Smooth talker, maar dead walker als je dat tijdens mijn jacht wil doen hèquote:Op donderdag 5 april 2018 23:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja goed punt, ik zou je alleen maar afleiden denk ik.
Waarom praten, als ik ook gewoon naar je ogen kan kijken?
ik doe dan toch alsof, om andere mannen te interesseren.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Smooth talker, maar dead walker als je dat tijdens mijn jacht wil doen hè
De mijne, behalve op 2e paasdag. Wat voor type(s) kun jij niet weerstaan?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik doe dan toch alsof, om andere mannen te interesseren.
Welk type man ontkomt niet aan jou?
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie (V) wil er niet neuken?
Binnen 5 min geen antwoord = dus wel neuken.
Niet allemaal tegelijk niet antwoorden
Aha, dus ik moet weer een jaar wachten?#!quote:Op donderdag 5 april 2018 23:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De mijne, behalve op 2e paasdag. Wat voor type(s) kun jij niet weerstaan?
Weg waar naar toe?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet echt, we wisten niet zeker of je echt weg was
Zo groen als gras qua leeftijd of ..? Ik zou sowieso niet op mij wachten, valt dan toch alleen maar tegen.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aha, dus ik moet weer een jaar wachten?#!
Ik heb geen idee joh.
Ik ben zo groen als gras.
Maar zolang de emoband maar sterk is, dat is vrij snel duidelijk.
Ow zo. Ik had eigenlijk al moeten slapen jaquote:Op donderdag 5 april 2018 23:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Offline, zodat je niet zou lezen wat we over je te roddelen hebben natuurlijk
ik ben al oud (30) zat.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo groen als gras qua leeftijd of ..? Ik zou sowieso niet op mij wachten, valt dan toch alleen maar tegen.
Weltrustenquote:Op donderdag 5 april 2018 23:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow zo. Ik had eigenlijk al moeten slapen ja
Dus roddel lekker verder. Weltrusten
30 is nog jong joh. Ik denk dat mijn magie meer in de keuken ligt dan in bed eerlijk gezegd. Wat doe je zoal aan leuke dingen in het leven? Wat is, naast vrouwen en seks, je passie?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik ben al oud (30) zat.
Dus niet qua leeftijd.
Hoezo val je tegen, iemand ziet iig genoeg in je om bij jou te willen zijn.
Of ben je alleen goed in bed?
Weet de leeftijden niet, maar jij bent zo leuk dat ik best snap dat je niet weg gejaagd bentquote:Op donderdag 5 april 2018 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben hier echt de jongste geloof ik he?
Iedereen jonger dan ik is ook weggejaagd.
Ja hoiquote:
dames werden toch alleen weggejaagd?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weet de leeftijden niet, maar jij bent zo leuk dat ik best snap dat je niet weg gejaagd bent
Jong genoeg dat mensen zeggen dat ik te jong voor ze ben.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja hoi
Kan nog niet slapenwaarom komt die maagzuur als ik wil gaan slapen??
En zoveel jonger ben je toch niet?
Reflux kan verergeren als je horizontaal gaat dacht ik?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja hoi
Kan nog niet slapenwaarom komt die maagzuur als ik wil gaan slapen??
En zoveel jonger ben je toch niet?
Jonkies zijn leukerquote:Op donderdag 5 april 2018 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jong genoeg dat mensen zeggen dat ik te jong voor ze ben.
heb ook liever een goed gevuld bord dan een pijpbeurt, denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
30 is nog jong joh. Ik denk dat mijn magie meer in de keuken ligt dan in bed eerlijk gezegd. Wat doe je zoal aan leuke dingen in het leven? Wat is, naast vrouwen en seks, je passie?
Nee, da's niet waar, maar die zijn er vocaler over misschien denk ikquote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dames werden toch alleen weggejaagd?
Rechtop slapen is ook zowatquote:Op donderdag 5 april 2018 23:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Reflux kan verergeren als je horizontaal gaat dacht ik?
Ben je een beetje zo een serieus typje dan? Wat voor sport? Dierenrechten als in gekruid en gepaneerd op je bord of juist niet?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
heb ook liever een goed gevuld bord dan een pijpbeurt, denk ik.
Ik heb al mijn passies afgezworen in mijn jeugd.
Ik moet een beetje mijzelf hervinden om er nog wat van te gaan maken.
Maar sport/filosofie/dierenrechten/mensenrechten is allemaal leuk
Wat staat hier???quote:Op donderdag 5 april 2018 23:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
heb ook liever een goed gevuld bord dan een pijpbeurt, denk ik.
Heb een paar jaar met een verhoogd hoofdeinde geslapen, dus dat is niet zo ouderwets rechtop. Maar beter als je rennies hebtquote:Op donderdag 5 april 2018 23:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Rechtop slapen is ook zowat
Toch maar aan de Rennies dan
Nou, ik denk dat ik een ontzettend vrije geest ben, maar door pers leed veel te serieus ben geworden.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben je een beetje zo een serieus typje dan? Wat voor sport? Dierenrechten als in gekruid en gepaneerd op je bord of juist niet?
Ik ben raarquote:Op donderdag 5 april 2018 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naww.
Dat hoor je niet vaak eigenlijk.
Hoe jong ben je dan?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben hier echt de jongste geloof ik he?
Iedereen jonger dan ik is ook weggejaagd.
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
dat als je niet kunt koken mij mag pijpen.
Die goeie ouwe tijd.quote:
goed leren pijpen danquote:Op donderdag 5 april 2018 23:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik denk dat als ik op mn kookkunsten beoordeelt word, ik altijd vrijgezel blijf
Pers als in media of persoonlijk leed? Of beide?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik een ontzettend vrije geest ben, maar door pers leed veel te serieus ben geworden.
Niet gepaneerd uiteraard.
Hoe wij met elkaar en de dieren omgaan mag van mij drastisch veranderen.
Ik ben gek om duursporten (fietsen, langlaufen)
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd.
Maar Fripsel leest vast nog wel mee.
We zouden een prima team kunnen zijn als je jonkies niet leuker zou vinden dan oudjesquote:Op donderdag 5 april 2018 23:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik denk dat als ik op mn kookkunsten beoordeelt word, ik altijd vrijgezel blijf
Je mag wel voor me koken hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 23:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
We zouden een prima team kunnen zijn als je jonkies niet leuker zou vinden dan oudjes
Ik trek mensen die weinig lusten over het algemeen heel slechtquote:Op donderdag 5 april 2018 23:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je mag wel voor me koken hoor![]()
Ik lust alleen niet veel
Hoe ouder ik word, hoe meer ik dat te horen lijk te krijgen gek genoeg.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk dat jij en Zwabber te jong zijn voor haar
Wat lust je wel dan?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je mag wel voor me koken hoor![]()
Ik lust alleen niet veel
Geen idee waar dat ineens vandaan komt.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk dat jij en Zwabber te jong zijn voor haar
Is TaMieke even blij dat ze geen piemel heeft..quote:Op donderdag 5 april 2018 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik trek mensen die weinig lusten over het algemeen heel slecht
Groot gemis hoor. Je moest eens weten hoe fijn het is om er wel een te hebben.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is TaMieke even blij dat ze geen piemel heeft..
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is TaMieke even blij dat ze geen piemel heeft..
Persoonlijk ja..quote:Op donderdag 5 april 2018 23:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Pers als in media of persoonlijk leed? Of beide?Jammer wel, ik hoop dat het je niet van weerhoudt om evengoed te genieten van wat er wel is. Eens wat onze omgang met dieren betreft. Levende wezens als producten volledig binnen houden enzo
![]()
Wat spreekt je aan in duursporten? Langlaufen kun je denk ik niet droog uitvoeren hier hè?
Scheelt dat je mij niet hoeft te trekkenquote:Op donderdag 5 april 2018 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik trek mensen die weinig lusten over het algemeen heel slecht
Ja, dat gaat 'm niet worden in dit levenquote:Op donderdag 5 april 2018 23:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Groot gemis hoor. Je moest eens weten hoe fijn het is om er wel een te hebben.
Dat iedereen je te jong vindt bedoel je?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe ouder ik word, hoe meer ik dat te horen lijk te krijgen gek genoeg.
Wat vreemdquote:Op donderdag 5 april 2018 23:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen idee waar dat ineens vandaan komt.Maar komt goed uit want ik zal ook nooit op haar vallen.
Ik gok vooral het tweede. Klinkt toch aardiger dan "Nee gast, niet met zo'n kop." Of iets dergelijks.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat iedereen je te jong vindt bedoel je?
Dat is wel vreemd.
Sommige mensen doen graag moeilijk of moeten een gemakkelijk smoesje hebben
Een basis is belangrijk ja, maar hopelijk staar je je niet blind op zoiets perfectioneren voor je echt aan de bak gaat zeg maar.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Persoonlijk ja..
Ik moet eerst een basis bouwen om verder te gaan.
Genieten ga ik zeker
Ik zou eigenlijk veganist moeten zijn. (Dieren bezwangeren voor mijn melk gaat wel ver)
Misschien ga ik dat wel worden, een nobel streven.
Sporten om te kijken hoe diep ik kan gaan, wat het lichaam aankan langdurig/kortstondig.
Ik heb niet zo'n haat zoals anderen dat hebben richting haar hoor. Ik weet gewoon dat zij mijn type niet is.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat vreemd
Jullie lijken mij echt het perfecte koppel![]()
Ow wat fijn! Die hulp kan ik natuurlijk niet afslaanquote:Op donderdag 5 april 2018 23:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik kan wel tips tijdens praktijk geven denk ik.
Wie heeft het over haat? Maar grumpycat en unicorns + glitters, what’s not to love??!quote:Op donderdag 5 april 2018 23:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n haat zoals anderen dat hebben richting haar hoor. Ik weet gewoon dat zij mijn type niet is.
Grumpycat is alweer een tijdje de deur uit hoor.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wie heeft het over haat? Maar grumpycat en unicorns + glitters, what’s not to love??!![]()
Ik moet nog leren janken joh, dus aan de bak kom ik zeker.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Een basis is belangrijk ja, maar hopelijk staar je je niet blind op zoiets perfectioneren voor je echt aan de bak gaat zeg maar.
Principes zijn mooi, maar consuminderen is al een mooie stap. Zeker bij belastende sporten moet je echt wel opletten dat je goed volwaardige meuk binnenkrijgt, want vegavoer heeft minder biologische waarde. Je moet dan slimmer combineren om op peil te blijven zeg maar. Kan wel weer een leuke uitdaging zijn in de keuken die creatief maakt enzo
hij staat graag tot uw dienstquote:Op donderdag 5 april 2018 23:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow wat fijn! Die hulp kan ik natuurlijk niet afslaan![]()
Waarom kun je niet multi-quoten op mobiel??!!
Zit wat in. Afgewezen worden is nooit leuk, maakt niet uit wat de reden of smoesje dan is.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gok vooral het tweede. Klinkt toch aardiger dan "Nee gast, niet met zo'n kop." Of iets dergelijks.
Vond die leuker dan deze creepquote:Op donderdag 5 april 2018 23:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Grumpycat is alweer een tijdje de deur uit hoor.
Misschien is het ook gewoon niet je kop, maar dat je een bepaalde ontwikkeling mist waardoor je jeugdig overkomt ofzo. Niet lullig bedoelt, maar de single leef kan je anders vormen dan relaties en samenwonen enzo. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, dit is ook een grove generalisatie en niet iets waarmee je totaal kansloos bent ofzoquote:Op donderdag 5 april 2018 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gok vooral het tweede. Klinkt toch aardiger dan "Nee gast, niet met zo'n kop." Of iets dergelijks.
klein beetje maarquote:Op donderdag 5 april 2018 23:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo lijk ik zo’n aandachtshoer
Vind mezelf teveel aanwezig
Freddie Mercury een creep noemen. Jij hebt nog een hoop te leren.quote:
Oh dat is onhandig als je daar wel behoefte aan hebt. Iets als haptonomie al eens overwogen ofzo?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik moet nog leren janken joh, dus aan de bak kom ik zeker.
Dat sporten is een mogelijk streven he, ik voer het niet uit, geef enkel mijn interesse aan.
Ik ben op dit moment zo star als maar kan. Echt experimenteren met eten kan wellicht over jaren.
trustequote:Op donderdag 5 april 2018 23:59 schreef scrupuleus het volgende:
Tijd voor beter bed.
Xxjes mary, mieke en bobbie en de rest
Weltrusten scrupuleusquote:Op donderdag 5 april 2018 23:59 schreef scrupuleus het volgende:
Tijd voor beter bed.
Xxjes mary, mieke en bobbie en de rest
Zit wat in. Maar als hij de kans niet krijgt, kan hij het ook niet ontwikkelen toch?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien is het ook gewoon niet je kop, maar dat je een bepaalde ontwikkeling mist waardoor je jeugdig overkomt ofzo. Niet lullig bedoelt, maar de single leef kan je anders vormen dan relaties en samenwonen enzo. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, dit is ook een grove generalisatie en niet iets waarmee je totaal kansloos bent ofzo
multiquotes zijn matig te volgen, mobiel helemaal een crime. #haataanmultiquotesquote:Op donderdag 5 april 2018 23:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo lijk ik zo’n aandachtshoer
Vind mezelf teveel aanwezig
Wel in deze versie.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Freddie Mercury een creep noemen. Jij hebt nog een hoop te leren.
Wel nee en ik zou het eerlijk zeggen, want ik houd niet van concurrentie en ben bezig om mijn postcount op te krikkenquote:
Quotes zoals MK die doet, die zijn lastig te volgenquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
multiquotes zijn matig te volgen, mobiel helemaal een crime. #haataanmultiquotes
Quotes? Dat zijn verdomme hele scripties die die jongen uit zijn klauwen weet te persen. Als hij zo'n prestatie nou in bed voor elkaar gekregen had, zou Elvi de komende 20 jaar niet meer om piemel gemekkerd hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Quotes zoals MK die doet, die zijn lastig te volgen
Mssn moet je je lappen tekst verdelen over meerdere post voor je postcountquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel nee en ik zou het eerlijk zeggen, want ik houd niet van concurrentie en ben bezig om mijn postcount op te krikken(Ik vind multiquoten in een sc op zo een tempo teveel gedoe
Houdt het niet bij
)
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Quotes? Dat zijn verdomme hele scripties die die jongen uit zijn klauwen weet te persen. Als hij zo'n prestatie nou in bed voor elkaar gekregen had, zou Elvi de komende 20 jaar niet meer om piemel gemekkerd hebben.
MK?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Quotes zoals MK die doet, die zijn lastig te volgen
Ik zeg dan ook niet dat het zijn schuld is ofzo. Daarnaast kan je een en ander ook wel leren of trainen buiten relaties om.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar als hij de kans niet krijgt, kan hij het ook niet ontwikkelen toch?
Mssn gaat alles wel prima en past hij zich gemakkelijk aan.
Ja nou, eigenlijk wat je zelf al zegt. Het hoeft geen ramp te zijn
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wel in deze versie.
Heb sowieso niets met Queen, sorry
MagnetronKoffiequote:
quote:
[..]
Quotes? Dat zijn verdomme hele scripties die die jongen uit zijn klauwen weet te persen. Als hij zo'n prestatie nou in bed voor elkaar gekregen had, zou Elvi de komende 20 jaar niet meer om piemel gemekkerd hebben.
Zou men minder klagen als ik vijf posts doe over die stukken ja? Moet ik dat toch eens uitproberenquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mssn moet je je lappen tekst verdelen over meerdere post voor je postcount![]()
Waarmee ik niet wil zeggen dat je teveel lult
ik zat aan Moeraskat te denkenquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:09 schreef aeque het volgende:
[..]
MagnetronKoffie
Zo kan hij mycroft ook weer even gebruiken.
Denk ook niet dat ie kansloos is.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat het zijn schuld is ofzo. Daarnaast kan je een en ander ook wel leren of trainen buiten relaties om.
Je kunnen aanpassen kan heel handig zijn, maar teveel is ook niet goed. Daarnaast wordt het denk ik gemiddeld moeilijker naar mate je er langer in zo een patroon zit. Dat kan dus ook betekenen dat mensen die lang in een relatie hebben gezeten, minder makkelijk kunnen of willen aanpassen aan een nieuwe vlam. Nobody's perfect en ik ga er voor het gemak gewoon standaard vanuit dat iedereen ergens wel een klap van de molen heeft gehad
Ik heb in mijn omgeving twee relaties met langdurigere singles, beide ouder dan Zwab, dus ik denk echt niet dat ie kansloos is ofzo
Weet ik niet. Ik lees die van jou wel omdat ik weet dat er nuttige dingen instaan. Die van MK begin ik al niet meer aanquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zou men minder klagen als ik vijf posts doe over die stukken ja? Moet ik dat toch eens uitproberen
En ja, ik lul teveel, dat weet ik en vind ik zelf ook wel. Oefening gaat misschien ooit nog kortere kunst baren
Weet jij wat er met Pezu gebeurd is?quote:
waar post MK tegenwoordig?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik lees die van jou wel omdat ik weet dat er nuttige dingen instaan. Die van MK begin ik al niet meer aan
geen idee, maar die is wel vaker lange tijd wegquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet jij wat er met Pezu gebeurd is?
Ik snap nogsteeds niet dat iedereen zo’n fan is van bohimian raphsody (of hoe je t schrijft).quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:08 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Groot fan ben ik ook weer niet, maar het is wel gewoon briljante muziek.
hij doet zelf vrolijk meequote:Op vrijdag 6 april 2018 00:13 schreef aeque het volgende:
Toch fijn dat er over zwabber gepraat wordt alsof hij er niet bij is.
De meeste topics in r&p volgens mij wel, maar dat gaat langzaam omdat die posts gemiddeld langer duren dan de meeste zwangerschappen.quote:
Niets? Hij komt alleen niet echt meer op Fok?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet jij wat er met Pezu gebeurd is?
Nu ben ik toch wel benieuwd naar jouw muzieksmaak.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap nogsteeds niet dat iedereen zo’n fan is van bohimian raphsody (of hoe je t schrijft).
Maar dat is een andere discussie
[..]
Ik vroeg me gewoon af of er iets gebeurd was ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, maar die is wel vaker lange tijd weg
Vroeg het me gewoon af.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets? Hij komt alleen niet echt meer op Fok?
Alleen maar goede dingen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:13 schreef aeque het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af of er iets gebeurd was ofzo
Toon je een beetje interesse, gaan ze zo lopen doen. Tuig.quote:
Stoor me er niet aan. Vind het wel interessant om te zien wat mensen denken.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:13 schreef aeque het volgende:
U2, Bruce Springsteen, 30seconds to Mars, John Mayer, Justin Bieberquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel benieuwd naar jouw muzieksmaak.
Het enige wat ik denk is dat jij een stuk beter kunt klussen/dingen maken dan ik en daar jaloers op ben. Plus dat je haar eruit ziet als een zwabber. Maar dat komt omdat je dat zelf gezegd hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stoor me er niet aan. Vind het wel interessant om te zien wat mensen denken.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:14 schreef aeque het volgende:
[..]
De meeste topics in r&p volgens mij wel, maar dat gaat langzaam omdat die posts gemiddeld langer duren dan de meeste zwangerschappen.
Ah, voor die laatste was ik al bang ja. Dan heb je sowieso geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
U2, Bruce Springsteen, 30seconds to Mars, John Mayer, Justin Bieder
Vanalles wat.
BISMILLAHquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap nogsteeds niet dat iedereen zo’n fan is van bohimian raphsody (of hoe je t schrijft).
Bang nog wel?!quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah, voor die laatste was ik al bang ja. Dan heb je sowieso geen recht van spreken.![]()
Justin Bieder? Que?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
U2, Bruce Springsteen, 30seconds to Mars, John Mayer, Justin Bieder
Vanalles wat.
Puur snobisme dat nog veel verder gaat dan het snobisme wat ik tentoon spreidde toen we The Wire bespraken in de SC.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Positief bekeken, we hebben tenminste nog iets van landverdediging zoals tanks overquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:11 schreef aeque het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)militairen~a4abcfd2/![]()
Als er ooit nog oorlog uitbreekt in Nederland denk ik dat ons eigen leger meer van zijn eigen mensen kapot schiet dan van de vijand.
Ik snap hier geen zak vanquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:20 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Puur snobisme dat nog veel verder gaat dan het snobisme wat ik tentoon spreidde toen we The Wire bespraken in de SC.
Ik een aantal maanden jonger dan Bieberquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja weet je wel, tieneridiool en verwend ventje?! Die
Zei toch dat ik jonkies leuk vond?!
BieBerquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
You beter Belieb itquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die 18 stuks zijn niet eens van ons.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Positief bekeken, we hebben tenminste nog iets van landverdediging zoals tanks over
Nah. Het zit ook in Bohemian Rhapsody.quote:
quote:Bismillah! No we will not let you go - let him go
Bismillah! We will not let you go - let him go
Bismillah! We will not let you go let me go
Veel mensen die zeggen dat ze Bohemian Rapsody een goed lied vinden zeggen dat louter omdat ze denken dat ze daarmee interessant overkomen.quote:
Jep eens, heb ik laatst nog ergens over gepost ook geloof ik.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ie kansloos is.
Denk wel dat sommige nogal halstarrig vasthouden aan hun eisenlijstje en dat vooral alle hokjes afgevinkt moeten worden (en er gelang de situatie wat hokjes bijkomen...)
Als reactie op iemand die riep dat het met die ene wel ineens allemaal goed zou verlopen, omdat de ware snapt en aanvoelt hoe je bent enzo in het geen succes in relatiestopicquote:Sterker nog, ik denk dat de nodige singles (met van die starre eisenlijstjes) juist ongelukkig zijn door het vasthouden aan dat beeld van die ene met wie alles in één keer wel goed zal gaan. Omdat het ook zonder per se een relatie te moeten, ook een tactiek kan zijn die gewoonweg niet goed bij je past. In het algemeen of bij je levensfase in het bijzonder.
Vandaar mijn kanttekeningen..
Dacht dat je aan het trollen bent maar je hebt nog gelijk ook. Vreemd dat zijn muziek dan niet verboden was in Iran.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nah. Het zit ook in Bohemian Rhapsody.
[..]
MK schrijft ook niet alleen maar om het schrijven hoor, daar staan ook wel nuttige dingen, zij het misschien niet voor iedereen en even makkelijk opneembaar enzo. Maar ik vind het wel fijn dat hij de moeite blijft nemen om inhoudelijk te reageren. Als iedereen in zulke one liners bezig ging, leeft het forum niet lang meer denk ik..quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik lees die van jou wel omdat ik weet dat er nuttige dingen instaan. Die van MK begin ik al niet meer aan
wat betekent hetquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:25 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Dacht dat je aan het trollen bent maar je hebt nog gelijk ook. Vreemd dat zijn muziek dan niet verboden was in Iran.
Ik ben niet een enorme troll op dat vlak.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:25 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Dacht dat je aan het trollen bent maar je hebt nog gelijk ook. Vreemd dat zijn muziek dan niet verboden was in Iran.
Het is dan ook maar alleen gebaseerd op wat ik hier zie en je bent natuurlijk veel meer, maar je komt echt leuk over en dan hoop ik gewoon dat je iemand tegenkomt met wie het klikt en die jou waardeert voor wie je bent enzoquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stoor me er niet aan. Vind het wel interessant om te zien wat mensen denken.
Ik denk dat als je de juiste tegenkomt dingen wel soepeler verlopen, zeker in het begin. Dingen waar je je bij andere aan ergert, zijn dan geen probleem. Of moeite doen om af te spreken, als je beide wil, maak je wel tijd...quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jep eens, heb ik laatst nog ergens over gepost ook geloof ik.
[..]
Als reactie op iemand die riep dat het met die ene wel ineens allemaal goed zou verlopen, omdat de ware snapt en aanvoelt hoe je bent enzo in het geen succes in relatiestopic
Er is een verschil tussen one-liners, zijn posts en daadwerkelijk iets zeggen. Een hoop uit zijn posts kan direct de prullenbak in.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
MK schrijft ook niet alleen maar om het schrijven hoor, daar staan ook wel nuttige dingen, zij het misschien niet voor iedereen en even makkelijk opneembaar enzo. Maar ik vind het wel fijn dat hij de moeite blijft nemen om inhoudelijk te reageren. Als iedereen in zulke one liners bezig ging, leeft het forum niet lang meer denk ik..
En dank voor je compliment
Zwab is gewoon een toffe gastquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is dan ook maar alleen gebaseerd op wat ik hier zie en je bent natuurlijk veel meer, maar je komt echt leuk over en dan hoop ik gewoon dat je iemand tegenkomt met wie het klikt en die jou waardeert voor wie je bent enzo
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is dan ook maar alleen gebaseerd op wat ik hier zie en je bent natuurlijk veel meer, maar je komt echt leuk over en dan hoop ik gewoon dat je iemand tegenkomt met wie het klikt en die jou waardeert voor wie je bent enzo
Hij was laatst anders wel gemeen tegen mij.quote:
Nu zit t in mn hoofd! Je wordt bedanktquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nah. Het zit ook in Bohemian Rhapsody.
[..]
Klein detail, de kenners zeggen wel dat het zo'n beetje de beste tanks zijn die er op het moment in de wereld zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ach ja, ook met die erbij gaan we eraan als iemand het echt meent
Trolololololololol hohohohohoooooo.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nu zit t in mn hoofd! Je wordt bedankt
life sucks, then you'll diequote:Op vrijdag 6 april 2018 00:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ach ja, ook met die erbij gaan we eraan als iemand het echt meent
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Trolololololololol hohohohohoooooo.
To be fair, in het tijdperk van icbm's en drones is de beste tank hebben wellicht zoiets als de beste musket hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Klein detail, de kenners zeggen wel dat het zo'n beetje de beste tanks zijn die er op het moment in de wereld zijn.
Het lijkt me prima om te bespreken wat goede voorbeelden binnen een relatie zijn, want Disneyfilms, romcoms, wijvenblaadjes en andere media hebben toch een niet zo een functioneel beeld gegeven geloof ikquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de juiste tegenkomt dingen wel soepeler verlopen, zeker in het begin. Dingen waar je je bij andere aan ergert, zijn dan geen probleem. Of moeite doen om af te spreken, als je beide wil, maak je wel tijd...
Maar aanvoelen hoe iemand is, is wel wat ver gegrepen.
Zelfde als dat soulmate verhaal van CotS. Wanneer is iemand je soul mate? En hoezo is iemand je soulmate als je zo op je tenen moet lopen??
Ik voel me niet in een positie waarin ik legitiem andermans bondigheid mag bekritiserenquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen one-liners, zijn posts en daadwerkelijk iets zeggen. Een hoop uit zijn posts kan direct de prullenbak in.
In dit geval was 't vooral zijn kennis omtrent muziek die de doorslag gaf. Ik ben er echter wel trots op dat ik meermaals ben aangezien voor corpsbal vanwege mijn vocabulaire en voorkomen, onder andere in deze SC.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wauw, wat een uitgebreide woordenschat al niet kan doen voor je imago
[..]
Omgekeerd doe je nooit lullig tegen mensen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:30 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Hij was laatst anders wel gemeen tegen mij.
Leuk, maar 18 stuks en elders op locatie doet niet zoveel voor als hier de boel losgaat natuurlijk..quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Klein detail, de kenners zeggen wel dat het zo'n beetje de beste tanks zijn die er op het moment in de wereld zijn.
Hoi Yats.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:35 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
In dit geval was 't vooral zijn kennis omtrent muziek die de doorslag gaf. Ik ben er echter wel trots op dat ik meermaals ben aangezien voor corpsbal vanwege mijn vocabulaire en voorkomen, onder andere in deze SC.
Mssn kun je met Stratotanker gaan praten. Die praat ook altijd zo moeilijk.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:35 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
In dit geval was 't vooral zijn kennis omtrent muziek die de doorslag gaf. Ik ben er echter wel trots op dat ik meermaals ben aangezien voor corpsbal vanwege mijn vocabulaire en voorkomen, onder andere in deze SC.
Corpsbal niet meteen, maar ik snap wel dat je een ietwat elitair imago opdoetquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:35 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan zit ik allang in mijn prepper bunker.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Leuk, maar 18 stuks en elders op locatie doet niet zoveel voor als hier de boel losgaat natuurlijk..
Ik denk idd dat communiceren flink onderschat wordt.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het lijkt me prima om te bespreken wat goede voorbeelden binnen een relatie zijn, want Disneyfilms, romcoms, wijvenblaadjes en andere media hebben toch een niet zo een functioneel beeld gegeven geloof ik![]()
Denk dat we het leren aanvoelen te weinig ontwikkelen. In plaats daarvan wordt er vooral veel geluld, waarbij mensen denken dat effectief communiceren zo een beetje gelijk staat aan zeggen wat jij wil zeggen en als de ander daar niet voldoende mee doet het geen eckte liefde was. Ofzo..
Dat is nou niet bepaald een complimentquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:35 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Ik ga er even niet op in omdat ik geen zin heb in een trilogie in 5 delen in m'n PM waarom ik over m'n relatie postquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:41 schreef Elvi het volgende:
Ik ben niet bang voor m'n ex, ik ben bang voor z'n monologen
Sorryquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ga er even niet op in omdat ik geen zin heb in een trilogie in 5 delen in m'n PM waarom ik over m'n relatie post
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ga er even niet op in omdat ik geen zin heb in een trilogie in 5 delen in m'n PM waarom ik over m'n relatie post
Waar zit dat 'm in?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:39 schreef Scary_Mary het volgende:
Corpsbal niet meteen, maar ik snap wel dat je een ietwat elitair imago opdoet
Doel je op het eten dat op tafel stond? Dat was inderdaad een Iraans gerecht namelijk.quote:Kreeg trek van je foto trouwens! Zag er Iraans uit
Iraans etenquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:42 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Waar zit dat 'm in?
[..]
Doel je op het eten dat op tafel stond? Dat was inderdaad een Iraans gerecht namelijk.
Ik kan wel duidelijk zijn, dus ik dacht ook dat ik duidelijk overkwam. Boy, that was a hard lessonquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik denk idd dat communiceren flink onderschat wordt.
Maar daar staat ook vrij weinig over in blaadjes/internet/Disneyfilms. Hij moet je vooral ontbijt op bed brengen, een lief whatsappje sturen, hand in hand lopen of iets anders cheesy...
Ben er ook geen held in, daar niet van
Ik zei al eerder: alleen seks.quote:
Inside, huehue.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aaawh. Je mag wel bij mijn clubje, verzinnen we ook inside grapjes
Niet in je boo-gebruik, dat dan weer welquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:42 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Waar zit dat 'm in?
[..]
Doel je op het eten dat op tafel stond? Dat was inderdaad een Iraans gerecht namelijk.
Kusje op je bolletje.quote:
Zo vatte ik 't wel op ondanks de daadwerkelijke bedoeling. Ik ben echter wel benieuwd naar de daadwerkelijke gedachte erachter. Zou je duidelijkheid willen scheppen daaromtrent gezien het feit dat jij de persoon bent die de desbetreffende opmerking maakte?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een compliment
Advocaat en van adel. Hoe elitair wil je het hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:43 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Wie is Yates en waarom stel je hem gelijk aan mij?
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zei al eerder: alleen seks.
[..]
Inside, huehue.
Je bent een Hagenaar toch? Beste Iraanse restaurant van Nederland ligt in Den Haag. Ik stel voor om de volgende vreetmeet daar te houden. Wat eet je zelf zoal voor gerechten uit de Iraanse keuken?quote:
Dat hoeft niet en kan altijd later nog tenzij je er geen behoefte aan hebt. Of bedoel je een ja-reactie aan Elvi?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
Ik probeer nog steeds te bedenken hoe ik nou moet reageren op die posts over mij van net.
Ow cool, er komt nog een reactie. Dan blijf ik nog even wakkerquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
Ik probeer nog steeds te bedenken hoe ik nou moet reageren op die posts over mij van net.
Misschien is er ook een versie van de squawking eagle met 1 man en 5 vrouwen, hebben we er nog maar 3 nodig.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik had t kunnen weten.
Ik zie dat Elvi zich aanbiedt.... ik ga wel weer weg
Dacht dat je mij wel een lekker hapje zou vindenquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet in je boo-gebruik, dat dan weer welEn ja, ik wist niet dat er nog meer eten te zien was dan op je tafel. Welk restaurant was je?
Ik zie net dat er een 3e restaurant bijgekomen is, die ik nog niet kende (van naam). Welke vindt je het beste? En dikkequote:Op vrijdag 6 april 2018 00:49 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Je bent een Hagenaar toch? Beste Iraanse restaurant van Nederland ligt in Den Haag. Ik stel voor om de volgende vreetmeet daar te houden. Wat eet je zelf zoal voor gerechten uit de Iraanse keuken?
Bedankt voor het compliment, ik vind jou eveneens een puike user wiens bijdragen aan deze SC ik appreciër.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Advocaat en van adel. Hoe elitair wil je het hebben.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:52 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Dacht dat je mij wel een lekker hapje zou vinden. Restaurant Alborz in Rotterdam.
Sorry, je bent een beetje jong voor me en ik trek spontaan droog van "boo". Alborz ken ik niet, hoe vond je die? Heb jaren geleden wel bij een ander Iraans restaurant in Rotterdam gegeten, maar geen idee meer welke dat was..quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:52 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Dacht dat je mij wel een lekker hapje zou vinden. Restaurant Alborz in Rotterdam.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:53 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment, ik vind jou eveneens een puike user wiens bijdragen aan deze SC ik appreciër.
Nu nog steeds?quote:
Ik haak afquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien is er ook een versie van de squawking eagle met 1 man en 5 vrouwen, hebben we er nog maar 3 nodig.
Uurtje of 7 bij mij?quote:
Dat valt nog te bezien natuurlijk.quote:
3e, veel meer zie ik. Was een naam vergeten, maar zo te zien gaat het met deze markt goed in DHquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie net dat er een 3e restaurant bijgekomen is, die ik nog niet kende (van naam). Welke vindt je het beste? En dikkevoor je initiatief om zo een leuke vreetmeet in te plannen
Restaurant Taste of Persia serveert ondanks de inspiratieloze naam het beste eten. Zowel Shiraz als Taste of Persia zijn echter nogal klein en hebben een weinig tot de verbeelding sprekende inrichting. De gastvrouwen van beide restaurant zijn echter wel zeer gastvrij. Restaurant Alborz in Rotterdam heeft prima eten, veel zitplaatsen en mooi van binnen maar een bitch als gastvrouw. Het feit dat er een bioscoop om de hoek ligt is wel een pre. Welk restaurant het beste is ligt dus vooral aan waar je prioriteiten liggen, ik ga zelf het liefst naar Taste of Persia.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie net dat er een 3e restaurant bijgekomen is, die ik nog niet kende (van naam). Welke vindt je het beste? En dikkevoor je initiatief om zo een leuke vreetmeet in te plannen
*triggered*quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sorry, je bent een beetje jong voor me
Fake news, je zei net nog dat je voor de jonkies ging en gaf Bieber als voorbeeld.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sorry, je bent een beetje jong voor me
Fair enough. Is dat iets dat meer vrouwen hebben overigens want in dat geval leer ik dat af.quote:en ik trek spontaan droog van "boo".
Zie hierboven.quote:Alborz ken ik niet, hoe vond je die?
Die is inmiddels gesloten maar geen idee waarom.quote:Heb jaren geleden wel bij een ander Iraans restaurant in Rotterdam gegeten, maar geen idee meer welke dat was..
quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet trouwens niet of dat eisenlijstjesding rechtstreeks aan mij gericht was of een algemenere bewering.
Maar op het moment is het bij mij vooral een conflict tussen mijn eenzaamheid (niet alleen op relationeel vlak trouwens), en dat ik mijzelf een beetje bij elkaar probeer te vegen en eigenlijk niet teveel gedoe aan m'n hoofd moet hebben.
Ik denk niet dat ik een kieskeurig persoon ben namelijk, ik zou niet iemand waarmee ik een klik heb afwijzen vanwege puntige knieën.
Dat was Tamiek, wel opletten.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:03 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Fake news, je zei net nog dat je voor de jonkies ging en gaf Bieber als voorbeeld.
Voor mezelf gesproken, ik doelde op vrouwen met eisenlijstjes. Je laat af en toe wel een beetje doorschemeren dat er een en ander bij je speelt en dan snap ik ook prima dat je niet serieus aan de bak wil met iemand. Of durft.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet trouwens niet of dat eisenlijstjesding rechtstreeks aan mij gericht was of een algemenere bewering.
Maar op het moment is het bij mij vooral een conflict tussen mijn eenzaamheid (niet alleen op relationeel vlak trouwens), en dat ik mijzelf een beetje bij elkaar probeer te vegen en eigenlijk niet teveel gedoe aan m'n hoofd moet hebben.
Ik denk niet dat ik een kieskeurig persoon ben namelijk, ik zou niet iemand waarmee ik een klik heb afwijzen vanwege puntige knieën.
goffer Zwabquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben een dusdanige barbaar dat ik vooral voor het eten ga en niet het interieur of de bios om de hoekquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:01 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Restaurant Taste of Persia serveert ondanks de inspiratieloze naam het beste eten. Zowel Shiraz als Taste of Persia zijn echter nogal klein en hebben een weinig tot de verbeelding sprekende inrichting. De gastvrouwen van beide restaurant zijn echter wel zeer gastvrij. Restaurant Alborz in Rotterdam heeft prima eten, veel zitplaatsen en mooi van binnen maar een bitch als gastvrouw. Het feit dat er een bioscoop om de hoek ligt is wel een pre. Welk restaurant het beste is ligt dus vooral aan waar je prioriteiten liggen, ik ga zelf het liefst naar Taste of Persia.
Bedankt voor het compliment overigens maar ik ben bepaald niet de eerste die een vreetmeet initieert, er was er twee weken geleden zelfs nog één.
In het echt vind ik je niet jong overkomen. Maar misschien zegt dat ook iets over mij en mijn kinderachtigheidquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
Over jong of onervaren overkomen, tja. Zou kunnen. Alhoewel veel van mijn kinderachtigheid hier met opzet is kan mij vast wel naïviteit verweten worden op relatiegebied. Wat ik daar verder mee kan, geen idee. Misschien wachten tot ik oud en bitter ben.
Die krijg je gratis bij Elvi.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Voor mezelf gesproken, ik doelde op vrouwen met eisenlijstjes. Je laat af en toe wel een beetje doorschemeren dat er een en ander bij je speelt en dan snap ik ook prima dat je niet serieus aan de bak wil met iemand. Of durft.
Ik hoop alleen wel dat je jezelf niet tekort doet en je niet in je relatief veilige cocon blijft zitten, terwijl je stiekem echt wel meer zou willen ofzo. Juist ook omdat het ook wel echt fijn en handig kan zijn in een zekere ontwikkeling om een partner naast je te hebben.
En dan hebben we Elvi en jij, waarvan het lijkt alsof jullie wel een klik (zouden kunnen) hebben en dan gunnen we jullie allemaal iets leuks samen in de hoop van 1+1=3 en dan bedoel ik niet CL
Hoop dat je zulke plagerijtjes niet als pressure of al te vervelend ofzo opvat, want het is denk ik vooral goed bedoelt
Dat was TaMieke en ik heb geen idee hoeveel vrouwen wel voor zo een koosnaampje gaan. Vermoedelijk lig ik wel iets buiten je doelgroep, dus beter check je het even bij wat andere dames.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:03 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Fake news, je zei net nog dat je voor de jonkies ging en gaf Bieber als voorbeeld.
[..]
Fair enough. Is dat iets dat meer vrouwen hebben overigens want in dat geval leer ik dat af.
Oh ok, dank!quote:[..]
Zie hierboven.
[..]
Die is inmiddels gesloten maar geen idee waarom.
Er is niks puntig aan mij; zo bol ben ik.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:17 schreef Weissmania het volgende:
Elvi heeft geen puntige knieën heb ik gehoord.
#kijkmijwingmanzijn
Hij komt uit klb, ik vertrouw het niet.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dus? Die dames hangen hier al wat langer rond, dus leuk als een wat nieuwere persoon in de vorm van een man nu weer eens zo een initiatief zou nemen
Hallon pindakaasmevrouw. Vliegtuig heel gehouden?quote:
Taste of Persia is dan de beste optie.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik ben een dusdanige barbaar dat ik vooral voor het eten ga en niet het interieur of de bios om de hoekVervelend personeel staat me dan wel weer ietwat tegen,
Graag gedaan. Van wie heb je dat woord overigens geleerd? Ik adviseer je om dat vooral niet te zeggen tegen het personeel in Iraanse restaurants. Het is namelijk een ietwat archaïsch woord dat in Iran in onbruikbaar is geraakt en vooral gebezigd wordt door Afghanen wiens Perzisch nog enigszins puur is gebleven en dichter bij het Middel-Perzisch ligt. Dit heeft tot gevolg dat Iraniërs zullen denken dat je Afghaanse roots hebt waardoor ze een keer extra in je eten zullen spugenquote:maar ik noteer Taste of Persia dan op de shortlist. Taashaakkor voor de tip!
Heel erg tof dat je hier welwillend tegenover staat. Indien er serieuze interesse is vanuit meerdere users kunnen we wellicht over een tijdje er daadwerkelijk werk van maken.quote:Dus? Die dames hangen hier al wat langer rond, dus leuk als een wat nieuwere persoon in de vorm van een man nu weer eens zo een initiatief zou nemen
Ik kom uit POL en hang slechts sporadisch rond in KLB.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij komt uit klb, ik vertrouw het niet.
Onervaren en naïef zijn denk ik wel iets anders gevoelsmatig dan een kinderachtigheid. Maar er is niet altijd ruimte voor zo een nuance in dit vluchtige datingstijdperk..quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
Over jong of onervaren overkomen, tja. Zou kunnen. Alhoewel veel van mijn kinderachtigheid hier met opzet is kan mij vast wel naïviteit verweten worden op relatiegebied. Wat ik daar verder mee kan, geen idee. Misschien wachten tot ik oud en bitter ben.
Jazeker nu nog een uurtje wachten en nog 2 uurtjes vliegen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Hallon pindakaasmevrouw. Vliegtuig heel gehouden?
We kunnen hem toch eerst een kans geven en daarna mekkeren? Langer plezier jwzquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij komt uit klb, ik vertrouw het niet.
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Onervaren en naïef zijn denk ik wel iets anders gevoelsmatig dan een kinderachtigheid. Maar er is niet altijd ruimte voor zo een nuance in dit vluchtige datingstijdperk..
Ik denk dat naïviteit verwijten je geen goede partner maakt, al kan ik me voorstellen dat een relatie met een diepgaandere klik wel moeilijker te ervaren kan zijn als je het niet eerder hebt gehad en de ander wel. Maar goed, daar zou je over kunnen communiceren zodat je van elkaar kan leren. En dan pas kun je het elkaar echt kwalijk gaan nemen als je bepaalde dingen van elkaar nog niet weet
Mooi en dat valt nog mee dan.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jazeker nu nog een uurtje wachten en nog 2 uurtjes vliegen.
En hier is het al ochtend dus slapen doen we niet.
Dat is ook waar.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
We kunnen hem toch eerst een kans geven en daarna mekkeren? Langer plezier jwz
Wachten op het vliegveld duhquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Mooi en dat valt nog mee dan.
Ben je op vakantie, ga je fokken. Gek mens.
Oh ik heb het net opgezocht, want ik herinner me die paar geleerde woordjes farsi niet meer en kom niet verder dan een beetje fonetisch mee galmen met sommige liedjesquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:21 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Taste of Persia is dan de beste optie.
[..]
Graag gedaan. Van wie heb je dat woord overigens geleerd? Ik adviseer je om dat vooral niet te zeggen tegen het personeel in Iraanse restaurants. Het is namelijk een ietwat archaïsch woord dat in Iran in onbruikbaar is geraakt en vooral gebezigd wordt door Afghanen wiens Perzisch nog enigszins puur is gebleven en dichter bij het Middel-Perzisch ligt. Dit heeft tot gevolg dat Iraniërs zullen denken dat je Afghaanse roots hebt waardoor ze een keer extra in je eten zullen spugen.
Selecteer een paar data en laat een mod of een ts het in de op plaatsen, zodat mensen weten dat er iets leuks op komst en kan reageren welke datum het beste uitkomt enzo. Elvi en CL hebben vast wel organisatietipsquote:[..]
Heel erg tof dat je hier welwillend tegenover staat. Indien er serieuze interesse is vanuit meerdere users kunnen we wellicht over een tijdje er daadwerkelijk werk van maken.
Vietnam nu hè? Goede reis en heel veel plezier en lekker eten toegewenstquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jazeker nu nog een uurtje wachten en nog 2 uurtjes vliegen.
En hier is het al ochtend dus slapen doen we niet.
Dat is waar ja en daarom beter met iemand die daar enig begrip voor op kan brengen dan iemand die je zoiets kwalijk zou nemenquote:
Ja klopt! Thanksquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vietnam nu hè? Goede reis en heel veel plezier en lekker eten toegewenst
En lekker weer ookquote:
Zou het serieus tof vinden. Mijn eerste FOK!-meetquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh ik heb het net opgezocht, want ik herinner me die paar geleerde woordjes farsi niet meer en kom niet verder dan een beetje fonetisch mee galmen met sommige liedjesBedankt voor de waarschuwing
[..]
Selecteer een paar data en laat een mod of een ts het in de op plaatsen, zodat mensen weten dat er iets leuks op komst en kan reageren welke datum het beste uitkomt enzo. Elvi en CL hebben vast wel organisatietips
Nou oke dan.quote:
Ja nu al warm.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En lekker weer ookBen je met vriend eigenlijk of met een ander op pad? Of heb ik iets verkeerd en ben je alleen erheen gegaan?
In het weekend heeft wel de meeste kans van slagen ja, want de meeste mensen werken toch wel of vangen op z'n minst een aanwezigheidspremie zeg maarquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:31 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Zou het serieus tof vinden. Mijn eerste FOK!-meet. Het ding is echter dat ik doorgaans niet beschikbaar ben in het weekend dus ik moet even uitvogelen hoe we dat gaan oplossen.
Zeker. In een weekend ben ik wel aanwezigquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In het weekend heeft wel de meeste kans van slagen ja, want de meeste mensen werken toch wel of vangen op z'n minst een aanwezigheidspremie zeg maar
Nee straks gewoon jurkjes of shortje aan. Heerlijkquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gezellig en ja, warm ontkom je denk ik niet aan
Pfoe. Er is hoogpolig tapijt dat minder harig is dan dat hij was.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:33 schreef Scary_Mary het volgende:
Je bent tenminste minder harig dan Robin Williams
Ook vaak niet.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:35 schreef Alexandrier het volgende:
Wat een toffe positieve sfeer hangt er hier zeg. Is dat altijd het geval?
Nee, eerlijk gezegd niet altijd nee. Maar goed, dan waarderen we het weer extra als het wel zo is zullen we maar zeggen hè..quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:35 schreef Alexandrier het volgende:
Wat een toffe positieve sfeer hangt er hier zeg. Is dat altijd het geval?
Ah joh, niets wat een paar bonkjes en sliertjes uitingen niet op kunnen lossenquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:38 schreef DeZwabber het volgende:
Zo nog minstens 300 posts baggeren zodat ze niet merken dat het hier soms gezellig is.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, zijn er tijden dat ik er niet ben?
Fokken helpt dan niet echtquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zie nicknameIk kan niet slapen, al ga ik zo wel echt offline
I'm in.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:38 schreef DeZwabber het volgende:
Zo nog minstens 300 posts baggeren zodat ze niet merken dat het hier soms gezellig is.
Ligt dat aan bepaalde minder toffe users of doen users die doorgaans tof zijn soms minder lief?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd niet altijd nee. Maar goed, dan waarderen we het weer extra als het wel zo is zullen we maar zeggen hè..
Welterusten.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja mamaHet was gezellig, fijne vakantie, succes morgen enzo en weltrusten y'all
Weltrustenquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja mamaHet was gezellig, fijne vakantie, succes morgen enzo en weltrusten y'all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |