MagnetronKoffiequote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Quotes? Dat zijn verdomme hele scripties die die jongen uit zijn klauwen weet te persen. Als hij zo'n prestatie nou in bed voor elkaar gekregen had, zou Elvi de komende 20 jaar niet meer om piemel gemekkerd hebben.
Zou men minder klagen als ik vijf posts doe over die stukken ja? Moet ik dat toch eens uitproberenquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mssn moet je je lappen tekst verdelen over meerdere post voor je postcount![]()
Waarmee ik niet wil zeggen dat je teveel lult
ik zat aan Moeraskat te denkenquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:09 schreef aeque het volgende:
[..]
MagnetronKoffie
Zo kan hij mycroft ook weer even gebruiken.
Denk ook niet dat ie kansloos is.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat het zijn schuld is ofzo. Daarnaast kan je een en ander ook wel leren of trainen buiten relaties om.
Je kunnen aanpassen kan heel handig zijn, maar teveel is ook niet goed. Daarnaast wordt het denk ik gemiddeld moeilijker naar mate je er langer in zo een patroon zit. Dat kan dus ook betekenen dat mensen die lang in een relatie hebben gezeten, minder makkelijk kunnen of willen aanpassen aan een nieuwe vlam. Nobody's perfect en ik ga er voor het gemak gewoon standaard vanuit dat iedereen ergens wel een klap van de molen heeft gehad
Ik heb in mijn omgeving twee relaties met langdurigere singles, beide ouder dan Zwab, dus ik denk echt niet dat ie kansloos is ofzo
Weet ik niet. Ik lees die van jou wel omdat ik weet dat er nuttige dingen instaan. Die van MK begin ik al niet meer aanquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zou men minder klagen als ik vijf posts doe over die stukken ja? Moet ik dat toch eens uitproberen
En ja, ik lul teveel, dat weet ik en vind ik zelf ook wel. Oefening gaat misschien ooit nog kortere kunst baren
Weet jij wat er met Pezu gebeurd is?quote:
waar post MK tegenwoordig?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik lees die van jou wel omdat ik weet dat er nuttige dingen instaan. Die van MK begin ik al niet meer aan
geen idee, maar die is wel vaker lange tijd wegquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet jij wat er met Pezu gebeurd is?
Ik snap nogsteeds niet dat iedereen zo’n fan is van bohimian raphsody (of hoe je t schrijft).quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:08 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Groot fan ben ik ook weer niet, maar het is wel gewoon briljante muziek.
hij doet zelf vrolijk meequote:Op vrijdag 6 april 2018 00:13 schreef aeque het volgende:
Toch fijn dat er over zwabber gepraat wordt alsof hij er niet bij is.
De meeste topics in r&p volgens mij wel, maar dat gaat langzaam omdat die posts gemiddeld langer duren dan de meeste zwangerschappen.quote:
Niets? Hij komt alleen niet echt meer op Fok?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet jij wat er met Pezu gebeurd is?
Nu ben ik toch wel benieuwd naar jouw muzieksmaak.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap nogsteeds niet dat iedereen zo’n fan is van bohimian raphsody (of hoe je t schrijft).
Maar dat is een andere discussie
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Quotes? Dat zijn verdomme hele scripties die die jongen uit zijn klauwen weet te persen. Als hij zo'n prestatie nou in bed voor elkaar gekregen had, zou Elvi de komende 20 jaar niet meer om piemel gemekkerd hebben.
Ik vroeg me gewoon af of er iets gebeurd was ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, maar die is wel vaker lange tijd weg
Vroeg het me gewoon af.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets? Hij komt alleen niet echt meer op Fok?
Alleen maar goede dingen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:13 schreef aeque het volgende:
Toch fijn dat er over zwabber gepraat wordt alsof hij er niet bij is.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af of er iets gebeurd was ofzo
Toon je een beetje interesse, gaan ze zo lopen doen. Tuig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |