Houd op hoor, ik zou he-le-maal lijp worden.quote:Op maandag 2 april 2018 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer je iemand voor te stellen die met een pincet een heel klein kwetsbaar stickertje op een model probeert te plakken en op het laatste moment niest.
Vroeger was alles beter.quote:Op maandag 2 april 2018 00:04 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Ik ben hier al een maand niet geweest. Was een maand geleden nog best gezellig.
Ben gelukkig niet verkouden ofzoquote:Op maandag 2 april 2018 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer je iemand voor te stellen die met een pincet een heel klein kwetsbaar stickertje op een model probeert te plakken en op het laatste moment niest.
Whehehequote:Op maandag 2 april 2018 00:06 schreef Docker_ het volgende:
Vroeger dronk ik nog, toen leek alles beter.
quote:Op maandag 2 april 2018 00:42 schreef Puntenjager het volgende:
Wisten jullie dat je rubbertjes ook kunt omdraaien!? Protip: klieder er gelijk ook wat special lube op. Dan gaat alles veul soepeler
Knutselsmurf jijquote:Op maandag 2 april 2018 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oh in de kraan. Ja dat heb ik ook wel eens gedaan.
Toen we nog in een flatje woonden hing er een halfdooie oude geiser boven de gootsteen in de keuken. Dan word je al snel handig met kranen en thermokoppels, want om nou iedere keer iemand van de woningstichting te laten komen.quote:Op maandag 2 april 2018 00:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Knutselsmurf jij
De laatste keer dat ik hier een simpele knutseltip gaf raakten de fokkertjes gelijk van de kook.
Maar goed, morgen maar verder knutselen geld besparen. Espresso-apparaat repareren en de trafo van een dure lamp doormeten
Dat is precies mijn punt. Vaak is het helemaal niet zo moeilijk en je kan er een hoop irritatie/ongemak en geld mee besparen.quote:Op maandag 2 april 2018 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen we nog in een flatje woonden hing er een halfdooie oude geiser boven de gootsteen in de keuken. Dan word je al snel handig met kranen en thermokoppels, want om nou iedere keer iemand van de woningstichting te laten komen.
Klinkt als een goeie dag om te neuken.quote:
True, succes daarmeequote:Op maandag 2 april 2018 07:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een goeie dag om te neuken.
beterschap en sterkte!quote:Op maandag 2 april 2018 08:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan de ochtenden als ik verkouden ben, hoest me suf
Werk gewoon, nu alleen in de avond na een flinke slok hoestdrank, dat schor zijn vinden ze alleen maar mooier.quote:Op maandag 2 april 2018 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo ben ik.morgen weer lekker werken of thuis ziek in bed?
quote:Op maandag 2 april 2018 08:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Werk gewoon, nu alleen in de avond na een flinke slok hoestdrank, dat schor zijn vinden ze alleen maar mooier.
Dan is het ooeehhh wat een zwoele stem, sexy hoor!. Ondertussen zit je met knalrode neus, waterige oogjes en dikke trui aan de telefoon.quote:
lijkt wel een intake voor callcenterquote:Op maandag 2 april 2018 08:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dan is het ooeehhh wat een zwoele stem, sexy hoor!. Ondertussen zit je met knalrode neus, waterige oogjes en dikke trui aan de telefoon.
hahaha, ach ja blijft leuk werkquote:Op maandag 2 april 2018 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lijkt wel een intake voor callcenter
Daar gaat het omquote:Op maandag 2 april 2018 08:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
hahaha, ach ja blijft leuk werk
Ga nu voor cv ketel, of warmtepomp of weet ik veel wat handig is, moet mij daar nog even in verdiepen.quote:
tof!quote:Op maandag 2 april 2018 08:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ga nu voor cv ketel, of warmtepomp of weet ik veel wat handig is, moet mij daar nog even in verdiepen.
Dank voor de waarschuwing. Even een paar paracetamol erin zo.quote:Op maandag 2 april 2018 07:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een goeie dag om te neuken.
Tramadol.quote:Op maandag 2 april 2018 08:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing. Even een paar paracetamol erin zo.
Ja dan is het hele huis in 2 jaar geupdate, ben nu wel zat van verbeteren, volgend jaar wil ik ook met mooie kiekjes uit een ver land komenquote:
quote:Op maandag 2 april 2018 08:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dan is het hele huis in 2 jaar geupdate, ben nu wel zat van verbeteren, volgend jaar wil ik ook met mooie kiekjes uit een ver land komen
Ik las 'Sweet als een otter' en dacht: Wat is dat nu weer?quote:Op maandag 2 april 2018 08:44 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Zweet als een otter. Straks naar t strand met de groep. Dolletjes.
Zijn zwaar overrated.quote:Op maandag 2 april 2018 08:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dan is het hele huis in 2 jaar geupdate, ben nu wel zat van verbeteren, volgend jaar wil ik ook met mooie kiekjes uit een ver land komen
Of Tuinesiequote:Op maandag 2 april 2018 08:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Precies, gewoon naar Costa del Balkonia.
quote:Op maandag 2 april 2018 08:58 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon in Den Haag wonen en lekker naar het strand gaan.
Nooit buiten Europa geweest? Dan snap ik het wel. Ik heb daar maar een paar dingen gezien en voel inmiddels de behoefte niet meer zo. Ga liever weer Europa inquote:Op maandag 2 april 2018 08:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ach mag graag wat zien, dit jaar gaan we naar Normandië, maar eens een keer Thailand, Bonaire, enz enz lijkt me ook leuk.
Nee heb wel al veel van Europa gezien, maar eens echt ver weg lijkt me heel tof. Maar dat is dan iets voor volgend jaar.quote:Op maandag 2 april 2018 09:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit buiten Europa geweest? Dan snap ik het wel. Ik heb daar maar een paar dingen gezien en voel inmiddels de behoefte niet meer zo. Ga liever weer Europa in
Noorwegen bijvoorbeeldquote:Op maandag 2 april 2018 09:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit buiten Europa geweest? Dan snap ik het wel. Ik heb daar maar een paar dingen gezien en voel inmiddels de behoefte niet meer zo. Ga liever weer Europa in
Is nog te overzien, qua wachtenquote:Op maandag 2 april 2018 09:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee heb wel al veel van Europa gezien, maar eens echt ver weg lijkt me heel tof. Maar dat is dan iets voor volgend jaar.
Zou niet mijn eerste keus zijnquote:
Jazekers en dit jaar nog even wat aan het huis doen, ik denk maar zo, wat af is is dan ook echt afquote:
Noem me degelijk, maar dat vind ik wel belangrijker dan vakantiequote:Op maandag 2 april 2018 09:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Jazekers en dit jaar nog even wat aan het huis doen, ik denk maar zo, wat af is is dan ook echt af
Ik weet het op dit moment niet. Ik neig naar het westeuropees laagland. Zoveel over gelezen, maar nog lang niet genoeg om er iets gerichts mee te kunnen.quote:
Ach en even nog een jaartje wat dichter bij huis maakt niet zoveel uit.quote:Op maandag 2 april 2018 09:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Noem me degelijk, maar dat vind ik wel belangrijker dan vakantie
okokquote:Op maandag 2 april 2018 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet het op dit moment niet. Ik neig naar het westeuropees laagland. Zoveel over gelezen, maar nog lang niet genoeg om er iets gerichts mee te kunnen.
Daar is ook genoeg leuks te doen. Vind ikquote:Op maandag 2 april 2018 09:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ach en even nog een jaartje wat dichter bij huis maakt niet zoveel uit.
Ja daarom, heb nu ook zoveel zonnedansjes gedaan, we moeten nu wel een mooie zomer krijgenquote:Op maandag 2 april 2018 09:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar is ook genoeg leuks te doen. Vind ik
Kan ook niet anders, te weinig lekker weer gehad nogquote:Op maandag 2 april 2018 09:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja daarom, heb nu ook zoveel zonnedansjes gedaan, we moeten nu wel een mooie zomer krijgen
komende week wordt mooiquote:Op maandag 2 april 2018 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ook niet anders, te weinig lekker weer gehad nog
Verstandig. Even de anus goed legen voordat hij gevuld wordtquote:
Eerst zien, dan gelovenquote:
quote:Op maandag 2 april 2018 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verstandig. Even de anus goed legen voordat hij gevuld wordt
Lekker op vakantie naar de noordoostpolder.quote:Op maandag 2 april 2018 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet het op dit moment niet. Ik neig naar het westeuropees laagland. Zoveel over gelezen, maar nog lang niet genoeg om er iets gerichts mee te kunnen.
Spuit jij maar wat anders.quote:
Niet helemaal in mijn sphere of interestquote:Op maandag 2 april 2018 09:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker op vakantie naar de noordoostpolder.
Vandaag is ook nog niet komende weekquote:Op maandag 2 april 2018 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vandaag begint al slecht in ieder geval
Genoeg keus hier op FOK!quote:Op maandag 2 april 2018 09:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hmmm heb wel zin in een zacht gekookt eitje
Goede keuze. Ook een van de landen op mijn lijst om naartoe te gaan.quote:
Altijd beter dan dat je ze kwijt bent en er ook geen geld voor krijgt.quote:Op maandag 2 april 2018 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede keuze. Ook een van de landen op mijn lijst om naartoe te gaan.
Ware het niet dat ik een project aangenomen heb dat in de zomervakantie periode zijn piek heeft en weinig ruimte biedt voor een langere vakantie.
Moet sowieso eens iets gaan regelen ket mijn vrije dagen, deels laten uitbetalen zal de belastingdienst wel de grote winnaar zijn.
Dat klopt. Mag nog maar 10 dagen meenemen bij het eind van dit jaar en had er eind vorig jaar nog 20. Moet er dus minimaal 35 opmaken dit jaar en dat gaat me nooit lukken.quote:Op maandag 2 april 2018 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd beter dan dat je ze kwijt bent en er ook geen geld voor krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |