Laat haar er gewoon buiten.quote:Op maandag 2 april 2018 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ken er eentje die hier voorheen postte die van relatie naar relatie hopt anders
Jij lokkerquote:Op maandag 2 april 2018 11:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er is altijd choco te vinden in de voorraadkast, altijd cadeautjes om weg te geven
quote:Op maandag 2 april 2018 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ken er eentje die hier voorheen postte die van relatie naar relatie hopt anders
ik weet precies wat je bedoeltquote:Op maandag 2 april 2018 11:56 schreef Elvi het volgende:
Ik krijg pijn in mn tetten als ik naar dat gifje in de OP kijk. Kan er een andere komen?
Maak een nieuw gifjequote:Op maandag 2 april 2018 11:56 schreef Elvi het volgende:
Ik krijg pijn in mn tetten als ik naar dat gifje in de OP kijk. Kan er een andere komen?
Nu Faxie nog en de wonderen zijn de wereld niet uitquote:
Lokker nog wel!quote:
En dan die nummerplaat ookquote:
quote:Op maandag 2 april 2018 11:56 schreef Elvi het volgende:
Moest een paar keer goed lachen gisteren jaquote:
In zo een eierkoker gaat dat toch via stoom? Of doet dit nog iets speciaals ofzo? Kan zelf even geen ei meer zien na gister eisalade, gevuld ei en een soort omelet te hebben gehadquote:
Gewoon in pannetje met een klein laagje water, deksel erop en x tijd laten koken. Dooier blijft dan mooi en nog een beetje zacht terwijl het wel gewoon een hardgekookt ei is.quote:Op maandag 2 april 2018 12:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In zo een eierkoker gaat dat toch via stoom? Of doet dit nog iets speciaals ofzo? Kan zelf even geen ei meer zien na gister eisalade, gevuld ei en een soort omelet te hebben gehad
quote:Op maandag 2 april 2018 12:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toch soort van toepasselijk met Pasen ook nog
Korea begint net zo erg te worden zie ik.quote:Op maandag 2 april 2018 12:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toch soort van toepasselijk met Pasen ook nog
Oh dat ga ik eens proberen danquote:Op maandag 2 april 2018 12:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon in pannetje met een klein laagje water, deksel erop en x tijd laten koken. Dooier blijft dan mooi en nog een beetje zacht terwijl het wel gewoon een hardgekookt ei is.
De chocolade eitjes weg dus?quote:Op maandag 2 april 2018 12:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In zo een eierkoker gaat dat toch via stoom? Of doet dit nog iets speciaals ofzo? Kan zelf even geen ei meer zien na gister eisalade, gevuld ei en een soort omelet te hebben gehad
quote:Op maandag 2 april 2018 12:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat ga ik eens proberen danDank!
Kijk deze weeabo eens het verschil tussen alle Aziatische culturen weten.quote:Op maandag 2 april 2018 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Korea begint net zo erg te worden zie ik.
Had ik al lang moeten hebben, ik heb wel een paar 100 rauwe eitjes naar binnen gewerktquote:
Voor de volgende keer duidelijk zijn, anders beland je zo geliefde chocolade in de prullenbakquote:Op maandag 2 april 2018 12:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Had het over gewone eitjes, want chocolade verveelt me nooit
Chef John is mijn heldquote:
Beste kookkanaal op Youtube. Geen aandachtsgehoer, gewoon koken. Beetje slechte dadjokes tussendoor, ideaal.quote:
Nee hoor. Besmettingskans van rauwe eieren is 3 op 10000.quote:Op maandag 2 april 2018 12:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had ik al lang moeten hebben, ik heb wel een paar 100 rauwe eitjes naar binnen gewerkt
Yes master, will doquote:Op maandag 2 april 2018 12:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voor de volgende keer duidelijk zijn, anders beland je zo geliefde chocolade in de prullenbak
Ik keek altijd naar die bbc show, ready steady cook geloof ik. Briljant spulquote:
Echt? Ik dacht dat de kans altijd veel hoger lag eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2018 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee hoor. Besmettingskans van rauwe eieren is 3 op 10000.
Jij liever dan ik.quote:
quote:
We hebben best een goed systeem hier. Geen idee hoe hoog het in andere landen is.quote:Op maandag 2 april 2018 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat de kans altijd veel hoger lag eigenlijk.
In Sovyet Russia, the egg eats youquote:Op maandag 2 april 2018 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hebben best een goed systeem hier. Geen idee hoe hoog het in andere landen is.
Ik zie die naam nu voor de derde keer voorbij komen, wtf is dat?quote:
Die is toch al tijden met die Snapking dacht ik.. Tijden relatief gezien dan, gezien haar leeftijdquote:Op maandag 2 april 2018 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Benieuwd hoeveel kilometer pik die verslonden heeft om 'beroemd' te worden.
Ik zag haar voor het eerst in filmpjes van snapking.quote:Op maandag 2 april 2018 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2018 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, dat zegt me gelukkig helemaal niets.quote:Op maandag 2 april 2018 12:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die is toch al tijden met die Snapking dacht ik.. Tijden relatief gezien dan, gezien haar leeftijd
Het heeft inhoud dus dat is per definitie geen vlog.quote:Op maandag 2 april 2018 12:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Enige 'vlogger' die ik volg is Cody.Als dat zelfs als vlog gezien kan worden.
Die knakker had zo een telefoonlijn opgericht, waar al die kids naar gingen bellen om hem persoonlijk te spreken. Werd een relletje, want hij zat zeg maar op z'n monnies die hij zo niet zo netjes binnenhaalde. Openlijk excuus aangeboden en toen toch maar weer terug gegeven. Zijn accent viel me ook opquote:Op maandag 2 april 2018 12:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat zegt me gelukkig helemaal niets.
Oh, dat was niet echt een verzoek om meer informatie.quote:Op maandag 2 april 2018 12:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die knakker had zo een telefoonlijn opgericht, waar al die kids naar gingen bellen om hem persoonlijk te spreken. Werd een relletje, want hij zat zeg maar op z'n monnies die hij zo niet zo netjes binnenhaalde. Openlijk excuus aangeboden en toen toch maar weer terug gegeven. Zijn accent viel me ook op
Zijn laatste video gezien?quote:Op maandag 2 april 2018 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het heeft inhoud dus dat is per definitie geen vlog.
Ik kende haar ook niet eigenlijk. Tot vandaag. Net gegoogeld.quote:Op maandag 2 april 2018 12:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nooit eerder van gehoord. Populaire vlogger kennelijk.
Hij heet Timquote:Op maandag 2 april 2018 12:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh, dat was niet echt een verzoek om meer informatie.Zeker weer zo'n halve mocro.
Gezien de titel ga ik al niet klikken.quote:
Dat is het enige waar ik hem van kende en zij zat in Models in Paris, dus ik dacht laat ik ook even weten hoe beperkt ik mee ga in deze nieuwe tijdenquote:Op maandag 2 april 2018 12:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh, dat was niet echt een verzoek om meer informatie.Zeker weer zo'n halve mocro.
Je kunt ook het volume uitzetten en naar haar reet kijken, dat is volgens mij waar alle views van die video vandaan komen.quote:
Ok, je weet teveel. *haalt de helft van de choco van tafel*quote:Op maandag 2 april 2018 12:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die knakker had zo een telefoonlijn opgericht, waar al die kids naar gingen bellen om hem persoonlijk te spreken. Werd een relletje, want hij zat zeg maar op z'n monnies die hij zo niet zo netjes binnenhaalde. Openlijk excuus aangeboden en toen toch maar weer terug gegeven. Zijn accent viel me ook op
Ik mag jouquote:Op maandag 2 april 2018 12:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Allemaal een schokband geven die afgaat als er geen ABN gesproken wordt.
Ik heb vriendinnen met kinderen, heb medelijdenquote:Op maandag 2 april 2018 12:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, je weet teveel. *haalt de helft van de choco van tafel*
quote:Op maandag 2 april 2018 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die mouthwash? Zag hem voorbijkomen maar nog niet gekeken.
quote:Op maandag 2 april 2018 12:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen met kinderen, heb medelijden
Niet heel bijzonder eigenlijk, ken dames met mooiere bilpartijen.quote:Op maandag 2 april 2018 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt ook het volume uitzetten en naar haar reet kijken, dat is volgens mij waar alle views van die video vandaan komen.
Vooruit, eitje of croissantje?quote:Op maandag 2 april 2018 12:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen met kinderen, heb medelijden
Die haakneus? Nekschot hadden ze hem moeten geven.quote:Op maandag 2 april 2018 12:34 schreef Weissmania het volgende:
Om maar te zwijgen over die Turk uit Zaandam die ze een contract en een budget hebben gegeven![]()
De tering
Feduzzi zal wel dicht zijn vandaag, maar misschien is die ene ijssalon daar wel open. In ieder geval veel plezier met de auto's!quote:
Precies.quote:Op maandag 2 april 2018 12:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder eigenlijk, ken dames met mooiere bilpartijen.
Croissantje dan maar asjeblieft, het is nog brunchtijd immersquote:Op maandag 2 april 2018 12:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder eigenlijk, ken dames met mooiere bilpartijen.
[..]
Vooruit, eitje of croissantje?
wauw die heeft wel talent.quote:
Das te lief...quote:Op maandag 2 april 2018 12:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die haakneus? Nekschot hadden ze hem moeten geven.
Oh wacht het is nog "echt" ook.quote:Op maandag 2 april 2018 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
Oke ik kijk hem nu. "hydric acid" en kalium.
Uhuh. Uhuh. 😏
Oke, hij is irritant, maar dit is gewoon gemeen. :Squote:Op maandag 2 april 2018 12:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das te lief...
Wat dacht je van de ballen en lul afbinden met extreem strak zittend elastiek zodat het na 24 uur afsterft?
Bestaat dat nog?quote:
Doe het niet.quote:Op maandag 2 april 2018 12:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
*gaat zich aanmelden*![]()
Welnee, dit is een extreme vorm van besnijdenisquote:Op maandag 2 april 2018 12:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, hij is irritant, maar dit is gewoon gemeen. :S
quote:Op maandag 2 april 2018 12:41 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Hoe veel en hoe vaak kan je vertellen over 1 date?!?
Lekker ijs eten met dit weer, goed ideequote:Op maandag 2 april 2018 12:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Feduzzi zal wel dicht zijn vandaag, maar misschien is die ene ijssalon daar wel open. In ieder geval veel plezier met de auto's!
Als er 1 van de lekkere fok dames in zit....quote:
Nou ja, je maakt een fluoride. Een kalium fluor zout. Hij doet het alleen op een trollmanier waardoor het gevaarlijk lijkt.quote:Op maandag 2 april 2018 12:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Schijnt dus wel een manier te zijn om fluor te creeren.
Ja maar Italiaans ijsquote:Op maandag 2 april 2018 12:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lekker ijs eten met dit weer, goed ideeGelukkig staan de meeste auto's binnen opgesteld
Vaak, vraag het aan politici...quote:Op maandag 2 april 2018 12:43 schreef Scary_Mary het volgende:
Tsja, hoe vaak kun je iets over niets vertellen of iemand blijven aanhalen
Ik vind het ook wel knap hoe vaak en lang er gepraat kan worden over het niet vinden van dates.quote:Op maandag 2 april 2018 12:43 schreef Scary_Mary het volgende:
Tsja, hoe vaak kun je iets over niets vertellen of iemand blijven aanhalen
Haha ja, doet hij wel vaker.quote:Op maandag 2 april 2018 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
Daarom had ik al zoiets van 'oh boy' toen hij over hydric acid begon. Dat zegt genoeg.
En nu wil ik ijs!quote:Op maandag 2 april 2018 12:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja maar Italiaans ijsEr zitten twee Italiaanse daar, waarvan die in de straat net iets beter was dan dat losse stalletje aan het plein dacht ik. Stracciatella
Wel jammer van het weer en binnen zitten ja, daglicht op je gepoetste wagen is toch leuker
Refereerde aan wat dingetjes van de afgelopen tijd (jaren in bepaalde gevallenquote:
quote:Op maandag 2 april 2018 12:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel knap hoe vaak en lang er gepraat kan worden over het niet vinden van dates.
Die van mij ook.quote:Op maandag 2 april 2018 12:47 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Mijn date heeft een appje gestuurd
quote:Op maandag 2 april 2018 12:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel knap hoe vaak en lang er gepraat kan worden over het niet vinden van dates.
Maar mijn date hee.... ow wachtquote:Op maandag 2 april 2018 12:47 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Kom maar halenquote:
Oh, hoe heette die zaak ook alweer?quote:Op maandag 2 april 2018 12:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja maar Italiaans ijsEr zitten twee Italiaanse daar, waarvan die in de straat net iets beter was dan dat losse stalletje aan het plein dacht ik. Stracciatella
Wel jammer van het weer en binnen zitten ja, daglicht op je gepoetste wagen is toch leuker
quote:Op maandag 2 april 2018 12:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Refereerde aan wat dingetjes van de afgelopen tijd (jaren in bepaalde gevallen) van hier, maar goed punt wel
Date?!?! Wat is dat? Hoe ziet het eruit? Dat is jaaaaaren geledenquote:Op maandag 2 april 2018 12:47 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijvenquote:Op maandag 2 april 2018 12:49 schreef Faxie het volgende:
Ouwe snookermaat vroeg of ik zin heb om vanavond langs te komen. Lijkt me wel weer eens leuk
Ja hoo, ik heb de choco hier liggen en IK moet langskomen???quote:Op maandag 2 april 2018 12:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kom maar halenMoet trouwens nog even checken of die goede Italiaanse salon hier er nou mee gekapt is of niet. Zou wel jammer zijn
Toch geen afschuwelijke panameras hoop ik?quote:Op maandag 2 april 2018 12:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, hoe heette die zaak ook alweer?![]()
Klopt er staan wel wat Porsches buiten op de parkeerplaats. Lekker in de miezerregen. Kan je mooi testen of ze in de wax staan of niet
Pisa is het stalletje op de hoek naar de Scheldestraat, waar Venetië zit.quote:Op maandag 2 april 2018 12:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, hoe heette die zaak ook alweer?![]()
Klopt er staan wel wat Porsches buiten op de parkeerplaats. Lekker in de miezerregen. Kan je mooi testen of ze in de wax staan of niet
De toren van Pisa aan de scheldestraat in venetie?? Dat kan niet kloppenquote:Op maandag 2 april 2018 12:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Pisa is het stalletje op de hoek naar de Scheldestraat, waar Venetië zit.
Er zullen uiteraard weer geen leuke vrouwen zijn want het is bij hem op z'n werkquote:Op maandag 2 april 2018 12:50 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijvenmss krijg je wel een vriendschappelijke BJ van hem
Is hij jarig dan?quote:Op maandag 2 april 2018 12:50 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijvenmss krijg je wel een vriendschappelijke BJ van hem
Je moet niks natuurlijk, maar het zou voor het ijs denk ik wel beter zijn dan dat ik die meesleep naar jouquote:Op maandag 2 april 2018 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja hoo, ik heb de choco hier liggen en IK moet langskomen???![]()
![]()
![]()
Doe jij dat niet dan bij jouw favo fokster?quote:Op maandag 2 april 2018 12:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon in de gaten te houden wanneer ze online komt?![]()
Je kater is wel weer voorbij zo te lezenquote:Op maandag 2 april 2018 12:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De toren van Pisa aan de scheldestraat in venetie?? Dat kan niet kloppen
Grmbl, daar heb ik geen goed contra argument voor...quote:Op maandag 2 april 2018 12:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je moet niks natuurlijk, maar het zou voor het ijs denk ik wel beter zijn dan dat ik die meesleep naar jou
quote:Op maandag 2 april 2018 12:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe jij dat niet dan bij jouw favo fokster?
Ah, die slinger ik in Google Maps na afloop. Gevalletje nu je er toch bentquote:Op maandag 2 april 2018 12:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Pisa is het stalletje op de hoek naar de Scheldestraat, waar Venetië zit.
Goddamn, what kinda fucked up book are you reading?quote:Op maandag 2 april 2018 12:56 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Er is altijd wel een excuus om een oude vriend een blowjob te geven
Zie je, ik ben heus niet zo een onredelijk prinsesjequote:Op maandag 2 april 2018 12:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Grmbl, daar heb ik geen goed contra argument voor...
Zeg je omdat je onder de plak zitquote:
quote:Op maandag 2 april 2018 12:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeg je omdat je onder de plak zit
Ze leest mee he?
Doe Feduzzi daar ook maar bij dan, voor een volgende keer. Tenminste, ik gok dat die dicht is vandaag.quote:Op maandag 2 april 2018 12:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah, die slinger ik in Google Maps na afloop. Gevalletje nu je er toch bent
Moest ook hard lachenquote:Op maandag 2 april 2018 12:59 schreef Lot88 het volgende:
godver zml ''het klinkt onschuldig raszuiverheid''
Nee joh, hoe komt je daar nou bij?quote:Op maandag 2 april 2018 12:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeg je omdat je onder de plak zit
Ze leest mee he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, tijd zat nog.quote:Op maandag 2 april 2018 13:00 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Schone boxer aan?
Balletjes geschoren?
Luchtje op?
Niets zeggende smileys als antwoord zodat ontkenning nog mogelijk is, bevestiging is gegeven!quote:
dino heeft toch geen balletjes?quote:Op maandag 2 april 2018 13:00 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Schone boxer aan?
Balletjes geschoren?
Luchtje op?
Een redelijk prinsesje dus?quote:Op maandag 2 april 2018 12:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zie je, ik ben heus niet zo een onredelijk prinsesje
Jij kan het wetenquote:Op maandag 2 april 2018 13:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dino heeft toch geen balletjes?maar alpha ballen?
quote:Op maandag 2 april 2018 13:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Voornamelijk jeukende ballen, een T-rex kan niet krabben met die korte armpjes.quote:Op maandag 2 april 2018 13:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wist ik het maarquote:Op maandag 2 april 2018 13:03 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Jij kan het weten
Als je snapt wat ik bedoel
wat heeft rex hier nu weer mee te maken?quote:Op maandag 2 april 2018 13:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voornamelijk jeukende ballen, een T-rex kan niet krabben met die korte armpjes.
Ben überhaupt niet zo een prinsesje denk ik, al heb ik natuurlijk wel een paard Gelukkig is dat een zwartequote:
Whynotboth.gifquote:Op maandag 2 april 2018 13:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Doe Feduzzi daar ook maar bij dan, voor een volgende keer. Tenminste, ik gok dat die dicht is vandaag.
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 2 april 2018 13:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Gelukkig zal er nooit een fok!ster in de buurt komen van mn balletjes.
Al die usernames...quote:Op maandag 2 april 2018 13:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat heeft rex hier nu weer mee te maken?
*stopt harnas en witte cape weer in de kast*quote:Op maandag 2 april 2018 13:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben überhaupt niet zo een prinsesje denk ik, al heb ik natuurlijk wel een paard Gelukkig is dat een zwarte
lastig hequote:Op maandag 2 april 2018 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist![]()
![]()
[..]
Al die usernames...
[..]
*stopt harnas en witte cape weer in de kast*
Wel een Fok!ker?quote:Op maandag 2 april 2018 13:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Gelukkig zal er nooit een fok!ster in de buurt komen van mn balletjes.
quote:Op maandag 2 april 2018 13:08 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Wel een Fok!ker?
#ikvraagditvooreenvriend
#nohomo
Een shelby cobra of een 1969 mustang fastback. En als uitzondering een aston martin db9.quote:Op maandag 2 april 2018 13:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Whynotboth.gif![]()
Check het zo. Eerst alvast in mijn gedachten shoppen welke supercar ik koop als ik wat win bij miljoenenjacht
Is een prima wandeltje vlak bij elkaar, dus kleine moeite. Geniet van al die mooie pk'squote:Op maandag 2 april 2018 13:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Whynotboth.gif![]()
Check het zo. Eerst alvast in mijn gedachten shoppen welke supercar ik koop als ik wat win bij miljoenenjacht
Da's wel slim ja, want mijn zwarte ros heeft een knack voor het vies maken van witte dingenquote:Op maandag 2 april 2018 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*stopt harnas en witte cape weer in de kast*
Sta nu bij een Mercedes SLR McLaren edition voor ¤235.950. Koopje!quote:Op maandag 2 april 2018 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een shelby cobra of een 1969 mustang fastback. En als uitzondering een aston martin db9.
Kan nooit fout zijn
Merk het ja. Gewoon voorbij de RAI lopen en je staat zo in de Scheldestraat.quote:Op maandag 2 april 2018 13:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is een prima wandeltje vlak bij elkaar, dus kleine moeite. Geniet van al die mooie pk's
Jep, en er zitten meer eettentjes rondom de RAI. Leuker om daar te eten doorgaans, ook fijner om er ff uit te zijn zeg maarquote:Op maandag 2 april 2018 13:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Merk het ja. Gewoon voorbij de RAI lopen en je staat zo in de Scheldestraat.
Rottig beest!quote:Op maandag 2 april 2018 13:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Da's wel slim ja, want mijn zwarte ros heeft een knack voor het vies maken van witte dingen
Schijntje! Check of cash?quote:Op maandag 2 april 2018 13:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Sta nu bij een Mercedes SLR McLaren edition voor ¤235.950. Koopje!
Prima, restaurantje doen?quote:
Leuk natuurlijk, maar het is wel een beetje als de top drie van de top2000 als je favoriete nummers benoemen.quote:Op maandag 2 april 2018 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een shelby cobra of een 1969 mustang fastback. En als uitzondering een aston martin db9.
Kan nooit fout zijn
prima, nog voorkeur?quote:Op maandag 2 april 2018 13:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rottig beest!
[..]
Schijntje! Check of cash?
[..]
Prima, restaurantje doen?
Tja, als je het geld hebt...quote:Op maandag 2 april 2018 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leuk natuurlijk, maar het is wel een beetje als de top drie van de top2000 als je favoriete nummers benoemen.
Oh Bohemian Rhapsody? Nou nou.
Zin in pittig?quote:
Wat voor ras is het? Ik had een Crioulloquote:Op maandag 2 april 2018 13:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nietes, hij is gewoon een beetje lomp
Als het toetje maar goed is.quote:Op maandag 2 april 2018 13:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tja, als je het geld hebt...
[..]
Zin in pittig?
[..]
Wat voor ras is het? Ik had een Crioullo
Herinner me dat gesprek nog ja, bij je maat in Brazilië toch? Fries, once you go blackquote:Op maandag 2 april 2018 13:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat voor ras is het? Ik had een Crioullo
Het toetje zal prima zijn! Heb je een plekje in gedachte?quote:
Klopt, goed geheugen! Prachtig lief beestquote:Op maandag 2 april 2018 13:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Herinner me dat gesprek nog ja, bij je maat in Brazilië toch? Fries, once you go black
Dat vroeg ik net aan jou...quote:Op maandag 2 april 2018 13:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het toetje zal prima zijn! Heb je een plekje in gedachte?
[..]
Klopt, goed geheugen! Prachtig lief beest![]()
Een fries nog wel, wow
Ik had verwacht dat je wel een black card hadquote:Op maandag 2 april 2018 13:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Platinum creditcard. Even mijn limiet ophogen.
Ik zal eens googlen voor een leuk tentjequote:
Ik heb de Fok! creditcard, overal inzetbaarquote:Op maandag 2 april 2018 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je wel een black card had![]()
Edele dierenquote:Op maandag 2 april 2018 13:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, goed geheugen! Prachtig lief beest![]()
Een fries nog wel, wow
En door jou mis ik mijn paard en ik wil ijs!quote:
Komt goed uit, want Lot heeft ook een paard en dan kunnen jullie gelijk een ijsje etenquote:Op maandag 2 april 2018 13:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En door jou mis ik mijn paard en ik wil ijs!![]()
![]()
quote:Op maandag 2 april 2018 13:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Komt goed uit, want Lot heeft ook een paard en dan kunnen jullie gelijk een ijsje eten
Smoothquote:Op maandag 2 april 2018 13:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Komt goed uit, want Lot heeft ook een paard en dan kunnen jullie gelijk een ijsje eten
Weide, maar ook paddocks zijn niet briljant en je wil natuurlijk ook geen mok enzo. Maar je wil natuurlijk ook gewoon dat je dier op een vertrouwd adres staat, dus groot gelijk dat je hem dan verhuistquote:Op maandag 2 april 2018 13:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]die van mij komt momenteel amper buiten en de stalhouder is er gewoon niet eerlijk over. Paard gaat binnenkort verhuizen.
Bak ik dat heerlijke paardenbiefstukje wel voor een ander johquote:Op maandag 2 april 2018 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Paarden, definitely 1 van de eerste "hell no, run boy" signs.
Je innerlijke kind moet ook gekoesterd wordenquote:Op maandag 2 april 2018 13:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Smooth![]()
Sta nu op de Tesla Booth. De Tesla X is de kinderattractie haha
Oh no, mijn virtuele paardenbiefstuk, wat moet ik nu?!quote:Op maandag 2 april 2018 13:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weide, maar ook paddocks zijn niet briljant en je wil natuurlijk ook geen mok enzo. Maar je wil natuurlijk ook gewoon dat je dier op een vertrouwd adres staat, dus groot gelijk dat je hem dan verhuist
[..]
Bak ik dat heerlijke paardenbiefstukje wel voor een ander joh
paddocks zijn hier wel ok maar dan nog zet hij hem mega vroeg binnenquote:Op maandag 2 april 2018 13:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weide, maar ook paddocks zijn niet briljant en je wil natuurlijk ook geen mok enzo. Maar je wil natuurlijk ook gewoon dat je dier op een vertrouwd adres staat, dus groot gelijk dat je hem dan verhuist
[..]
Bak ik dat heerlijke paardenbiefstukje wel voor een ander joh
Lekker belangrijk jaquote:Op maandag 2 april 2018 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh no, mijn virtuele paardenbiefstuk, wat moet ik nu?!.
Ah beterquote:Op maandag 2 april 2018 13:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
paddocks zijn hier wel ok maar dan nog zet hij hem mega vroeg binnenHeb nu contact met een kennis of hij daar 2 maanden de weide op kan 24/7 want begin juni gaan we samen in training (vooral voor mij)
nee nog niet we gaan per juni naar mijn instructrice haar stal verhuizen daar een x aantal maanden keihard werken kijken of er verbetering in mij komt. Lukt dat dan blijft hij, zo niet dan wil zij hem kopenquote:Op maandag 2 april 2018 13:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah beterToch maar niet van de hand doen dus?
Als handel of om zelf te houden? Wel fijn als je weet dat hij daar ook goed af zou zijnquote:Op maandag 2 april 2018 13:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee nog niet we gaan per juni naar mijn instructrice haar stal verhuizen daar een x aantal maanden keihard werken kijken of er verbetering in mij komt. Lukt dat dan blijft hij, zo niet dan wil zij hem kopen
zelf houden voor haar dochterquote:Op maandag 2 april 2018 13:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als handel of om zelf te houden? Wel fijn als je weet dat hij daar ook goed af zou zijn
De nieuwe audi schijnt ook een disco bal te zijn met de lampjes en zo.quote:Op maandag 2 april 2018 13:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Smooth![]()
Sta nu op de Tesla Booth. De Tesla X is de kinderattractie haha
't Ging niet helemaal zo bij mij, maar resultaat was idd hetzelfdequote:
Dikkertjes hebben ook liefde nodigquote:Op maandag 2 april 2018 14:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
't Ging niet helemaal zo bij mij, maar resultaat was idd hetzelfde
Voedsel is liefde.quote:Op maandag 2 april 2018 14:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dikkertjes hebben ook liefde nodig
Sowieso. All you can eat en cocktails ookquote:
Nee werd niet dik door de liefde... was meer door alle stress in de relatiequote:Op maandag 2 april 2018 14:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dikkertjes hebben ook liefde nodig
Van stress wordt je toch niet dik? Van eten wel .quote:Op maandag 2 april 2018 14:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee werd niet dik door de liefde... was meer door alle stress in de relatie
awhhquote:Op maandag 2 april 2018 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Letterlijk ik jaquote:Op maandag 2 april 2018 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Door stress at en dronk ik teveel.quote:Op maandag 2 april 2018 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van stress wordt je toch niet dik? Van eten wel .
quote:
quote:
Nou ik had liever dat ik beter en lekkerder at en dronk... en dat ik veel minder stress hadquote:Op maandag 2 april 2018 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik door het levenAhhhh.... heerlijk
Same here, kleine oogjesquote:
Ik wil wel meer dingen. Maar eten is zo lekekr, en drinken is zo fijn.quote:Op maandag 2 april 2018 14:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ik had liever dat ik beter en lekkerder at en dronk... en dat ik veel minder stress had
Kunnen de seksdates tenmisnte weer doorgaanquote:Op maandag 2 april 2018 14:17 schreef Lotusss het volgende:
Ben net wakker! Eindelijk 80% van die verkoudheid af.
quote:Op maandag 2 april 2018 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Amen brother, when are we going to church again?quote:Op maandag 2 april 2018 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil wel meer dingen. Maar eten is zo lekekr, en drinken is zo fijn.
Kan ze weer als een opgebonden rollade aan het plafond gehangen worden.quote:Op maandag 2 april 2018 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kunnen de seksdates tenmisnte weer doorgaan
Gewoon alles eraf zweten tochquote:Op maandag 2 april 2018 14:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Door stress at en dronk ik teveel.
Maar nu inmiddels -5 kg binnen 2 weken![]()
Ik eet nu super lekker, drinken helaas nauwelijks meer...quote:Op maandag 2 april 2018 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil wel meer dingen. Maar eten is zo lekekr, en drinken is zo fijn.
Duuuuurt langquote:Op maandag 2 april 2018 14:17 schreef Lotusss het volgende:
Ben net wakker! Eindelijk 80% van die verkoudheid af.
Mwah 90% is toch wat in je maag terecht komt hoorquote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2018 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Amen brother, when are we going to church again?
Church as in pub ofc...
Moeilijk om iemand tegen het plafond te neuken hoorquote:Op maandag 2 april 2018 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan ze weer als een opgebonden rollade aan het plafond gehangen worden.
Bijzonder dieet, maar als het werkt, werkt het.quote:Op maandag 2 april 2018 14:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik eet nu super lekker, drinken helaas nauwelijks meer...
Maar binnen 2 weken -5 kg... terwijl ik gewoon aan de volvette kwark en aan biefstuk en zalm en olijven enKAAS
mag.... heerlijk
Hoeft er ook niet tegenaan.quote:Op maandag 2 april 2018 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeilijk om iemand tegen het plafond te neuken hoor
Ik dacht dat Allures op een andere manier gebonden wasquote:Op maandag 2 april 2018 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeilijk om iemand tegen het plafond te neuken hoor
Ok, geen probleem. Old fashioned, Mojito, Whisky sour, Caipirinha of een Moscow Mule?quote:Op maandag 2 april 2018 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.Drink thuis cocktails, want dronkenlife.
Donderdag iig weerquote:Op maandag 2 april 2018 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan ze weer als een opgebonden rollade aan het plafond gehangen worden.
Ieder pondje gaat door het mondjequote:Op maandag 2 april 2018 14:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je maar onder je onderhoud eet maakt het geen fuck uit of het nou mcdonalds is of broccoli.
Het is geen magie.
Wat je niet gebruikt, sla je op. Best makkelijk.quote:Op maandag 2 april 2018 14:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je maar onder je onderhoud eet maakt het geen fuck uit of het nou mcdonalds is of broccoli.
Het is geen magie.
Geen koolhydraten. Mis het niet eensquote:Op maandag 2 april 2018 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bijzonder dieet, maar als het werkt, werkt het.
Aan het plafond of op het bed? Ingewikkeld. Huehuehue, snappen jullie? INGEWIKKELD.quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aan het plafond of op het bed? Ingewikkeld. Huehuehue, snappen jullie? INGEWIKKELD.
Dit.quote:Op maandag 2 april 2018 14:24 schreef Harmankardon het volgende:
Zonder koolhydraten heeft het leven geen zin.
quote:Op maandag 2 april 2018 14:24 schreef Harmankardon het volgende:
Ik gooi gewoon wat in de blender. Heb nog bluawe bessen en aardbeien, en rum en wodka en ananassap. Komt vast iets goed uit.quote:Op maandag 2 april 2018 14:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, geen probleem. Old fashioned, Mojito, Whisky sour, Caipirinha of een Moscow Mule?
Das gewoon een smoothie met alcohol.... Toch? alleen heet het dan een cocktailquote:Op maandag 2 april 2018 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon wat in de blender. Heb nog bluawe bessen en aardbeien, en rum en wodka en ananassap. Komt vast iets goed uit.
Als voormalig barkeeper, is dit de juiste keuzequote:Op maandag 2 april 2018 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon wat in de blender. Heb nog blauwe bessen en aardbeien, en rum en wodka en ananassap. Komt vast iets goed uit.
Fucking care hoe het heet als er maar alcohol in zit en lekker isquote:Op maandag 2 april 2018 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das gewoon een smoothie met alcohol.... Toch? alleen heet het dan een cocktail
De tering. Duidelijk.quote:Op maandag 2 april 2018 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fucking care hoe het heet als er maar alcohol in zit en lekker is
Want je hebt 3 jaar in detentie gezeten?quote:Op maandag 2 april 2018 14:26 schreef Harmankardon het volgende:
Versgebakken brood of een goede pasta kan net zo lekker zijn als een kutje na drie jaar gevangenis.
Gewoon overstappen op koolwaterstoffen.quote:Op maandag 2 april 2018 14:24 schreef Harmankardon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |