Nee, da's niet waar, maar die zijn er vocaler over misschien denk ikquote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dames werden toch alleen weggejaagd?
Rechtop slapen is ook zowatquote:Op donderdag 5 april 2018 23:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Reflux kan verergeren als je horizontaal gaat dacht ik?
Ben je een beetje zo een serieus typje dan? Wat voor sport? Dierenrechten als in gekruid en gepaneerd op je bord of juist niet?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
heb ook liever een goed gevuld bord dan een pijpbeurt, denk ik.
Ik heb al mijn passies afgezworen in mijn jeugd.
Ik moet een beetje mijzelf hervinden om er nog wat van te gaan maken.
Maar sport/filosofie/dierenrechten/mensenrechten is allemaal leuk
Wat staat hier???quote:Op donderdag 5 april 2018 23:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
heb ook liever een goed gevuld bord dan een pijpbeurt, denk ik.
Heb een paar jaar met een verhoogd hoofdeinde geslapen, dus dat is niet zo ouderwets rechtop. Maar beter als je rennies hebtquote:Op donderdag 5 april 2018 23:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Rechtop slapen is ook zowat
Toch maar aan de Rennies dan
Nou, ik denk dat ik een ontzettend vrije geest ben, maar door pers leed veel te serieus ben geworden.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben je een beetje zo een serieus typje dan? Wat voor sport? Dierenrechten als in gekruid en gepaneerd op je bord of juist niet?
Ik ben raarquote:Op donderdag 5 april 2018 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naww.
Dat hoor je niet vaak eigenlijk.
Hoe jong ben je dan?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben hier echt de jongste geloof ik he?
Iedereen jonger dan ik is ook weggejaagd.
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
dat als je niet kunt koken mij mag pijpen.
Die goeie ouwe tijd.quote:
goed leren pijpen danquote:Op donderdag 5 april 2018 23:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik denk dat als ik op mn kookkunsten beoordeelt word, ik altijd vrijgezel blijf
Pers als in media of persoonlijk leed? Of beide?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik een ontzettend vrije geest ben, maar door pers leed veel te serieus ben geworden.
Niet gepaneerd uiteraard.
Hoe wij met elkaar en de dieren omgaan mag van mij drastisch veranderen.
Ik ben gek om duursporten (fietsen, langlaufen)
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd.
Maar Fripsel leest vast nog wel mee.
We zouden een prima team kunnen zijn als je jonkies niet leuker zou vinden dan oudjesquote:Op donderdag 5 april 2018 23:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik denk dat als ik op mn kookkunsten beoordeelt word, ik altijd vrijgezel blijf
Je mag wel voor me koken hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 23:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
We zouden een prima team kunnen zijn als je jonkies niet leuker zou vinden dan oudjes
Ik trek mensen die weinig lusten over het algemeen heel slechtquote:Op donderdag 5 april 2018 23:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je mag wel voor me koken hoor![]()
Ik lust alleen niet veel
Hoe ouder ik word, hoe meer ik dat te horen lijk te krijgen gek genoeg.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk dat jij en Zwabber te jong zijn voor haar
Wat lust je wel dan?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je mag wel voor me koken hoor![]()
Ik lust alleen niet veel
Geen idee waar dat ineens vandaan komt.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk dat jij en Zwabber te jong zijn voor haar
Is TaMieke even blij dat ze geen piemel heeft..quote:Op donderdag 5 april 2018 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik trek mensen die weinig lusten over het algemeen heel slecht
Groot gemis hoor. Je moest eens weten hoe fijn het is om er wel een te hebben.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is TaMieke even blij dat ze geen piemel heeft..
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is TaMieke even blij dat ze geen piemel heeft..
Persoonlijk ja..quote:Op donderdag 5 april 2018 23:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Pers als in media of persoonlijk leed? Of beide?Jammer wel, ik hoop dat het je niet van weerhoudt om evengoed te genieten van wat er wel is. Eens wat onze omgang met dieren betreft. Levende wezens als producten volledig binnen houden enzo
![]()
Wat spreekt je aan in duursporten? Langlaufen kun je denk ik niet droog uitvoeren hier hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |