Houd op hoor, ik zou he-le-maal lijp worden.quote:Op maandag 2 april 2018 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer je iemand voor te stellen die met een pincet een heel klein kwetsbaar stickertje op een model probeert te plakken en op het laatste moment niest.
Vroeger was alles beter.quote:Op maandag 2 april 2018 00:04 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Ik ben hier al een maand niet geweest. Was een maand geleden nog best gezellig.
Ben gelukkig niet verkouden ofzoquote:Op maandag 2 april 2018 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer je iemand voor te stellen die met een pincet een heel klein kwetsbaar stickertje op een model probeert te plakken en op het laatste moment niest.
Whehehequote:Op maandag 2 april 2018 00:06 schreef Docker_ het volgende:
Vroeger dronk ik nog, toen leek alles beter.
quote:Op maandag 2 april 2018 00:42 schreef Puntenjager het volgende:
Wisten jullie dat je rubbertjes ook kunt omdraaien!? Protip: klieder er gelijk ook wat special lube op. Dan gaat alles veul soepeler
Knutselsmurf jijquote:Op maandag 2 april 2018 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oh in de kraan. Ja dat heb ik ook wel eens gedaan.
Toen we nog in een flatje woonden hing er een halfdooie oude geiser boven de gootsteen in de keuken. Dan word je al snel handig met kranen en thermokoppels, want om nou iedere keer iemand van de woningstichting te laten komen.quote:Op maandag 2 april 2018 00:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Knutselsmurf jij
De laatste keer dat ik hier een simpele knutseltip gaf raakten de fokkertjes gelijk van de kook.
Maar goed, morgen maar verder knutselen geld besparen. Espresso-apparaat repareren en de trafo van een dure lamp doormeten
Dat is precies mijn punt. Vaak is het helemaal niet zo moeilijk en je kan er een hoop irritatie/ongemak en geld mee besparen.quote:Op maandag 2 april 2018 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen we nog in een flatje woonden hing er een halfdooie oude geiser boven de gootsteen in de keuken. Dan word je al snel handig met kranen en thermokoppels, want om nou iedere keer iemand van de woningstichting te laten komen.
Klinkt als een goeie dag om te neuken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |