Jong genoeg dat mensen zeggen dat ik te jong voor ze ben.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja hoi
Kan nog niet slapenwaarom komt die maagzuur als ik wil gaan slapen??
En zoveel jonger ben je toch niet?
Reflux kan verergeren als je horizontaal gaat dacht ik?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja hoi
Kan nog niet slapenwaarom komt die maagzuur als ik wil gaan slapen??
En zoveel jonger ben je toch niet?
Jonkies zijn leukerquote:Op donderdag 5 april 2018 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jong genoeg dat mensen zeggen dat ik te jong voor ze ben.
heb ook liever een goed gevuld bord dan een pijpbeurt, denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
30 is nog jong joh. Ik denk dat mijn magie meer in de keuken ligt dan in bed eerlijk gezegd. Wat doe je zoal aan leuke dingen in het leven? Wat is, naast vrouwen en seks, je passie?
Nee, da's niet waar, maar die zijn er vocaler over misschien denk ikquote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dames werden toch alleen weggejaagd?
Rechtop slapen is ook zowatquote:Op donderdag 5 april 2018 23:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Reflux kan verergeren als je horizontaal gaat dacht ik?
Ben je een beetje zo een serieus typje dan? Wat voor sport? Dierenrechten als in gekruid en gepaneerd op je bord of juist niet?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
heb ook liever een goed gevuld bord dan een pijpbeurt, denk ik.
Ik heb al mijn passies afgezworen in mijn jeugd.
Ik moet een beetje mijzelf hervinden om er nog wat van te gaan maken.
Maar sport/filosofie/dierenrechten/mensenrechten is allemaal leuk
Wat staat hier???quote:Op donderdag 5 april 2018 23:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
heb ook liever een goed gevuld bord dan een pijpbeurt, denk ik.
Heb een paar jaar met een verhoogd hoofdeinde geslapen, dus dat is niet zo ouderwets rechtop. Maar beter als je rennies hebtquote:Op donderdag 5 april 2018 23:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Rechtop slapen is ook zowat
Toch maar aan de Rennies dan
Nou, ik denk dat ik een ontzettend vrije geest ben, maar door pers leed veel te serieus ben geworden.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben je een beetje zo een serieus typje dan? Wat voor sport? Dierenrechten als in gekruid en gepaneerd op je bord of juist niet?
Ik ben raarquote:Op donderdag 5 april 2018 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naww.
Dat hoor je niet vaak eigenlijk.
Hoe jong ben je dan?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben hier echt de jongste geloof ik he?
Iedereen jonger dan ik is ook weggejaagd.
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
dat als je niet kunt koken mij mag pijpen.
Die goeie ouwe tijd.quote:
goed leren pijpen danquote:Op donderdag 5 april 2018 23:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik denk dat als ik op mn kookkunsten beoordeelt word, ik altijd vrijgezel blijf
Pers als in media of persoonlijk leed? Of beide?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik een ontzettend vrije geest ben, maar door pers leed veel te serieus ben geworden.
Niet gepaneerd uiteraard.
Hoe wij met elkaar en de dieren omgaan mag van mij drastisch veranderen.
Ik ben gek om duursporten (fietsen, langlaufen)
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd.
Maar Fripsel leest vast nog wel mee.
We zouden een prima team kunnen zijn als je jonkies niet leuker zou vinden dan oudjesquote:Op donderdag 5 april 2018 23:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik denk dat als ik op mn kookkunsten beoordeelt word, ik altijd vrijgezel blijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |