Smooth talker, maar dead walker als je dat tijdens mijn jacht wil doen hèquote:Op donderdag 5 april 2018 23:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja goed punt, ik zou je alleen maar afleiden denk ik.
Waarom praten, als ik ook gewoon naar je ogen kan kijken?
ik doe dan toch alsof, om andere mannen te interesseren.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Smooth talker, maar dead walker als je dat tijdens mijn jacht wil doen hè
De mijne, behalve op 2e paasdag. Wat voor type(s) kun jij niet weerstaan?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik doe dan toch alsof, om andere mannen te interesseren.
Welk type man ontkomt niet aan jou?
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie (V) wil er niet neuken?
Binnen 5 min geen antwoord = dus wel neuken.
Niet allemaal tegelijk niet antwoorden
Aha, dus ik moet weer een jaar wachten?#!quote:Op donderdag 5 april 2018 23:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De mijne, behalve op 2e paasdag. Wat voor type(s) kun jij niet weerstaan?
Weg waar naar toe?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet echt, we wisten niet zeker of je echt weg was
Zo groen als gras qua leeftijd of ..? Ik zou sowieso niet op mij wachten, valt dan toch alleen maar tegen.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aha, dus ik moet weer een jaar wachten?#!
Ik heb geen idee joh.
Ik ben zo groen als gras.
Maar zolang de emoband maar sterk is, dat is vrij snel duidelijk.
Ow zo. Ik had eigenlijk al moeten slapen jaquote:Op donderdag 5 april 2018 23:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Offline, zodat je niet zou lezen wat we over je te roddelen hebben natuurlijk
ik ben al oud (30) zat.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo groen als gras qua leeftijd of ..? Ik zou sowieso niet op mij wachten, valt dan toch alleen maar tegen.
Weltrustenquote:Op donderdag 5 april 2018 23:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow zo. Ik had eigenlijk al moeten slapen ja
Dus roddel lekker verder. Weltrusten
30 is nog jong joh. Ik denk dat mijn magie meer in de keuken ligt dan in bed eerlijk gezegd. Wat doe je zoal aan leuke dingen in het leven? Wat is, naast vrouwen en seks, je passie?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik ben al oud (30) zat.
Dus niet qua leeftijd.
Hoezo val je tegen, iemand ziet iig genoeg in je om bij jou te willen zijn.
Of ben je alleen goed in bed?
Weet de leeftijden niet, maar jij bent zo leuk dat ik best snap dat je niet weg gejaagd bentquote:Op donderdag 5 april 2018 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben hier echt de jongste geloof ik he?
Iedereen jonger dan ik is ook weggejaagd.
Ja hoiquote:
dames werden toch alleen weggejaagd?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weet de leeftijden niet, maar jij bent zo leuk dat ik best snap dat je niet weg gejaagd bent
Jong genoeg dat mensen zeggen dat ik te jong voor ze ben.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja hoi
Kan nog niet slapenwaarom komt die maagzuur als ik wil gaan slapen??
En zoveel jonger ben je toch niet?
Reflux kan verergeren als je horizontaal gaat dacht ik?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja hoi
Kan nog niet slapenwaarom komt die maagzuur als ik wil gaan slapen??
En zoveel jonger ben je toch niet?
Jonkies zijn leukerquote:Op donderdag 5 april 2018 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jong genoeg dat mensen zeggen dat ik te jong voor ze ben.
heb ook liever een goed gevuld bord dan een pijpbeurt, denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
30 is nog jong joh. Ik denk dat mijn magie meer in de keuken ligt dan in bed eerlijk gezegd. Wat doe je zoal aan leuke dingen in het leven? Wat is, naast vrouwen en seks, je passie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |