Corpsbal niet meteen, maar ik snap wel dat je een ietwat elitair imago opdoetquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:35 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
In dit geval was 't vooral zijn kennis omtrent muziek die de doorslag gaf. Ik ben er echter wel trots op dat ik meermaals ben aangezien voor corpsbal vanwege mijn vocabulaire en voorkomen, onder andere in deze SC.
Klopt. Maar dan zit ik allang in mijn prepper bunker.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Leuk, maar 18 stuks en elders op locatie doet niet zoveel voor als hier de boel losgaat natuurlijk..
Ik denk idd dat communiceren flink onderschat wordt.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het lijkt me prima om te bespreken wat goede voorbeelden binnen een relatie zijn, want Disneyfilms, romcoms, wijvenblaadjes en andere media hebben toch een niet zo een functioneel beeld gegeven geloof ik![]()
Denk dat we het leren aanvoelen te weinig ontwikkelen. In plaats daarvan wordt er vooral veel geluld, waarbij mensen denken dat effectief communiceren zo een beetje gelijk staat aan zeggen wat jij wil zeggen en als de ander daar niet voldoende mee doet het geen eckte liefde was. Ofzo..
Dat is nou niet bepaald een complimentquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:35 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
In dit geval was 't vooral zijn kennis omtrent muziek die de doorslag gaf. Ik ben er echter wel trots op dat ik meermaals ben aangezien voor corpsbal vanwege mijn vocabulaire en voorkomen, onder andere in deze SC.
Ik ga er even niet op in omdat ik geen zin heb in een trilogie in 5 delen in m'n PM waarom ik over m'n relatie postquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:41 schreef Elvi het volgende:
Ik ben niet bang voor m'n ex, ik ben bang voor z'n monologen
Sorryquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ga er even niet op in omdat ik geen zin heb in een trilogie in 5 delen in m'n PM waarom ik over m'n relatie post
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ga er even niet op in omdat ik geen zin heb in een trilogie in 5 delen in m'n PM waarom ik over m'n relatie post
Waar zit dat 'm in?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:39 schreef Scary_Mary het volgende:
Corpsbal niet meteen, maar ik snap wel dat je een ietwat elitair imago opdoet
Doel je op het eten dat op tafel stond? Dat was inderdaad een Iraans gerecht namelijk.quote:Kreeg trek van je foto trouwens! Zag er Iraans uit
Iraans etenquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:42 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Waar zit dat 'm in?
[..]
Doel je op het eten dat op tafel stond? Dat was inderdaad een Iraans gerecht namelijk.
Ik kan wel duidelijk zijn, dus ik dacht ook dat ik duidelijk overkwam. Boy, that was a hard lessonquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik denk idd dat communiceren flink onderschat wordt.
Maar daar staat ook vrij weinig over in blaadjes/internet/Disneyfilms. Hij moet je vooral ontbijt op bed brengen, een lief whatsappje sturen, hand in hand lopen of iets anders cheesy...
Ben er ook geen held in, daar niet van
Ik zei al eerder: alleen seks.quote:
Inside, huehue.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aaawh. Je mag wel bij mijn clubje, verzinnen we ook inside grapjes
Niet in je boo-gebruik, dat dan weer welquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:42 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Waar zit dat 'm in?
[..]
Doel je op het eten dat op tafel stond? Dat was inderdaad een Iraans gerecht namelijk.
Kusje op je bolletje.quote:
Zo vatte ik 't wel op ondanks de daadwerkelijke bedoeling. Ik ben echter wel benieuwd naar de daadwerkelijke gedachte erachter. Zou je duidelijkheid willen scheppen daaromtrent gezien het feit dat jij de persoon bent die de desbetreffende opmerking maakte?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een compliment
Advocaat en van adel. Hoe elitair wil je het hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:43 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Wie is Yates en waarom stel je hem gelijk aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |