Ik zei al eerder: alleen seks.quote:
Inside, huehue.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aaawh. Je mag wel bij mijn clubje, verzinnen we ook inside grapjes
Niet in je boo-gebruik, dat dan weer welquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:42 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Waar zit dat 'm in?
[..]
Doel je op het eten dat op tafel stond? Dat was inderdaad een Iraans gerecht namelijk.
Kusje op je bolletje.quote:
Zo vatte ik 't wel op ondanks de daadwerkelijke bedoeling. Ik ben echter wel benieuwd naar de daadwerkelijke gedachte erachter. Zou je duidelijkheid willen scheppen daaromtrent gezien het feit dat jij de persoon bent die de desbetreffende opmerking maakte?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een compliment
Advocaat en van adel. Hoe elitair wil je het hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:43 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Wie is Yates en waarom stel je hem gelijk aan mij?
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zei al eerder: alleen seks.
[..]
Inside, huehue.
Je bent een Hagenaar toch? Beste Iraanse restaurant van Nederland ligt in Den Haag. Ik stel voor om de volgende vreetmeet daar te houden. Wat eet je zelf zoal voor gerechten uit de Iraanse keuken?quote:
Dat hoeft niet en kan altijd later nog tenzij je er geen behoefte aan hebt. Of bedoel je een ja-reactie aan Elvi?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
Ik probeer nog steeds te bedenken hoe ik nou moet reageren op die posts over mij van net.
Ow cool, er komt nog een reactie. Dan blijf ik nog even wakkerquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
Ik probeer nog steeds te bedenken hoe ik nou moet reageren op die posts over mij van net.
Misschien is er ook een versie van de squawking eagle met 1 man en 5 vrouwen, hebben we er nog maar 3 nodig.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik had t kunnen weten.
Ik zie dat Elvi zich aanbiedt.... ik ga wel weer weg
Dacht dat je mij wel een lekker hapje zou vindenquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet in je boo-gebruik, dat dan weer welEn ja, ik wist niet dat er nog meer eten te zien was dan op je tafel. Welk restaurant was je?
Ik zie net dat er een 3e restaurant bijgekomen is, die ik nog niet kende (van naam). Welke vindt je het beste? En dikkequote:Op vrijdag 6 april 2018 00:49 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Je bent een Hagenaar toch? Beste Iraanse restaurant van Nederland ligt in Den Haag. Ik stel voor om de volgende vreetmeet daar te houden. Wat eet je zelf zoal voor gerechten uit de Iraanse keuken?
Bedankt voor het compliment, ik vind jou eveneens een puike user wiens bijdragen aan deze SC ik appreciėr.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Advocaat en van adel. Hoe elitair wil je het hebben.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:52 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Dacht dat je mij wel een lekker hapje zou vinden. Restaurant Alborz in Rotterdam.
Sorry, je bent een beetje jong voor me en ik trek spontaan droog van "boo". Alborz ken ik niet, hoe vond je die? Heb jaren geleden wel bij een ander Iraans restaurant in Rotterdam gegeten, maar geen idee meer welke dat was..quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:52 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Dacht dat je mij wel een lekker hapje zou vinden. Restaurant Alborz in Rotterdam.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:53 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment, ik vind jou eveneens een puike user wiens bijdragen aan deze SC ik appreciėr.
Nu nog steeds?quote:
Ik haak afquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien is er ook een versie van de squawking eagle met 1 man en 5 vrouwen, hebben we er nog maar 3 nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |