Ik jaag niet op dames hier, dus is dat wel interessant voor je dan?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar je zoekt het verkeerde doel?
Neem mij eens mee naar jouw jachtpartijen.
was jij nou vrijgezel?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik jaag niet op dames hier, dus is dat wel interessant voor je dan?
Die ene weet ik niet, maar ik ben ook niet zo up to date dus dat kun je beter aan haar vragen..quote:Op donderdag 5 april 2018 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lot date nog steeds die ene gozer waar ze een tijd geleden mee bezig was?
ah, CL jaagt op Q. ?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die je zou wel als gewillig willen omschrijven ja? Scrupuleus is geen Q hè
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In werkelijkheid neuk ik me een slag in de rondte.
[..]
Ik jaag niet hoor, anders had ik allang beet gehad.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik jaag niet op dames hier, dus is dat wel interessant voor je dan?
ik roep ook maar watquote:Op donderdag 5 april 2018 23:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet de meest passende omschrijving wederom..
Oh dan kun je beter niet mee op jacht met me, want om goed te schieten moet ik me wel concentreren enzo. Waar praat je zoal graag over?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik jaag niet hoor, anders had ik allang beet gehad.
Een conversatie voeren met iemand die ik graag mijn aandacht geef is uiteraard interessant.
[..]
Maar zijn ze gewillig dat is de vraag. Lot in ieder geval niet, die heeft d'r celibaatleef weer opgepakt.quote:
Lot is weer terug jaquote:Op donderdag 5 april 2018 22:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoezo, Elvi en Lot zijn er toch?
ow, d'r kuisheidsgordel zit weer op slot?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar zijn ze gewillig dat is de vraag. Lot in ieder geval niet, die heeft d'r celibaatleef weer opgepakt.
Ja goed punt, ik zou je alleen maar afleiden denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dan kun je beter niet mee op jacht met me, want om goed te schieten moet ik me wel concentreren enzo.
Waar praat je zoal graag over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |