Ik denk dat ik binnenkort maar eens een "Alcoholisten die stoppen met fok!-en"-topique ga openen. Valt ook een hoop goeds te doen dunkt me.quote:Op zondag 1 april 2018 23:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben (mede) dankzij Fok! hulpverlener geworden(het Fokkers die stoppen met alcohol-topic inspireerde me om als ervaringsdeskundig begeleider in de verslavingszorg te gaan werken)
quote:Op zondag 1 april 2018 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort maar eens een "Alcoholisten die stoppen met fok!-en"-topique ga openen. Valt ook een hoop goeds te doen dunkt me.
Natuurlijk!quote:Op zondag 1 april 2018 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik werk zo nu en dan met geestelijk beperkte collega's, telt dat ook als hulpverlenen?
Jaaaaquote:Op zondag 1 april 2018 23:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die isseus had met de locatie van Malta ooit?
Dat klinkt meer als zelfhulpverleningquote:Op zondag 1 april 2018 23:23 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Ik heb wel eens seks met labiele vrouwen. Lijkt er een beetje op
#weallhulpverleningz
Wat een vrijgevigheid.quote:Op zondag 1 april 2018 23:23 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Ik heb wel eens seks met labiele vrouwen. Lijkt er een beetje op
#weallhulpverleningz
Wat ga je bouwen?quote:Op zondag 1 april 2018 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
'k Ga maar weer verder met m'n bouwpakketje ofzo
quote:Op zondag 1 april 2018 22:59 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
De dino is op zijn teentjes getrapt?
of heb je ui gegeten? Dat kan ook
Die kun je ook transvormen of niet?quote:Op zondag 1 april 2018 23:59 schreef Faxie het volgende:
Dit geeft een beetje een idee
[ afbeelding ]
Ben ondertussen wel een stuk verder, maar alle onderdelen liggen weer uit elkaar voor de decals en topcoat zometeen.
Dat had ik ook altijd ja. Maar het schilderen went wel hoor.quote:Op zondag 1 april 2018 23:59 schreef Docker_ het volgende:
[..]
VetVond het bouwen altijd leuker dan het schilderen, iets met geduld hebben.
Probeer je iemand voor te stellen die met een pincet een heel klein kwetsbaar stickertje op een model probeert te plakken en op het laatste moment niest.quote:Op zondag 1 april 2018 23:59 schreef Docker_ het volgende:
[..]
VetVond het bouwen altijd leuker dan het schilderen, iets met geduld hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |