Nee hoor. Besmettingskans van rauwe eieren is 3 op 10000.quote:Op maandag 2 april 2018 12:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had ik al lang moeten hebben, ik heb wel een paar 100 rauwe eitjes naar binnen gewerkt
Yes master, will doquote:Op maandag 2 april 2018 12:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voor de volgende keer duidelijk zijn, anders beland je zo geliefde chocolade in de prullenbak
Ik keek altijd naar die bbc show, ready steady cook geloof ik. Briljant spulquote:
Echt? Ik dacht dat de kans altijd veel hoger lag eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2018 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee hoor. Besmettingskans van rauwe eieren is 3 op 10000.
Jij liever dan ik.quote:
quote:
We hebben best een goed systeem hier. Geen idee hoe hoog het in andere landen is.quote:Op maandag 2 april 2018 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat de kans altijd veel hoger lag eigenlijk.
In Sovyet Russia, the egg eats youquote:Op maandag 2 april 2018 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hebben best een goed systeem hier. Geen idee hoe hoog het in andere landen is.
Ik zie die naam nu voor de derde keer voorbij komen, wtf is dat?quote:
Die is toch al tijden met die Snapking dacht ik.. Tijden relatief gezien dan, gezien haar leeftijdquote:Op maandag 2 april 2018 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Benieuwd hoeveel kilometer pik die verslonden heeft om 'beroemd' te worden.
Ik zag haar voor het eerst in filmpjes van snapking.quote:Op maandag 2 april 2018 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2018 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, dat zegt me gelukkig helemaal niets.quote:Op maandag 2 april 2018 12:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die is toch al tijden met die Snapking dacht ik.. Tijden relatief gezien dan, gezien haar leeftijd
Het heeft inhoud dus dat is per definitie geen vlog.quote:Op maandag 2 april 2018 12:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Enige 'vlogger' die ik volg is Cody.Als dat zelfs als vlog gezien kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |