Dacht dat je aan het trollen bent maar je hebt nog gelijk ook. Vreemd dat zijn muziek dan niet verboden was in Iran.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nah. Het zit ook in Bohemian Rhapsody.
[..]
MK schrijft ook niet alleen maar om het schrijven hoor, daar staan ook wel nuttige dingen, zij het misschien niet voor iedereen en even makkelijk opneembaar enzo. Maar ik vind het wel fijn dat hij de moeite blijft nemen om inhoudelijk te reageren. Als iedereen in zulke one liners bezig ging, leeft het forum niet lang meer denk ik..quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik lees die van jou wel omdat ik weet dat er nuttige dingen instaan. Die van MK begin ik al niet meer aan
wat betekent hetquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:25 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Dacht dat je aan het trollen bent maar je hebt nog gelijk ook. Vreemd dat zijn muziek dan niet verboden was in Iran.
Ik ben niet een enorme troll op dat vlak.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:25 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Dacht dat je aan het trollen bent maar je hebt nog gelijk ook. Vreemd dat zijn muziek dan niet verboden was in Iran.
Het is dan ook maar alleen gebaseerd op wat ik hier zie en je bent natuurlijk veel meer, maar je komt echt leuk over en dan hoop ik gewoon dat je iemand tegenkomt met wie het klikt en die jou waardeert voor wie je bent enzoquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stoor me er niet aan. Vind het wel interessant om te zien wat mensen denken.
Ik denk dat als je de juiste tegenkomt dingen wel soepeler verlopen, zeker in het begin. Dingen waar je je bij andere aan ergert, zijn dan geen probleem. Of moeite doen om af te spreken, als je beide wil, maak je wel tijd...quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jep eens, heb ik laatst nog ergens over gepost ook geloof ik.
[..]
Als reactie op iemand die riep dat het met die ene wel ineens allemaal goed zou verlopen, omdat de ware snapt en aanvoelt hoe je bent enzo in het geen succes in relatiestopic
Er is een verschil tussen one-liners, zijn posts en daadwerkelijk iets zeggen. Een hoop uit zijn posts kan direct de prullenbak in.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
MK schrijft ook niet alleen maar om het schrijven hoor, daar staan ook wel nuttige dingen, zij het misschien niet voor iedereen en even makkelijk opneembaar enzo. Maar ik vind het wel fijn dat hij de moeite blijft nemen om inhoudelijk te reageren. Als iedereen in zulke one liners bezig ging, leeft het forum niet lang meer denk ik..
En dank voor je compliment
Zwab is gewoon een toffe gastquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is dan ook maar alleen gebaseerd op wat ik hier zie en je bent natuurlijk veel meer, maar je komt echt leuk over en dan hoop ik gewoon dat je iemand tegenkomt met wie het klikt en die jou waardeert voor wie je bent enzo
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is dan ook maar alleen gebaseerd op wat ik hier zie en je bent natuurlijk veel meer, maar je komt echt leuk over en dan hoop ik gewoon dat je iemand tegenkomt met wie het klikt en die jou waardeert voor wie je bent enzo
Hij was laatst anders wel gemeen tegen mij.quote:
Nu zit t in mn hoofd! Je wordt bedanktquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nah. Het zit ook in Bohemian Rhapsody.
[..]
Klein detail, de kenners zeggen wel dat het zo'n beetje de beste tanks zijn die er op het moment in de wereld zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ach ja, ook met die erbij gaan we eraan als iemand het echt meent
Trolololololololol hohohohohoooooo.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nu zit t in mn hoofd! Je wordt bedankt
life sucks, then you'll diequote:Op vrijdag 6 april 2018 00:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ach ja, ook met die erbij gaan we eraan als iemand het echt meent
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Trolololololololol hohohohohoooooo.
To be fair, in het tijdperk van icbm's en drones is de beste tank hebben wellicht zoiets als de beste musket hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Klein detail, de kenners zeggen wel dat het zo'n beetje de beste tanks zijn die er op het moment in de wereld zijn.
Het lijkt me prima om te bespreken wat goede voorbeelden binnen een relatie zijn, want Disneyfilms, romcoms, wijvenblaadjes en andere media hebben toch een niet zo een functioneel beeld gegeven geloof ikquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de juiste tegenkomt dingen wel soepeler verlopen, zeker in het begin. Dingen waar je je bij andere aan ergert, zijn dan geen probleem. Of moeite doen om af te spreken, als je beide wil, maak je wel tijd...
Maar aanvoelen hoe iemand is, is wel wat ver gegrepen.
Zelfde als dat soulmate verhaal van CotS. Wanneer is iemand je soul mate? En hoezo is iemand je soulmate als je zo op je tenen moet lopen??
Ik voel me niet in een positie waarin ik legitiem andermans bondigheid mag bekritiserenquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen one-liners, zijn posts en daadwerkelijk iets zeggen. Een hoop uit zijn posts kan direct de prullenbak in.
In dit geval was 't vooral zijn kennis omtrent muziek die de doorslag gaf. Ik ben er echter wel trots op dat ik meermaals ben aangezien voor corpsbal vanwege mijn vocabulaire en voorkomen, onder andere in deze SC.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wauw, wat een uitgebreide woordenschat al niet kan doen voor je imago
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Quotes? Dat zijn verdomme hele scripties die die jongen uit zijn klauwen weet te persen. Als hij zo'n prestatie nou in bed voor elkaar gekregen had, zou Elvi de komende 20 jaar niet meer om piemel gemekkerd hebben.
Omgekeerd doe je nooit lullig tegen mensen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:30 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Hij was laatst anders wel gemeen tegen mij.
Leuk, maar 18 stuks en elders op locatie doet niet zoveel voor als hier de boel losgaat natuurlijk..quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Klein detail, de kenners zeggen wel dat het zo'n beetje de beste tanks zijn die er op het moment in de wereld zijn.
Hoi Yats.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:35 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
In dit geval was 't vooral zijn kennis omtrent muziek die de doorslag gaf. Ik ben er echter wel trots op dat ik meermaals ben aangezien voor corpsbal vanwege mijn vocabulaire en voorkomen, onder andere in deze SC.
Mssn kun je met Stratotanker gaan praten. Die praat ook altijd zo moeilijk.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:35 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
In dit geval was 't vooral zijn kennis omtrent muziek die de doorslag gaf. Ik ben er echter wel trots op dat ik meermaals ben aangezien voor corpsbal vanwege mijn vocabulaire en voorkomen, onder andere in deze SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |