nog
dag(en)
uur
minuten
seconden
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 10 juni 2019 @ 19:15:09 #51
4089 Brighteyes
Gewoon gelukkig!
pi_187357656
registreer om deze reclame te verbergen
Lijstje van vandaag:

O: Low calorie meal shake Cappuccino :9 (Ik haat koffie, maar vind alles met koffie-smaak lekker. :D Manlief drinkt wel koffie en vindt dit super goor. :D )
T: 3 gekookte eitjes
L: flink wat gegrilde kipfilet
T: 2 bifi's
D: pastasalade met tonijn, feta, olijven, komkommer en zoete puntpaprika
T: yoghurt met aardbeien en haverzemelen
pi_187357800
Mijn lijstje:
O: 2x knackebrod met huttekase, 250 gr magere kwark
L: 2x boterham met kipfilet
S: 3 km hardlopen (ben nog aan het opbouwen :))
T: 250 gr magere kwark, sinaasappel
D: zilvervliesrijst, broccoli en stukje zalm
T: kiwi
  maandag 10 juni 2019 @ 22:04:45 #53
4089 Brighteyes
Gewoon gelukkig!
pi_187361293
Er komt nog wat dubbelvla en 100ml opgeklopte melk bij. ;)
  dinsdag 11 juni 2019 @ 10:05:06 #54
248821 Rauw.
op je bord.
pi_187366907
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:22 schreef Pinuts het volgende:
Mijn lijstje:
O: 2x knackebrod met huttekase, 250 gr magere kwark
L: 2x boterham met kipfilet
S: 3 km hardlopen (ben nog aan het opbouwen :))
T: 250 gr magere kwark, sinaasappel
D: zilvervliesrijst, broccoli en stukje zalm
T: kiwi
je ging naar de politie toch? Of had je een test daarvoor?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_187366992
Na een 3 weken van vakantie, niet in het ritme komen na de vakantie en een vreet-pinkster weekend vandaag maar weer begonnen. De weegschaal was niet lief vanmorgen ;(

O: maaltijdvervanger
L: boterham met zuivelspread + 2 appels
T: maaltijdvervanger
L: iets van groente + vlees
T: blokje kaas
pi_187367082
O: Griekse yoghurt met honing
L: bietenquiche
D: pulled chicken met zoete aardappel
T: aardbeien
B: 10k stappen
pi_187367457
Meer mensen de ervaring dat je weerstand ineens anders is zodra je veranderd van voedingspatroon? Ik eet nu gezonder en gevarieerder en ik beweeg veel meer, maar ik ben sindsdien ontzettend aan het kwakkelen met mijn gezondheid }:| Heb ik gewoon pech of kan dat samenhangen :+ ?

O: Halfvolle yoghurt, muesli, gojibessen, lijnzaad. Water.
T: Koffie en een appel.
L: 3 bruine boterhammen met grillworst en een knijpfruit.
T: Maiswafel, sultana of fruit, weet nu nog niet precies.
D: Brood, vanavond weer naar mijn personal trainer dus dan eet ik niet te zwaar, normaal eet ik gewoon een warme maaltijd.
T: Weet ik nog niet.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 11 juni 2019 @ 12:14:21 #58
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_187368129
Ik had ook last van mindere weerstand in de periode dat ik begon met (veel) minder eten dan voorheen. Zeker in combinatie met meer sporten, dan heeft je lichaam gewoon minder energie over om aan je weerstand te verspijkeren dan voorheen.

Trok bij mij ook vanzelf weer recht.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 12:20:38 #59
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187368194
Ik had vooral last van mn buik.. op gezet ed.. kan me ook voorstellen dat als je darmen het minder goed doen (zoals bij mij) dat er daardoor idd minder energie uit je eten opgenomen wordt..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Klus snacks - Barrels Basic Binnen en Buitenhuis klut topic
pi_187368994
Goed om te weten dat dat dus kan. Voor de verandering zijn het niet mijn darmen, die eerder vrij gevoelig waren, maar ik ben al een week of 4/5 aan het snotteren, hoesten etc, zo irritant }:|
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_187374493
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 10:05 schreef Rauw. het volgende:

[..]

je ging naar de politie toch? Of had je een test daarvoor?
Defensie :) ben nu op mijn veiligheidsonderzoek aan het wachten.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 19:03:58 #62
4089 Brighteyes
Gewoon gelukkig!
pi_187374768
O: shake
T: 3 gekookte eieren
L: 2 tartaartjes
T: niks
D: spaghetti met verse saus, een puntpaprika en wat cherry tomaatjes

Als T straks nog wat yoghurt met aardbeien denk ik. :9
pi_187376408
Oke, ik heb me nog nooit zo slap gevoeld. Ik wil/moet sterker worden. Dit wil ik doen door middel van oefeningen met lichaamsgewicht zoals push ups, pull ups, plank, squats etc. Dus ik had zo'n weerstandsband gekocht om pull ups te leren die 40 kg zou trekken. En zelf daar mee kan ik geen pull ups ;'). Zelfs negatives zaten er niet in. Negative chin ups gingen nog een beetje, maar ook maar 3 reps ofzo. Dus nu maar even een zwaardere band bestellen en hopelijk dat het daar mee wel lukt. 1 band zwaarder is 60 kg, dus als ik daar mee mijn 75 kg niet omhoog krijg ben ik echt een loser :P
pi_187383409
MyFitnessPall synct eindelijk weer met fitbit *O*

Het gaat hier gestaag door in de goede richting. Wel een paar etentjes op de planning dus ben benieuwd hoe dat zal gaan. Wat is qua alcoholische drankjes de beste optie?
  woensdag 12 juni 2019 @ 09:11:01 #65
248821 Rauw.
op je bord.
pi_187383538
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 20:36 schreef Pinuts het volgende:
Oke, ik heb me nog nooit zo slap gevoeld. Ik wil/moet sterker worden. Dit wil ik doen door middel van oefeningen met lichaamsgewicht zoals push ups, pull ups, plank, squats etc. Dus ik had zo'n weerstandsband gekocht om pull ups te leren die 40 kg zou trekken. En zelf daar mee kan ik geen pull ups ;'). Zelfs negatives zaten er niet in. Negative chin ups gingen nog een beetje, maar ook maar 3 reps ofzo. Dus nu maar even een zwaardere band bestellen en hopelijk dat het daar mee wel lukt. 1 band zwaarder is 60 kg, dus als ik daar mee mijn 75 kg niet omhoog krijg ben ik echt een loser :P
Vergeet niet dat het aanspreken van (alle) juiste spiergroepen al een heel end scheelt.
Zoek op wat je moet voelen en probeer of je het voelt.
  woensdag 12 juni 2019 @ 09:11:24 #66
248821 Rauw.
op je bord.
pi_187383541
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:53 schreef Tuindier het volgende:
Wat is qua alcoholische drankjes de beste optie?
Niet nemen.
  woensdag 12 juni 2019 @ 09:52:05 #67
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_187383984
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:53 schreef Tuindier het volgende:
MyFitnessPall synct eindelijk weer met fitbit *O*

Het gaat hier gestaag door in de goede richting. Wel een paar etentjes op de planning dus ben benieuwd hoe dat zal gaan. Wat is qua alcoholische drankjes de beste optie?
De minst alcohol-houdende dranken.
De mixjes met de minst toevoegende caloriehoudende frisdranken of sappen. (baco-light/zero etc).

Maar beter is natuurlijk gewoon niet nemen.

Aan de andere kant als je lekker balanst moet je ook kunnen genieten van een lekkere borrel, wees niet te streng voor jezelf ^O^
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_187384108
Gewoon drinken wat je het lekkerst vindt maar dan vooral niet te veel.
pi_187384164
getdrunknotfat.com
Het boeit me niet wat jullie zeggen jongens, maar volgens mij ga ik me veel beter voelen als ik leave. Boeit me verder ook niet hoor. _O- Ik lach er alleen maar om. :')
  woensdag 12 juni 2019 @ 10:35:03 #70
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187384402
Was qua alcohol pure wodka niet de beste optie? :+

Het is net hoe je er zelf inzit, voor mezelf mag ik best een of twee biertjes als ik een etentje heb, maar ik vind stabiel blijven de komende periode ķķk een prima resultaat. Het zou een beetje jammer zijn als je je resultaat te niet doet, zeg maar. :+

Met meerdere etentjes in een week, zou ik denk ik wel de alcohol laten voor wat 'ie is. Of daarna een week of twee mezelf even droogleggen. :+

O+ Balans O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187384540
Niet nemen had ik ook al bedacht. En met mate drinken zal ik ook doen. Wat zijn nou handige keuzes qua eten bij een eetcafe? Die maaltijdsalades gaan vaak zoveel kaas of andere calorierijke dingen in dat ik niet overtuigd ben dat dat een betere keuze is dan een hamburger. Iemand daar nog een tip?
  woensdag 12 juni 2019 @ 10:52:23 #72
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_187384564
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:49 schreef Tuindier het volgende:
Niet nemen had ik ook al bedacht. En met mate drinken zal ik ook doen. Wat zijn nou handige keuzes qua eten bij een eetcafe? Die maaltijdsalades gaan vaak zoveel kaas of andere calorierijke dingen in dat ik niet overtuigd ben dat dat een betere keuze is dan een hamburger. Iemand daar nog een tip?
Een tip van mijn eigen personal trainer is om je vooral niet te druk moet maken omdat je het toch amper kan berekenen. Hij raadt dan aan om gewoon ruim te nemen, bijv van tevoren incalculeren dat je 1000 kcal daaraan kwijt bent. (en dan dus los van je keuzes qua eten. Eet gewoon waar je zin in hebt).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_187384610
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:52 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Een tip van mijn eigen personal trainer is om je vooral niet te druk moet maken omdat je het toch amper kan berekenen. Hij raadt dan aan om gewoon ruim te nemen, bijv van tevoren incalculeren dat je 1000 kcal daaraan kwijt bent. (en dan dus los van je keuzes qua eten. Eet gewoon waar je zin in hebt).
Dat klinkt wel als een logische aanpak ja. Wil er ook wel van genieten maar het enigzins binnen de perken houden met teveel etentjes in een paar weken. Ik ga dit is eens proberen. En stabiel eten ipv tekort creëeren op zulke dagen is ook best acceptabel.
  woensdag 12 juni 2019 @ 10:59:37 #74
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_187384656
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:56 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Dat klinkt wel als een logische aanpak ja. Wil er ook wel van genieten maar het enigzins binnen de perken houden met teveel etentjes in een paar weken. Ik ga dit is eens proberen. En stabiel eten ipv tekort creëeren op zulke dagen is ook best acceptabel.
Ja sterker nog, dit is iets wat hij ook in veel gevallen aanraadt. Als je bijv 2 dagen op onderhoud eet en 5 dagen in een negatieve energiebalans zit, val je gemiddeld nog steeds af. Op een iets minder snel tempo, maar zo is het wel vol te houden.
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:00:24 #75
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187384671
En anders dingen als gegrild vlees, sauzen/dressing apart vragen. Blijft het nog steeds meer kcals dan je zelf zou eten, maar dan voorkom je dat een salade in dressing zwemt, bijvoorbeeld.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')