Zo vatte ik 't wel op ondanks de daadwerkelijke bedoeling. Ik ben echter wel benieuwd naar de daadwerkelijke gedachte erachter. Zou je duidelijkheid willen scheppen daaromtrent gezien het feit dat jij de persoon bent die de desbetreffende opmerking maakte?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een compliment
Advocaat en van adel. Hoe elitair wil je het hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:43 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Wie is Yates en waarom stel je hem gelijk aan mij?
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zei al eerder: alleen seks.
[..]
Inside, huehue.
Je bent een Hagenaar toch? Beste Iraanse restaurant van Nederland ligt in Den Haag. Ik stel voor om de volgende vreetmeet daar te houden. Wat eet je zelf zoal voor gerechten uit de Iraanse keuken?quote:
Dat hoeft niet en kan altijd later nog tenzij je er geen behoefte aan hebt. Of bedoel je een ja-reactie aan Elvi?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
Ik probeer nog steeds te bedenken hoe ik nou moet reageren op die posts over mij van net.
Ow cool, er komt nog een reactie. Dan blijf ik nog even wakkerquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
Ik probeer nog steeds te bedenken hoe ik nou moet reageren op die posts over mij van net.
Misschien is er ook een versie van de squawking eagle met 1 man en 5 vrouwen, hebben we er nog maar 3 nodig.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik had t kunnen weten.
Ik zie dat Elvi zich aanbiedt.... ik ga wel weer weg
Dacht dat je mij wel een lekker hapje zou vindenquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet in je boo-gebruik, dat dan weer welEn ja, ik wist niet dat er nog meer eten te zien was dan op je tafel. Welk restaurant was je?
Ik zie net dat er een 3e restaurant bijgekomen is, die ik nog niet kende (van naam). Welke vindt je het beste? En dikkequote:Op vrijdag 6 april 2018 00:49 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Je bent een Hagenaar toch? Beste Iraanse restaurant van Nederland ligt in Den Haag. Ik stel voor om de volgende vreetmeet daar te houden. Wat eet je zelf zoal voor gerechten uit de Iraanse keuken?
Bedankt voor het compliment, ik vind jou eveneens een puike user wiens bijdragen aan deze SC ik appreciër.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Advocaat en van adel. Hoe elitair wil je het hebben.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:52 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Dacht dat je mij wel een lekker hapje zou vinden. Restaurant Alborz in Rotterdam.
Sorry, je bent een beetje jong voor me en ik trek spontaan droog van "boo". Alborz ken ik niet, hoe vond je die? Heb jaren geleden wel bij een ander Iraans restaurant in Rotterdam gegeten, maar geen idee meer welke dat was..quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:52 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Dacht dat je mij wel een lekker hapje zou vinden. Restaurant Alborz in Rotterdam.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:53 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment, ik vind jou eveneens een puike user wiens bijdragen aan deze SC ik appreciër.
Nu nog steeds?quote:
Ik haak afquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien is er ook een versie van de squawking eagle met 1 man en 5 vrouwen, hebben we er nog maar 3 nodig.
Uurtje of 7 bij mij?quote:
Dat valt nog te bezien natuurlijk.quote:
3e, veel meer zie ik. Was een naam vergeten, maar zo te zien gaat het met deze markt goed in DHquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie net dat er een 3e restaurant bijgekomen is, die ik nog niet kende (van naam). Welke vindt je het beste? En dikkevoor je initiatief om zo een leuke vreetmeet in te plannen
Restaurant Taste of Persia serveert ondanks de inspiratieloze naam het beste eten. Zowel Shiraz als Taste of Persia zijn echter nogal klein en hebben een weinig tot de verbeelding sprekende inrichting. De gastvrouwen van beide restaurant zijn echter wel zeer gastvrij. Restaurant Alborz in Rotterdam heeft prima eten, veel zitplaatsen en mooi van binnen maar een bitch als gastvrouw. Het feit dat er een bioscoop om de hoek ligt is wel een pre. Welk restaurant het beste is ligt dus vooral aan waar je prioriteiten liggen, ik ga zelf het liefst naar Taste of Persia.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie net dat er een 3e restaurant bijgekomen is, die ik nog niet kende (van naam). Welke vindt je het beste? En dikkevoor je initiatief om zo een leuke vreetmeet in te plannen
*triggered*quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sorry, je bent een beetje jong voor me
Fake news, je zei net nog dat je voor de jonkies ging en gaf Bieber als voorbeeld.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sorry, je bent een beetje jong voor me
Fair enough. Is dat iets dat meer vrouwen hebben overigens want in dat geval leer ik dat af.quote:en ik trek spontaan droog van "boo".
Zie hierboven.quote:Alborz ken ik niet, hoe vond je die?
Die is inmiddels gesloten maar geen idee waarom.quote:Heb jaren geleden wel bij een ander Iraans restaurant in Rotterdam gegeten, maar geen idee meer welke dat was..
quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet trouwens niet of dat eisenlijstjesding rechtstreeks aan mij gericht was of een algemenere bewering.
Maar op het moment is het bij mij vooral een conflict tussen mijn eenzaamheid (niet alleen op relationeel vlak trouwens), en dat ik mijzelf een beetje bij elkaar probeer te vegen en eigenlijk niet teveel gedoe aan m'n hoofd moet hebben.
Ik denk niet dat ik een kieskeurig persoon ben namelijk, ik zou niet iemand waarmee ik een klik heb afwijzen vanwege puntige knieën.
Dat was Tamiek, wel opletten.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:03 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Fake news, je zei net nog dat je voor de jonkies ging en gaf Bieber als voorbeeld.
Voor mezelf gesproken, ik doelde op vrouwen met eisenlijstjes. Je laat af en toe wel een beetje doorschemeren dat er een en ander bij je speelt en dan snap ik ook prima dat je niet serieus aan de bak wil met iemand. Of durft.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet trouwens niet of dat eisenlijstjesding rechtstreeks aan mij gericht was of een algemenere bewering.
Maar op het moment is het bij mij vooral een conflict tussen mijn eenzaamheid (niet alleen op relationeel vlak trouwens), en dat ik mijzelf een beetje bij elkaar probeer te vegen en eigenlijk niet teveel gedoe aan m'n hoofd moet hebben.
Ik denk niet dat ik een kieskeurig persoon ben namelijk, ik zou niet iemand waarmee ik een klik heb afwijzen vanwege puntige knieën.
goffer Zwabquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben een dusdanige barbaar dat ik vooral voor het eten ga en niet het interieur of de bios om de hoekquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:01 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Restaurant Taste of Persia serveert ondanks de inspiratieloze naam het beste eten. Zowel Shiraz als Taste of Persia zijn echter nogal klein en hebben een weinig tot de verbeelding sprekende inrichting. De gastvrouwen van beide restaurant zijn echter wel zeer gastvrij. Restaurant Alborz in Rotterdam heeft prima eten, veel zitplaatsen en mooi van binnen maar een bitch als gastvrouw. Het feit dat er een bioscoop om de hoek ligt is wel een pre. Welk restaurant het beste is ligt dus vooral aan waar je prioriteiten liggen, ik ga zelf het liefst naar Taste of Persia.
Bedankt voor het compliment overigens maar ik ben bepaald niet de eerste die een vreetmeet initieert, er was er twee weken geleden zelfs nog één.
In het echt vind ik je niet jong overkomen. Maar misschien zegt dat ook iets over mij en mijn kinderachtigheidquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
Over jong of onervaren overkomen, tja. Zou kunnen. Alhoewel veel van mijn kinderachtigheid hier met opzet is kan mij vast wel naïviteit verweten worden op relatiegebied. Wat ik daar verder mee kan, geen idee. Misschien wachten tot ik oud en bitter ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |