quote:Op donderdag 5 april 2018 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zei laatst iets over een 2e ps4
Neee die kwam er niet zei J.
Waren we vanavond bij mij pa. Zegt ie ja misschien dan toch maar wel een 2e ps4
zou het dat zijnquote:Op donderdag 5 april 2018 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt omdat je geen open relasie heb enzulks
uiteraard proquote:Op donderdag 5 april 2018 22:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan wel de Pro he. En een 4K-televisie.
Hoezo, Elvi en Lot zijn er toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:37 schreef madam-april het volgende:
[..]gewillige deernen worden hier systematisch weggejaagd
Oh dan pas je er prima bij, welkomquote:Op donderdag 5 april 2018 22:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik kan niet eens jagen joh.
Raak ik enkel mijzelf.
jij bent ook echt een lieverd he.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dan pas je er prima bij, welkom
dat kan ik niet echt beoordelenquote:Op donderdag 5 april 2018 22:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
heb je wel een lekker kontje dan?
Ja, ik ben ook niet altijd de handigste dus dat schept wel een band. Al kan ik wel aardig schietenquote:Op donderdag 5 april 2018 22:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
jij bent ook echt een lieverd he.
zijn dat de enigen?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoezo, Elvi en Lot zijn er toch?
Weltrustenquote:Op donderdag 5 april 2018 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
Pissen, bek schrobben, mandje maffen
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
Pissen, bek schrobben, mandje maffen
Samzz date iemand geloof ik en verder kan ik geen gewillige single dames bedenken op dit momentquote:
Maar je zoekt het verkeerde doel?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet altijd de handigste dus dat schept wel een band. Al kan ik wel aardig schieten
CL toch ook?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Samzz date iemand geloof ik en verder kan ik geen gewillige single dames bedenken op dit moment
Lot date nog steeds die ene gozer waar ze een tijd geleden mee bezig was?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Samzz date iemand geloof ik en verder kan ik geen gewillige single dames bedenken op dit moment
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
terwijl ze iedere avond klaagt dat ze eeuwig vrijgezel isquote:Op donderdag 5 april 2018 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lot date nog steeds die ene gozer waar ze een tijd geleden mee bezig was?
Die is er niet zo uitgesproken over.quote:
Ow, okéquote:Op donderdag 5 april 2018 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
terwijl ze iedere avond klaagt dat ze eeuwig vrijgezel is
ah, ik moet haar nog te date vragen, helemaal vergetenquote:Op donderdag 5 april 2018 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
terwijl ze iedere avond klaagt dat ze eeuwig vrijgezel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |