Hij komt uit klb, ik vertrouw het niet.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dus? Die dames hangen hier al wat langer rond, dus leuk als een wat nieuwere persoon in de vorm van een man nu weer eens zo een initiatief zou nemen
Hallon pindakaasmevrouw. Vliegtuig heel gehouden?quote:
Taste of Persia is dan de beste optie.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik ben een dusdanige barbaar dat ik vooral voor het eten ga en niet het interieur of de bios om de hoekVervelend personeel staat me dan wel weer ietwat tegen,
Graag gedaan. Van wie heb je dat woord overigens geleerd? Ik adviseer je om dat vooral niet te zeggen tegen het personeel in Iraanse restaurants. Het is namelijk een ietwat archaïsch woord dat in Iran in onbruikbaar is geraakt en vooral gebezigd wordt door Afghanen wiens Perzisch nog enigszins puur is gebleven en dichter bij het Middel-Perzisch ligt. Dit heeft tot gevolg dat Iraniërs zullen denken dat je Afghaanse roots hebt waardoor ze een keer extra in je eten zullen spugenquote:maar ik noteer Taste of Persia dan op de shortlist. Taashaakkor voor de tip!
Heel erg tof dat je hier welwillend tegenover staat. Indien er serieuze interesse is vanuit meerdere users kunnen we wellicht over een tijdje er daadwerkelijk werk van maken.quote:Dus? Die dames hangen hier al wat langer rond, dus leuk als een wat nieuwere persoon in de vorm van een man nu weer eens zo een initiatief zou nemen
Ik kom uit POL en hang slechts sporadisch rond in KLB.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij komt uit klb, ik vertrouw het niet.
Onervaren en naïef zijn denk ik wel iets anders gevoelsmatig dan een kinderachtigheid. Maar er is niet altijd ruimte voor zo een nuance in dit vluchtige datingstijdperk..quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
Over jong of onervaren overkomen, tja. Zou kunnen. Alhoewel veel van mijn kinderachtigheid hier met opzet is kan mij vast wel naïviteit verweten worden op relatiegebied. Wat ik daar verder mee kan, geen idee. Misschien wachten tot ik oud en bitter ben.
Jazeker nu nog een uurtje wachten en nog 2 uurtjes vliegen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Hallon pindakaasmevrouw. Vliegtuig heel gehouden?
We kunnen hem toch eerst een kans geven en daarna mekkeren? Langer plezier jwzquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij komt uit klb, ik vertrouw het niet.
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Onervaren en naïef zijn denk ik wel iets anders gevoelsmatig dan een kinderachtigheid. Maar er is niet altijd ruimte voor zo een nuance in dit vluchtige datingstijdperk..
Ik denk dat naïviteit verwijten je geen goede partner maakt, al kan ik me voorstellen dat een relatie met een diepgaandere klik wel moeilijker te ervaren kan zijn als je het niet eerder hebt gehad en de ander wel. Maar goed, daar zou je over kunnen communiceren zodat je van elkaar kan leren. En dan pas kun je het elkaar echt kwalijk gaan nemen als je bepaalde dingen van elkaar nog niet weet
Mooi en dat valt nog mee dan.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jazeker nu nog een uurtje wachten en nog 2 uurtjes vliegen.
En hier is het al ochtend dus slapen doen we niet.
Dat is ook waar.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
We kunnen hem toch eerst een kans geven en daarna mekkeren? Langer plezier jwz
Wachten op het vliegveld duhquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Mooi en dat valt nog mee dan.
Ben je op vakantie, ga je fokken. Gek mens.
Oh ik heb het net opgezocht, want ik herinner me die paar geleerde woordjes farsi niet meer en kom niet verder dan een beetje fonetisch mee galmen met sommige liedjesquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:21 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Taste of Persia is dan de beste optie.
[..]
Graag gedaan. Van wie heb je dat woord overigens geleerd? Ik adviseer je om dat vooral niet te zeggen tegen het personeel in Iraanse restaurants. Het is namelijk een ietwat archaïsch woord dat in Iran in onbruikbaar is geraakt en vooral gebezigd wordt door Afghanen wiens Perzisch nog enigszins puur is gebleven en dichter bij het Middel-Perzisch ligt. Dit heeft tot gevolg dat Iraniërs zullen denken dat je Afghaanse roots hebt waardoor ze een keer extra in je eten zullen spugen.
Selecteer een paar data en laat een mod of een ts het in de op plaatsen, zodat mensen weten dat er iets leuks op komst en kan reageren welke datum het beste uitkomt enzo. Elvi en CL hebben vast wel organisatietipsquote:[..]
Heel erg tof dat je hier welwillend tegenover staat. Indien er serieuze interesse is vanuit meerdere users kunnen we wellicht over een tijdje er daadwerkelijk werk van maken.
Vietnam nu hè? Goede reis en heel veel plezier en lekker eten toegewenstquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jazeker nu nog een uurtje wachten en nog 2 uurtjes vliegen.
En hier is het al ochtend dus slapen doen we niet.
Dat is waar ja en daarom beter met iemand die daar enig begrip voor op kan brengen dan iemand die je zoiets kwalijk zou nemenquote:
Ja klopt! Thanksquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vietnam nu hè? Goede reis en heel veel plezier en lekker eten toegewenst
En lekker weer ookquote:
Zou het serieus tof vinden. Mijn eerste FOK!-meetquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh ik heb het net opgezocht, want ik herinner me die paar geleerde woordjes farsi niet meer en kom niet verder dan een beetje fonetisch mee galmen met sommige liedjesBedankt voor de waarschuwing
[..]
Selecteer een paar data en laat een mod of een ts het in de op plaatsen, zodat mensen weten dat er iets leuks op komst en kan reageren welke datum het beste uitkomt enzo. Elvi en CL hebben vast wel organisatietips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |