Vond die leuker dan deze creepquote:Op donderdag 5 april 2018 23:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Grumpycat is alweer een tijdje de deur uit hoor.
Misschien is het ook gewoon niet je kop, maar dat je een bepaalde ontwikkeling mist waardoor je jeugdig overkomt ofzo. Niet lullig bedoelt, maar de single leef kan je anders vormen dan relaties en samenwonen enzo. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, dit is ook een grove generalisatie en niet iets waarmee je totaal kansloos bent ofzoquote:Op donderdag 5 april 2018 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gok vooral het tweede. Klinkt toch aardiger dan "Nee gast, niet met zo'n kop." Of iets dergelijks.
klein beetje maarquote:Op donderdag 5 april 2018 23:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo lijk ik zo’n aandachtshoer
Vind mezelf teveel aanwezig
Freddie Mercury een creep noemen. Jij hebt nog een hoop te leren.quote:
Oh dat is onhandig als je daar wel behoefte aan hebt. Iets als haptonomie al eens overwogen ofzo?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik moet nog leren janken joh, dus aan de bak kom ik zeker.
Dat sporten is een mogelijk streven he, ik voer het niet uit, geef enkel mijn interesse aan.
Ik ben op dit moment zo star als maar kan. Echt experimenteren met eten kan wellicht over jaren.
trustequote:Op donderdag 5 april 2018 23:59 schreef scrupuleus het volgende:
Tijd voor beter bed.
Xxjes mary, mieke en bobbie en de rest
Weltrusten scrupuleusquote:Op donderdag 5 april 2018 23:59 schreef scrupuleus het volgende:
Tijd voor beter bed.
Xxjes mary, mieke en bobbie en de rest
Zit wat in. Maar als hij de kans niet krijgt, kan hij het ook niet ontwikkelen toch?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien is het ook gewoon niet je kop, maar dat je een bepaalde ontwikkeling mist waardoor je jeugdig overkomt ofzo. Niet lullig bedoelt, maar de single leef kan je anders vormen dan relaties en samenwonen enzo. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, dit is ook een grove generalisatie en niet iets waarmee je totaal kansloos bent ofzo
multiquotes zijn matig te volgen, mobiel helemaal een crime. #haataanmultiquotesquote:Op donderdag 5 april 2018 23:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo lijk ik zo’n aandachtshoer
Vind mezelf teveel aanwezig
Wel in deze versie.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Freddie Mercury een creep noemen. Jij hebt nog een hoop te leren.
Wel nee en ik zou het eerlijk zeggen, want ik houd niet van concurrentie en ben bezig om mijn postcount op te krikkenquote:
Quotes zoals MK die doet, die zijn lastig te volgenquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
multiquotes zijn matig te volgen, mobiel helemaal een crime. #haataanmultiquotes
Quotes? Dat zijn verdomme hele scripties die die jongen uit zijn klauwen weet te persen. Als hij zo'n prestatie nou in bed voor elkaar gekregen had, zou Elvi de komende 20 jaar niet meer om piemel gemekkerd hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Quotes zoals MK die doet, die zijn lastig te volgen
Mssn moet je je lappen tekst verdelen over meerdere post voor je postcountquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel nee en ik zou het eerlijk zeggen, want ik houd niet van concurrentie en ben bezig om mijn postcount op te krikken(Ik vind multiquoten in een sc op zo een tempo teveel gedoe
Houdt het niet bij
)
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Quotes? Dat zijn verdomme hele scripties die die jongen uit zijn klauwen weet te persen. Als hij zo'n prestatie nou in bed voor elkaar gekregen had, zou Elvi de komende 20 jaar niet meer om piemel gemekkerd hebben.
MK?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Quotes zoals MK die doet, die zijn lastig te volgen
Ik zeg dan ook niet dat het zijn schuld is ofzo. Daarnaast kan je een en ander ook wel leren of trainen buiten relaties om.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar als hij de kans niet krijgt, kan hij het ook niet ontwikkelen toch?
Mssn gaat alles wel prima en past hij zich gemakkelijk aan.
Ja nou, eigenlijk wat je zelf al zegt. Het hoeft geen ramp te zijn
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wel in deze versie.
Heb sowieso niets met Queen, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |