.nl/b(...)x-capsules/p/1551747
Werkt hier als een trein als ik weer eens een blaasontsteking op voel komen. :+

Disclaimer: uiteraard geen vervanging voor antibiotica-kuren en dergelijke.
Goeie tip :)

Ander nieuws, mijn powerliftingriem binnen gekregen *O*
pi_187631841
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 09:42 schreef rena het volgende:
Mijn wandelen wordt gemotiveerd door Pokémon go _O- Ik vind het ook leuk om te doen :@ Gemiddeld lukt het me om bijna elke dag tussen de 5 en 10 km te wandelen nu, was vanochtend weer wat lichter op de weegschaal _O_

Blijft leuk om jullie eetschema’s te zien :Y Merk dat zodra je al genoeg beweegt je er af en toe toch best wel wat bij kunt snoepen, maar op dit moment snoep ik ook veel zomerfruit :9
Zomerfruit!
Hier veel druiven, aardbeien en kersen. En een banaan gaat er ook altijd in. :9
Wat mij nu zo irriteert: ik hou van kwark en zuivel maar hier word ik winderig van. :D
En kersen schijnen ook laxerend te werken. :')

En waarom zit mijn man nú Merci chocolaatjes te eten. -O-
  donderdag 27 juni 2019 @ 16:42:50 #242
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187633105
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 09:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ja vanavond bbq :+

Ik loop trouwens juist minder door dat spel. Sta veel meer stil :@
Ga je dan niet vaker op pad erdoor?
pi_187633383
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 16:42 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ga je dan niet vaker op pad erdoor?
Ik loop al 5 keer per dag met de hond :+
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 27 juni 2019 @ 18:04:34 #244
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187634325
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 17:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik loop al 5 keer per dag met de hond :+
Meer dan genoeg dus! 😁
pi_187644071
Waarom zijn peuters extra irritant wanneer je slecht te pas bent?

Verder gaat gewicht al de hele week ruk, eten oké en sporten zit er deze week niet in.

Heb vooral gewoon behoefte aan mijzelf insluiten in een hutje op de hei :')
pi_187644159
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 09:45 schreef neslihan het volgende:
Waarom zijn peuters extra irritant wanneer je slecht te pas bent?

Verder gaat gewicht al de hele week ruk, eten oké en sporten zit er deze week niet in.

Heb vooral gewoon behoefte aan mijzelf insluiten in een hutje op de hei :')
Omdat ze merken dat ze meer kunnen doen voordat je ingrijpt en jij je sneller irriteert :@
Nog 16 jaar te gaan _O-
  vrijdag 28 juni 2019 @ 09:52:47 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187644186
Gister slechter gegeten dan nodig.
En vandaag wordt het echt niet beter, te veel eten mee (wat ansich ook op moet / of weggegooid worden) en vanavond nog een bbq.
:+
pi_187644285
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 17:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik loop al 5 keer per dag met de hond :+
Ja jij bent niet bij te houden :D edit: zie nu pas deze workweek hustle

Weegschaal was weer braaf O+ merk nu wel dat er (bijna) een jaar een knop om is
En dan niet zo zeer qua afvallen (wat ook wel gebeurd) maar qua normale/gezonde keuzes maken.

Lijstje vandaag:

O: Griekse yoghurt met honing
L: 2 boterhammen met smeerkaas
D: kippendijspies van de bbq en ananassalsa
T: 2 0.0 radler
B: 10k stappen

[ Bericht 1% gewijzigd door Sarabi op 28-06-2019 10:04:30 ]
pi_187644336
Gisteren bij de mac geweest met de kinderen :@
De jongens zijn beide over naar de volgende groep dus Teun gaat naar 2 en Jan naar 3. Jan heeft er heel hard voor moeten werken dus toen hij mijn man belde en die zei nou weet je wat? Jullie mogen dit wel vieren dus een keer naar de Mac.
De Mac is niet voor zomaar hier thuis dus is voor hun echt een feestje eten bij de Mac en dan aan de spelletjes tafel als die vrij is en een happy meal _O-
pi_187644359
Laatst allemaal dingen laten checken (bloeddruk, vitaminen, cholesterol, hartslag, viscerale vetwaarden bij vetmeting) en ik ben gezond *O* Alleen te dik :P Maar scoorde ook hoog op spiermassa 8-)

O: Boterham pindakaas en hagelslag, blik monster
S: Powerliften
L: Kwark met whey
D: Garnalensalade

Ergens nog iets lekkers ertussen, ongesteld :')
  vrijdag 28 juni 2019 @ 10:11:24 #251
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187644422
Ananassalsa, zeg dat maar eens 10x snel achter elkaar. :+

Teveel drop, dus geen drop. Maar de drop is nu op. ;(

Blijft flauw, doe je al een hele tijd best braaf, gaat er niks af. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187644479
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 09:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja jij bent niet bij te houden :D edit: zie nu pas deze workweek hustle

Weegschaal was weer braaf O+ merk nu wel dat er (bijna) een jaar een knop om is
En dan niet zo zeer qua afvallen (wat ook wel gebeurd) maar qua normale/gezonde keuzes maken.

Lijstje vandaag:

O: Griekse yoghurt met honing
L: 2 boterhammen met smeerkaas
D: kippendijspies van de bbq en ananassalsa
T: 2 0.0 radler
B: 10k stappen
De stappen die jullie zien zijn een beetje afhankelijk van of ik mijn telefoon bij heb. Ik heb zelf namelijk een garmin horloge en die stappen synchroniseren niet met fitbit (uiteraard)

Ik heb al geprobeerd om de stappen van mijn horloge te synchroniseren met mijn telefoon en dan met de fitbit app. Maar daar trapt fitbit ook niet in.

Best jammer. Maar ik heb ook geen zin om steeds met mijn telefoon rond te lopen en als mijn telefoon in mijn handtas zit telt hij ook niet.

Nog getwijfeld om een fitbit te kopen maar eigenlijk bevalt mijn garmin me veel te goed.. Struggles ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_187644537
Pfff, na een 3-daagse werk-trip weer een ruime kilo erbij. Blijft lastig, want je gaat wel om contact te maken met de klant of leverancier, en daar is eten en borrelen een behoorlijk groot deel van. Ik heb wel twee ochtenden het hotelzwembad gebruikt voor 45 min zwemmen dus nog wel iets gezonds kunnen doen.

En Fitbit challenges, waar vind ik jullie?
pi_187644593
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 09:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ja vanavond bbq :+

Ik loop trouwens juist minder door dat spel. Sta veel meer stil :@
Welk spelletje?
pi_187644608
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 10:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Welk spelletje?
Harry Potter wizards unite :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_187650041
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 09:51 schreef Goitske het volgende:

[..]

Omdat ze merken dat ze meer kunnen doen voordat je ingrijpt en jij je sneller irriteert :@
Nog 16 jaar te gaan _O-
;( ;( ;( ;( ;( ;( :P
pi_187650047
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 10:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Harry Potter wizards unite :@
Heb hem al verwijderd. Vond hem stiekem niet zo boeiend, :X
  zaterdag 29 juni 2019 @ 10:56:59 #258
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187660948
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 17:15 schreef neslihan het volgende:

[..]

Heb hem al verwijderd. Vond hem stiekem niet zo boeiend, :X
Dat is prima toch? Ieder z'n ding. :)
pi_187668625
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 10:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat is prima toch? Ieder z'n ding. :)
Ja, vond wel jammer dat hij zo tegenviel. Misschien na updates wel leuker!
  zaterdag 29 juni 2019 @ 20:28:36 #260
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187670046
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 19:04 schreef neslihan het volgende:

[..]

Ja, vond wel jammer dat hij zo tegenviel. Misschien na updates wel leuker!
Kan ik me wat bij voorstellen. Ik hoop 't ook voor je. :)
pi_187676545
Uitgeweest en nu al 17k stappen voor de dag :P :D
  zondag 30 juni 2019 @ 10:52:40 #262
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187676596
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 10:48 schreef emmyemmy2 het volgende:
Uitgeweest en nu al 17k stappen voor de dag :P :D
Ha das een lekker begin!
  zondag 30 juni 2019 @ 11:03:29 #263
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_187676757
Blijf maar lurken hier :@ de lijstjes van wat jullie eten over de dag verspreid helpt soms met wat ik ga eten :P

Ben nu 6 maanden aan het 'dieeten'. EIgenlijk m'n hele leven om aan het gooien. 36,5kg kwijt sinds 1 januari en veel kleding is nu meer stof dan wat anders. Het doel is om voor het einde van het jaar onder de 100kg te wegen. Dat is over 4,5 kilo :@ Daarna richting het gezonde gewicht.
  zondag 30 juni 2019 @ 11:26:23 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187677073
Wauw Studiotje, wat goed zeg! _O_
En wat veel ook in 6mnd! :o
Wat is je geheim? 😇
***
  zondag 30 juni 2019 @ 11:31:57 #265
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187677148
quote:
10s.gif Op zondag 30 juni 2019 11:03 schreef Studiotje het volgende:
Blijf maar lurken hier :@ de lijstjes van wat jullie eten over de dag verspreid helpt soms met wat ik ga eten :P

Ben nu 6 maanden aan het 'dieeten'. EIgenlijk m'n hele leven om aan het gooien. 36,5kg kwijt sinds 1 januari en veel kleding is nu meer stof dan wat anders. Het doel is om voor het einde van het jaar onder de 100kg te wegen. Dat is over 4,5 kilo :@ Daarna richting het gezonde gewicht.
Wow! Jij hebt hard gewerkt zeg! Supergoed zeg!
pi_187677454
quote:
10s.gif Op zondag 30 juni 2019 11:03 schreef Studiotje het volgende:
Blijf maar lurken hier :@ de lijstjes van wat jullie eten over de dag verspreid helpt soms met wat ik ga eten :P

Ben nu 6 maanden aan het 'dieeten'. EIgenlijk m'n hele leven om aan het gooien. 36,5kg kwijt sinds 1 januari en veel kleding is nu meer stof dan wat anders. Het doel is om voor het einde van het jaar onder de 100kg te wegen. Dat is over 4,5 kilo :@ Daarna richting het gezonde gewicht.
Wat goed!

Weekend hier was eh, nogal veel van het goede haha. Volgende week starten met een nieuw sportschema, ben benieuwd.
pi_187677462
quote:
10s.gif Op zondag 30 juni 2019 11:03 schreef Studiotje het volgende:
Blijf maar lurken hier :@ de lijstjes van wat jullie eten over de dag verspreid helpt soms met wat ik ga eten :P

Ben nu 6 maanden aan het 'dieeten'. EIgenlijk m'n hele leven om aan het gooien. 36,5kg kwijt sinds 1 januari en veel kleding is nu meer stof dan wat anders. Het doel is om voor het einde van het jaar onder de 100kg te wegen. Dat is over 4,5 kilo :@ Daarna richting het gezonde gewicht.
_O_ Wat knap zeg in zo’n korte tijd!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_187677476
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 11:52 schreef rena het volgende:

[..]

_O_ Wat knap zeg in zo’n korte tijd!
Wow wat snel!
pi_187677567
Goed bezig studiotje
Kom ik aan met mijn 5kg :D
  zondag 30 juni 2019 @ 18:57:36 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_187685738
Morgen is het weer zo ver jongens! De eerste dag van de maand, een maandag, en de eerste dag na mijn vakantie! Dit moet een teken zijn.
Over 3 maanden ben ik slank!!
disclaimer
  zondag 30 juni 2019 @ 20:04:48 #271
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_187687140
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2019 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw Studiotje, wat goed zeg! _O_
En wat veel ook in 6mnd! :o
Wat is je geheim? 😇
Mijn geheim? :P Ehhh... gewoon doen wat je zelf denkt dat het goede is. De meeste gaan dieeten en gooien dan alles in 1 keer om. Dat werkt niet. Dus ik heb het stapje voor stapje gedaan tot ik mij goed er bij voelde en toen een stapje extra gezet. Ik gebruik verder geen trainer, of iemand die mij coacht, vreselijk. Doe 't op m'n eigen manier. :P

Heb eerst m'n hele eetpatroon omgegooid, dat was stap 1 en die is nu een stuk gezonder. Ook heel normaal geworden nu om zo te eten. Let er niet eens meer echt op, het enige waar ik op let is dat het geen vlees is, want vlees eet ik niet meer :@ En patat, pizza, chocolade, snoep kan gewoon, maar met mate.

Verder haat ik de sportschool, vreselijk. Dus zocht ik iets wat ik leuk vind, en dat was fietsen. Dus een mountainbike gehaald en nu scheur ik zo'n 3 a 4 keer per week door de bossen hier (soms 20, soms 30km per keer).

En de laatste maanden hou ik dat goed vol, vind het ook leuk dus dat is fijn. Ga binnenkort beginnen met wat trainingen om spieren te kweken, want je houd best wat vel over helaas. Maar ja, liever vel over en nieuwe zelfvertrouwen dan dikker en jezelf niet goed voelen :@
pi_187689293
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2019 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
Morgen is het weer zo ver jongens! De eerste dag van de maand, een maandag, en de eerste dag na mijn vakantie! Dit moet een teken zijn.
Over 3 maanden ben ik slank!!
Dit wilde ik typen :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 30 juni 2019 @ 22:01:32 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187689551
Mag ik mee doen in de polonaise? :@
*O*

Studiotje, mooie inspiratie! :Y
***
  zondag 30 juni 2019 @ 23:43:29 #274
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_187691783
Vandaag kreeg ik de eerste opmerking van iemand dat opviel dat ik ben afgevallen. Yay! Stiekem toch wel fijn dat anderen 't ook zien.

Zelf merk ik dat de 'kipfilets' aan m'n bovenarmen kleiner zijn geworden, en ik m'n beha's 1 strandje strakker moet en de cups niet meer strak zitten of uitpuilen maar gewoon beschaafd gevuld zijn.
  maandag 1 juli 2019 @ 09:16:03 #275
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187694070
Ik haat polonaises, maar ik sluit toch aan. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 1 juli 2019 @ 09:17:36 #276
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_187694080
Met dit warme weer zijn bij mij echt de ijsjes het probleem :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_187694113
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 09:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Met dit warme weer zijn bij mij echt de ijsjes het probleem :@
De vriezer vol gooien met waterijsjes?
  maandag 1 juli 2019 @ 09:25:31 #278
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_187694152
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 09:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De vriezer vol gooien met waterijsjes?
Het zijn ook waterijsjes. Dat wel gelukkig :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_187694161
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 09:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het zijn ook waterijsjes. Dat wel gelukkig :+
Ow dan moet je toch wel echt heel veel eten wil dat effect hebben :D
  maandag 1 juli 2019 @ 09:35:09 #280
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_187694230
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 09:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow dan moet je toch wel echt heel veel eten wil dat effect hebben :D
Oh nee het valt wel me qua effect. Maar het maakt wel het verschil van op onderhoud zitten kf afvallen zeg maar :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_187694252
ik heb weer een weekend gehad. Ik zit nu echt in een patroon.
Vrijdag: 72
Maandag: 75
:'( :'(

En ik had dus precies dezelfde gedachte als @Stormqueen - maandag gaan we weer want het is 1-7 en de eerste dag van de week :9

ik heb volgende maand een leuke bruiloft + weekendje weg - Dan wil ik wel de 69.9 op de weegschaal gezien hebben en als kadootje een leuk jurkje voor mezelf kopen. Maar die weekenden he :%

/edit en ik ben me er van bewust dat ik vorige maand het dieten afgezworen heb maar hoe zonde is het om net voor de finishlijn te stoppen? Juist. Dus ik ben weer terug naar af :P
pi_187694263
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 09:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh nee het valt wel me qua effect. Maar het maakt wel het verschil van op onderhoud zitten kf afvallen zeg maar :)
Over hoeveel waterijsjes per dag hebben we het eigenlijk?

Want 2 of 3 lijkt me zelfs qua onderhoud/afvallen niet echt effect hebben als de lijstjes verder normaal zijn.
  maandag 1 juli 2019 @ 09:38:53 #283
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187694264
Die waterijsjes zijn heerlijk met dat warme weer, maar calorieloos zijn ze inderdaad niet.

Goed, planning voor vandaag is geen overbodige rotzooi eten, niet te zwaar avondeten en 45-60 minuten hardlopen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Miss SHO maandag 1 juli 2019 @ 17:37:40 #284
22592 crew  Ole
pi_187701405
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 09:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Met dit warme weer zijn bij mij echt de ijsjes het probleem :@
dozen vol hier :@
Kan beter een Magnum nemen..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_187701529
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 09:37 schreef DrSauvignon het volgende:
ik heb weer een weekend gehad. Ik zit nu echt in een patroon.
Vrijdag: 72
Maandag: 75
:'( :'(

En ik had dus precies dezelfde gedachte als @:stormqueen - maandag gaan we weer want het is 1-7 en de eerste dag van de week :9

ik heb volgende maand een leuke bruiloft + weekendje weg - Dan wil ik wel de 69.9 op de weegschaal gezien hebben en als kadootje een leuk jurkje voor mezelf kopen. Maar die weekenden he :%

/edit en ik ben me er van bewust dat ik vorige maand het dieten afgezworen heb maar hoe zonde is het om net voor de finishlijn te stoppen? Juist. Dus ik ben weer terug naar af :P
3 kilo erbij is ook wel fors en dan beweeg je wrs ook nog meer in het weekend, wat eet je dan allemaal extra?
pi_187701544
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 17:37 schreef Ole het volgende:

[..]

dozen vol hier :@
Kan beter een Magnum nemen..
Passen er qua kcal niet 8 raketten in een magnum?
  maandag 1 juli 2019 @ 18:04:56 #287
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187701841
Goed, het idee was een kilometer of 6 hardlopen, maar ik kon een routepijltje niet vinden, dus het werden er 9. :')

Straks broccoli met een kaasschijf. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187702259
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit wilde ik typen :(
Oi! Same here :X :+ :P
  maandag 1 juli 2019 @ 18:51:21 #289
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187702534
Thuis!
Ontzettend heerlijk gegeten.. maar ook veel bewogen.. bhs die te groot lijken..
Ben benieuwd naar de weegschaal..

Heb bijna de neiging om mn weegschaal mee te nemen naar mn ouders.. waar ik logeer.. :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 1 juli 2019 @ 19:45:02 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187703633
Wij hebben hem wel eens meegenomen op vakantie in jaren dat we net lekker gingen in de zomer. :Y
***
pi_187703661
Lijstje voor vandaag:
O: Griekse yoghurt met honing
L: 2 boterhammen met kaas
T: 2 snack a jacks
D: spaghetti en stukje brood met aioli
T: watermeloen
B: 10k stappen
pi_187703681
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2019 17:46 schreef MCH het volgende:

[..]

3 kilo erbij is ook wel fors en dan beweeg je wrs ook nog meer in het weekend, wat eet je dan allemaal extra?
vocht. Zoveel krijg ik er echt allemaal niet bijgegeten in het weekend maar ik eet wel wat zouter, drink wat alcohol. Neemt niet weg dat ik er niet van baal.
pi_187708755


Laten we hopen dat de trend van eind juni zich niet voortzet in juli :')
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 juli 2019 @ 00:31:36 #294
22592 crew  Ole
pi_187709487
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2019 17:47 schreef MCH het volgende:

[..]

Passen er qua kcal niet 8 raketten in een magnum?
5 ongeveer..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 2 juli 2019 @ 07:52:43 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_187710971
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 23:45 schreef neslihan het volgende:
[ afbeelding ]

Laten we hopen dat de trend van eind juni zich niet voortzet in juli :')
Hoezo, het gaat toch prachtig omlaag?
Of had je een rechte lijn naar beneden verwacht? ;)
disclaimer
  dinsdag 2 juli 2019 @ 08:23:04 #296
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_187711182
Een raketje is 40 kcal.

Een Magnum Classic 260 kcal.

dus 6,5 raketjes in een Magnum.

Anyway, moet allemaal kunnen IIFYM ftw *O*
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_187711254
Gut. Ik had vorige week in 1 dag 7 perenijsjes. Had ik dus óók een magnum kunnen hebben :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 juli 2019 @ 09:31:17 #298
22592 crew  Ole
pi_187711753
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 08:32 schreef Isabeau het volgende:
Gut. Ik had vorige week in 1 dag 7 perenijsjes. Had ik dus óók een magnum kunnen hebben :o
Ja die gaan er zo in. En na een Magnum zit ik vol!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 2 juli 2019 @ 09:43:23 #299
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_187711882
Oh echt? Magnums kan ik ook makkelijk blijven vreten :+ die happen ook een stuk sneller weg dan zo'n waterijsje.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 09:56:41 #300
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187712025
Waterijsjes. O+ Perenijsjes O+ Marsijsjes O+

Eigenlijk gewoon al het ijs. :')

Gisteren mooi op zo'n 1900kcal geëindigd, plan voor vandaag is ongeveer hetzelfde. Staat wel pasta op de planning, dus de D zal wat groter uitvallen dan gisteren (aardappel, kaasschijf, broccoli). :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 2 juli 2019 @ 09:56:54 #301
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187712029
IJs. :9~
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')