Laat haar er gewoon buiten.quote:Op maandag 2 april 2018 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ken er eentje die hier voorheen postte die van relatie naar relatie hopt anders
Jij lokkerquote:Op maandag 2 april 2018 11:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er is altijd choco te vinden in de voorraadkast, altijd cadeautjes om weg te geven
quote:Op maandag 2 april 2018 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ken er eentje die hier voorheen postte die van relatie naar relatie hopt anders
ik weet precies wat je bedoeltquote:Op maandag 2 april 2018 11:56 schreef Elvi het volgende:
Ik krijg pijn in mn tetten als ik naar dat gifje in de OP kijk. Kan er een andere komen?
Maak een nieuw gifjequote:Op maandag 2 april 2018 11:56 schreef Elvi het volgende:
Ik krijg pijn in mn tetten als ik naar dat gifje in de OP kijk. Kan er een andere komen?
Nu Faxie nog en de wonderen zijn de wereld niet uitquote:
Lokker nog wel!quote:
En dan die nummerplaat ookquote:
quote:Op maandag 2 april 2018 11:56 schreef Elvi het volgende:
Moest een paar keer goed lachen gisteren jaquote:
In zo een eierkoker gaat dat toch via stoom? Of doet dit nog iets speciaals ofzo? Kan zelf even geen ei meer zien na gister eisalade, gevuld ei en een soort omelet te hebben gehadquote:
Gewoon in pannetje met een klein laagje water, deksel erop en x tijd laten koken. Dooier blijft dan mooi en nog een beetje zacht terwijl het wel gewoon een hardgekookt ei is.quote:Op maandag 2 april 2018 12:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In zo een eierkoker gaat dat toch via stoom? Of doet dit nog iets speciaals ofzo? Kan zelf even geen ei meer zien na gister eisalade, gevuld ei en een soort omelet te hebben gehad
quote:Op maandag 2 april 2018 12:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toch soort van toepasselijk met Pasen ook nog
Korea begint net zo erg te worden zie ik.quote:Op maandag 2 april 2018 12:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toch soort van toepasselijk met Pasen ook nog
Oh dat ga ik eens proberen danquote:Op maandag 2 april 2018 12:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon in pannetje met een klein laagje water, deksel erop en x tijd laten koken. Dooier blijft dan mooi en nog een beetje zacht terwijl het wel gewoon een hardgekookt ei is.
De chocolade eitjes weg dus?quote:Op maandag 2 april 2018 12:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In zo een eierkoker gaat dat toch via stoom? Of doet dit nog iets speciaals ofzo? Kan zelf even geen ei meer zien na gister eisalade, gevuld ei en een soort omelet te hebben gehad
quote:Op maandag 2 april 2018 12:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat ga ik eens proberen danDank!
Kijk deze weeabo eens het verschil tussen alle Aziatische culturen weten.quote:Op maandag 2 april 2018 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Korea begint net zo erg te worden zie ik.
Had ik al lang moeten hebben, ik heb wel een paar 100 rauwe eitjes naar binnen gewerktquote:
Voor de volgende keer duidelijk zijn, anders beland je zo geliefde chocolade in de prullenbakquote:Op maandag 2 april 2018 12:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Had het over gewone eitjes, want chocolade verveelt me nooit
Chef John is mijn heldquote:
Beste kookkanaal op Youtube. Geen aandachtsgehoer, gewoon koken. Beetje slechte dadjokes tussendoor, ideaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |