Kan ook niet anders, te weinig lekker weer gehad nogquote:Op maandag 2 april 2018 09:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja daarom, heb nu ook zoveel zonnedansjes gedaan, we moeten nu wel een mooie zomer krijgen
komende week wordt mooiquote:Op maandag 2 april 2018 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ook niet anders, te weinig lekker weer gehad nog
Verstandig. Even de anus goed legen voordat hij gevuld wordtquote:
Eerst zien, dan gelovenquote:
quote:Op maandag 2 april 2018 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verstandig. Even de anus goed legen voordat hij gevuld wordt
Lekker op vakantie naar de noordoostpolder.quote:Op maandag 2 april 2018 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet het op dit moment niet. Ik neig naar het westeuropees laagland. Zoveel over gelezen, maar nog lang niet genoeg om er iets gerichts mee te kunnen.
Spuit jij maar wat anders.quote:
Niet helemaal in mijn sphere of interestquote:Op maandag 2 april 2018 09:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker op vakantie naar de noordoostpolder.
Vandaag is ook nog niet komende weekquote:Op maandag 2 april 2018 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vandaag begint al slecht in ieder geval
Genoeg keus hier op FOK!quote:Op maandag 2 april 2018 09:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hmmm heb wel zin in een zacht gekookt eitje
Goede keuze. Ook een van de landen op mijn lijst om naartoe te gaan.quote:
Altijd beter dan dat je ze kwijt bent en er ook geen geld voor krijgt.quote:Op maandag 2 april 2018 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede keuze. Ook een van de landen op mijn lijst om naartoe te gaan.
Ware het niet dat ik een project aangenomen heb dat in de zomervakantie periode zijn piek heeft en weinig ruimte biedt voor een langere vakantie.
Moet sowieso eens iets gaan regelen ket mijn vrije dagen, deels laten uitbetalen zal de belastingdienst wel de grote winnaar zijn.
Dat klopt. Mag nog maar 10 dagen meenemen bij het eind van dit jaar en had er eind vorig jaar nog 20. Moet er dus minimaal 35 opmaken dit jaar en dat gaat me nooit lukken.quote:Op maandag 2 april 2018 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd beter dan dat je ze kwijt bent en er ook geen geld voor krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |