oeh leuk!quote:Op maandag 2 april 2018 10:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mogguh Lot!
Straks naar de RAI, dagje mooie auto's kijken
Op de parkeerplaats van de RAI?quote:Op maandag 2 april 2018 10:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mogguh Lot!
Je bent vast niet de enige met dat idee ofwel?quote:Op maandag 2 april 2018 10:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mogguh Lot!
Gezellig winkelen met Pasenquote:Op maandag 2 april 2018 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige met dat idee ofwel?
Ik ga straks even met de fiets richting de stad maar hoop niet dat het een invasie is van mensen met hetzelfde idee om gezellig te gaan winkelen.
Haha, ik heb gelezen dat als je met een oldtimer komt je hem ergens kunt parkeren. Dus ja, wss begint het al op de parkeerplaatsquote:
Vast niet, vandaag is de laatste dag. De show liep vanaf donderdag al. Maar na afloop ga ik niet de stad in.quote:Op maandag 2 april 2018 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige met dat idee ofwel?
– Bugatti Chironquote:
Mij hebben ze het huis uitgelokt met een of andere aanbieding dat ik de 2e speaker die ik ga kopen voor 50% van de originele prijs krijg en de versterker die ik denk ik wil kopen gaat ook nog eens 50 euro vanaf.quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 10:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
– 3000pk Dodge Viper pro mod. (0-100 km/u in 0,9 sec.)
– 1800pk ’68 Camaro s/pro. (0-100 km/u in 1,2 sec.)
Oh wauwquote:Op maandag 2 april 2018 10:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
– Bugatti Chiron
– Ferrari LaFerrari Aperta
– Ferrari LaFerrari
– Ferrari Enzo
– Ferrari F50
– Ferrari F40
– Ferrari 288 GTO
– Gelimiteerde Porsche 959
– Porsche Carrera GT
– Porsche 918
– Porsche 997 GT3 RS 4.0
– Le Mans Ford GT40
– Lexus LFA 001 (nr 1 van de beperkte oplage van 500 stuks)
– Porsche 911 GT2 RS
– Nissan GTR generaties
– 812 Superfast’s (minimaal 3x)
– Rijkspolitie Porsches
– Mercedes SLR Stirling Moss
– Mercedes SLR 722
– De nieuwe Donkervoort D8 GTO RS
– Mercedes 300 SL Roadster
– Mercedes 300 SL Gullwing
– Alfa 8C 2900B
– Mercedes SSK Roadster
– Ex Jon Olsson’s 810pk Rolls-Royce Wraith
– Ex Jon Olsson’s 800 pk Lamborghini Huracan
– McLaren P1
– McLaren P1 GTR
– 2x Lamborghini LM002
– Lamborghini Countach 5000 QV
– One-off Ferrari Pininfarina Rossa
– Mercedes AMG GT C Edition 50
– Lamborghini Huracán Performante
– Ferrari F12 TDF
– Mercedes-Benz S650 Maybach
– Ferrari GTC4 Lusso T
– Ferrari 360 Challenge Stradale F1
– Porsche 911, 991 MKII 4.0 GT3 Touring
– Bugatti Veyrons (1 van Hoefnagels & 1 uit een privécollectie)
– 3 generaties Ford GT (waaronder de nieuwe Ford GT)
– PAL-V vliegende auto (ALLEEN DE PREVIEW NIGHT)
– Corvette C1 t/m C7
– Joel Beukers + Gouden Lamborghini Huracan
– BMW M4 Mosselman Turbo Systems
– Lamborghini Aventador Pirelli Edition
– Lamborghini primeur, Novitec Aventador S
– McLaren 570S Novitec
– F1 demo
– Diablo SE30 Jota
– 2+2 GT, Lamborghini Espada
– BMW M1
– BMW 507
– BMW E9 3.0 CSL
– Mercedes S65 AMG facelift
– Mercedes E63 AMG sedan
– Ferrari 488 Spider
– Mercedes GLS 63 AMG
– Mercedes G63 AMG final edition
– Mercedes S63 AMG coupe facelift (primeur, eerste in NL)
– Mercedes AMG GTR
– Audi R8 V10 Plus
– Audi R8 V10’s via GMTEC
– Audi RS6
– Nieuwe Audi RS5
– Fast & Furious Suki’s Honda S2000
– Fast & Furious Brian’s Supra
– Fast & Furious Toretto’s Dodge Charger
– Fast & Furious Brian’s Eclipse
– Mercedes SLS GT3
– RevWorks 1972 Datsun 240Z
– Porsche RWB RUF BTR 3
– 2018 Ford F150 with BadAss Bos Stage 1 kit
– 2018 Ford F150 Raptor with Hennessey Veleciraptor Stage 1 kit
– 2x Custom Dreams McLaren
– Custom Dreams Ford F150 Roush
– Custom Dreams Lamborghini Murcielago Roadster
– Custom Dreams …(de 5e blijft een verrassing)
– T-Race widebody 350Z V2
– Aston Martin Zagato
– Apal Porsche
– Porsche 356
– 1970 Mercedes 300sel 6.8 ‘Rote Sau’ (de eerste AMG)
– 1935 Lagonda Rapier
– 1928 Alvis Front Wheel Drive
Maar ook de onthulling van 2 bizarre drag auto’s:
– 3000pk Dodge Viper pro mod. (0-100 km/u in 0,9 sec.)
– 1800pk ’68 Camaro s/pro. (0-100 km/u in 1,2 sec.)
Het zegt mij niks en het doet mij niks.quote:
Ieder zijn dingquote:Op maandag 2 april 2018 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zegt mij niks en het doet mij niks.
Zekerquote:
Oh vastquote:Op maandag 2 april 2018 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]Die trekken toch alles krom in zo'n auto als ze even gas geven.
Goedemorgen Mary! Jij ook een vrolijk Pasenquote:
En dat ja.quote:
Had ik toch een tweede kaartje kunnen overkopenquote:
En dan nog een reeks Tesla's erbijquote:
Staat voor de deurquote:
Grappig, vroeg een tijdje terug nog hier of je nog eens gesignaleerd was en nu ben je er ook weer eensquote:
De fles wijn gisteren opdrinken was toch niet de beste keuze die ik kon maken voel ik nu. Voor het eerst sinds lange tijd ook weer koffie gezet hier thuis. Met een wollig hoofd straks muziek gaan luisteren schiet niet echt op.quote:Op maandag 2 april 2018 10:55 schreef Belsezar het volgende:
Morgen trouwens, en nee, geen caipirinhas vandaag. De hoofdpijn...
Niet zo goed ben ik bang. Ben totaal niet lenig.quote:Op maandag 2 april 2018 10:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Had ik toch een tweede kaartje kunnen overkopenHoe goed als slangenmens ben je?
[..]
En dan nog een reeks Tesla's erbij
Goed hoor, afgezien van de kater hehe. Alles prima maar ik run niks hoor hahaha. Hoe is het met jou verder? Alles ok?quote:Op maandag 2 april 2018 10:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Grappig, vroeg een tijdje terug nog hier of je nog eens gesignaleerd was en nu ben je er ook weer eensHoe is het? Run je de tent al meneer de directeur
Daar kan mijn degelijke Volvo niet tegenopquote:
Als eigenaar van het etablissement heb je die niet nodigquote:Op maandag 2 april 2018 10:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb je ook bijbehorende bordeelslippers?
welke Volvo?quote:Op maandag 2 april 2018 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kan mijn degelijke Volvo niet tegenop
Nog 2 maanden en dan moet ik die inleveren, nog steeds niets geregeld voor daarna. Deze week ook maar eens achteraan gaan.
quote:Op maandag 2 april 2018 10:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als eigenaar van het etablissement heb je die niet nodig
Gezellig gehad gister dusquote:Op maandag 2 april 2018 10:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed hoor, afgezien van de kater hehe. Alles prima maar ik run niks hoor hahaha. Hoe is het met jou verder? Alles ok?
Volvoquote:Op maandag 2 april 2018 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog 2 maanden en dan moet ik die inleveren, nog steeds niets geregeld voor daarna. Deze week ook maar eens achteraan gaan.
Welkom mijn metgezel.quote:Op maandag 2 april 2018 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De fles wijn gisteren opdrinken was toch niet de beste keuze die ik kon maken voel ik nu. Voor het eerst sinds lange tijd ook weer koffie gezet hier thuis. Met een wollig hoofd straks muziek gaan luisteren schiet niet echt op.
Nieuwe auto van de zaak?quote:Op maandag 2 april 2018 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dankjequote:
Saaie Volvo V40.quote:
Op dit moment probeer ik zo gunstig mogelijk te rijden zakelijk. Ik vind autorijden best leuk alleen er heel veel voor betalen minder leuk.quote:Op maandag 2 april 2018 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volvo![]()
Ik vond het uitzoeken juist het leukste
Yep. Maar het gaat denk ik een 2e-hands worden zodat ik nog gunstige bijtelling krijg. Ik heb een aanbod voor een V60 met alles erop en eraan maar die vind ik eigenlijk te groot voor mij. Zou nog een offerte voor een Golf GTE krijgen maar die heb ik nog steeds niet ontvangen.quote:Op maandag 2 april 2018 11:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welkom mijn metgezel.
[..]
Nieuwe auto van de zaak?
Klinkt goed! Een goede zondag dusquote:Op maandag 2 april 2018 11:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gezellig gehad gister dusHier wel ok
Gister gezellige brunch gehad en lekker met paard en hond richting bos geweest
Die zijn nog best snel! Vlotte bakkies!quote:Op maandag 2 april 2018 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Saaie Volvo V40.
Mooie S90 valt een beetje boven mijn lease-budget ben ik bang
[..]
Op dit moment probeer ik zo gunstig mogelijk te rijden zakelijk. Ik vind autorijden best leuk alleen er heel veel voor betalen minder leuk.
[..]
Yep. Maar het gaat denk ik een 2e-hands worden zodat ik nog gunstige bijtelling krijg. Ik heb een aanbod voor een V60 met alles erop en eraan maar die vind ik eigenlijk te groot voor mij. Zou nog een offerte voor een Golf GTE krijgen maar die heb ik nog steeds niet ontvangen.
Kom maar halen dan.quote:
*hands over the chocolate eggs and chocolate croissants*quote:
I like youquote:Op maandag 2 april 2018 11:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*hands over the chocolate eggs and chocolate croissants*
*Boks*quote:Op maandag 2 april 2018 10:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet zo goed ben ik bang. Ben totaal niet lenig.
Ach, de zomer komt er weer aan. Genoeg automeetings in de buurt. Mssn niet zo super de luxe als dit, maar altijd leuk om te zien
Ook nog eens 7% bijtelling tot 202 dus dat komt mooi uitquote:Op maandag 2 april 2018 11:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die zijn nog best snel! Vlotte bakkies!
Ik heb net zml opgestart in de treinquote:
5 mei is er een oldtimerdag in Ederveenquote:Op maandag 2 april 2018 11:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
*Boks*
Klopt, genoeg autoshows die er aan gaan komen overal en nergens.
Oh oké.quote:Op maandag 2 april 2018 11:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat gaat 'm niet worden vandaan, dus geniet jij maar extra van "mijn stukje"
Ik lust geen chocoladequote:
Welke kleur wil je?quote:Op maandag 2 april 2018 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog eens 7% bijtelling tot 202 dus dat komt mooi uit
Daarnaast hoef ik van mijn werkgever thuis ook niet te laden; dat is in de stad op dit moment niet zo realistisch
2 weken geleden een proefrit gemaakt en dat beviel me best wel. Aangezien ik iets 2e-hands uit ga kiezen heb ik wel niet echt vrije keuze in de opties die erop zitten, maar ze zijn compleet genoeg zoals ze aangeboden worden.
Ik moet nieuwe speakers achter hebben, eentje is opgeblazen...quote:Op maandag 2 april 2018 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
De koffie heeft geholpen tegen mijn wollig hoofd.
Nu even snel douchen en dan de stad in om te eten en een paar uur maar allerlei combinaties van versterkers/speakers luisteren.
Ik ga mezelf bedwingen om tijdens het luisteren Rick Astley op te zetten.
Vandaan is vandaag trouwensquote:
Dat zeg ik, I like youquote:Op maandag 2 april 2018 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik lust geen chocoladeJe mag alles hebben
*Kijkt in de spiegel, eentje steekt uit, afknippen, klaar.*quote:
De tony repen, choco croissants en eitjes liggen op tafel, kom maar langsquote:Op maandag 2 april 2018 11:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vandaan is vandaag trouwens
[..]
Dat zeg ik, I like you
Kleur maakt me niet zo gek veel uit. Ik vind de zwarte uitvoeringen niet zo heel mooi, en die zie je heel veel rondrijden.quote:Op maandag 2 april 2018 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welke kleur wil je?
[..]
Ik moet nieuwe speakers achter hebben, eentje is opgeblazen...
Diep donkerblauw of dat audi grijs is ook wel erg mooi. Hoef je ook geen metallic te nemen.quote:Op maandag 2 april 2018 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kleur maakt me niet zo gek veel uit. Ik vind de zwarte uitvoeringen niet zo heel mooi, en die zie je heel veel rondrijden.
Ik moet een heel nieuwe set uitzoeken, heeft eigenlijk te lang geduurd dat ik zonder zat. Maar vandaag eens wat leuks bekijken. Wil het qua budget een beetje in toom houden ook
Woon je nog steeds in dezelfde plaats? Dat is dichterbij dan Aeque, al red ik dat vandaag ook niet..quote:Op maandag 2 april 2018 11:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De tony repen, choco croissants en eitjes liggen op tafel, kom maar langs
Yep, adres is hetzelfde.quote:Op maandag 2 april 2018 11:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Woon je nog steeds in dezelfde plaats? Dat is dichterbij dan Aeque, al red ik dat vandaag ook niet..
quote:Op maandag 2 april 2018 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook weer uit d'r kortpittige periode zo te zien.
De eitjes blijven nog maar net binnenboord zo te zien...quote:Op maandag 2 april 2018 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook weer uit d'r kortpittige periode zo te zien.
Ik houd het graag in gedachten en moest sowieso nog een keer die kant uit, maar weet nog niet wanneer. Dus mocht je er anderen blij mee kunnen maken, dan snap ik datquote:
whahhahaha ooo jij zit heel rap onder de plak, zo schattigquote:Op maandag 2 april 2018 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Voor het eerst in m'n leven chocolonely gekocht vandaag.
quote:Op maandag 2 april 2018 11:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
whahhahaha ooo jij zit heel rap onder de plak, zo schattig
Haha gayquote:Op maandag 2 april 2018 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Voor het eerst in m'n leven chocolonely gekocht vandaag.
tuurlijk schatjequote:Op maandag 2 april 2018 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Iets leuks voor iemand doen is iets anders dan onder plak zitten lot
quote:Op maandag 2 april 2018 11:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Verklaart meteen waarom het zo goed gaat in haar eigen relatie, als dat al onder de plak zitten is.quote:Op maandag 2 april 2018 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Iets leuks voor iemand doen is iets anders dan onder plak zitten lot
quote:Op maandag 2 april 2018 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verklaart meteen waarom het zo goed gaat in haar eigen relatie, als dat al onder de plak zitten is.
Heb jij wel eens griep gehad en dat een date je kwam verzorgen ofzo? daar lees je nooit iets overquote:Op maandag 2 april 2018 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verklaart meteen waarom het zo goed gaat in haar eigen relatie, als dat al onder de plak zitten is.
Er is altijd choco te vinden in de voorraadkast, altijd cadeautjes om weg te gevenquote:Op maandag 2 april 2018 11:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik houd het graag in gedachten en moest sowieso nog een keer die kant uit, maar weet nog niet wanneer. Dus mocht je er anderen blij mee kunnen maken, dan snap ik dat
Is dino van de markt? Toe maar!quote:Op maandag 2 april 2018 11:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Sowiesoquote:Op maandag 2 april 2018 11:48 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Heb jij wel eens griep gehad en dat een date je kwam verzorgen ofzo? daar lees je nooit iets over
quote:Op maandag 2 april 2018 11:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er is altijd choco te vinden in de voorraadkast, altijd cadeautjes om weg te geven
[..]
Is dino van de markt? Toe maar!
quote:Op maandag 2 april 2018 11:48 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Heb jij wel eens griep gehad en dat een date je kwam verzorgen ofzo? daar lees je nooit iets over
labielo's hebben geen relatie. Don't stick your dick in crazy.quote:Op maandag 2 april 2018 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ken er eentje die hier voorheen postte die van relatie naar relatie hopt andersquote:Op maandag 2 april 2018 11:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
labielo's hebben geen relatie. Don't stick your dick in crazy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |