Nou oke dan.quote:
Ja nu al warm.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En lekker weer ookBen je met vriend eigenlijk of met een ander op pad? Of heb ik iets verkeerd en ben je alleen erheen gegaan?
In het weekend heeft wel de meeste kans van slagen ja, want de meeste mensen werken toch wel of vangen op z'n minst een aanwezigheidspremie zeg maarquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:31 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Zou het serieus tof vinden. Mijn eerste FOK!-meet. Het ding is echter dat ik doorgaans niet beschikbaar ben in het weekend dus ik moet even uitvogelen hoe we dat gaan oplossen.
Zeker. In een weekend ben ik wel aanwezigquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In het weekend heeft wel de meeste kans van slagen ja, want de meeste mensen werken toch wel of vangen op z'n minst een aanwezigheidspremie zeg maar
Nee straks gewoon jurkjes of shortje aan. Heerlijkquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gezellig en ja, warm ontkom je denk ik niet aan
Pfoe. Er is hoogpolig tapijt dat minder harig is dan dat hij was.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:33 schreef Scary_Mary het volgende:
Je bent tenminste minder harig dan Robin Williams
Ook vaak niet.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:35 schreef Alexandrier het volgende:
Wat een toffe positieve sfeer hangt er hier zeg. Is dat altijd het geval?
Nee, eerlijk gezegd niet altijd nee. Maar goed, dan waarderen we het weer extra als het wel zo is zullen we maar zeggen hè..quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:35 schreef Alexandrier het volgende:
Wat een toffe positieve sfeer hangt er hier zeg. Is dat altijd het geval?
Ah joh, niets wat een paar bonkjes en sliertjes uitingen niet op kunnen lossenquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:38 schreef DeZwabber het volgende:
Zo nog minstens 300 posts baggeren zodat ze niet merken dat het hier soms gezellig is.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, zijn er tijden dat ik er niet ben?
Fokken helpt dan niet echtquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zie nicknameIk kan niet slapen, al ga ik zo wel echt offline
I'm in.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:38 schreef DeZwabber het volgende:
Zo nog minstens 300 posts baggeren zodat ze niet merken dat het hier soms gezellig is.
Ligt dat aan bepaalde minder toffe users of doen users die doorgaans tof zijn soms minder lief?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd niet altijd nee. Maar goed, dan waarderen we het weer extra als het wel zo is zullen we maar zeggen hè..
Welterusten.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja mamaHet was gezellig, fijne vakantie, succes morgen enzo en weltrusten y'all
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |