Smooth talker, maar dead walker als je dat tijdens mijn jacht wil doen hèquote:Op donderdag 5 april 2018 23:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja goed punt, ik zou je alleen maar afleiden denk ik.
Waarom praten, als ik ook gewoon naar je ogen kan kijken?
ik doe dan toch alsof, om andere mannen te interesseren.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Smooth talker, maar dead walker als je dat tijdens mijn jacht wil doen hè
De mijne, behalve op 2e paasdag. Wat voor type(s) kun jij niet weerstaan?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik doe dan toch alsof, om andere mannen te interesseren.
Welk type man ontkomt niet aan jou?
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie (V) wil er niet neuken?
Binnen 5 min geen antwoord = dus wel neuken.
Niet allemaal tegelijk niet antwoorden
Aha, dus ik moet weer een jaar wachten?#!quote:Op donderdag 5 april 2018 23:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De mijne, behalve op 2e paasdag. Wat voor type(s) kun jij niet weerstaan?
Weg waar naar toe?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet echt, we wisten niet zeker of je echt weg was
Zo groen als gras qua leeftijd of ..? Ik zou sowieso niet op mij wachten, valt dan toch alleen maar tegen.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aha, dus ik moet weer een jaar wachten?#!
Ik heb geen idee joh.
Ik ben zo groen als gras.
Maar zolang de emoband maar sterk is, dat is vrij snel duidelijk.
Ow zo. Ik had eigenlijk al moeten slapen jaquote:Op donderdag 5 april 2018 23:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Offline, zodat je niet zou lezen wat we over je te roddelen hebben natuurlijk
ik ben al oud (30) zat.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo groen als gras qua leeftijd of ..? Ik zou sowieso niet op mij wachten, valt dan toch alleen maar tegen.
Weltrustenquote:Op donderdag 5 april 2018 23:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow zo. Ik had eigenlijk al moeten slapen ja
Dus roddel lekker verder. Weltrusten
30 is nog jong joh. Ik denk dat mijn magie meer in de keuken ligt dan in bed eerlijk gezegd. Wat doe je zoal aan leuke dingen in het leven? Wat is, naast vrouwen en seks, je passie?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik ben al oud (30) zat.
Dus niet qua leeftijd.
Hoezo val je tegen, iemand ziet iig genoeg in je om bij jou te willen zijn.
Of ben je alleen goed in bed?
Weet de leeftijden niet, maar jij bent zo leuk dat ik best snap dat je niet weg gejaagd bentquote:Op donderdag 5 april 2018 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben hier echt de jongste geloof ik he?
Iedereen jonger dan ik is ook weggejaagd.
Ja hoiquote:
dames werden toch alleen weggejaagd?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weet de leeftijden niet, maar jij bent zo leuk dat ik best snap dat je niet weg gejaagd bent
Jong genoeg dat mensen zeggen dat ik te jong voor ze ben.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja hoi
Kan nog niet slapenwaarom komt die maagzuur als ik wil gaan slapen??
En zoveel jonger ben je toch niet?
Reflux kan verergeren als je horizontaal gaat dacht ik?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja hoi
Kan nog niet slapenwaarom komt die maagzuur als ik wil gaan slapen??
En zoveel jonger ben je toch niet?
Jonkies zijn leukerquote:Op donderdag 5 april 2018 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jong genoeg dat mensen zeggen dat ik te jong voor ze ben.
heb ook liever een goed gevuld bord dan een pijpbeurt, denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
30 is nog jong joh. Ik denk dat mijn magie meer in de keuken ligt dan in bed eerlijk gezegd. Wat doe je zoal aan leuke dingen in het leven? Wat is, naast vrouwen en seks, je passie?
Nee, da's niet waar, maar die zijn er vocaler over misschien denk ikquote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dames werden toch alleen weggejaagd?
Rechtop slapen is ook zowatquote:Op donderdag 5 april 2018 23:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Reflux kan verergeren als je horizontaal gaat dacht ik?
Ben je een beetje zo een serieus typje dan? Wat voor sport? Dierenrechten als in gekruid en gepaneerd op je bord of juist niet?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
heb ook liever een goed gevuld bord dan een pijpbeurt, denk ik.
Ik heb al mijn passies afgezworen in mijn jeugd.
Ik moet een beetje mijzelf hervinden om er nog wat van te gaan maken.
Maar sport/filosofie/dierenrechten/mensenrechten is allemaal leuk
Wat staat hier???quote:Op donderdag 5 april 2018 23:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
heb ook liever een goed gevuld bord dan een pijpbeurt, denk ik.
Heb een paar jaar met een verhoogd hoofdeinde geslapen, dus dat is niet zo ouderwets rechtop. Maar beter als je rennies hebtquote:Op donderdag 5 april 2018 23:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Rechtop slapen is ook zowat
Toch maar aan de Rennies dan
Nou, ik denk dat ik een ontzettend vrije geest ben, maar door pers leed veel te serieus ben geworden.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben je een beetje zo een serieus typje dan? Wat voor sport? Dierenrechten als in gekruid en gepaneerd op je bord of juist niet?
Ik ben raarquote:Op donderdag 5 april 2018 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naww.
Dat hoor je niet vaak eigenlijk.
Hoe jong ben je dan?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben hier echt de jongste geloof ik he?
Iedereen jonger dan ik is ook weggejaagd.
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
dat als je niet kunt koken mij mag pijpen.
Die goeie ouwe tijd.quote:
goed leren pijpen danquote:Op donderdag 5 april 2018 23:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik denk dat als ik op mn kookkunsten beoordeelt word, ik altijd vrijgezel blijf
Pers als in media of persoonlijk leed? Of beide?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik een ontzettend vrije geest ben, maar door pers leed veel te serieus ben geworden.
Niet gepaneerd uiteraard.
Hoe wij met elkaar en de dieren omgaan mag van mij drastisch veranderen.
Ik ben gek om duursporten (fietsen, langlaufen)
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd.
Maar Fripsel leest vast nog wel mee.
We zouden een prima team kunnen zijn als je jonkies niet leuker zou vinden dan oudjesquote:Op donderdag 5 april 2018 23:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik denk dat als ik op mn kookkunsten beoordeelt word, ik altijd vrijgezel blijf
Je mag wel voor me koken hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 23:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
We zouden een prima team kunnen zijn als je jonkies niet leuker zou vinden dan oudjes
Ik trek mensen die weinig lusten over het algemeen heel slechtquote:Op donderdag 5 april 2018 23:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je mag wel voor me koken hoor![]()
Ik lust alleen niet veel
Hoe ouder ik word, hoe meer ik dat te horen lijk te krijgen gek genoeg.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk dat jij en Zwabber te jong zijn voor haar
Wat lust je wel dan?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je mag wel voor me koken hoor![]()
Ik lust alleen niet veel
Geen idee waar dat ineens vandaan komt.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk dat jij en Zwabber te jong zijn voor haar
Is TaMieke even blij dat ze geen piemel heeft..quote:Op donderdag 5 april 2018 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik trek mensen die weinig lusten over het algemeen heel slecht
Groot gemis hoor. Je moest eens weten hoe fijn het is om er wel een te hebben.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is TaMieke even blij dat ze geen piemel heeft..
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is TaMieke even blij dat ze geen piemel heeft..
Persoonlijk ja..quote:Op donderdag 5 april 2018 23:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Pers als in media of persoonlijk leed? Of beide?Jammer wel, ik hoop dat het je niet van weerhoudt om evengoed te genieten van wat er wel is. Eens wat onze omgang met dieren betreft. Levende wezens als producten volledig binnen houden enzo
![]()
Wat spreekt je aan in duursporten? Langlaufen kun je denk ik niet droog uitvoeren hier hè?
Scheelt dat je mij niet hoeft te trekkenquote:Op donderdag 5 april 2018 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik trek mensen die weinig lusten over het algemeen heel slecht
Ja, dat gaat 'm niet worden in dit levenquote:Op donderdag 5 april 2018 23:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Groot gemis hoor. Je moest eens weten hoe fijn het is om er wel een te hebben.
Dat iedereen je te jong vindt bedoel je?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe ouder ik word, hoe meer ik dat te horen lijk te krijgen gek genoeg.
Wat vreemdquote:Op donderdag 5 april 2018 23:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen idee waar dat ineens vandaan komt.Maar komt goed uit want ik zal ook nooit op haar vallen.
Ik gok vooral het tweede. Klinkt toch aardiger dan "Nee gast, niet met zo'n kop." Of iets dergelijks.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat iedereen je te jong vindt bedoel je?
Dat is wel vreemd.
Sommige mensen doen graag moeilijk of moeten een gemakkelijk smoesje hebben
Een basis is belangrijk ja, maar hopelijk staar je je niet blind op zoiets perfectioneren voor je echt aan de bak gaat zeg maar.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Persoonlijk ja..
Ik moet eerst een basis bouwen om verder te gaan.
Genieten ga ik zeker
Ik zou eigenlijk veganist moeten zijn. (Dieren bezwangeren voor mijn melk gaat wel ver)
Misschien ga ik dat wel worden, een nobel streven.
Sporten om te kijken hoe diep ik kan gaan, wat het lichaam aankan langdurig/kortstondig.
Ik heb niet zo'n haat zoals anderen dat hebben richting haar hoor. Ik weet gewoon dat zij mijn type niet is.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat vreemd
Jullie lijken mij echt het perfecte koppel![]()
Ow wat fijn! Die hulp kan ik natuurlijk niet afslaanquote:Op donderdag 5 april 2018 23:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik kan wel tips tijdens praktijk geven denk ik.
Wie heeft het over haat? Maar grumpycat en unicorns + glitters, what’s not to love??!quote:Op donderdag 5 april 2018 23:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n haat zoals anderen dat hebben richting haar hoor. Ik weet gewoon dat zij mijn type niet is.
Grumpycat is alweer een tijdje de deur uit hoor.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wie heeft het over haat? Maar grumpycat en unicorns + glitters, what’s not to love??!![]()
Ik moet nog leren janken joh, dus aan de bak kom ik zeker.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Een basis is belangrijk ja, maar hopelijk staar je je niet blind op zoiets perfectioneren voor je echt aan de bak gaat zeg maar.
Principes zijn mooi, maar consuminderen is al een mooie stap. Zeker bij belastende sporten moet je echt wel opletten dat je goed volwaardige meuk binnenkrijgt, want vegavoer heeft minder biologische waarde. Je moet dan slimmer combineren om op peil te blijven zeg maar. Kan wel weer een leuke uitdaging zijn in de keuken die creatief maakt enzo
hij staat graag tot uw dienstquote:Op donderdag 5 april 2018 23:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow wat fijn! Die hulp kan ik natuurlijk niet afslaan![]()
Waarom kun je niet multi-quoten op mobiel??!!
Zit wat in. Afgewezen worden is nooit leuk, maakt niet uit wat de reden of smoesje dan is.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gok vooral het tweede. Klinkt toch aardiger dan "Nee gast, niet met zo'n kop." Of iets dergelijks.
Vond die leuker dan deze creepquote:Op donderdag 5 april 2018 23:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Grumpycat is alweer een tijdje de deur uit hoor.
Misschien is het ook gewoon niet je kop, maar dat je een bepaalde ontwikkeling mist waardoor je jeugdig overkomt ofzo. Niet lullig bedoelt, maar de single leef kan je anders vormen dan relaties en samenwonen enzo. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, dit is ook een grove generalisatie en niet iets waarmee je totaal kansloos bent ofzoquote:Op donderdag 5 april 2018 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gok vooral het tweede. Klinkt toch aardiger dan "Nee gast, niet met zo'n kop." Of iets dergelijks.
klein beetje maarquote:Op donderdag 5 april 2018 23:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo lijk ik zo’n aandachtshoer
Vind mezelf teveel aanwezig
Freddie Mercury een creep noemen. Jij hebt nog een hoop te leren.quote:
Oh dat is onhandig als je daar wel behoefte aan hebt. Iets als haptonomie al eens overwogen ofzo?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik moet nog leren janken joh, dus aan de bak kom ik zeker.
Dat sporten is een mogelijk streven he, ik voer het niet uit, geef enkel mijn interesse aan.
Ik ben op dit moment zo star als maar kan. Echt experimenteren met eten kan wellicht over jaren.
trustequote:Op donderdag 5 april 2018 23:59 schreef scrupuleus het volgende:
Tijd voor beter bed.
Xxjes mary, mieke en bobbie en de rest
Weltrusten scrupuleusquote:Op donderdag 5 april 2018 23:59 schreef scrupuleus het volgende:
Tijd voor beter bed.
Xxjes mary, mieke en bobbie en de rest
Zit wat in. Maar als hij de kans niet krijgt, kan hij het ook niet ontwikkelen toch?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien is het ook gewoon niet je kop, maar dat je een bepaalde ontwikkeling mist waardoor je jeugdig overkomt ofzo. Niet lullig bedoelt, maar de single leef kan je anders vormen dan relaties en samenwonen enzo. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, dit is ook een grove generalisatie en niet iets waarmee je totaal kansloos bent ofzo
multiquotes zijn matig te volgen, mobiel helemaal een crime. #haataanmultiquotesquote:Op donderdag 5 april 2018 23:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo lijk ik zo’n aandachtshoer
Vind mezelf teveel aanwezig
Wel in deze versie.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Freddie Mercury een creep noemen. Jij hebt nog een hoop te leren.
Wel nee en ik zou het eerlijk zeggen, want ik houd niet van concurrentie en ben bezig om mijn postcount op te krikkenquote:
Quotes zoals MK die doet, die zijn lastig te volgenquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
multiquotes zijn matig te volgen, mobiel helemaal een crime. #haataanmultiquotes
Quotes? Dat zijn verdomme hele scripties die die jongen uit zijn klauwen weet te persen. Als hij zo'n prestatie nou in bed voor elkaar gekregen had, zou Elvi de komende 20 jaar niet meer om piemel gemekkerd hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Quotes zoals MK die doet, die zijn lastig te volgen
Mssn moet je je lappen tekst verdelen over meerdere post voor je postcountquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel nee en ik zou het eerlijk zeggen, want ik houd niet van concurrentie en ben bezig om mijn postcount op te krikken(Ik vind multiquoten in een sc op zo een tempo teveel gedoe
Houdt het niet bij
)
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Quotes? Dat zijn verdomme hele scripties die die jongen uit zijn klauwen weet te persen. Als hij zo'n prestatie nou in bed voor elkaar gekregen had, zou Elvi de komende 20 jaar niet meer om piemel gemekkerd hebben.
MK?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Quotes zoals MK die doet, die zijn lastig te volgen
Ik zeg dan ook niet dat het zijn schuld is ofzo. Daarnaast kan je een en ander ook wel leren of trainen buiten relaties om.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar als hij de kans niet krijgt, kan hij het ook niet ontwikkelen toch?
Mssn gaat alles wel prima en past hij zich gemakkelijk aan.
Ja nou, eigenlijk wat je zelf al zegt. Het hoeft geen ramp te zijn
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wel in deze versie.
Heb sowieso niets met Queen, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |